wil ik niet weten wat jij uitspookt op een dagquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:27 schreef Ama het volgende:
Waarom zit mascara aan het einde van de dag altijd overal bij mij behalve op mijn wimpers.
Ik hoor nu ook gerommel in de vertequote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou jongens, was leuk jullie gekend te hebben.
Buien gingen net op tijd doodquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:15 schreef Wereldgozer het volgende:
De driehoek wordt zo geraakt @:Nattekat
Omdat je of een goedkope mascara draagt, of een te vette huidcreme gebruikt.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:27 schreef Ama het volgende:
Waarom zit mascara aan het einde van de dag altijd overal bij mij behalve op mijn wimpers.
hier is dat de buurt die hun papiercontainers bij de weg halen nadat ze net 15min geleden geleegd zijnquote:
Oh haha had recent een nieuwe gekocht van Essence ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Omdat je of een goedkope mascara draagt, of een te vette huidcreme gebruikt.
Ik heb nu deze in zwart en burgundy en deze geeft niet af terwijl het met die van Essence echt constant was: https://www.etos.nl/produ(...)dzdHspoaAqKVEALw_wcB
Dat is hoe ik al die chicks hossel maat, met neggen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:27 schreef McGrath het volgende:
Altijd maar emotionele tikjes aan het uitdelen die zwabbert
Uiteindelijk lopend gegaan, maar ik heb een lift gekregenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Wat is dat ook alweer?quote:
Huu huu mainstreamquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:37 schreef RockNijntje het volgende:
Auto: veilig
Buik: vol
Weer: droog
Hotel: Trivago
Wel of geen bloemen ?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou jongens, was leuk jullie gekend te hebben.
Je moeder is mainstreamquote:
Kom vechten danquote:
Ja die zitten na een uur al op mn wenkbrauwenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh haha had recent een nieuwe gekocht van Essence ja.
Ik heb een beeld.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja die zitten na een uur al op mn wenkbrauwen
Bij mij zit ie gewoon op m'n wimpers. Krijg het er amper af.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh haha had recent een nieuwe gekocht van Essence ja.
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uiteindelijk lopend gegaan, maar ik heb een lift gekregen![]()
Voordeel van aardig zijn tegen mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Omdat het gezond is.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:41 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom zeg ik ja op de vraag "met groente?" om vervolgens met tegenzin die erwtjes naar binnen te stouwen
quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom vechten dan
WHIEEEEEEP (strijdkreet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |