Sowieso wel lekker, voor dutjes tussendoorquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze stelden op m'n werk al voor dat ik een matras onder m'n bureau moest leggen.
gaat die van rotterdam naar delft station?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Oh die. Die zou ook nog wel eens aardig druk kunnen zijn. Maar ms alsnog de minst slechte optie.
168 daagjesquote:
ik ga gewoon op tijd op bed.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:36 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga straks serieus de lampen aan doen, lijkt wel nacht hier inmiddels
Vind het nu nog wat vroeg om naar bed te gaan, moet ook nog etenquote:
Kerstkransjes vreten en slechte (romantische) kerstfilms kijken.quote:
ow ja het is hier nog wel een uur of 2 licht genoegquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het nu nog wat vroeg om naar bed te gaan, moet ook nog eten
Nee, van Monster naar Naaldwijk naar Maassluis naar Maasland naar Schipluiden naar Delft.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaat die van rotterdam naar delft station?
ohh jeetjequote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, van Monster naar Naaldwijk naar Maassluis naar Maasland naar Schipluiden naar Delft.
heb je een plu bij je?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
Metro rijdt onder een grote zwarte wolk door.
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vogelspin in je haren i.p.v. ballen in je boom.
nou dan weet je hoe laat het isquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
Er zitten al spetters op de metroramen.
RIP.
Rust in vrede.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
RIP.
112 bellen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
RIP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |