Vind dat de personages ook wel erg weinig ontwikkelen. Zijn er echt 10 scenes in een seizoen nodig waar mensen zeggen go Rhaenyra go en zij is elke keer nee beter afwachten kijken of het ook zonder gedoe opgelost kan worden. Ze heeft eigenlijk het hele seizoen gewoon de beslissing om te strijden voor zich uitgeschoven nu in de laatste aflevering verandering vind ik wat laat. Beetje overdreven om zoveel tijd te steken in laten zien dat ze twijfelt. Je zou bijna begrijpen dat die vent deze aflevering zei we hebben een vent nodig om ons te leiden

Daemons gedoe schoot ook niet op daar is vrijwel iedereen het over eens. Beetje spacen, geowned worden door die Tully nu maar weer team Rheanyra.
Korlys die nu voor Rhaenys gaat en even de les gelezen krijgt door zijn bastaardzoon vond ik ook weinig boeiend. Als je zoveel aandacht aan die bastards geeft zou daar toch wel wat meer plot te vinden moeten zijn.
Alicent vond ik dit seizoen ook totaal de weg kwijt.
Jace was het hele seizoen maar aan het mokken.
Aegon heeft wel een mooie arc zo met Larys. Aemond ook best een baas maar toch jammer dat we eigenlijk geen idee hebben waarom hij doet wat hij doet. Stadje platgebrand uit willekeur? Wraak omdat er meer drakenrijders zijn.
Setup voor het volgende seizoen is prima maar dit seizoen is echt veel minder dan het vorige voor mij omdat je het ook in de tijd van een aflevering kan recappen.