Wel grappig dat zij, naar ik vermoed, door Larys verantwoordelijk wordt gehouden voor zn klompvoet.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:36 schreef Vlinder het volgende:
Wat ontzettend zonde van Deamon z'n rol. Te veel screentime en in het boek krijgt Alys volgens mij niet eens zoveel tekst
Je zag gelijk al dat die Steffon een redshirt was.quote:Op maandag 22 juli 2024 04:13 schreef superniger het volgende:
RIP ser Steffon.
Aegon en Larys 👍
Geile kus op het eind.
Die zoen staat ook niet in de boeken.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Die scenes met Daemon....Wat een verkrachting van een personage zeg, mijn god. Die lesbische zoenscene sloeg ook helemaal nergens op.
Tja wat potten en zwarte acteurs erin gooien om vinkjes te zetten. Zo werkt het tegenwoordig.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Die scenes met Daemon....Wat een verkrachting van een personage zeg, mijn god. Die lesbische zoenscene sloeg ook helemaal nergens op.
Kingslanding hebben ze maar helemaal geCGI'd. Snap ik ergens wel aangezien Dubrovinik waarschijnlijk niet meer te claimen valtquote:Op maandag 22 juli 2024 11:38 schreef Nielsch het volgende:
- De opstand van de smallfolk in King's Landing
Er zit ook nul opbouw achter, het was gewoon 'ineens'. Zo overbodig.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Die lesbische zoenscene sloeg ook helemaal nergens op.
Bedankt voor de update!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:59 schreef fetX het volgende:
Ik wil jullie even laten weten dat ik vandaag aan deze serie ga beginnen
Hmm, dat ben ik niet helemaal met je eens. De logica erachter, namelijk dat Rhaenyra het gevoel heeft dat ze er helemaal alleen voor staat, verlaten door Daemon, niemand die naar haar lijkt te luisteren , en een Mysaria die daar handig op inspeelt, is wel aanwezig.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Er zit ook nul opbouw achter, het was gewoon 'ineens'. Zo overbodig.
Mannelijke vriendschappen kunnen series gek genoeg prima uitwerken, maar als het om een vrouwelijke vriendschap gaat dan moét er vroeg of laat wel een lesbische ondertoon om de hoek komen kijken. Want de edgy tienerjongens moeten ook happy worden gehouden of zoiets?
Voorspelbaar was het wel.. ik zal al voor de gein vinger en schaarbewegingen te maken en ja hoor.. daar gingen zequote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:26 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hmm, dat ben ik niet helemaal met je eens. De logica erachter, namelijk dat Rhaenyra het gevoel heeft dat ze er helemaal alleen voor staat, verlaten door Daemon, niemand die naar haar lijkt te luisteren , en een Mysaria die daar handig op inspeelt, is wel aanwezig.
Was het nodig? Nee. Was het heel erg om naar te kijken? Ook niet
Veel plezier!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:59 schreef fetX het volgende:
Ik wil jullie even laten weten dat ik vandaag aan deze serie ga beginnen
Nou, dit ja (lijkt het).quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Er zit ook nul opbouw achter, het was gewoon 'ineens'. Zo overbodig.
Mannelijke vriendschappen kunnen series gek genoeg prima uitwerken, maar als het om een vrouwelijke vriendschap gaat dan moét er vroeg of laat wel een lesbische ondertoon om de hoek komen kijken. Want de edgy tienerjongens moeten ook happy worden gehouden of zoiets?
Ik hoopte een beetje op een relatie wat Daenerys and Missandei hadden in GoT.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:33 schreef Forbry het volgende:
Leuke aflevering!
Op de zoenscène na dan, want ik vond die wél storend. Behoorlijk zelfs. Sloeg/slaat nergens op en had véél liever gezien dat het bij een hele innige vriendschap bleef...
Heb de scene doorgespoeld. Voegt imo echt niets toe. Maar goed dit is ook fan service natuurlijk. Simps vinden dit geweldigquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:33 schreef Forbry het volgende:
Leuke aflevering!
Op de zoenscène na dan, want ik vond die wél storend. Behoorlijk zelfs. Sloeg/slaat nergens op en had véél liever gezien dat het bij een hele innige vriendschap bleef...
Oh hij was me al een paar keer opgevallen. Hij lijkt ook wel een beetje op z'n halfbroer Laenor, dus misschien heeft Seasmoke hem daarom uitgekozen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:21 schreef Em31 het volgende:
Het was me zelf nogal ontgaan dat de bastard van Corlys nog een broer heeftdie vervolgens binnen één aflevering drakenrijder is. Dat ging ineens snel, nadat zijn broer wel al weken elke aflevering even aandacht krijgt, maar hij niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:01 schreef Momo het volgende:
Dit was in de boeken waarom Seasmoke koos voor Addam.Dat zeg ik, sort ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap wel dat ze die jongens in het kader van de overzichtelijkheid maar gelijk de zonen van Corlys hebben gemaakt en niet eerst nog de zonen van Laenor. Die is toch al een tijd de serie uit.PWBF
Okay, hier kan ik wel inkomen; Mysaria die een kans ziet en iedere mogelijkheid van toenadering tot Rhaenyra (macht) aangrijpt.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:26 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hmm, dat ben ik niet helemaal met je eens. De logica erachter, namelijk dat Rhaenyra het gevoel heeft dat ze er helemaal alleen voor staat, verlaten door Daemon, niemand die naar haar lijkt te luisteren , en een Mysaria die daar handig op inspeelt, is wel aanwezig.
In de eerste of tweede afdeling zag je al een shot van Addam die opkeek naar Seasmoke die ogenschijnlijk willekeurig overvloog.quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:21 schreef Em31 het volgende:
Het was me zelf nogal ontgaan dat de bastard van Corlys nog een broer heeftdie vervolgens binnen één aflevering drakenrijder is. Dat ging ineens snel, nadat zijn broer wel al weken elke aflevering even aandacht krijgt, maar hij niet.
Ja van Alyn had ik het door, maar de connectie met Addam verder niet gelegd. Dat overvliegen zag ik als een random persoon toen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 11:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Okay, hier kan ik wel inkomen; Mysaria die een kans ziet en iedere mogelijkheid tot toenadering tot Rhaenyra (macht) aangrijpt.
Chaos is a Ladder etc...
[..]
In de eerste of tweede afdeling zag je al een shot van Addam die opkeek naar Seasmoke die ogenschijnlijk willekeurig overvloog.
En er was de scène in aflevering 4 waar Rhaenys haar hand op de wang van Addam z'n broer Alyn legde, je herkenning in haar ogen zag en ze opmerkte hoe 'comely' hij was. Zonder het in woorden uit te drukken liet ze weten te zien dat hij een zoon van Corlys was.
Wat was er walgelijk gelijk aan?quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:11 schreef KingRoland het volgende:
Walgelijke zoenscene die niks toevoegt. Zeer jammer dit.
Manier hoe geforceerd dat over kwam, waarom heeft rhaenyra of misarya dat nodig?quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat was er walgelijk gelijk aan?
Van de rest eens over Daemon.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Manier hoe geforceerd dat over kwam, waarom heeft rhaenyra of misarya dat nodig?
Vond dit wel een goede reactie. Want dit is denk ik wat de makers er mee bedoelde. Vond het niet helemaal uit het niks komen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:26 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Was het nodig? Nee. Was het heel erg om naar te kijken? Ook niet
Onnodig is wat anders dan walgelijk. Films/series zitten tegenwoordig vol met seksscènes die helemaal niks toevoegen aan het verhaal of aan de karakterontwikkeling. Vind je die ook allemaal walgelijk?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Manier hoe geforceerd dat over kwam, waarom heeft rhaenyra of misarya dat nodig?
Appels met peren vergelijken dit. Als je 2 karakters dwingt om met elkaar te zoenen zonder toegevoegde waarde dan ja.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:35 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Onnodig is wat anders dan walgelijk. Films/series zitten tegenwoordig vol met seksscènes die helemaal niks toevoegen aan het verhaal of aan de karakterontwikkeling. Vind je die ook allemaal walgelijk?
Waarom is dat appels met peren vergelijken? Is het voor jou nu een probleem dat het een zoenscene tussen 2 vrouwen is of dat het niks toevoegt aan het verhaal?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Appels met peren vergelijken dit. Als je 2 karakters dwingt om met elkaar te zoenen zonder toegevoegde waarde dan ja.
Boeit mij niks dat het om 2 vrouwen gaat, wie zegt dat nou?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:38 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Waarom is dat appels met peren vergelijken? Is het voor jou nu een probleem dat het een zoenscene tussen 2 vrouwen is of dat het niks toevoegt aan het verhaal?
Ik noemde net dat hedendaagse films/series vol zitten met seksscenes die niks toevoegen aan de verhaallijn of karakterontwikkeling. Dat vond jij appels met peren vergelijken. Vandaar die vraag, aangezien ik verder niet kan bedenken waarom het anders niet te vergelijken valtquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Boeit mij niks dat het om 2 vrouwen gaat, wie zegt dat nou?
De Lyanna Mormont van HotDquote:Op maandag 29 juli 2024 11:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Deze goat en die hele scene.
Oh en het plannetje van Rhaenyra gaat natuurlijk gigantisch hard backfiren. Je twee grootste draken geven aan twee randoms zonder een tastbare vorm van loyaliteit (behalve hun woord), wat zou er mis kunnen gaan...
Ik dacht dat Alicent zelfmoord ging plegen ofzo, ging nergens overquote:Op maandag 29 juli 2024 14:19 schreef Em31 het volgende:
Al die draken op het eind
Verder weten ze geloof ik nu niet meer wat ze met Alicent aan moeten.
Ik dacht precies hetzelfde toen ze het water inliepquote:Op maandag 29 juli 2024 19:16 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ik dacht dat Alicent zelfmoord ging plegen ofzo, ging nergens over![]()
Eind shot was wel cool inderdaad![]()
[ afbeelding ]
Mee eens.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:35 schreef GGMM het volgende:
Hier is mijn wekelijkse review
HOTD S02E07
8,1/10
Die karakters zijn toch allemaal al in eerdere afleveringen geïntroduceerd?quote:Op maandag 29 juli 2024 21:08 schreef Discombobulate het volgende:
Dus dit was het plan van Rhaenyra om dat kleine beetje Targaryen bloed er uit te filteren?IMO wel heel erg over de top. En het past ook m.i. niet bij die smallfolk. Dat hadden ze misschien beter moeten inleiden. Hoppa, ineens twee drakenrijders erbij uit het niets. Ik mis echt de context. Alt Shift X zondag maar even kijken.
Volgende week palmbomen en een beetje jungle achtige uitstraling. Ben benieuwd welke locatie dat gaat zijn.
Inderdaad.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Deze goat en die hele scene.
Oh en het plannetje van Rhaenyra gaat natuurlijk gigantisch hard backfiren. Je twee grootste draken geven aan twee randoms zonder een tastbare vorm van loyaliteit (behalve hun woord), wat zou er mis kunnen gaan...
Ik dacht hetzelfde, Verder een mooie aflevering. Ging wel ineens redelijk snel.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 01:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Silverwing, is een vrij rustige draak die vooral op haar nest zat.
Misschien dat ik het verkeerd interpreteer maar Ulf breekt per ongeluk een ei waardoor Silverwing wakker wordt.
En we zagen dat Silverwing erg vriendelijk naar Ulf was, misschien denkt ze dat haar ei uitgekomen is??
Of is dat te ver gedacht
Als je dit seizoen vind tegenvallen zijn je verwachtingen wel heel erg hoogquote:Op maandag 29 juli 2024 23:51 schreef maho_91 het volgende:
Eindelijk een goede aflevering in dit tegenvallend seizoen. Lord Tully
Niet mee eens met dit. Vond het prima 'ingeleid'.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:08 schreef Discombobulate het volgende:
Dus dit was het plan van Rhaenyra om dat kleine beetje Targaryen bloed er uit te filteren?IMO wel heel erg over de top. En het past ook m.i. niet bij die smallfolk. Dat hadden ze misschien beter moeten inleiden. Hoppa, ineens twee drakenrijders erbij uit het niets. Ik mis echt de context. Alt Shift X zondag maar even kijken.
Volgende week palmbomen en een beetje jungle achtige uitstraling. Ben benieuwd welke locatie dat gaat zijn.
Nou ja, die Hugh sloeg wel in de vorige aflevering iemand recht op zijn smoel om wat etenswaar (die Rhaenyra via sloepen had laten 'bezorgen') van hem af te pakken.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:10 schreef Forbry het volgende:
Die Hugh the Hammer (wist zijn naam niet, maar zie dat hierboven ergens staan) vind ik een typische good guy/held (en altijd gek op dat soort karakters), maar die Ulf niet per se. Ben wel benieuwd wat ze in het verhaal met dat laatste karakter gaan doen.
En, kijkende naar GoT, weet je het in deze serie nooit (zeker), dus dat geldt in principe ook voor die Hugh nog wel...
Nou ja, dat zag ik als een manier om te overleven voor hem en zijn gezin/vrouw (weet niet of die dochter toen al overleden was), dus tja... misschien idd niet he-le-maal 'typisch serie good guy/held', zo ver wil ik wel gaan...quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:18 schreef Salina het volgende:
[..]
Nou ja, die Hugh sloeg wel in de vorige aflevering iemand recht op zijn smoel om wat etenswaar (die Rhaenyra via sloepen had laten 'bezorgen') van hem af te pakken.
Niet echt ideaal good guy materiaal denk ik dan.
Dan vind ik die Ulf juist wat vriendelijker overkomen. Sullig, maar vriendelijk. Geen echt puut heldenmateriaal maar iemand die bijvoorbeeld per ongeluk in zo'n situatie terecht komt waardoor die achteraf als held wordt gezien. Zoiets.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:10 schreef Forbry het volgende:
Die Hugh the Hammer (wist zijn naam niet, maar zie dat hierboven ergens staan) vind ik een typische good guy/held (en altijd gek op dat soort karakters), maar die Ulf niet per se. Ben wel benieuwd wat ze in het verhaal met dat laatste karakter gaan doen.
En, kijkende naar GoT, weet je het in deze serie nooit (zeker), dus dat geldt in principe ook voor die Hugh nog wel...
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:18 schreef Salina het volgende:
[..]
Nou ja, die Hugh sloeg wel in de vorige aflevering iemand recht op zijn smoel om wat etenswaar (die Rhaenyra via sloepen had laten 'bezorgen') van hem af te pakken.
Niet echt ideaal good guy materiaal denk ik dan.
Dan vind ik die Ulf juist wat vriendelijker overkomen. Sullig, maar vriendelijk. Geen echt puur heldenmateriaal maar iemand die bijvoorbeeld per ongeluk in zo'n situatie terecht komt waardoor die achteraf als held wordt gezien. Zoiets.
Die Hugh komt op mij meer over als een opportunist die altijd het beste kiest voor zichzelf (en vrouw/gezin).
Ulf lijkt me loyaler overkomen.
Het zou mij zelfs niet verbazen wanneer beide karakters een hoofdpijndossier gaan worden voor Team Black:quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:20 schreef Breekfast het volgende:
Het is natuurlijk al wel te verwachten dat misschien niet alle nieuwe dragonriders even loyaal zullen blijven aan Rhaenyra
Dankje voor de draak, zoek het lekker zelf uit. Ik ga lekker rondjes vliegen en zorgen dat mijn familie ok is. Benieuwd of ze echt voor team black willen vechten.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:40 schreef DobbyDob het volgende:
Het is natuurlijk ook niet heel slim om meteen de grootste en gevaarlijkste draak die je hebt weg te geven aan een onbekende.
Maar Jace is toch helemaal geen bastard? Officieel toch een kind van Laenor? Denk niet dat ze DNA tests kunnen doen in dat universum. Als hij wel een bastard is heeft hij sowieso geen claim. Lijkt me dat Jace een stuk makkelijker allianties aan kan gaan dan Ulf of Hugh.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En op de achtergrond speelt een ander probleem, aangekaart door Jace: Dit ondermijnt zijn positie als troonopvolger. Rhaenyra lijkt er wel heel eenvoudig vanuit te gaan dat Jace geaccepteerd gaat blijven als troonopvolger in het geval haar dood.
Maar de "magie" rond het kunnen worden van een dragonrider is natuurlijk volledig weggevaagd.
Jace is weliswaar highborn (al kan je zeggen twijfelachtig), maar nog altijd een bastard. Maar hij was wel de enige bastard met een draak en dat zette hem apart van andere high- en lowborn bastards. Het magische bloed waar iedereen zoveel ontzag voor had stroomde immers door zijn aderen.
Maar nu zijn er ineens meer bastards met draken en die zijn van wel heel lage komaf.
Wat blijft er dan nog over van Jace z'n claim?
Volledig erkend door Laenor inderdaad en daarmee officieel geen bastard.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Maar Jace is toch helemaal geen bastard? Officieel toch een kind van Laenor? Denk niet dat ze DNA tests kunnen doen in dat universum. Als hij wel een bastard is heeft hij sowieso geen claim.
Jace is zonder twijfel de enige geschikte voor het spel om de troon, maar het enige wat Hugh nodig heeft zijn enkele minor houses, die bij onenigheid met Team Black, zijn zijde kiezen en hij kan in potentie een groot probleem vormen voor Jace.quote:Lijkt me dat Jace een stuk makkelijker allianties aan kan gaan dan Ulf of Hugh.
Dat is een enorme gok, die vraagt dat zijn timing perfect is. Tenzij Rhaenyra oud wordt en vredig sterft, laat een dood zich in deze wereld vaak niet plannen.quote:Op die manier heeft natuurlijk die Mysaria ook gelijk, Rhaenyra zou de beste claim moeten hebben. Toch werd het Aegon. Als Jace merkt dat die gasten niet loyaal blijken te zijn kan hij ze toch altijd nog laten verdwijnen voordat zijn moeder sterft.
Ik ben het grotendeels wel eens hoor. Maar kijk ook naar Aegon en Aemond dat zijn broers en ook daar lijkt het toch niet helemaal goed te gaan qua wie nou koning moet zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Volledig erkend door Laenor inderdaad en daarmee officieel geen bastard.
Echter toont Jace z'n "Laten we eens eerlijk zijn..."-gesprek met Rhaenyra aan dat het in werkelijkheid niet zo zwart-wit is. Er zíjn twijfels over de komaf van de drie broers, en er zijn sterke vermoedens dat ze de zonen zijn van Harwin Strong. Rhaenyra heeft ze in seizoen 1 ook af moeten schermen van die geruchten.
Er is geen DNA test voor nodig om twijfel te zaaien bij een troonopvolging waar er onenigheid is.
Je merkt in zijn gesprek met zijn moeder ook dat er een angst leeft bij Jace dat men nu weliswaar de mond houdt tijdens de heerschappij van Rhaenyra, maar dat het om kan slaan wanneer ze dood is.
[..]
Jace is zonder twijfel de enige geschikte voor het spel om de troon, maar het enige wat Hugh nodig heeft zijn enkele minor houses, die bij onenigheid met Team Black, zijn zijde kiezen en hij kan in potentie een groot probleem vormen voor Jace.
Want Vermax is geen partij voor Vermithor.
[..]
Dat is een enorme gok, die vraagt dat zijn timing perfect is. Tenzij Rhaenyra oud wordt en vredig sterft, laat een dood zich in deze wereld vaak niet plannen.![]()
Het moment missen betekent dat Hugh en Ulf weg zijn met Vermithor en Silverwing.
Ik snap wel dat Jace die situatie bij voorkeur wil voorkomen.
Uhm sorry hoor maar dan heb je de afgelopen 2 afleveringen niet op zitten letten. Ze hadden het ook wel over 6 afleveringen uit kunnen smeren ipv 3 maar dan was het weee niet goed geweest.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:08 schreef Discombobulate het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zin in!PWBF
Ik heb prima op zitten letten, maar vond het matig uitgewerkt.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Uhm sorry hoor maar dan heb je de afgelopen 2 afleveringen niet op zitten letten. Ze hadden het ook wel over 6 afleveringen uit kunnen smeren ipv 3 maar dan was het weee niet goed geweest.
Misschien hadden ze beter een hele aflevering kunnen spenderen aan het voorstellen van al die mensen om ze vervolgens één voor één een poging te zien wagen en te falen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:57 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb prima op zitten letten, maar vond het matig uitgewerkt.
Indd. Ik vind vermithor toch erger dan vhagar. Wat een draak is dat zeg. Denk toch wel de ergste die uit heel house of the dragonquote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:40 schreef DobbyDob het volgende:
Het is natuurlijk ook niet heel slim om meteen de grootste en gevaarlijkste draak die je hebt weg te geven aan een onbekende.
quote:Vermithor and Silverwing bonded to their previous rider's grandchildren. Jaehaerys and Alysanne's daughter Saera was Hugh's mother, and Ulf is the bastard of their son Baelon, Viserys and Daemon's father.
En Seasmoke was van Leanor Velarion, de zoon van Corlys.quote:
In de show zijn Addam en Alyn ook een stuk ouder gemaakt, in de boeken zijn ze 15/16 jaar oud, in de serie zijn wel ouder. Leanor zou nu 36 jaar zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:17 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En Seasmoke was van Leanor Velarion, de zoon van Corlys.
Addam of Hull is ook een zoon van Corlys (in de boeken de zoon van Leanor maar daar zijn ook twijfels gezien Leanors geaardheid)
Addam ook geen zilver haar, Alyn wel, daarom scheert hij z'n hoofd ookquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:39 schreef Momo het volgende:
[..]
In de show zijn Addam en Alyn ook een stuk ouder gemaakt, in de boeken zijn ze 15/16 jaar oud, in de serie zijn wel ouder. Leanor zou nu 36 jaar zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |