abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214897633
GRRM brand terecht de showrunner af in zijn laatste blogpost https://archive.is/M8fN3 (Staan boekspoilers in)
Hij heeft hem inmiddels verwijderd.

Toch jammer dat ze met zon budget geen goed seizoen konden neerzetten. Gezeur over budget vind ik ook echt kansloos als je zon grote naam bent. Als we GRRM moeten geloven wordt het ook niet beter meer volgende seizoenen. Dat zou ik ook niet verwachten als HBO niks verandert aan de showrunner. Karakters opbouwen dat begrijpt deze man niet. Afgelopen seizoen is het enkel bij Aegon misschien Larys een klein beetje gelukt.
  Forum Admin donderdag 5 september 2024 @ 11:30:08 #277
35723 crew  GGMM
pi_214897684
Laat die ouwe zeikerd zich liever bezighouden met het afmaken van die boekenreeks
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_214897730
Zelfde als met GOT. Eerst z'n miljoenen pakken en na afloop klagen dat het niet goed genoeg was. Maar z'n boeken schrijven faalt hij al tien jaar in
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_214897731
Wat is er nu weer gebeurd
graag op anoniem
pi_214898991
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 11:34 schreef Mortaxx het volgende:
Zelfde als met GOT. Eerst z'n miljoenen pakken en na afloop klagen dat het niet goed genoeg was. Maar z'n boeken schrijven faalt hij al tien jaar in
Dan kan hij toch nog een punt hebben dat de serie faalt. Het boek waar dit op gebaseerd is heeft hij toch wel afgemaakt. Zou inderdaad tof zijn als hij de GoT serie afmaakt (gaat niet gebeuren). Maar dat heeft uiteraard niks te maken met dat HBO faalt met series als dit.

Excuses van HBO als Budget gaan natuurlijk nergens over. Meer budget zorgt er niet voor dat karakters meer ontwikkeling doormaken. Daarbij is House of the Dragon toch veruit hun populairste serie en zijn ze winstgevend, dan pompen ze er toch wat meer geld heen als dat het probleem is.

Als ik kijk naar bijvoorbeeld een serie als Slow Horses, die begonnen hun serie tegelijk en seizoen 4 ging gisteren in premiere. De 3 seizoenen tot nu hadden wat mij betreft meer kwaliteit als HotD zijn wel iets korter op zijn Engels 6 per seizoen. Dan nog heb je met 4 seizoenen daarvan sneller meer betere content dan HBO presteert met dit waar we nu weer forever moeten wachten omdat ze pas volgend jaar weer eens beginnen met filmen ofzo.
  vrijdag 13 september 2024 @ 08:13:41 #281
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214966380
Never mind :D
Niet het HBO algemeen topic maar t House topic :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_214966452
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 11:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
GRRM brand terecht de showrunner af in zijn laatste blogpost https://archive.is/M8fN3 (Staan boekspoilers in)
Hij heeft hem inmiddels verwijderd.

Toch jammer dat ze met zon budget geen goed seizoen konden neerzetten. Gezeur over budget vind ik ook echt kansloos als je zon grote naam bent. Als we GRRM moeten geloven wordt het ook niet beter meer volgende seizoenen. Dat zou ik ook niet verwachten als HBO niks verandert aan de showrunner. Karakters opbouwen dat begrijpt deze man niet. Afgelopen seizoen is het enkel bij Aegon misschien Larys een klein beetje gelukt.
Hee, wat goed dat je dat archive linkje hebt :) dank!

wat een laffe vent dat ie die blogpost heeft verwijderd.

[ Bericht 2% gewijzigd door wolfrolf op 13-09-2024 09:01:46 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 14 september 2024 @ 20:42:03 #283
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_214981945
Is er ergens een soort stamboom zoals iemand voor Dark had gemaakt, dus per aflevering (waardoor je het kunt bekijken zonder spoilers)? :P

Ik ben bij aflevering drie van seizoen twee en ben toch regelmatig even kwijt wie nou ook alweer de ouders zijn van dit of dat personage, wat de relatie tussen die en die is, etc, maar even op Wikipedia/Fandom kijken is niet handig, want dan staat daar straks 'Status: Deceased' bij ofzo :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 14 september 2024 @ 20:44:39 #284
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_214981989
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 20:42 schreef heywoodu het volgende:
en ben toch regelmatig even kwijt wie nou ook alweer de ouders zijn van dit of dat personage, wat de relatie tussen die en die is, etc,
Ah ben dus niet de enige.
Where law ends, tyrrany begins.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 14 september 2024 @ 20:48:25 #285
284411 crew  heywoodu
pi_214982068
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 september 2024 20:44 schreef Gunner het volgende:

[..]
Ah ben dus niet de enige.
Al dat Baela en Rhaena en Laenor en al die honderdmiljoen kinders en dan heb ik net aflevering drie gezien en is er blijkbaar een Joffrey en nóg een Aegon en nóg een Viserys en nu ben ik wel echt de weg kwijt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 20 september 2024 @ 08:49:43 #286
284411 crew  heywoodu
pi_215040653
Eindelijk bij *O*

Maar ik durf nog steeds niet helemaal op Wiki te kijken, want niet zo zin in spoilers voor volgend seizoen (ik weet het, maar ach). Dus, op basis van wat we gezien hebben in seizoen 1 en 2, klopt het dat dit de lijst is met op dit moment 'beschikbare' draken? Even uit m'n hoofd, dus wellicht iemand gemist.

Blacks:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Greens:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215040712
Ja en dan is er nog een minidraakje bij die jongste 3 kinderen van Rhaenyra die naar Essos zijn.
PWBF
pi_215113824
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2024 08:24 schreef wolfrolf het volgende:

wat een laffe vent dat ie die blogpost heeft verwijderd.
Zon post is niet goed voor de business.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 28 september 2024 @ 08:22:28 #289
284411 crew  heywoodu
pi_215113846
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 11:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Als we GRRM moeten geloven wordt het ook niet beter meer volgende seizoenen.
Dat wordt sowieso lastig inderdaad, enorm genoten weer, ik kan me moeilijk voorstellen dat ik van een volgend seizoen nóg meer kan genieten :D
pi_215113926
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 08:22 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat wordt sowieso lastig inderdaad, enorm genoten weer, ik kan me moeilijk voorstellen dat ik van een volgend seizoen nóg meer kan genieten :D
Beter doen dan een 6je ofzo moet voor HBO toch wel te doen zijn. Niet alle karakters beslissingen laten maken die niet bij hun karakter passen moet toch ook wel te doen zijn. Seizoen 1 was wel sterk.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 28 september 2024 @ 08:37:06 #291
284411 crew  heywoodu
pi_215113949
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 08:32 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Beter doen dan een 6je ofzo moet voor HBO toch wel te doen zijn. Niet alle karakters beslissingen laten maken die niet bij hun karakter passen moet toch ook wel te doen zijn. Seizoen 1 was wel sterk.
Ik ben altijd oprecht benieuwd hoe mensen op een 6 uitkomen bij zoiets. Seizoen 1 was prima en ik heb seizoen 2 gekeken als iets wat er heerlijk overheen knalde en waardoor ik enorm veel zin heb in seizoen 3 :)

Maar ieder z'n meug, uiteraard.
pi_215114066
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 08:37 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik ben altijd oprecht benieuwd hoe mensen op een 6 uitkomen bij zoiets. Seizoen 1 was prima en ik heb seizoen 2 gekeken als iets wat er heerlijk overheen knalde en waardoor ik enorm veel zin heb in seizoen 3 :)

Maar ieder z'n meug, uiteraard.
Er is een heel topic en een poll ter beschikking hier om erachter te komen. Nouja zo te zien zijn er 2 topics volgeluld over dit seizoen.
Seizoen twee was traag, er gebeurde niks. Het zou oorlog worden einde seizoen 1 en een seizoen verder staat het nog steeds op het punt om los te barsten. Maar tussendoor moest je wel 2 uur aan visioenen van Daemon kijken of Allicent die er geen zin meer heeft, een beetje gaat kamperen en gewoon vrij wil zijn al moet ze haar hele familie daarvoor offeren :') Zo'n Jace was alleen maar een beetje aan het zeuren dat het allemaal niet goed is wat zijn moeder doet. Die Korlys staat ook 20 scenes in de haven voor een waardeloze payoff dat zijn bastard hem niet chill vindt.

Wat vond jij er dan zo geweldig aan?
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 28 september 2024 @ 09:31:03 #293
284411 crew  heywoodu
pi_215114258
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 08:54 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Er is een heel topic en een poll ter beschikking hier om erachter te komen. Nouja zo te zien zijn er 2 topics volgeluld over dit seizoen.
Seizoen twee was traag, er gebeurde niks. Het zou oorlog worden einde seizoen 1 en een seizoen verder staat het nog steeds op het punt om los te barsten. Maar tussendoor moest je wel 2 uur aan visioenen van Daemon kijken of Allicent die er geen zin meer heeft, een beetje gaat kamperen en gewoon vrij wil zijn al moet ze haar hele familie daarvoor offeren :') Zo'n Jace was alleen maar een beetje aan het zeuren dat het allemaal niet goed is wat zijn moeder doet. Die Korlys staat ook 20 scenes in de haven voor een waardeloze payoff dat zijn bastard hem niet chill vindt.

Wat vond jij er dan zo geweldig aan?
Het opbouwen rond Harrenhal, Otto die helemaal klaar is met Aegon's gekut, Aemond die Aegon aanvalt als een voorlopige apotheose van de onderlinge strijd die constant aan het borrelen is geweest, de langzaam komende realisatie bij Rhaenyra en Alicent hoe het zat met wat Viserys bedoelde met 'Aegon', twee van de drie nieuwe dragon riders (niet Ulf, die vond ik maar kut), de worstelingen van Daemon in Harrenhal en boven alles het hele optreden van Rhaenys, van haar aanvankelijke terughoudendheid tot de uiteindelijke realisatie dat ze wel om móet keren om Vhagar aan te vallen ipv te ontsnappen, omdat dat letterlijk de enige (weliswaar minimale) kans was die ze hadden om Vhagar serieus aan te pakken.

Het gejank van Jace, vooral over de nieuwe dragon riders, dat vond ik ook maar matig inderdaad, dat wel.
  Forum Admin maandag 31 maart 2025 @ 19:28:03 #294
35723 crew  GGMM
pi_217244589
Hier is een klein nieuwtje:

Tommy Flanagan gaat in seizoen 3 spelen.

Die vent van Gladiator en Sons of Anarchy
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')