Jammer dat Rhaenys er niet meer is. Vond ik toch een prima uitgebalanceerde karakter.quote:Op maandag 8 juli 2024 20:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Die Vhagar heeft wel een goede stealth mode hè voor zo'n groot beest. Eerst die surprise attack op Luuk en nu weer met Rhaenys. Je zou denken dat je zo'n vliegende berg wel aan ziet komen.
Een van de weinigen met common sense & dignity in die hele serie.quote:Op maandag 8 juli 2024 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jammer dat Rhaenys er niet meer is. Vond ik toch een prima uitgebalanceerde karakter.
Rhaenyra heeft dus de kleinste draak?quote:Op maandag 8 juli 2024 20:17 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Draken voor schaal, Vermithor leeft nu dus ergens in het wild
Eens. Sympathiekste eraf. Jammer dat ze nooit naar Daemon hebben geluisterd op oorlogsgebied. Zij en hij hadden Vhagar natuurlijk makkelijk aangekund met zijn 2en. Maarrja dan hadden we geen 3/4 seizoenen.quote:Op maandag 8 juli 2024 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jammer dat Rhaenys er niet meer is. Vond ik toch een prima uitgebalanceerde karakter.
Nee, Ik tel babydraken en eieren niet mee nu.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:22 schreef SiGNe het volgende:
Hoeveel draken heeft Team Green nog over?
Alleen Vaeghar toch?
Zo zijn draken wel ook een beetje, eentje heet zelfs Cannibalquote:Op maandag 8 juli 2024 17:28 schreef over_hedge het volgende:
Heb wel meer medelijden met de draken dan met welk karakter dan ookWant eigenlijk zijn ze allemaal slecht. En de draken doen maar wat hun rijders zeggen.
Brb even peta bellen
Al had ze Meleys vooruit gestuurd met Syrax, Vermax en Moondancer in backup, dat had Aemond wellicht op andere gedachten kunnen brengen.quote:Op maandag 8 juli 2024 14:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Blijft wel frustrerend hoe beide partijen constant debiel doen. Waarom sturen de blacks nou weer alleen Rhaenys ze zeiden in de serie dat het dichtbij was stuur dan de squad zodat de jonge Targs ook wat training krijgen. Nu zijn ze meteen hun grootste draak kwijt.
quote:Op maandag 8 juli 2024 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 juli 2024 21:29 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Een van de weinigen met common sense & dignity in die hele serie.
The Queen Who Never Wasquote:Op maandag 8 juli 2024 22:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
Arme Rhaenys inderdaad, een van de weinige karakters waar ik nog sympathie voor had. Als ik haar was geweest was ik hem gepeerd bij het zien van Vhagar
Ik kan het ook niet laten om telkens diep te zuchten als ze het weer hebben over de Long Night terwijl dat opgelost werd door een mestrucje van een teleporterende ninja (in een korte avond).quote:Op maandag 8 juli 2024 21:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Eens. Sympathiekste eraf. Jammer dat ze nooit naar Daemon hebben geluisterd op oorlogsgebied. Zij en hij hadden Vhagar natuurlijk makkelijk aangekund met zijn 2en. Maarrja dan hadden we geen 3/4 seizoenen.
Alleen jammer weer van die onnodige verwijzing naar GOT nu we weten wat voor onzin dat bleek te zijn.![]()
Vhagar lag wel een paar kilometer verderop hè. En ze hebben daar wat ruimte gemaakt voor haar om te liggen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 13:15 schreef Nielsch het volgende:
Geweldige aflevering. Het gevecht tussen die 3 draken is zo ontzettend mooi in beeld gebracht. Petje af voor de mensen van de special effects. Eigenlijk had ik deze wel in de bioscoop willen zien.
Ik vond de acteur die Aegon speelt erg sterk deze aflevering, en de speech van Alissant tegen Aegon vond ik ook heel krachtig.
Wel bijzonder dat Vhagar zo'n enorm flatgebouw van een beest is maar zich wel heel stealthy kan verstoppen tussen een paar bomen (of later achter een kasteelmuur). Volgens mij klopt daar helemaal niets van qua afmetingen.
Of het onzin was weten we pas als GRRM die boeken eens afmaakt, Winds Of Winter is al enorm vaak uitgesteld, misschien volgend jaar maar dat is natuurlijk ook nog niet zeker.quote:Op maandag 8 juli 2024 21:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Alleen jammer weer van die onnodige verwijzing naar GOT nu we weten wat voor onzin dat bleek te zijn.![]()
Als Winds of Winter volgend jaar uitkomt eet ik mijn schoen op.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:06 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Of het onzin was weten we pas als GRRM die boeken eens afmaakt, Winds Of Winter is al enorm vaak uitgesteld, misschien volgend jaar maar dat is natuurlijk ook nog niet zeker.
A Dream Of Spring moet geloof ik nog helemaal geschreven worden dus de kans is erg groot dat dat nooit af komt.
Ik ving laatst ergens op dat 't nog 15 jaar kan duren.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Als Winds of Winter volgend jaar uitkomt eet ik mijn schoen op.
George wordt 76 dit jaar, ik zou er voor z'n boeken niet zo'n lange termijn planning op nahouden als ik hem was.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik ving laatst ergens op dat 't nog 15 jaar kan duren.
Ik zat niet heel erg op te letten dus of dat over Winds of Winter ging of de hele reeks (incl A Dream Of Spring en latere boeken) weet ik niet... George waarschijnlijk ook niet.
Mijn vader is 86, die is ook nog redelijk gezond (al is de ouderdom wel te merken).quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
George wordt 76 dit jaar, ik zou er voor z'n boeken niet zo'n lange termijn planning op nahouden als ik hem was.
Hij is helemaal vastgelopen in zijn eigen wereld. Sneu wel.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik ving laatst ergens op dat 't nog 15 jaar kan duren.
Ik zat niet heel erg op te letten dus of dat over Winds of Winter ging of de hele reeks (incl A Dream Of Spring en latere boeken) weet ik niet... George waarschijnlijk ook niet.
opzich begrijpelijk als je alle karakters ongeveer dezelfde naam heeft, Aemond, Aemon, Aegor, Maegor, Maelor, Daemon, Dearon, etc.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:18 schreef DobbyDob het volgende:
[..]
Hij is helemaal vastgelopen in zijn eigen wereld. Sneu wel.
De helft van zijn personages heet Aegon. Gekkenhuis.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:30 schreef SiGNe het volgende:
[..]
opzich begrijpelijk als je alle karakters ongeveer dezelfde naam heeft, Aemond, Aemon, Aegor, Maegor, Maelor, Daemon, Dearon, etc.
Ze hebben / hadden er drie. Hoeveel er nog precies bruikbaar zijn is mij onduidelijk. Vhagar is uiteraard actief, maar ik weet niet wat nu de status is van Sunfyre (de draak van Aegon). Daarnaast heeft ook Helaena een draak (Dreamfyre) maar geen idee of zij überhaupt op haar draak wil / kan rijden in haar gemoedstoestand.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:22 schreef SiGNe het volgende:
Hoeveel draken heeft Team Green nog over?
Alleen Vaeghar toch?
Ik heb een hoop vanuit de boeken. Maar in hoever ze hieraan trouw blijven weet ik eigenlijk nietquote:Op woensdag 10 juli 2024 09:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ze hebben / hadden er drie. Hoeveel er nog precies bruikbaar zijn is mij onduidelijk. Vhagar is uiteraard actief, maar ik weet niet wat nu de status is van Sunfyre (de draak van Aegon). Daarnaast heeft ook Helaena een draak (Dreamfyre) maar geen idee of zij überhaupt op haar draak wil / kan rijden in haar gemoedstoestand.
''if you think this has a happy ending you haven't been paying attention''quote:Op woensdag 10 juli 2024 02:26 schreef Barbusse het volgende:
BruhEr gaat echt niemand winnen in deze oorlog he?
Nee die kan je niet aan. Maar wegvliegen werkt ook niet. Als Vhagar eenmaal opgang is. Is die gewoon veel sneller.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:37 schreef Discombobulate het volgende:
Maar waarom vloog ze niet gewoon terug? Vhagar kan je echt niet aan.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 02:26 schreef Barbusse het volgende:
BruhEr gaat echt niemand winnen in deze oorlog he?
Ik moest meteen aan jou denken na het zien van de laatste aflevering.quote:Op maandag 8 juli 2024 22:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
Arme Rhaenys inderdaad, een van de weinige karakters waar ik nog sympathie voor had. Als ik haar was geweest was ik hem gepeerd bij het zien van Vhagar
Vind de rol van Aegon ook erg goed gespeeld, maar vind de meesten wel goed acterenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 13:15 schreef Nielsch het volgende:
Geweldige aflevering. Het gevecht tussen die 3 draken is zo ontzettend mooi in beeld gebracht. Petje af voor de mensen van de special effects. Eigenlijk had ik deze wel in de bioscoop willen zien.
Ik vond de acteur die Aegon speelt erg sterk deze aflevering, en de speech van Alissant tegen Aegon vond ik ook heel krachtig.
Wel bijzonder dat Vhagar zo'n enorm flatgebouw van een beest is maar zich wel heel stealthy kan verstoppen tussen een paar bomen (of later achter een kasteelmuur). Volgens mij klopt daar helemaal niets van qua afmetingen.
Als ik het het een beetje inschatte gok ik dat ze impliceerde dat dat een bastard is van Corlys.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:44 schreef Forbry het volgende:
Voordat Rhaenys ter aarde stortte, moest ze natuurlijk nog wel even een geheimzinnige opmerking maken. Daar weten we verder nog niets over, toch... wat de achtergrond van die Alyn is (die man die het leven van Corlys had gered)?
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:36 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan jou denken na het zien van de laatste aflevering.![]()
Dat heeft u juist gezien.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als ik het het een beetje inschatte gok ik dat ze impliceerde dat dat een bastard is van Corlys.
Team Green heeft wel weinig zeg. Vraag me af wat Dreamfyre gaat toevoegen. Sunfyre denk ik dat die wel snel dood is. Dan hebben we alleen Vhagar nog als uberdraak.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:30 schreef Momo het volgende:
Zag dit plaatje gemaakt voor de vorige aflevering met alle draken, al zijn een aantal draken nog klein.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Vraag me af wat Dreamfyre gaat toevoegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk dat je de Greens en Blacks nu door elkaar haaltquote:Op maandag 15 juli 2024 22:36 schreef Discombobulate het volgende:
Inhoudelijk niet heel veel, wel hele mooie beelden. House Black lijkt wel echt de overhand te krijgen. House Green lukt het allemaal niet zo goed, ook Daemons plan in de soep.
Dat kan maar zo.quote:Op maandag 15 juli 2024 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat je de Greens en Blacks nu door elkaar haalt
Dit was absoluut geen filler, de definitie van een filler is een aflevering die geen tot vrijwel geen meerwaarde toevoegt aan het overkoepelende verhaal. Daar was hier absoluut geen sprake van.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:40 schreef LordVoldermort het volgende:
Matige aflevering. Beetje een filler. Dat met Daemon duurt ook te lang inmiddels. Is een oorlog bezig, maar meneer loopt hout te hakken.
Hoe kun je nou serieus deze aflevering kijken en het vervolgens filler noemen? Dan snap je echt de betekenis van filler niet. "Oh nou er waren geen drakenacties en veldslagen en doden... filler!!!"quote:Op maandag 15 juli 2024 21:40 schreef LordVoldermort het volgende:
Matige aflevering. Beetje een filler. Dat met Daemon duurt ook te lang inmiddels. Is een oorlog bezig, maar meneer loopt hout te hakken.
Alicent loopt vaak in het groen rond?quote:Op maandag 15 juli 2024 22:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat kan maar zo.
Had geen zin om het op te zoeken. Op goede hoop dat ik het goed had. Andersom dus. Iemand ezelsbruggetje?
Filler? Het was een goede opbouw naar toekomstige plotlijnen. Veel karakterontwikkeling ook.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:40 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit zo’n beetje ja.quote:Op maandag 15 juli 2024 23:02 schreef Breekfast het volgende:
Die verhaallijn met Daemon en zijn visioenen begint een beetje te vervelen inmiddels. Gaat veel te traag.
Voor de rest een prima aflevering. Inderdaad allemaal weer prachtig in beeld gebracht.
Of een open-wereld game in Westerosquote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:47 schreef DobbyDob het volgende:
Ik vind zoals hierboven genoemd het stuk met Daemon te lang duren. Ook de black council is inmiddels wel een terugkerend lang verhaal zonder echte ontwikkeling. Gelukkig pakt die zoon nog een beetje door. Blijft wel geweldig om al die beelden van de natuur te zien.Wat zal het toch fantastisch zijn als de boeken nog af worden gemaakt (gaat natuurlijk niet gebeuren).
Een spin-off over die avonturen van Corlys is ook in de maak. Volgens mij wel als animatieserie.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:51 schreef Discombobulate het volgende:
Ik wil nog wel iets meer lore en magic. We hoorden in aflevering vijf dat Corlys goud en ander materiaal uit Yi Ti en Asshai had heel kort en verder bleef het daarbij. Die plekken zijn zo verschrikkelijk ver en eveneens mysterieus. Dat mag van mij wel wat meer doorklinken met wat meer vage invloeden, wie weet wat voor leuks je kan bedenken als schrijver.
Ik wil echt zo graag Asshai zien. Misschien in een visioen ofzo waar de drakeneieren vandaan komen.
Het leukst in GoT vond ik wel boven de muur en Daenerys haar reis door Essos.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een spin-off over die avonturen van Corlys is ook in de maak. Volgens mij wel als animatieserie.
Veel van die mysterie zal ook wel verdwijnen als we het eenmaal echt zien natuurlijk. Maar kan wel interessant zijn. Net als Sothoryos.
Er zijn wel wat goede mods over GOT!quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:55 schreef DobbyDob het volgende:
[..]
Blijft wel bijzonder dat er geen fatsoenlijke GOT game is.
Als je er over nadenkt heeft het veel potentie om een gigantische open wereld game a la GTA5 van te maken.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:55 schreef DobbyDob het volgende:
[..]
Die van Telltale was erg vermakelijkquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:55 schreef DobbyDob het volgende:
[..]
Er is dus juist gezegd in de serie dat anderen sneller zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee die kan je niet aan. Maar wegvliegen werkt ook niet. Als Vhagar eenmaal opgang is. Is die gewoon veel sneller.
Was dat niet meer wendbaar. Niet sneller?quote:Op zondag 21 juli 2024 14:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Er is dus juist gezegd in de serie dat anderen sneller zijn.
Maar goed, beetje debiel achter dat kasteel. Peer hem gewoon en vlieg weg. Geen weldenkend mens die er even vol voor zou gaan in zo'n situatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |