Kom vechten danquote:
Ja die zitten na een uur al op mn wenkbrauwenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh haha had recent een nieuwe gekocht van Essence ja.
Ik heb een beeld.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja die zitten na een uur al op mn wenkbrauwen
Bij mij zit ie gewoon op m'n wimpers. Krijg het er amper af.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh haha had recent een nieuwe gekocht van Essence ja.
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uiteindelijk lopend gegaan, maar ik heb een lift gekregen![]()
Voordeel van aardig zijn tegen mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Omdat het gezond is.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:41 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom zeg ik ja op de vraag "met groente?" om vervolgens met tegenzin die erwtjes naar binnen te stouwen
quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom vechten dan
WHIEEEEEEP (strijdkreet)
Eeewwwwquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat het gezond is.
Ik ben nu witlof aan het koken
Blufquote:
Je bent toch geen CAVIAquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat het gezond is.
Zodat je toch nog iets van gezonds gegeten hebt.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:41 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom zeg ik ja op de vraag "met groente?" om vervolgens met tegenzin die erwtjes naar binnen te stouwen
met of zonder ham en kaas straks?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat het gezond is.
neem aan dat dat als een tierelier werktquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is hoe ik al die chicks hossel maat, met neggen.
in de zomer hoeft dat ook nietquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:44 schreef Elvi het volgende:
Gelukkig heb ik mn wekelijkse vitamine d pil weer op.
Ik heb zo'n tekort dat ik een pil krijg die ik maar 1 keer per week hoef in te nemen![]()
Nee, sorry... gaat geen lampje brandenquote:
Jongehhhh ben je 3 jaar of zo ?quote:
Nou nee. Eigenlijk nietquote:
Dat weet je niet.quote:
Hoi MODIEEEEEEEEEquote:
Met kaas, zonder ham, omdat ik dat niet heb en ik heb sowieso er al vlees bijquote:
Nog wensen voor het laatste liedje?quote:
ik scrollde ook even terug om te zien of ik echt jouw UI zagquote:
Waar merk je een vitamine D tekort aan? Of is dat persoonlijk?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:44 schreef Elvi het volgende:
Gelukkig heb ik mn wekelijkse vitamine d pil weer op.
Ik heb zo'n tekort dat ik een pil krijg die ik maar 1 keer per week hoef in te nemen![]()
Leef!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog wensen voor het laatste liedje?
quote:
quote:
Wat een milde reactie, Fles.quote:
Niet eens: LAAT DE ZON IN JE HART ?quote:
Koken soberzo niet nee.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:46 schreef CherryLips het volgende:
Echte fokkers koken niet buiten in de zomer.
Oh ben ik een neppert danquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:46 schreef CherryLips het volgende:
Echte fokkers komen niet buiten in de zomer.
Ik doe er ook 34 kilo kaas opquote:
Nee, die zit niet in m'n jukebox.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een milde reactie, Fles.
[..]
Niet eens: LAAT DE ZON IN JE HART ?
Ja, ik wilde al zeggen. verkeerde account dudje.quote:
Geen idee want ik werd gewoon geprikt daarop. Omdat ik een aantal jaar geleden ook al laag zat dachten we nu "goh hoe zou het nu zijn". En mijn waarde was rood met een uitroeptekenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar merk je een vitamine D tekort aan? Of is dat persoonlijk?
Oke, bedankt weer voor je bijdragequote:
quote:
Bedankt Lucquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik wilde al zeggen. verkeerde account dudje.
Ja, want ik hoor wel meer mensen die extra Vit D slikken, maar ja.. geen idee wat het dan precies doet.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Geen idee want ik werd gewoon geprikt daarop. Omdat ik een aantal jaar geleden ook al laag zat dachten we nu "goh hoe zou het nu zijn". En mijn waarde was rood met een uitroepteken
Dus eigenlijk een beetje toeval.
Ja ik draag graag mijn steentje bijquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, bedankt weer voor je bijdrage
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
neem aan dat dat als een tierelier werkt
Klinkt als Ylviquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
vechten en rossen en klappen uitdelen
Ook niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
En Engelbewaarder dan?
[..]
Bedankt Luc
[..]
Ja, want ik hoor wel meer mensen die extra Vit D slikken, maar ja.. geen idee wat het dan precies doet.
De Grand Canyonquote:
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
En Engelbewaarder dan?
[..]
Bedankt Luc
Zoveel ruimte hebben we hier nietquote:
Wie is we?quote:
wel of geen bloemen?quote:
Omdat het gezond isquote:
Een seringenboom (denk ik)quote:
*pleurt caafs naar buitenquote:
Het is goed voor je botten en weerstand.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, want ik hoor wel meer mensen die extra Vit D slikken, maar ja.. geen idee wat het dan precies doet.
goed antwoordquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat het gezond is
Ben je 3 jaar oud of zo ?
[..]
Een seringenboom (denk ik)
Dan houden we het bij LEEFquote:
das geen gekookte neem ik aanquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb regelmatig witlof door de salade.
Rauw is het wel lekker..gekookt is bah.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb regelmatig witlof door de salade.
Wij GRMBLquote:
Je hebt het zeker overgoten met kaas enzo?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat het gezond is
Ben je 3 jaar oud of zo ?
[..]
Een seringenboom (denk ik)
Jeetjequote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het is goed voor je botten en weerstand.
Normale vitamine d pillen van de Etos hebben tussen de 800 en 1000 IE en mijn wekelijkse pil is 25.000 IEdie vind je niet terug in de schappen zeg maar
Correctquote:
Vond ik wel, iedereen die oorwurm toe.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan houden we het bij LEEF
Heel toepasselijk
ik vind rauw minder lekkerquote:
Oke, heb je Koninklijk bloed?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je hebt het zeker overgoten met kaas enzo?
Overigens is spinazie ook gezond en had je daar ook voor kunnen kiezen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, heb je Koninklijk bloed?
Ben je stiekem Wim Lex?
Als je het overspoelt met kaas wordt het wel minder gezond hequote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
Nee, kan niet.
De spinazie is reeds van het land gespoeld en nu helemaal met deze watervloed
*Plonsquote:
Had je dat niet gezien danquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, heb je Koninklijk bloed?
Ben je stiekem Wim Lex?
Ik doe er ook zoete slagroom, frikandellen en honing opquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als je het overspoelt met kaas wordt het wel minder gezond he
vergeet de appelmoes nietquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe er ook zoete slagroom, frikandellen en honing op
Klinkt beter dan zure slagroom.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe er ook zoete slagroom, frikandellen en honing op
Nee, ik ben nagenoeg blind.quote:
Welke barbaar doet dat?quote:
Vind ik wel iets voor een recept van US.quote:
Had nog wel een paar van mijn landgoedjes aangewezenquote:
Ben je nog steeds bij de IKEA?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:56 schreef RockNijntje het volgende:
"Kan Tijn zich melden bij de kassa" oh god wat een paniek moet dat zijn zo vlak voor sluitingstijd. Ik denk dat Tijn in een bedje op de kinderafdeling moet slapen vannacht
Oh.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had nog wel een paar van mijn landgoedjes aangewezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |