SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
quote:Op maandag 8 juli 2024 18:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik las ergens een comment "dit is je grootvader proberen te overtuigen dat die niet meer kan rijden" en dat is exact wat dit is, inclusief het ontkennen, boos worden, hakken in het zand steken.
Ik vind het wel sportief van je dat je ook filmpjes post als ze niet in je straatje passen qua inhoud.quote:
Ik denk dat het probleem meer is dat Biden deze 'spirit' niet had tijdens het debat.quote:Op maandag 8 juli 2024 18:44 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik vind het wel sportief van je dat je ook filmpjes post als ze niet in je straatje passen qua inhoud.
Dat interview is veelzeggend, Joe raaskalt over elites die tegen hem zouden zijn. Precies uit het Trump speelboek. Biden lult kijk naar de stadions, wat Trump ook letterlijk elke verkiezing zegt. Natuurlijk ben je populair bij een politieke rally voor jezelf. Hij begint vrij scherp maar tegen het einde van het gesprek is hij weer aan het slurren als een opa.
Biden weet geen argumenten aan te dragen waarom hij het moet doen. Ja omdat hij won in 2020 en denkt dat nu weer te doen. Dat baseert hij dan volledig op die arena's waar hij komt en in het verleden behaald succes.
Het is te hopen dat ze glazen bol klopt.
Waarom kan je dat zelf niet?quote:Op maandag 8 juli 2024 21:42 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Kan iemand dit debunken voor mij?
Ik snap ook niet waar ze dat vandaan halen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:02 schreef VoMy het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)e-vertonen~b467ab1b/
‘De Republikeinen maken zich zorgen. Ze weten dat iedere jongere Democratische kandidaat Trump waarschijnlijk beter aankan dan Biden. De huidige vicepresident Kamala Harris is vooralsnog de grootste kanshebber. Zij kent het Witte Huis, Biden is positief over haar en de laatste tijd is ze haar profiel aan het vergroten, bijvoorbeeld door zich uit te spreken over abortusrechten. Andere mogelijke kandidaten zijn bijvoorbeeld populaire gouverneurs als Gavin Newsom (Californië), Josh Shapiro (Pennsylvania), Gretchen Whitmer (Michigan) en Wes Moore (Maryland) of minister van Transport Pete Buttigieg.
Mocht een van hen de Democratische presidentskandidaat worden, dan zijn de Republikeinen ineens de partij met een oude man als presidentskandidaat. Het zou voor de Republikeinen heel nadelig zijn als Biden zich zou terugtrekken.’
De verslaggever van de Volkskrant geeft aan dat de Republikeinen hopen dat Biden in de race blijft. Ik weet niet waar ze dat precies vandaan heeft, maar het is wel een insteek die ik nog niet veel ben tegengekomen.
Zeer voorspelbaar vooral.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 09:52 schreef Chivaz het volgende:
Ik vind @:kijkertje die zich tegen de NYT keert echt hilarisch lmao!
Trump is een autoritaire mafketel die een bedreiging voor de democratie is terwijl iedereen in de GOP dit ziet onderneemt men daar net zo min actie.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:33 schreef Idisrom het volgende:
Biden is die dwarse oude opa die wil blijven autorijden, terwijl de hele buurt ziet dat het niet meer kan.
Er moet een iemand zijn die de autosleutels van hem gaan innemen, omdat hijzelf het niet meer ziet.
Kennelijk vinden ze dat allemaal wel prima. Wel bijzonder van een partij die de mond altijd zo vol heeft over 'muh freedom'.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Trump is een autoritaire mafketel die een bedreiging voor de democratie is terwijl iedereen in de GOP dit ziet onderneemt men daar net zo min actie.
Dat kan dan ook niet, Trump gaat de verkiezingen winnen. Dat is uiteindelijk het enige dat telt.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Trump is een autoritaire mafketel die een bedreiging voor de democratie is terwijl iedereen in de GOP dit ziet onderneemt men daar net zo min actie.
Dit dus.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:33 schreef Idisrom het volgende:
Biden is die dwarse oude opa die wil blijven autorijden, terwijl de hele buurt ziet dat het niet meer kan.
Er moet een iemand zijn die de autosleutels van hem gaan innemen, omdat hijzelf het niet meer ziet.
Waarom steeds naar Trump wijzen als het over de ongeschiktheid van Biden gaat? Daar snap ik oprecht helemaal niks van...quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zeker moet je helemaa.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dus.
Die man had allang de eer aan zichzelf moeten houden. Vooral omdat er frisse, jongere Dems klaarstaan om het stokje van hem over te nemen: Newsom, Whitmer, Josh Shapiro (speel enigszins leentje bij de Volkskrant, die hier een stuk over schreef. Shapiro was aan mijn aandachts ontsnapt, maar lijkt een bijzonder capabele kandidaat)
Sowieso moet je helemaal niet willen dat 70-plussers president worden. Hoepel op met die boomers, het is nu onze beurt.
Je moet ook helemaa
Precies. Een stamelende bejaarde man drijft de VS in de armen van Trump.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 13:47 schreef StateOfMind het volgende:
Ze moeten daar kijken naar wat in het belang van de VS als land is, en dat is koste wat kost voorkomen dat die Maga idioten alles kapot maken.
En dan kijken naar hoe en met wie ze dat het beste kunnen bereiken.
Ja maar ze denken dat kostte wat kost blijkbaar is dat je daarvoor een verkiezing moet proberen te winnen met een kansloze kandidaat. Omdat ze bang zijn voor democratie. Ze durven gewoon niet democratisch tot een goede kandidaat te komen en dan te geloven in dat mensen op die kandidaat stemmen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 13:47 schreef StateOfMind het volgende:
Ze moeten daar kijken naar wat in het belang van de VS als land is, en dat is koste wat kost voorkomen dat die Maga idioten alles kapot maken.
En dan kijken naar hoe en met wie ze dat het beste kunnen bereiken.
Gewoon standaard tribale reactie op kritiek op de 'stam'. Wijzen naar hunnie van de andere stam.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:40 schreef Hanca het volgende:
[..]
Waarom steeds naar Trump wijzen als het over de ongeschiktheid van Biden gaat? Daar snap ik oprecht helemaal niks van...
Je zou er eens over na kunnen denken? Want jouw constante geroep dat mensen in een bubbel zitten blijkt toch gewoon niet van toepassing hier. Wel elders.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 09:52 schreef Chivaz het volgende:
Ik snap de strategie van de Biden campagne wel en dan vooral het gehamer op het project 2025.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:20 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zeer voorspelbaar vooral.
Nou is de NYT wel een beetje kinderachtig geweest wat betref de Biden-campagne, ze kregen niet genoeg tijd voor interviews/vragen het afgelopen jaar, werd er geclaimd. Maar nu weten we wel waarom dat was: dat was gewoon de strategie van de campagne.
Een falende strategie, dat weten we nu ook. Maar er lijkt geen verandering te komen, de bubbel is te sterk. Dus wordt de aanval op de media maar geopend en gaan ze nóg harder op de 'Trump project 2025' drum slaan, terwijl allang duidelijk is dat niemand daar om geeft.
Gefeliciteerd met de overwinning van je idool, Chivaz.
Kom Project 2025 bij Biden vandaan dan? Dat lijkt mij wel een hele vreemde conclusie om te trekken want dat is bepaald niet het geval.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:03 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik snap de strategie van de Biden campagne wel en dan vooral het gehamer op het project 2025.
Zolang het daar over gaat gaat het niet over Biden. Ze hadden er mee kunnen wegkomen als ze niet dat afgrijselijke debat hadden gehad.
Dat zegt hij toch niet. De democraten die Biden steunen proberen inderdaad naar wat de Republikeinen doen om kiezers te trekken. Biden is niet aantrekkelijk meer dus dan hoop je maar dat de andere kant nóg slechter is.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kom Project 2025 bij Biden vandaan dan? Dat lijkt mij wel een hele vreemde conclusie om te trekken want dat is bepaald niet het geval.
Heritage noemt Project 2025 zelf "institutionalizing Trumpism."
https://en.wikipedia.org/wiki/Project_2025
Zet een bijvoorbeeld een Buttigieg in (vind ik). Denk niet bij voorbaat dat de verkiezingen dan tegen Trump verloren zijn. Zie de uitslag van de recente Franse verkiezingen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp er echt niets van. De Democraten stralen geen urgentie uit om Trump te verslaan, waardoor je als twijfelende kiezer toch sneller besluit een jaartje thuis te blijven omdat je beide kandidaten eigenlijk niets vindt.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 13:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja maar ze denken dat kostte wat kost blijkbaar is dat je daarvoor een verkiezing moet proberen te winnen met een kansloze kandidaat. Omdat ze bang zijn voor democratie. Ze durven gewoon niet democratisch tot een goede kandidaat te komen en dan te geloven in dat mensen op die kandidaat stemmen.
Nee ze willen vasthouden aan Biden met een hele hoop bullshit en leugens en iedereen moet maar op hem stemmen want het alternatief is erger. Maar het alternatief is ook veel waarschijnlijker met die keuze.
En dan Biden die zegt zolang ik mijn best heb gedaan is dat wat telt
Sowieso als ze nu een primary houden. Dan heeft de winnaar toch gigantisch momentum. Als Biden het ongelijk van alle doubters bewijst is hij toch veel dichter bij Trump. Dan als hij nu uit de wind word gehouden door democratisch establishment en nepjournalisten als die Rupar.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:24 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp er echt niets van. De Democraten stralen geen urgentie uit om Trump te verslaan, waardoor je als twijfelende kiezer toch sneller besluit een jaartje thuis te blijven omdat je beide kandidaten eigenlijk niets vindt.
Dat zou je aan het denken moeten zetten.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 09:52 schreef Chivaz het volgende:
Volgens mij hoeft een blitz primary helemaal niet slecht uit te pakken als de insteek van de primary is om de kandidaat te kiezen die de grootste kans heeft om Trump te verslaan. Dat ze elkaar dus niet aanvallen, maar vertellen waarom zij de meest geschikte persoon zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:37 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Sowieso als ze nu een primary houden. Dan heeft de winnaar toch gigantisch momentum. Als Biden het ongelijk van alle doubters bewijst is hij toch veel dichter bij Trump. Dan als hij nu uit de wind word gehouden door democratisch establishment en nepjournalisten als die Rupar.
Wat probeer je nou te zeggen? De helft van die kritiek slaat natuurlijk nergens op. Beetje huilen over de woorden die mensen in hun columns gebruiken. Lijkt me niet meer dan logisch dat het kelderende vertrouwen in Biden verreweg het grootste nieuws is. Is het hijgerig, ja uiteraard.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:51 schreef AnneX het volgende:
Wat een gif…lastig afkicken, toch is 24 kitchen prettiger om aan te horen.
[ x ]
Maar hij heeft nu Parkinson volgens de hijgerige NYT-berichten?!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:12 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te zeggen? De helft van die kritiek slaat natuurlijk nergens op. Beetje huilen over de woorden die mensen in hun columns gebruiken. Lijkt me niet meer dan logisch dat het kelderende vertrouwen in Biden verreweg het grootste nieuws is. Is het hijgerig, ja uiteraard.
Dat gedoe met die Alzheimer mensen lijkt mij inderdaad niet iets wat je als serieuze krant op je voorpagina wil hebben.
Ja Parkinson, alzheimer whatever versprekinkje van mij. Gelul over dokters van mensen moet gewoon vrij ver van serieuze journalistiek blijven wat mij betreft. Neemt niet weg dat klagen over het woord defiant echt spijkers op laag water zoeken is. Maargoed ik snap dat kijken of columns wel fair genoeg naar Biden zijn de laatste strohalm van zijn fans is.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:37 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar hij heeft nu Parkinson volgens de hijgerige NYT-berichten?!
Fan zijn van een president is sws niet gezond. Dat leidt tot cultgedrag zoals bij Trump.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:42 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja Parkinson, alzheimer whatever versprekinkje van mij. Gelul over dokters van mensen moet gewoon vrij ver van serieuze journalistiek blijven wat mij betreft. Neemt niet weg dat klagen over het woord defiant echt spijkers op laag water zoeken is. Maargoed ik snap dat kijken of columns wel fair genoeg naar Biden zijn de laatste strohalm van zijn fans is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |