Ik ben helemaal klaar met die Alicent. Eerst haar zoon koning maken, lekker rondneuken met haar hulpje, volle bak de boel lopen traineren 2 seizoenen lang. En dan nu laatste 2 episodes zogenaamd zichzelf zoekend met haar midlife crisis en denken dat je op sympathie kan rekenen ofzo. Wat is dit voor cringe? Dit personage dient geen enkele nut meer. Ik had gehoopt dat ze een zwaard door haar rug kreeg in de laatste scene. Ga dood aub ipv van mijn tijd te verspillen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:20 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Dat gesprek tussen Alicent en Rhaenyra was echt raar. Alicent die het graag wat rustiger aan wil doen en ermee akkoord gaat dat haar zoon daarvoor onthoofd wordt.
Seizoen 2 gaat stukke beter zijn. Zeker als ik de trailer zagquote:Op maandag 5 augustus 2024 16:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Klopt. Daar was dieOok voor
Was er niet aan af te zien dat het zoveel gekost heeft
Mooi dat we wat anders kunnen bekijken in de tussentijd.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:46 schreef Momo het volgende:
Bevestigd dat House of the Dragon vier seizoenen krijgt. Derde seizoen komt in 2026. In 2025 krijgen we eerst Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight. Ongeveer tussen HotD en GOT in qua tijd.
F&S / [HBO] A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight (2025)
Dat moest een man voorstellen. Er wordt expliciet gerefereerd naar he/himquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:36 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
En dan die piraat vrouwtje.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:14 schreef egayalS het volgende:
[..]
Dat moest een man voorstellen. Er wordt expliciet gerefereerd naar he/him
Ik moet wel toegeven dat ik cole voor het eerst sinds een lange tijd toch weer eens sympathiek vond. Hij is totaal veranderd sinds hij de dood in de ogen heeft gekeken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Nu onttroont hij Cole als meest ergelijke gast meteen.
Ik dacht ook aanvankelijk dat het een vrouw was, maar later vandaag heb ik de aflevering nog een keer bekeken met iemand en daar viel het me op. Het is onderdeel van "the message" zou the critical drinker zeggenquote:
Dat klopt wel maar het is ergens juist een slecht ding als de karakters zo draaien. Tenminste bij Aegon vind ik het een mooie arc maar bij Cole tja hij heeft die ene leipe battle meegemaakt voelt toch een beetje cheap. Ik bedoel de vent liet letterlijk tweelingbroers elkaar afmaken en dan heeft hij het even kut en nu wil hij niet meer leven. Wat dat aangaat is het nog steeds een lul.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:22 schreef egayalS het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat ik cole voor het eerst sinds een lange tijd toch weer eens sympathiek vond. Hij is totaal veranderd sinds hij de dood in de ogen heeft gekeken.
Ik kwam recentelijk een interview met de acteur tegen waar de interviewer hem vroeg wat hij ervan vond dat mensen zijn personage zo irritant vinden ,waarop hij zoiets zei als wacht maar op de laatste aflevering, misschien dat je anders zal kijken naar hem.
De thema dat oorlog vreselijk is en koste wat kost voorkomen dient te worden is toch een thema dat bleef terugkeren ook deze aflevering weer.
Nee. Het is nog steeds een etterbak. Alleen hij beseft nu dat hij geen ruk voorstelt en dat hij maar een nietig mensje is in het geheel met al die draken. Dat hij realistisch is, maakt hem nog niet sympathiek wat mij betreft. Lol paar episodes terug liep hij trouwens nog mensen te onthoofden, omdat ze niet voor hem wilden vechten. En hij liep de queen regent te krikken bij die moordaanslag en stuurde die tweelingbroer op een zelfmoord missie. Hoe is hij totaal veranderd? Dat weten we helemaal nog niet......quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:22 schreef egayalS het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat ik cole voor het eerst sinds een lange tijd toch weer eens sympathiek vond. Hij is totaal veranderd sinds hij de dood in de ogen heeft gekeken.
Ik kwam recentelijk een interview met de acteur tegen waar de interviewer hem vroeg wat hij ervan vond dat mensen zijn personage zo irritant vinden ,waarop hij zoiets zei als wacht maar op de laatste aflevering, misschien dat je anders zal kijken naar hem.
De thema dat oorlog vreselijk is en koste wat kost voorkomen dient te worden is toch een thema dat bleef terugkeren ook deze aflevering weer.
Rhaenyra toch ook met hoe hard de makers willen laten zien dat ze echt heel goed is omdat ze zoveel twijfelt. Ze is ook bijna het hele seizoen nutteloos geweest. Ja uiteindelijk zorgt ze voor wat drakenrijders en komt ze volgend seizoen uit haar paleis weg.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:36 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ik ben helemaal klaar met die Alicent. Eerst haar zoon koning maken, lekker rondneuken met haar hulpje, volle bak de boel lopen traineren 2 seizoenen lang. En dan nu laatste 2 episodes zogenaamd zichzelf zoekend met haar midlife crisis en denken dat je op sympathie kan rekenen ofzo. Wat is dit voor cringe? Dit personage dient geen enkele nut meer. Ik had gehoopt dat ze een zwaard door haar rug kreeg in de laatste scene. Ga dood aub ipv van mijn tijd te verspillen.
En dan die piraat vrouwtje. Ik krijg gewoon volle bak weer Euron Greyjoy vibes. Wat slecht zeg dit.....
Ik zie nergens briljante plots en personages die zich competent gedragen. Werkelijk iedereen gedraagt zich als een zwakzinnige idioot.
Ik hoop dat ze betere schrijvers hebben voor 3e seizoen. En ik wil Otto vaker terugzien.....
#madwoest
Trans want forced diversity jeejquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:14 schreef egayalS het volgende:
[..]
Vraag me af hoe dit echt vernieuwend gaat zijn en niet het zoveelste verhaaltje in Westeros. HoTD is dat ook niet namelijk. GoT was dat wel.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:46 schreef Momo het volgende:
Bevestigd dat House of the Dragon vier seizoenen krijgt. Derde seizoen komt in 2026. In 2025 krijgen we eerst Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight. Ongeveer tussen HotD en GOT in qua tijd.
F&S / [HBO] A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight (2025)
Cole mag van mij een langzame pijnlijke dood krijgen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:25 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat klopt wel maar het is ergens juist een slecht ding als de karakters zo draaien. Tenminste bij Aegon vind ik het een mooie arc maar bij Cole tja hij heeft die ene leipe battle meegemaakt voelt toch een beetje cheap. Ik bedoel de vent liet letterlijk tweelingbroers elkaar afmaken en dan heeft hij het even kut en nu wil hij niet meer leven. Wat dat aangaat is het nog steeds een lul.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Cole mag van mij een langzame pijnlijke dood krijgen.
Gewoon een wilde draakquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:14 schreef henkklaas1994 het volgende:
Welke draak was dat nou die Rheana zag? Kon dat niet helemaal plaatsen.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:33 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Nee. Het is nog steeds een etterbak. Alleen hij beseft nu dat hij geen ruk voorstelt en dat hij maar een nietig mensje is in het geheel met al die draken. Dat hij realistisch is, maakt hem nog niet sympathiek wat mij betreft. Lol paar episodes terug liep hij trouwens nog mensen te onthoofden, omdat ze niet voor hem wilden vechten. En hij liep de queen regent te krikken bij die moordaanslag en stuurde die tweelingbroer op een zelfmoord missie. Hoe is hij totaal veranderd? Dat weten we helemaal nog niet......
Zeker. Hij blijft onsympathiek vanwege zijn geschiedenis. Dat kan je niet goed maken met 1 scne. Om echt sympathiek te zijn zou hij heel veel dingen moeten doen om al zijn shit te doen vergeven.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:25 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat klopt wel maar het is ergens juist een slecht ding als de karakters zo draaien. Tenminste bij Aegon vind ik het een mooie arc maar bij Cole tja hij heeft die ene leipe battle meegemaakt voelt toch een beetje cheap. Ik bedoel de vent liet letterlijk tweelingbroers elkaar afmaken en dan heeft hij het even kut en nu wil hij niet meer leven. Wat dat aangaat is het nog steeds een lul.
Nikszeggende draak denk ik puur om te speculeren. ze moesten toch wat doen met die personage want ging ook nergens meer over.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:14 schreef henkklaas1994 het volgende:
Die draak is wel gewoon boek materiaal hoor. Niet iets wat ze erbij verzonnen hebben.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nikszeggende draak denk ik puur om te speculeren. ze moesten toch wat doen met die personage want ging ook nergens meer over.
Was ook niet groter dan vhagar en vermithor (als ik dat goed spel lol) dus zo bijzonder was die draak nou ook weer niet
Had ze er niet iets mee kunnen doen, dan had er nog iemand een win deze finale.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Die draak is wel gewoon boek materiaal hoor. Niet iets wat ze erbij verzonnen hebben.
Ja, deze finale zat vol met verhalen/plot points die niet voltooid zijn, ze hadden ons wel iets mogen geven. Nu moet je voor alle confrontaties wachten tot 2026.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Had ze er niet iets mee kunnen doen, dan had er nog iemand een win deze finale.
Ik zeg ook nergens dat het geen boek materiaal is en dat ze het verzonnen hebbenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Die draak is wel gewoon boek materiaal hoor. Niet iets wat ze erbij verzonnen hebben.
Voor mij ook niet duidelijk.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:19 schreef FireFox1 het volgende:
Door wie is Otto gevangen genomen? Of ik heb niet op zitten letten of het is onduidelijk.
Is weggegaan nadat hij geen hand meer was. Zal wel ergens anders zijn gaan plotten. Aemond wilde hem nog terug maar misschien vindt Otto hem niet vormbaar genoeg ofzo. Maar beter dat hij weg was ook, anders had hij waarschijnlijk ook iets bizars gedaan Aegon's vlucht stoppen ofzo.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:19 schreef FireFox1 het volgende:
Door wie is Otto gevangen genomen? Of ik heb niet op zitten letten of het is onduidelijk.
Goed omschreven en helemaal mee eens. Als toevoeging wil ik erbij zeggen dat vele dialogen en scenes echt totaal niet bijdragen bij het verhaal. Slap gelul en haal inderdaad de vaart eruit. Is niet alleen de schrijvers schuld, maar ook het productieteam. Elke episode kon je makkelijk 20 minuten gelul eruit halen en dan had je waarschijnlijk niet veel gemist. Zoals Tolkien zo mooi schreef: Als boter die over teveel brood is uitgesmeerd.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:14 schreef Breekfast het volgende:
Ik ben wat minder negatief dan de rest hier. Als je even vergeet dat dit de laatste aflevering van het seizoen was dan zou het echt een prima aflevering zijn geweest.
Het probleem is denk ik dat de actie van aflevering 4, hoe goed ook, te weinig was om het interessant te houden.
Bij Game of Thrones zat de actie trouwens meestal ook niet in de laatste episode. Dat zat meestal in de aflevering daarvoor. Maar dat ontbrak hier dus ook helaas.
Qua cinema en acteerwerk blijft het echt hoogstaand. Het probleem ligt echt bij de schrijvers. Die moeten er meer vaart inbrengen.
Uh dat was de vraag nietquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Is weggegaan nadat hij geen hand meer was. Zal wel ergens anders zijn gaan plotten. Aemond wilde hem nog terug maar misschien vindt Otto hem niet vormbaar genoeg ofzo. Maar beter dat hij weg was ook, anders had hij waarschijnlijk ook iets bizars gedaan Aegon's vlucht stoppen ofzo.
Volgens mij opzettelijk onduidelijk gehouden.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:19 schreef FireFox1 het volgende:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:14 schreef henkklaas1994 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Tekaschi op 06-08-2024 08:37:20 ]3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
Wat gaat mislukken omdat Aegon weg is dus wat gaat Rhaenyra dan doen als ze daar achter komt...quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:20 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Dat gesprek tussen Alicent en Rhaenyra was echt raar. Alicent die het graag wat rustiger aan wil doen en ermee akkoord gaat dat haar zoon daarvoor onthoofd wordt.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:36 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
En dan die piraat vrouwtje. Ik krijg gewoon volle bak weer Euron Greyjoy vibes. Wat slecht zeg dit.....
#madwoest
quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:14 schreef egayalS het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:24 schreef egayalS het volgende:
[..]
Ik dacht ook aanvankelijk dat het een vrouw was, maar later vandaag heb ik de aflevering nog een keer bekeken met iemand en daar viel het me op. Het is onderdeel van "the message" zou the critical drinker zeggen
Toch een vrouw kennelijk. Aangesproken met hij/hem ivm hoge functie/statusquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Trans want forced diversity jeej
https://awoiaf.westeros.org/index.php/Sharako_Loharquote:Sharako Lohar was a Lysene admiral for the Triarchy.[1]
In the television adaptation House of the Dragon, Lohar is merged with Racallio Ryndoon and the character's sex has been changed to female; though she personally identifies as a woman, her society genders her as a man because of her leadership role.[2] She is portrayed by Abigail Thorn.
En jij gelooft dit?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:32 schreef Nielsch het volgende:
De belangrijkste veldslagen en acties komen dus in S3 en, afhankelijk van hoe snel ze gaan, S4. Wellicht is dat een keuze die ook budgettechnisch is ingegeven.
S1: aanleiding van de oorlog
S2: voorbereidingen
S3: oorlog
S4: nasleep
Dit ja. Dat zorgt er al voor dat je hier geen slecht cijfer aan kan gevenquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:14 schreef Breekfast het volgende:
Qua cinema en acteerwerk blijft het echt hoogstaand.
Helena is paranormaal net als die "heks" via die bomen. En ja Helena zegt "you know what to do" in het visioen van daemon. Dat is hoe ik het interpreteer. Je zag toen ook een van de children of the Forrest bij de boom vlak voor het visioen. Greenseer worden ze genoemd in de boeken net als branquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:32 schreef Ancester het volgende:
Over Helaena gesproken.. ik weet dat ze visions heeft en dergelijke, maar zat ze nu echt zelf in die Vision van Daemon of was dat puur iets in het hoofd van daemon? Als in: weet Helaena dat Daemon die vision te zien kreeg? Las ook comments van mensen die dachten dat zij en die heks bij Harrenhall dezelfde persoon zijn, maar dat leek me wel heel ver gezocht.
Branquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:04 schreef egayalS het volgende:
[..]
Helena is paranormaal net als die "heks" via die bomen. En ja Helena zegt "you know what to do" in het visioen van daemon. Dat is hoe ik het interpreteer. Je zag toen ook een van de children of the Forrest bij de boom vlak voor het visioen. Greenseer worden ze genoemd in de boeken net als bran
https://gameofthrones.fandom.com/wiki/Greenseer
https://www.hollywoodrepo(...)nterview-1235966252/quote:“One of the challenges of making television at any scale [is] nobody has infinite time and resources,” he said. “When you’re as a showrunner, you’re always in the position of having to balance storytelling and the resources that you have available to tell that story. One of the things that came into play in season two is: What is the final destination of the series and where are we going? It was a combination of factors that led us to rebalance the season knowing now where we’re going. We wanted to rebalance the story in such a way that we had three great seasons of television [after season one] to round out and tell this story. When you’re trying to mount the show, which requires a tremendous amount of resources, construction, armor, costumes, visual effects … we are trying to give The Gullet — which is arguably the second most anticipated action event of Fire & Blood — trying to give it the time and the space that it deserves.”
Nou ik vond Myr er maar matig uitzien eerlijk gezegd. Beetje cgi hier en daar en wat een setje bouwen. Vlieg er dan echt heen. In GoT werd dat wel gedaan, filmen in Ijsland. Dat zag er prachtig uit. Nu zaten ze daar ook langer dan n stukje in een aflevering, maar toch.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:14 schreef Breekfast het volgende:
Qua cinema en acteerwerk blijft het echt hoogstaand. Het probleem ligt echt bij de schrijvers. Die moeten er meer vaart inbrengen.
Ja net alsof ze een plan hadden liggen voor een seizoen met 10 afleveringen, maar de laatste twee afleveringen er af zijn gehaald vanwege zaken.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:42 schreef Nielsch het volgende:
Je verwacht een zeeslag tussen Corlys en de Triarchie maar je krijgt een modderworstelgevecht. Dat is echt wel heel suf.
Er missen dit seizoen simpelweg 2 afleveringen:
E9: Het leger van de Riverlands tegen het leger van Lannister / Cole.
E10: zeeslag tussen Corlys en de Triarchie / Lannistervloot
Als ze dit nog in S2 hadden gedaan was het echt een prima seizoen geweest.
Volgens mij was dat ook zo.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja net alsof ze een plan hadden liggen voor een seizoen met 10 afleveringen, maar de laatste twee afleveringen er af zijn gehaald vanwege zaken.
Dus dit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 06:58 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
Als toevoeging wil ik erbij zeggen dat vele dialogen en scenes echt totaal niet bijdragen bij het verhaal.
ja inderdaad het hele seizoen werd er opgebouwd naar een grote battle die er vervolgens niet kwam. beetje een anticlimaxquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:27 schreef Doler12 het volgende:
Als ze nou geindigd waren met een eeeh bepaalde slag en de gevolgen daarvan, zou er denk ik geen vuiltje aan de lucht geweest zijn. Erg dom, heel dom
Dat is een walker, niet de Night Kingquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:41 schreef GGMM het volgende:
Wat zag die Night King er raar uit he
[ afbeelding ]
Ik kan geen visioenen meer zienquote:
Akkoord. Ze jatten ook gewoon dezelfde intro muziekquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:07 schreef Momo het volgende:
Ze hadden beter gewoon beelden uit GOT gepakt
Visioenen over wat er allemaal nog gaat gebeuren, verdoezelen dat er nu niets gebeurtquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik kan geen visioenen meer zien
En over twee jaar weer zes afleveringen waarbij de meerdeheid van de kijkers er tot episode drie of zo, geen idee heeft wie wie ook al weer is en wat iedereen precies wil. Iets met draken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 00:17 schreef Lemoir het volgende:
Het hele seizoen werkt naar een climax toe die er niet komt en waar we nu weer 2 jaar op mogen wachten.
Voordeel is wel dat als er zo lang tussen zit het ook prima is om eerst de eerdere seizoenen te herkijken. Heb voordat ik aan s2 begon ook s1 nog een keer gekeken. Het meeste was ik alweer compleet vergetenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 02:00 schreef NoCigar het volgende:
[..]
En over twee jaar weer zes afleveringen waarbij de meerdeheid van de kijkers er tot episode drie of zo, geen idee heeft wie wie ook al weer is en wat iedereen precies wil. Iets met draken.
Dat zou wel kunnen als de tempo wat hoger had gelegen. Er is echt geen doorkomen aan bij al dat gelul/gekonkel als je het voor tweede keer kijkt. Replaywaarde ligt echt heel laag.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat als er zo lang tussen zit het ook prima is om eerst de eerdere seizoenen te herkijken. Heb voordat ik aan s2 begon ook s1 nog een keer gekeken. Het meeste was ik alweer compleet vergeten
Screencrush maakt er vaak wel een recap video van waarbij alleen de belangrijke zaken snel behandeld worden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:22 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen als de tempo wat hoger had gelegen. Er is echt geen doorkomen aan bij al dat gelul/gekonkel als je het voor tweede keer kijkt. Replaywaarde ligt echt heel laag.
Dan kan hij toch nog een punt hebben dat de serie faalt. Het boek waar dit op gebaseerd is heeft hij toch wel afgemaakt. Zou inderdaad tof zijn als hij de GoT serie afmaakt (gaat niet gebeuren). Maar dat heeft uiteraard niks te maken met dat HBO faalt met series als dit.quote:Op donderdag 5 september 2024 11:34 schreef Mortaxx het volgende:
Zelfde als met GOT. Eerst z'n miljoenen pakken en na afloop klagen dat het niet goed genoeg was. Maar z'n boeken schrijven faalt hij al tien jaar in
Hee, wat goed dat je dat archive linkje hebtquote:Op donderdag 5 september 2024 11:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
GRRM brand terecht de showrunner af in zijn laatste blogpost https://archive.is/M8fN3 (Staan boekspoilers in)
Hij heeft hem inmiddels verwijderd.
Toch jammer dat ze met zon budget geen goed seizoen konden neerzetten. Gezeur over budget vind ik ook echt kansloos als je zon grote naam bent. Als we GRRM moeten geloven wordt het ook niet beter meer volgende seizoenen. Dat zou ik ook niet verwachten als HBO niks verandert aan de showrunner. Karakters opbouwen dat begrijpt deze man niet. Afgelopen seizoen is het enkel bij Aegon misschien Larys een klein beetje gelukt.
Ah ben dus niet de enige.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:42 schreef heywoodu het volgende:
en ben toch regelmatig even kwijt wie nou ook alweer de ouders zijn van dit of dat personage, wat de relatie tussen die en die is, etc,
Al dat Baela en Rhaena en Laenor en al die honderdmiljoen kinders en dan heb ik net aflevering drie gezien en is er blijkbaar een Joffrey en ng een Aegon en ng een Viserys en nu ben ik wel echt de weg kwijt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Greens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Zon post is niet goed voor de business.quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:24 schreef wolfrolf het volgende:
wat een laffe vent dat ie die blogpost heeft verwijderd.
Dat wordt sowieso lastig inderdaad, enorm genoten weer, ik kan me moeilijk voorstellen dat ik van een volgend seizoen ng meer kan genietenquote:Op donderdag 5 september 2024 11:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Als we GRRM moeten geloven wordt het ook niet beter meer volgende seizoenen.
Beter doen dan een 6je ofzo moet voor HBO toch wel te doen zijn. Niet alle karakters beslissingen laten maken die niet bij hun karakter passen moet toch ook wel te doen zijn. Seizoen 1 was wel sterk.quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat wordt sowieso lastig inderdaad, enorm genoten weer, ik kan me moeilijk voorstellen dat ik van een volgend seizoen ng meer kan genieten
Ik ben altijd oprecht benieuwd hoe mensen op een 6 uitkomen bij zoiets. Seizoen 1 was prima en ik heb seizoen 2 gekeken als iets wat er heerlijk overheen knalde en waardoor ik enorm veel zin heb in seizoen 3quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:32 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Beter doen dan een 6je ofzo moet voor HBO toch wel te doen zijn. Niet alle karakters beslissingen laten maken die niet bij hun karakter passen moet toch ook wel te doen zijn. Seizoen 1 was wel sterk.
Er is een heel topic en een poll ter beschikking hier om erachter te komen. Nouja zo te zien zijn er 2 topics volgeluld over dit seizoen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben altijd oprecht benieuwd hoe mensen op een 6 uitkomen bij zoiets. Seizoen 1 was prima en ik heb seizoen 2 gekeken als iets wat er heerlijk overheen knalde en waardoor ik enorm veel zin heb in seizoen 3
Maar ieder z'n meug, uiteraard.
Het opbouwen rond Harrenhal, Otto die helemaal klaar is met Aegon's gekut, Aemond die Aegon aanvalt als een voorlopige apotheose van de onderlinge strijd die constant aan het borrelen is geweest, de langzaam komende realisatie bij Rhaenyra en Alicent hoe het zat met wat Viserys bedoelde met 'Aegon', twee van de drie nieuwe dragon riders (niet Ulf, die vond ik maar kut), de worstelingen van Daemon in Harrenhal en boven alles het hele optreden van Rhaenys, van haar aanvankelijke terughoudendheid tot de uiteindelijke realisatie dat ze wel om met keren om Vhagar aan te vallen ipv te ontsnappen, omdat dat letterlijk de enige (weliswaar minimale) kans was die ze hadden om Vhagar serieus aan te pakken.quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:54 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Er is een heel topic en een poll ter beschikking hier om erachter te komen. Nouja zo te zien zijn er 2 topics volgeluld over dit seizoen.
Seizoen twee was traag, er gebeurde niks. Het zou oorlog worden einde seizoen 1 en een seizoen verder staat het nog steeds op het punt om los te barsten. Maar tussendoor moest je wel 2 uur aan visioenen van Daemon kijken of Allicent die er geen zin meer heeft, een beetje gaat kamperen en gewoon vrij wil zijn al moet ze haar hele familie daarvoor offerenZo'n Jace was alleen maar een beetje aan het zeuren dat het allemaal niet goed is wat zijn moeder doet. Die Korlys staat ook 20 scenes in de haven voor een waardeloze payoff dat zijn bastard hem niet chill vindt.
Wat vond jij er dan zo geweldig aan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |