Jammer dat Rhaenys er niet meer is. Vond ik toch een prima uitgebalanceerde karakter.quote:Op maandag 8 juli 2024 20:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Die Vhagar heeft wel een goede stealth mode hè voor zo'n groot beest. Eerst die surprise attack op Luuk en nu weer met Rhaenys. Je zou denken dat je zo'n vliegende berg wel aan ziet komen.
Een van de weinigen met common sense & dignity in die hele serie.quote:Op maandag 8 juli 2024 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jammer dat Rhaenys er niet meer is. Vond ik toch een prima uitgebalanceerde karakter.
Rhaenyra heeft dus de kleinste draak?quote:Op maandag 8 juli 2024 20:17 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Draken voor schaal, Vermithor leeft nu dus ergens in het wild
Eens. Sympathiekste eraf. Jammer dat ze nooit naar Daemon hebben geluisterd op oorlogsgebied. Zij en hij hadden Vhagar natuurlijk makkelijk aangekund met zijn 2en. Maarrja dan hadden we geen 3/4 seizoenen.quote:Op maandag 8 juli 2024 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jammer dat Rhaenys er niet meer is. Vond ik toch een prima uitgebalanceerde karakter.
Nee, Ik tel babydraken en eieren niet mee nu.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:22 schreef SiGNe het volgende:
Hoeveel draken heeft Team Green nog over?
Alleen Vaeghar toch?
Zo zijn draken wel ook een beetje, eentje heet zelfs Cannibalquote:Op maandag 8 juli 2024 17:28 schreef over_hedge het volgende:
Heb wel meer medelijden met de draken dan met welk karakter dan ookWant eigenlijk zijn ze allemaal slecht. En de draken doen maar wat hun rijders zeggen.
Brb even peta bellen
Al had ze Meleys vooruit gestuurd met Syrax, Vermax en Moondancer in backup, dat had Aemond wellicht op andere gedachten kunnen brengen.quote:Op maandag 8 juli 2024 14:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Blijft wel frustrerend hoe beide partijen constant debiel doen. Waarom sturen de blacks nou weer alleen Rhaenys ze zeiden in de serie dat het dichtbij was stuur dan de squad zodat de jonge Targs ook wat training krijgen. Nu zijn ze meteen hun grootste draak kwijt.
quote:Op maandag 8 juli 2024 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 juli 2024 21:29 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Een van de weinigen met common sense & dignity in die hele serie.
The Queen Who Never Wasquote:Op maandag 8 juli 2024 22:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
Arme Rhaenys inderdaad, een van de weinige karakters waar ik nog sympathie voor had. Als ik haar was geweest was ik hem gepeerd bij het zien van Vhagar
Ik kan het ook niet laten om telkens diep te zuchten als ze het weer hebben over de Long Night terwijl dat opgelost werd door een mestrucje van een teleporterende ninja (in een korte avond).quote:Op maandag 8 juli 2024 21:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Eens. Sympathiekste eraf. Jammer dat ze nooit naar Daemon hebben geluisterd op oorlogsgebied. Zij en hij hadden Vhagar natuurlijk makkelijk aangekund met zijn 2en. Maarrja dan hadden we geen 3/4 seizoenen.
Alleen jammer weer van die onnodige verwijzing naar GOT nu we weten wat voor onzin dat bleek te zijn.![]()
Vhagar lag wel een paar kilometer verderop hè. En ze hebben daar wat ruimte gemaakt voor haar om te liggen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 13:15 schreef Nielsch het volgende:
Geweldige aflevering. Het gevecht tussen die 3 draken is zo ontzettend mooi in beeld gebracht. Petje af voor de mensen van de special effects. Eigenlijk had ik deze wel in de bioscoop willen zien.
Ik vond de acteur die Aegon speelt erg sterk deze aflevering, en de speech van Alissant tegen Aegon vond ik ook heel krachtig.
Wel bijzonder dat Vhagar zo'n enorm flatgebouw van een beest is maar zich wel heel stealthy kan verstoppen tussen een paar bomen (of later achter een kasteelmuur). Volgens mij klopt daar helemaal niets van qua afmetingen.
Of het onzin was weten we pas als GRRM die boeken eens afmaakt, Winds Of Winter is al enorm vaak uitgesteld, misschien volgend jaar maar dat is natuurlijk ook nog niet zeker.quote:Op maandag 8 juli 2024 21:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Alleen jammer weer van die onnodige verwijzing naar GOT nu we weten wat voor onzin dat bleek te zijn.![]()
Als Winds of Winter volgend jaar uitkomt eet ik mijn schoen op.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:06 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Of het onzin was weten we pas als GRRM die boeken eens afmaakt, Winds Of Winter is al enorm vaak uitgesteld, misschien volgend jaar maar dat is natuurlijk ook nog niet zeker.
A Dream Of Spring moet geloof ik nog helemaal geschreven worden dus de kans is erg groot dat dat nooit af komt.
Ik ving laatst ergens op dat 't nog 15 jaar kan duren.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Als Winds of Winter volgend jaar uitkomt eet ik mijn schoen op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |