heb je al een terugroepactie geprobeerd?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm, ben nog steeds mn yogamat kwijt
waar heb je voor het laatst geyogaat?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
oh ja toffels heb ik ook niet aan. zou beetje gek zijn bij een klant.quote:
ik ben ook slim.quote:
1 van de caafs heeft 'm gestolenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*roept terug.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je al een terugroepactie geprobeerd?
Hm.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar heb je voor het laatst geyogaat?
winkeliers en fabrieken doen dat ook met producten dus moet best kunnen dat jij dat ook doetquote:
Wel lekker comfyquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh ja toffels heb ik ook niet aan. zou beetje gek zijn bij een klant.
[..]
ik ben ook slim.
* dud0r wijst naar UI
[..]
1 van de caafs heeft 'm gestolen
Even bedenken waar ik hem ook alweer gekocht heb.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
winkeliers en fabrieken doen dat ook met producten dus moet best kunnen dat jij dat ook doet
Bij @Haags of @AirwiN thuis?quote:
Ja dat wel ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel lekker comfy![]()
Ja, ik verdenk Wattenschijfje
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bij @:haags of @:airwin thuis?
[..]
Ja dat wel ja.
Altijd dezelfde he
terugroepen hielp?quote:
waarom legt meneer wattenschijfje die daar neerquote:
quote:
ik ben momenteel alleen een pincet kwijt.... vrees dat die ergens tussen de zitting en de leuning van de bank door is gegaanquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:50 schreef dud0r het volgende:
Ik moet vanavond de afstandsbediening gaan zoeken want daar hebben de katten vannacht mee gespeeld
quote:
Wat is er nou weer zo leuk aan jouw afstandsbediening ?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:50 schreef dud0r het volgende:
Ik moet vanavond de afstandsbediening gaan zoeken want daar hebben de katten vannacht mee gespeeld
Goed.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:50 schreef dud0r het volgende:
ohja, kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:55 schreef Nizno het volgende:
moet om denken dat ik voor 7 uur mijn bed op heb gemaakt!!
Iewquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut
ik moest vannacht op een nat bed gaan liggen want was ziek en alles doorweekt en had het gewassen maar geen droger en aaaaaaaaaaaaaah
goe, bovenop dat natte matras (zo goed mogelijk droog gezogen wel) heb ik een waterdichte molton gelegd. Daar denk ik nu aan.
Denk je dat dit goed gaat of is straks alles beschimmeld
gaffer jakquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut
ik moest vannacht op een nat bed gaan liggen want was ziek en alles doorweekt en had het gewassen maar geen droger en aaaaaaaaaaaaaah
goe, bovenop dat natte matras (zo goed mogelijk droog gezogen wel) heb ik een waterdichte molton gelegd. Daar denk ik nu aan.
Denk je dat dit goed gaat of is straks alles beschimmeld
Waar heb je nu abonnement genomen dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:26 schreef Nattekat het volgende:
Ben benieuwd hoe rampzalig het nummerbehoud gaat lopen
zoute haringquote:
Ik kreeg laatst gewoon standaard 5G ineens.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of dat ik baal dat die stomme site de 5G deals standaard verborgen hield
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |