Voor mij ook niet duidelijk.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:19 schreef FireFox1 het volgende:
Door wie is Otto gevangen genomen? Of ik heb niet op zitten letten of het is onduidelijk.
Is weggegaan nadat hij geen hand meer was. Zal wel ergens anders zijn gaan plotten. Aemond wilde hem nog terug maar misschien vindt Otto hem niet vormbaar genoeg ofzo. Maar beter dat hij weg was ook, anders had hij waarschijnlijk ook iets bizars gedaan Aegon's vlucht stoppen ofzo.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:19 schreef FireFox1 het volgende:
Door wie is Otto gevangen genomen? Of ik heb niet op zitten letten of het is onduidelijk.
Goed omschreven en helemaal mee eens. Als toevoeging wil ik erbij zeggen dat vele dialogen en scenes echt totaal niet bijdragen bij het verhaal. Slap gelul en haal inderdaad de vaart eruit. Is niet alleen de schrijvers schuld, maar ook het productieteam. Elke episode kon je makkelijk 20 minuten gelul eruit halen en dan had je waarschijnlijk niet veel gemist. Zoals Tolkien zo mooi schreef: Als boter die over teveel brood is uitgesmeerd.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:14 schreef Breekfast het volgende:
Ik ben wat minder negatief dan de rest hier. Als je even vergeet dat dit de laatste aflevering van het seizoen was dan zou het echt een prima aflevering zijn geweest.
Het probleem is denk ik dat de actie van aflevering 4, hoe goed ook, te weinig was om het interessant te houden.
Bij Game of Thrones zat de actie trouwens meestal ook niet in de laatste episode. Dat zat meestal in de aflevering daarvoor. Maar dat ontbrak hier dus ook helaas.
Qua cinema en acteerwerk blijft het echt hoogstaand. Het probleem ligt echt bij de schrijvers. Die moeten er meer vaart inbrengen.
Uh dat was de vraag nietquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Is weggegaan nadat hij geen hand meer was. Zal wel ergens anders zijn gaan plotten. Aemond wilde hem nog terug maar misschien vindt Otto hem niet vormbaar genoeg ofzo. Maar beter dat hij weg was ook, anders had hij waarschijnlijk ook iets bizars gedaan Aegon's vlucht stoppen ofzo.
Volgens mij opzettelijk onduidelijk gehouden.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:19 schreef FireFox1 het volgende:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:14 schreef henkklaas1994 het volgende:
Welke draak was dat nou die Rheana zag? Kon dat niet helemaal plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Tekaschi op 06-08-2024 08:37:20 ]3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
Wat gaat mislukken omdat Aegon weg is dus wat gaat Rhaenyra dan doen als ze daar achter komt...quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:20 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Dat gesprek tussen Alicent en Rhaenyra was echt raar. Alicent die het graag wat rustiger aan wil doen en ermee akkoord gaat dat haar zoon daarvoor onthoofd wordt.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:36 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
En dan die piraat vrouwtje. Ik krijg gewoon volle bak weer Euron Greyjoy vibes. Wat slecht zeg dit.....
#madwoest
quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:14 schreef egayalS het volgende:
[..]
Dat moest een man voorstellen. Er wordt expliciet gerefereerd naar he/him
quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:24 schreef egayalS het volgende:
[..]
Ik dacht ook aanvankelijk dat het een vrouw was, maar later vandaag heb ik de aflevering nog een keer bekeken met iemand en daar viel het me op. Het is onderdeel van "the message" zou the critical drinker zeggen
Toch een vrouw kennelijk. Aangesproken met hij/hem ivm hoge functie/statusquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Trans want forced diversity jeej
https://awoiaf.westeros.org/index.php/Sharako_Loharquote:Sharako Lohar was a Lysene admiral for the Triarchy.[1]
In the television adaptation House of the Dragon, Lohar is merged with Racallio Ryndoon and the character's sex has been changed to female; though she personally identifies as a woman, her society genders her as a man because of her leadership role.[2] She is portrayed by Abigail Thorn.
En jij gelooft dit?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:32 schreef Nielsch het volgende:
De belangrijkste veldslagen en acties komen dus in S3 en, afhankelijk van hoe snel ze gaan, S4. Wellicht is dat een keuze die ook budgettechnisch is ingegeven.
S1: aanleiding van de oorlog
S2: voorbereidingen
S3: oorlog
S4: nasleep
Dit ja. Dat zorgt er al voor dat je hier geen slecht cijfer aan kan gevenquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:14 schreef Breekfast het volgende:
Qua cinema en acteerwerk blijft het echt hoogstaand.
Helena is paranormaal net als die "heks" via die bomen. En ja Helena zegt "you know what to do" in het visioen van daemon. Dat is hoe ik het interpreteer. Je zag toen ook een van de children of the Forrest bij de boom vlak voor het visioen. Greenseer worden ze genoemd in de boeken net als branquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:32 schreef Ancester het volgende:
Over Helaena gesproken.. ik weet dat ze visions heeft en dergelijke, maar zat ze nu echt zelf in die Vision van Daemon of was dat puur iets in het hoofd van daemon? Als in: weet Helaena dat Daemon die vision te zien kreeg? Las ook comments van mensen die dachten dat zij en die heks bij Harrenhall dezelfde persoon zijn, maar dat leek me wel heel ver gezocht.
Branquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:04 schreef egayalS het volgende:
[..]
Helena is paranormaal net als die "heks" via die bomen. En ja Helena zegt "you know what to do" in het visioen van daemon. Dat is hoe ik het interpreteer. Je zag toen ook een van de children of the Forrest bij de boom vlak voor het visioen. Greenseer worden ze genoemd in de boeken net als bran
https://gameofthrones.fandom.com/wiki/Greenseer
https://www.hollywoodrepo(...)nterview-1235966252/quote:“One of the challenges of making television at any scale [is] nobody has infinite time and resources,” he said. “When you’re as a showrunner, you’re always in the position of having to balance storytelling and the resources that you have available to tell that story. One of the things that came into play in season two is: What is the final destination of the series and where are we going? It was a combination of factors that led us to rebalance the season knowing now where we’re going. We wanted to rebalance the story in such a way that we had three great seasons of television [after season one] to round out and tell this story. When you’re trying to mount the show, which requires a tremendous amount of resources, construction, armor, costumes, visual effects … we are trying to give The Gullet — which is arguably the second most anticipated action event of Fire & Blood — trying to give it the time and the space that it deserves.”
Nou ik vond Myr er maar matig uitzien eerlijk gezegd. Beetje cgi hier en daar en wat een setje bouwen. Vlieg er dan echt heen. In GoT werd dat wel gedaan, filmen in Ijsland. Dat zag er prachtig uit. Nu zaten ze daar ook langer dan één stukje in een aflevering, maar toch.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:14 schreef Breekfast het volgende:
Qua cinema en acteerwerk blijft het echt hoogstaand. Het probleem ligt echt bij de schrijvers. Die moeten er meer vaart inbrengen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |