George wordt 76 dit jaar, ik zou er voor z'n boeken niet zo'n lange termijn planning op nahouden als ik hem was.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik ving laatst ergens op dat 't nog 15 jaar kan duren.
Ik zat niet heel erg op te letten dus of dat over Winds of Winter ging of de hele reeks (incl A Dream Of Spring en latere boeken) weet ik niet... George waarschijnlijk ook niet.
Mijn vader is 86, die is ook nog redelijk gezond (al is de ouderdom wel te merken).quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
George wordt 76 dit jaar, ik zou er voor z'n boeken niet zo'n lange termijn planning op nahouden als ik hem was.
Hij is helemaal vastgelopen in zijn eigen wereld. Sneu wel.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik ving laatst ergens op dat 't nog 15 jaar kan duren.
Ik zat niet heel erg op te letten dus of dat over Winds of Winter ging of de hele reeks (incl A Dream Of Spring en latere boeken) weet ik niet... George waarschijnlijk ook niet.
opzich begrijpelijk als je alle karakters ongeveer dezelfde naam heeft, Aemond, Aemon, Aegor, Maegor, Maelor, Daemon, Dearon, etc.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:18 schreef DobbyDob het volgende:
[..]
Hij is helemaal vastgelopen in zijn eigen wereld. Sneu wel.
De helft van zijn personages heet Aegon. Gekkenhuis.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:30 schreef SiGNe het volgende:
[..]
opzich begrijpelijk als je alle karakters ongeveer dezelfde naam heeft, Aemond, Aemon, Aegor, Maegor, Maelor, Daemon, Dearon, etc.
Ze hebben / hadden er drie. Hoeveel er nog precies bruikbaar zijn is mij onduidelijk. Vhagar is uiteraard actief, maar ik weet niet wat nu de status is van Sunfyre (de draak van Aegon). Daarnaast heeft ook Helaena een draak (Dreamfyre) maar geen idee of zij überhaupt op haar draak wil / kan rijden in haar gemoedstoestand.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:22 schreef SiGNe het volgende:
Hoeveel draken heeft Team Green nog over?
Alleen Vaeghar toch?
Ik heb een hoop vanuit de boeken. Maar in hoever ze hieraan trouw blijven weet ik eigenlijk nietquote:Op woensdag 10 juli 2024 09:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ze hebben / hadden er drie. Hoeveel er nog precies bruikbaar zijn is mij onduidelijk. Vhagar is uiteraard actief, maar ik weet niet wat nu de status is van Sunfyre (de draak van Aegon). Daarnaast heeft ook Helaena een draak (Dreamfyre) maar geen idee of zij überhaupt op haar draak wil / kan rijden in haar gemoedstoestand.
''if you think this has a happy ending you haven't been paying attention''quote:Op woensdag 10 juli 2024 02:26 schreef Barbusse het volgende:
BruhEr gaat echt niemand winnen in deze oorlog he?
Nee die kan je niet aan. Maar wegvliegen werkt ook niet. Als Vhagar eenmaal opgang is. Is die gewoon veel sneller.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:37 schreef Discombobulate het volgende:
Maar waarom vloog ze niet gewoon terug? Vhagar kan je echt niet aan.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 02:26 schreef Barbusse het volgende:
BruhEr gaat echt niemand winnen in deze oorlog he?
Ik moest meteen aan jou denken na het zien van de laatste aflevering.quote:Op maandag 8 juli 2024 22:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
Arme Rhaenys inderdaad, een van de weinige karakters waar ik nog sympathie voor had. Als ik haar was geweest was ik hem gepeerd bij het zien van Vhagar
Vind de rol van Aegon ook erg goed gespeeld, maar vind de meesten wel goed acterenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 13:15 schreef Nielsch het volgende:
Geweldige aflevering. Het gevecht tussen die 3 draken is zo ontzettend mooi in beeld gebracht. Petje af voor de mensen van de special effects. Eigenlijk had ik deze wel in de bioscoop willen zien.
Ik vond de acteur die Aegon speelt erg sterk deze aflevering, en de speech van Alissant tegen Aegon vond ik ook heel krachtig.
Wel bijzonder dat Vhagar zo'n enorm flatgebouw van een beest is maar zich wel heel stealthy kan verstoppen tussen een paar bomen (of later achter een kasteelmuur). Volgens mij klopt daar helemaal niets van qua afmetingen.
Als ik het het een beetje inschatte gok ik dat ze impliceerde dat dat een bastard is van Corlys.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:44 schreef Forbry het volgende:
Voordat Rhaenys ter aarde stortte, moest ze natuurlijk nog wel even een geheimzinnige opmerking maken. Daar weten we verder nog niets over, toch... wat de achtergrond van die Alyn is (die man die het leven van Corlys had gered)?
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:36 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan jou denken na het zien van de laatste aflevering.![]()
Dat heeft u juist gezien.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als ik het het een beetje inschatte gok ik dat ze impliceerde dat dat een bastard is van Corlys.
Team Green heeft wel weinig zeg. Vraag me af wat Dreamfyre gaat toevoegen. Sunfyre denk ik dat die wel snel dood is. Dan hebben we alleen Vhagar nog als uberdraak.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:30 schreef Momo het volgende:
Zag dit plaatje gemaakt voor de vorige aflevering met alle draken, al zijn een aantal draken nog klein.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Vraag me af wat Dreamfyre gaat toevoegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |