SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Baby darling doll face honey
nou ja, ik snap het wel, maar functioneel is die welquote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]dat ja
[..]
zie hierboven, is niet echt in verhouding, vind je wel?omdat werk
o haiquote:
ik vind een te grote tas alles behalve functioneel eigenlijkquote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, ik snap het wel, maar functioneel is die wel
[..]
o hai
ligt er aan wat je allemaal mee sleept.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind een te grote tas alles behalve functioneel eigenlijk
Het is niet zo dat een meerderheid bepaaltquote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:42 schreef dud0r het volgende:
Dat maak jij er van. maar zelfs in dat geval is er alsnog een meerderheid voor ja.
Dus geef het maar gewoon toe. Niet zo tegenstribbelen.
quote:
hot tamale hot hot ken ik wel jaquote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha eigenlijk tamale, ofzoiets
https://www.dailymotion.com/video/x19sdeu
![]()
![]()
![]()
Jawel. Daarvoor is het een poll.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is niet zo dat een meerderheid bepaalt
Er is een gemengde reactie, dus je bent niet per definitie lief.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:46 schreef dud0r het volgende:
Jawel. Daarvoor is het een poll.
Ik ben gewoon lief
wel rijp toch?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel alleen maar de rauwe. Niet als ze uit de oven komen dan hoef ik ze niet.
ow hemel hij hep een abo gekozen?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:55 schreef Nattekat het volgende:
Hm, had ook voor ¤15 hetzelfde kunnen hebben maar dan met 5G. Ach ja.
dan krijgen we dus nu 3 weken gemopper of je abo wel goed gaat lopen...quote:
Of dat ik baal dat die stomme site de 5G deals standaard verborgen hieldquote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan krijgen we dus nu 3 weken gemopper of je abo wel goed gaat lopen...
of dat je nummerbehoud niet gelukt isquote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of dat ik baal dat die stomme site de 5G deals standaard verborgen hield
Ze waren wel rijp ja. Zou beetje gek zijn als een brasserie niet rijpe tomaten serveert bij hun gerecht.quote:
bij onderzoek haal je de meest negatieve en de meest positieve weg omdat die vertekenen. Daardoor ben ik overtuigend lief gestemd.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is een gemengde reactie, dus je bent niet per definitie lief.
zo weinig data? damn. Hoe kom je de maand door?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik blijf precies betalen wat ik nu betaal, even snel als wat ik nu heb, maar dan met 25GB
ik ben het eens dat discussies moeten stoppen iddquote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:59 schreef dud0r het volgende:
Einde discussie.
@:nizno is het vast met me mee eens
90% van de tas is leegquote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan wat je allemaal mee sleept.
Ik gebruik zo'n laptop trolley, vind dat wel ideaal eigenlijk
net afgesloten? dan kun je het nog stopzetten, heb je twee weken tijd voor oidquote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of dat ik baal dat die stomme site de 5G deals standaard verborgen hield
je hebt nu zonder 5g?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:55 schreef Nattekat het volgende:
Hm, had ook voor ¤15 hetzelfde kunnen hebben maar dan met 5G. Ach ja.
Meest negatief = neequote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:59 schreef dud0r het volgende:
bij onderzoek haal je de meest negatieve en de meest positieve weg omdat die vertekenen. Daardoor ben ik overtuigend lief gestemd.
Einde discussie.
@Nizno is het vast met me mee eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |