abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221544203
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 20:06 schreef Momo het volgende:
Rhaenyra doet wel aan een speed run van alles kapot maken wat ze nog heeft.
Logisch toch?
Because
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_221545383
Heerlijke season finale hoor _O_ :)
pi_221545733
Seizoen 3 is echt een heel stuk beter dan seizoen 2. Vooral bij het drakengevecht in de vorige ep zat ik op het puntje van mijn stoel ^O^

Echt genoten dit seizoen. :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 11 augustus 2026 @ 00:32:33 #204
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221545786
En nu Ulf? Met je draak naar Braavos om daar lekker het café arm te zuipen?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 11 augustus 2026 @ 09:05:56 #205
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_221546269
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 00:32 schreef Szura het volgende:
En nu Ulf? Met je draak naar Braavos om daar lekker het café arm te zuipen?
Ulf is echt een mongool; oh ik mag niet naar de kroeg én iemand was boos op me dus pleeg ik maar een massamoord op dit stadje.

Hugh heeft tenminste nog een reden om zich tegen de blacks te keren als zijn vrouw écht door North / Riverland soldaten is vermoord.
Blaf me vol
  dinsdag 11 augustus 2026 @ 10:06:58 #206
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221546457
Ulf zou nu een van die uitkeringstrekkers zijn kunnen zijn uit die SBS documentaires.
pi_221546529
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 09:05 schreef Irmak_Spermabak het volgende:

[..]
Ulf is echt een mongool; oh ik mag niet naar de kroeg én iemand was boos op me dus pleeg ik maar een massamoord op dit stadje.

Hugh heeft tenminste nog een reden om zich tegen de blacks te keren als zijn vrouw écht door North / Riverland soldaten is vermoord.
Ik vind de motivatie van Ulf al niets maar dat is nog altijd 10x beter dan die van Hugh, die hele verhaallijn rondom zijn vrouw slaat nergens op. 1-2 afleveringen terug kon ze nog met hem vertrekken, wat ze weigerde en hem afwees en was ze vooral boos dat de groenen haar broer hadden vermoord. Dus dan maar verraad of zoiets? Ik vind het maar vaag.
pi_221548961
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 10:23 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Ik vind de motivatie van Ulf al niets maar dat is nog altijd 10x beter dan die van Hugh, die hele verhaallijn rondom zijn vrouw slaat nergens op. 1-2 afleveringen terug kon ze nog met hem vertrekken, wat ze weigerde en hem afwees en was ze vooral boos dat de groenen haar broer hadden vermoord. Dus dan maar verraad of zoiets? Ik vind het maar vaag.
Verhaallijn van Hugh staat symbool voor hoe slecht House of the Dragon geschreven is. Echt heel matig. Introduceren van karakters waar de schrijvers niet weten wat ze ermee moeten doen en dat terwijl er al een boek is.
pi_221549817
Ik heb mij wel steeds meer geërgerd aan Rhaenyra. Totaal geleefd door de omstandigheden, geen plan en constant emotioneel.

Maar op zich is het best een realistisch geschreven personage. De kans dat iemand in die situatie (de druk/stress, het verlies van je kinderen) zoals Rhaenyra reageert is denk ik groter dan het handelen van personages zoals een Ormund of een Tywin, die kalm blijven en de situatie slim naar hun hand weten zetten.

Maar een personage zoals Ormund is veel interessanter om te volgen.
pi_221553350
Er zijn wel wat dingen aan te merken, maar ik vond de finale wel heel gaaf.

Heb altijd gezegd dat ik team black ben, maar nu Rhaenyra doordraait lonkt team Green toch wel. Moet elke aflevering wel lachen om Aegon(en eerder het geharrewar met Larys). :D
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 12 augustus 2026 @ 08:09:36 #211
284411 crew  heywoodu
pi_221553451
Als nu stiekem blijkt dat Sunfyre deel is van het leger van de Night King geloof ik het wel, zombiedraak :D

Aegon is wel goed gespeeld :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')