abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 augustus 2024 @ 20:36:27 #201
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_214583787
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2024 20:20 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Dat gesprek tussen Alicent en Rhaenyra was echt raar. Alicent die het graag wat rustiger aan wil doen en ermee akkoord gaat dat haar zoon daarvoor onthoofd wordt. 8)7
Ik ben helemaal klaar met die Alicent. Eerst haar zoon koning maken, lekker rondneuken met haar hulpje, volle bak de boel lopen traineren 2 seizoenen lang. En dan nu laatste 2 episodes zogenaamd zichzelf zoekend met haar midlife crisis en denken dat je op sympathie kan rekenen ofzo. Wat is dit voor cringe? Dit personage dient geen enkele nut meer. Ik had gehoopt dat ze een zwaard door haar rug kreeg in de laatste scene. Ga dood aub ipv van mijn tijd te verspillen.

En dan die piraat vrouwtje. Ik krijg gewoon volle bak weer Euron Greyjoy vibes. Wat slecht zeg dit.....

Ik zie nergens briljante plots en personages die zich competent gedragen. Werkelijk iedereen gedraagt zich als een zwakzinnige idioot.

Ik hoop dat ze betere schrijvers hebben voor 3e seizoen. En ik wil Otto vaker terugzien.....

#madwoest _O-
Want het wetboek ken ik ook
pi_214583989
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 16:21 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Klopt. Daar was die :') Ook voor :P Was er niet aan af te zien dat het zoveel gekost heeft
Seizoen 2 gaat stukke beter zijn. Zeker als ik de trailer zag

Verder is het schrijfwerk echt bizar laag niveau. Elke karakter gaat echt elke kant op
  maandag 5 augustus 2024 @ 20:46:11 #203
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214584093
Bevestigd dat House of the Dragon vier seizoenen krijgt. Derde seizoen komt in 2026. In 2025 krijgen we eerst Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight. Ongeveer tussen HotD en GOT in qua tijd.

F&S / [HBO] A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight (2025)
  maandag 5 augustus 2024 @ 20:49:23 #204
pi_214584202
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 20:46 schreef Momo het volgende:
Bevestigd dat House of the Dragon vier seizoenen krijgt. Derde seizoen komt in 2026. In 2025 krijgen we eerst Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight. Ongeveer tussen HotD en GOT in qua tijd.

Mooi dat we wat anders kunnen bekijken in de tussentijd.
pi_214584774
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 20:36 schreef uitkeringsgenieter het volgende:

En dan die piraat vrouwtje.

Dat moest een man voorstellen. Er wordt expliciet gerefereerd naar he/him
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 5 augustus 2024 @ 21:16:35 #206
pi_214584836
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 21:14 schreef egayalS het volgende:

[..]
pi_214584995
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 17:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

Nu onttroont hij Cole als meest ergelijke gast meteen.
Ik moet wel toegeven dat ik cole voor het eerst sinds een lange tijd toch weer eens sympathiek vond. Hij is totaal veranderd sinds hij de dood in de ogen heeft gekeken.

Ik kwam recentelijk een interview met de acteur tegen waar de interviewer hem vroeg wat hij ervan vond dat mensen zijn personage zo irritant vinden ,waarop hij zoiets zei als wacht maar op de laatste aflevering, misschien dat je anders zal kijken naar hem.

De thema dat oorlog vreselijk is en koste wat kost voorkomen dient te worden is toch een thema dat bleef terugkeren ook deze aflevering weer.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_214585088
quote:
Ik dacht ook aanvankelijk dat het een vrouw was, maar later vandaag heb ik de aflevering nog een keer bekeken met iemand en daar viel het me op. Het is onderdeel van "the message" zou the critical drinker zeggen ;)
-Rabia Al-Basri
pi_214585131
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 21:22 schreef egayalS het volgende:

[..]
Ik moet wel toegeven dat ik cole voor het eerst sinds een lange tijd toch weer eens sympathiek vond. Hij is totaal veranderd sinds hij de dood in de ogen heeft gekeken.

Ik kwam recentelijk een interview met de acteur tegen waar de interviewer hem vroeg wat hij ervan vond dat mensen zijn personage zo irritant vinden ,waarop hij zoiets zei als wacht maar op de laatste aflevering, misschien dat je anders zal kijken naar hem.

De thema dat oorlog vreselijk is en koste wat kost voorkomen dient te worden is toch een thema dat bleef terugkeren ook deze aflevering weer.
Dat klopt wel maar het is ergens juist een slecht ding als de karakters zo draaien. Tenminste bij Aegon vind ik het een mooie arc maar bij Cole tja hij heeft die ene leipe battle meegemaakt voelt toch een beetje cheap. Ik bedoel de vent liet letterlijk tweelingbroers elkaar afmaken en dan heeft hij het even kut en nu wil hij niet meer leven. Wat dat aangaat is het nog steeds een lul.
  maandag 5 augustus 2024 @ 21:33:09 #210
pi_214585393
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 21:22 schreef egayalS het volgende:

[..]

Nee. Het is nog steeds een etterbak. Alleen hij beseft nu dat hij geen ruk voorstelt en dat hij maar een nietig mensje is in het geheel met al die draken. Dat hij realistisch is, maakt hem nog niet sympathiek wat mij betreft. Lol paar episodes terug liep hij trouwens nog mensen te onthoofden, omdat ze niet voor hem wilden vechten. En hij liep de queen regent te krikken bij die moordaanslag en stuurde die tweelingbroer op een zelfmoord missie. Hoe is hij totaal veranderd? Dat weten we helemaal nog niet...... :')
pi_214585417
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 20:36 schreef uitkeringsgenieter het volgende:

[..]
Ik ben helemaal klaar met die Alicent. Eerst haar zoon koning maken, lekker rondneuken met haar hulpje, volle bak de boel lopen traineren 2 seizoenen lang. En dan nu laatste 2 episodes zogenaamd zichzelf zoekend met haar midlife crisis en denken dat je op sympathie kan rekenen ofzo. Wat is dit voor cringe? Dit personage dient geen enkele nut meer. Ik had gehoopt dat ze een zwaard door haar rug kreeg in de laatste scene. Ga dood aub ipv van mijn tijd te verspillen.

En dan die piraat vrouwtje. Ik krijg gewoon volle bak weer Euron Greyjoy vibes. Wat slecht zeg dit.....

Ik zie nergens briljante plots en personages die zich competent gedragen. Werkelijk iedereen gedraagt zich als een zwakzinnige idioot.

Ik hoop dat ze betere schrijvers hebben voor 3e seizoen. En ik wil Otto vaker terugzien.....

#madwoest _O-
Rhaenyra toch ook met hoe hard de makers willen laten zien dat ze echt heel goed is omdat ze zoveel twijfelt. Ze is ook bijna het hele seizoen nutteloos geweest. Ja uiteindelijk zorgt ze voor wat drakenrijders en komt ze volgend seizoen uit haar paleis weg.

Met weer 2 jaar wachten gaat het nergens over. Dan ben je 6 jaar van het begin van de serie voordat het eindelijk op echt op gang komt. Misschien hopen ze dat we weer alle karakters al vergeten zijn zodat het niet opvalt dat iedereen bizarre keuzes maakt.

Zoals Alicent die twee seizoenen bezig is haar kind koning te maken dat faalt spectaculair en dan heeft ze zoiets van fuck it. Like what ze was toch de hele tijd met rotsvast vertrouwen in dit plan.

Piraatmevrouw deed inderdaad aan Euron denken wat een mislukt personage echt een soort persiflage op een fantasykarakter.
pi_214585802
Uh oke. Wat een bagger finale. Wat een boel gelul. Enorm veel gelul. Heel het seizoen eigenlijk bergen en bergen scenes vol met gelul. Kappen nou. Get to the point, tering hee.

Beter gaat seizoen 3 echt knallen met die oorlog, want dat eindeloze gezwets ben ik wel klaar mee.
Nul herkijkwaarde dit. Echt idioot.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_214586239
Matige anticlimax. Visioen van Daemon was wel cool, maar in principe weten we dat allemaal al wel uit GoT dus voegt imo weinig toe.

Vond Myr er ook buitengewoon goedkoop uitzien eerlijk gezegd. Dat gevoel had ik niet zo in GoT in bijvoorbeeld Qarth. Nee, of vlieg echt naar zo'n plek toe met filmen of doe het niet, maar niet met dat matige knip en plak cgi setwerk.

En nu weer zo lang wachten tot seizoen drie... Eerlijk gezegd, het ziet er allemaal heel mooi uit en sommige stukjes zijn ook echt goed, maar het is zeker geen topserie.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_214586267
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 21:14 schreef egayalS het volgende:

[..]
Trans want forced diversity jeej :')
pi_214586299
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 20:46 schreef Momo het volgende:

Vraag me af hoe dit echt vernieuwend gaat zijn en niet het zoveelste verhaaltje in Westeros. HoTD is dat ook niet namelijk. GoT was dat wel.
  maandag 5 augustus 2024 @ 22:04:52 #216
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_214586342
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 21:25 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Dat klopt wel maar het is ergens juist een slecht ding als de karakters zo draaien. Tenminste bij Aegon vind ik het een mooie arc maar bij Cole tja hij heeft die ene leipe battle meegemaakt voelt toch een beetje cheap. Ik bedoel de vent liet letterlijk tweelingbroers elkaar afmaken en dan heeft hij het even kut en nu wil hij niet meer leven. Wat dat aangaat is het nog steeds een lul.
Cole mag van mij een langzame pijnlijke dood krijgen.
graag op anoniem
  maandag 5 augustus 2024 @ 22:07:47 #217
pi_214586452
quote:
6s.gif Op maandag 5 augustus 2024 22:04 schreef KingRoland het volgende:

[..]
Cole mag van mij een langzame pijnlijke dood krijgen.
pi_214586633
Welke draak was dat nou die Rheana zag? Kon dat niet helemaal plaatsen.
  Forum Admin maandag 5 augustus 2024 @ 22:17:12 #219
35723 crew  GGMM
pi_214586704
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 22:14 schreef henkklaas1994 het volgende:
Gewoon een wilde draak

Ze wilden de saaiste aflevering ooit toch met iets van een cliffhanger eindigen, dus nu kunnen we 2 jaar lang speculeren of zij die draak claimt of dat die draak haar aanvalt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_214586769
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 21:33 schreef uitkeringsgenieter het volgende:

[..]
Nee. Het is nog steeds een etterbak. Alleen hij beseft nu dat hij geen ruk voorstelt en dat hij maar een nietig mensje is in het geheel met al die draken. Dat hij realistisch is, maakt hem nog niet sympathiek wat mij betreft. Lol paar episodes terug liep hij trouwens nog mensen te onthoofden, omdat ze niet voor hem wilden vechten. En hij liep de queen regent te krikken bij die moordaanslag en stuurde die tweelingbroer op een zelfmoord missie. Hoe is hij totaal veranderd? Dat weten we helemaal nog niet...... :')
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 21:25 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Zeker. Hij blijft onsympathiek vanwege zijn geschiedenis. Dat kan je niet goed maken met 1 scène. Om echt sympathiek te zijn zou hij heel veel dingen moeten doen om al zijn shit te doen vergeven.

Sowieso is deze hele productie niet meer dan mwah. Ook de personages. Totaal niet interessant totaal niet sympathiek, laat staan dat je gaat rooten voor iemand.
-Rabia Al-Basri
  maandag 5 augustus 2024 @ 22:21:33 #221
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_214586906
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 22:14 schreef henkklaas1994 het volgende:
Nikszeggende draak denk ik puur om te speculeren. ze moesten toch wat doen met die personage want ging ook nergens meer over.

Was ook niet groter dan vhagar en vermithor (als ik dat goed spel lol) dus zo bijzonder was die draak nou ook weer niet
graag op anoniem
  maandag 5 augustus 2024 @ 22:23:38 #222
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214586966
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2024 22:21 schreef KingRoland het volgende:

[..]
Nikszeggende draak denk ik puur om te speculeren. ze moesten toch wat doen met die personage want ging ook nergens meer over.

Was ook niet groter dan vhagar en vermithor (als ik dat goed spel lol) dus zo bijzonder was die draak nou ook weer niet
Die draak is wel gewoon boek materiaal hoor. Niet iets wat ze erbij verzonnen hebben.
pi_214587277
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 22:23 schreef Momo het volgende:

[..]
Die draak is wel gewoon boek materiaal hoor. Niet iets wat ze erbij verzonnen hebben.
Had ze er niet iets mee kunnen doen, dan had er nog iemand een win deze finale.
  maandag 5 augustus 2024 @ 22:39:17 #224
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214587356
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 22:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Had ze er niet iets mee kunnen doen, dan had er nog iemand een win deze finale.
Ja, deze finale zat vol met verhalen/plot points die niet voltooid zijn, ze hadden ons wel iets mogen geven. Nu moet je voor alle confrontaties wachten tot 2026.
  maandag 5 augustus 2024 @ 23:14:07 #225
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_214588537
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 22:23 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik zeg ook nergens dat het geen boek materiaal is en dat ze het verzonnen hebben
graag op anoniem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')