Logisch toch?quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:06 schreef Momo het volgende:
Rhaenyra doet wel aan een speed run van alles kapot maken wat ze nog heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Ulf is echt een mongool; oh ik mag niet naar de kroeg én iemand was boos op me dus pleeg ik maar een massamoord op dit stadje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 00:32 schreef Szura het volgende:
En nu Ulf? Met je draak naar Braavos om daar lekker het café arm te zuipen?
Ik vind de motivatie van Ulf al niets maar dat is nog altijd 10x beter dan die van Hugh, die hele verhaallijn rondom zijn vrouw slaat nergens op. 1-2 afleveringen terug kon ze nog met hem vertrekken, wat ze weigerde en hem afwees en was ze vooral boos dat de groenen haar broer hadden vermoord. Dus dan maar verraad of zoiets? Ik vind het maar vaag.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 09:05 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Ulf is echt een mongool; oh ik mag niet naar de kroeg én iemand was boos op me dus pleeg ik maar een massamoord op dit stadje.
Hugh heeft tenminste nog een reden om zich tegen de blacks te keren als zijn vrouw écht door North / Riverland soldaten is vermoord.
Verhaallijn van Hugh staat symbool voor hoe slecht House of the Dragon geschreven is. Echt heel matig. Introduceren van karakters waar de schrijvers niet weten wat ze ermee moeten doen en dat terwijl er al een boek is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 10:23 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik vind de motivatie van Ulf al niets maar dat is nog altijd 10x beter dan die van Hugh, die hele verhaallijn rondom zijn vrouw slaat nergens op. 1-2 afleveringen terug kon ze nog met hem vertrekken, wat ze weigerde en hem afwees en was ze vooral boos dat de groenen haar broer hadden vermoord. Dus dan maar verraad of zoiets? Ik vind het maar vaag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |