Een week geleden had ik mijn winterjas (overgangsjas, eigenlijk) aanquote:
Moet ik alsnog met de schoen naar de sportschoolquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
52,8 mm zegt buienradar nu voor 17:45.
LinkedIn vind ik zo kutquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
LinkedIn al bekeken ? Ik weet niet wat jouw branche is, dus misschien is dit wel een beetje en miss
Oh lol, dat was een miss dusquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
LinkedIn vind ik zo kutik heb mn profiel helemaal leeggehaald. Kreeg alleen maar recruiters die mn profiel niet lazen, of mlm vrouwen.
Living on the edge.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:47 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zie net iemand met een opengeklapte 500 cabrio voorbij rijden. Geen idee of die zichzelf dicht kan doen rijdende, maar ik vind het dapper.
Heb je vanzelf een mini zwembad op wieltjes.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:47 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zie net iemand met een opengeklapte 500 cabrio voorbij rijden. Geen idee of die zichzelf dicht kan doen rijdende, maar ik vind het dapper.
Helemaal tot de nok toe vol met hagelstenen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je vanzelf een mini zwembad op wieltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |