Dat is Daeron met z'n draak Tessarion, jongste zoon van Viserys en Alicent.quote:Op maandag 13 juli 2026 22:08 schreef Discombobulate het volgende:
Wie is dat kind van Ormund Hightower nu? Hebben we die al eerder gezien, en waar komt die draak vandaan? Moet Targaryen bloed in zitten.
Ik heb misschien wat meer een recap moeten kijken.
Dat is het kind van Alicon of Alison of hoe heet dat mens.quote:Op maandag 13 juli 2026 22:08 schreef Discombobulate het volgende:
Wie is dat kind van Ormund Hightower nu? Hebben we die al eerder gezien, en waar komt die draak vandaan? Moet Targaryen bloed in zitten.
Die werd vorig seizoen gekidnapt toch als klein kind?quote:Op maandag 13 juli 2026 22:12 schreef PoesDoos het volgende:
[..]
Dat is Daeron met z'n draak Tessarion, jongste zoon van Viserys en Alicent.
Neequote:Op maandag 13 juli 2026 22:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Die werd vorig seizoen gekidnapt toch als klein kind?
quote:Op maandag 13 juli 2026 22:08 schreef Discombobulate het volgende:
Toen Otto Hightower werd ontslagen als Hand zei hij: "ik ga naar Oldtown, om mijn jongste kleinzoon bij te staan" en dat ging dus over die jongen die we nu voor het eerst zagen; Daeron Targaryen. Hij is alleen niet in King's Landing opgevoed maar in Oldtown. Hij is het vierde kind van Viserys en Alicent.quote:Op maandag 13 juli 2026 22:08 schreef Discombobulate het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |