Was dat niet meer wendbaar. Niet sneller?quote:Op zondag 21 juli 2024 14:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Er is dus juist gezegd in de serie dat anderen sneller zijn.
Maar goed, beetje debiel achter dat kasteel. Peer hem gewoon en vlieg weg. Geen weldenkend mens die er even vol voor zou gaan in zo'n situatie.
Wel grappig dat zij, naar ik vermoed, door Larys verantwoordelijk wordt gehouden voor zn klompvoet.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:36 schreef Vlinder het volgende:
Wat ontzettend zonde van Deamon z'n rol. Te veel screentime en in het boek krijgt Alys volgens mij niet eens zoveel tekst
Je zag gelijk al dat die Steffon een redshirt was.quote:Op maandag 22 juli 2024 04:13 schreef superniger het volgende:
RIP ser Steffon.
Aegon en Larys 👍
Geile kus op het eind.
Die zoen staat ook niet in de boeken.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Die scenes met Daemon....Wat een verkrachting van een personage zeg, mijn god. Die lesbische zoenscene sloeg ook helemaal nergens op.
Tja wat potten en zwarte acteurs erin gooien om vinkjes te zetten. Zo werkt het tegenwoordig.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Die scenes met Daemon....Wat een verkrachting van een personage zeg, mijn god. Die lesbische zoenscene sloeg ook helemaal nergens op.
Kingslanding hebben ze maar helemaal geCGI'd. Snap ik ergens wel aangezien Dubrovinik waarschijnlijk niet meer te claimen valtquote:Op maandag 22 juli 2024 11:38 schreef Nielsch het volgende:
- De opstand van de smallfolk in King's Landing
Er zit ook nul opbouw achter, het was gewoon 'ineens'. Zo overbodig.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Die lesbische zoenscene sloeg ook helemaal nergens op.
Bedankt voor de update!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:59 schreef fetX het volgende:
Ik wil jullie even laten weten dat ik vandaag aan deze serie ga beginnen
Hmm, dat ben ik niet helemaal met je eens. De logica erachter, namelijk dat Rhaenyra het gevoel heeft dat ze er helemaal alleen voor staat, verlaten door Daemon, niemand die naar haar lijkt te luisteren , en een Mysaria die daar handig op inspeelt, is wel aanwezig.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Er zit ook nul opbouw achter, het was gewoon 'ineens'. Zo overbodig.
Mannelijke vriendschappen kunnen series gek genoeg prima uitwerken, maar als het om een vrouwelijke vriendschap gaat dan moét er vroeg of laat wel een lesbische ondertoon om de hoek komen kijken. Want de edgy tienerjongens moeten ook happy worden gehouden of zoiets?
Voorspelbaar was het wel.. ik zal al voor de gein vinger en schaarbewegingen te maken en ja hoor.. daar gingen zequote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:26 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hmm, dat ben ik niet helemaal met je eens. De logica erachter, namelijk dat Rhaenyra het gevoel heeft dat ze er helemaal alleen voor staat, verlaten door Daemon, niemand die naar haar lijkt te luisteren , en een Mysaria die daar handig op inspeelt, is wel aanwezig.
Was het nodig? Nee. Was het heel erg om naar te kijken? Ook niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |