Kerel Dat doe ik dagelijksquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:32 schreef Hyaenidae het volgende: [..] Omdat ik zin heb om mezelf in slaap te huilen
Met haat heeft het wat mij betreft geen zak te maken.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:30 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Nu zijn de haters weer even stil
Nou ik niet, zoveel traanvocht kan ik niet aanmaken.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:33 schreef Doug-Heffernan het volgende:
et bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Kerel Dat doe ik dagelijks
Een brug te ver.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:34 schreef Straatcommando. het volgende:
De brug bij Nijmegen is ook opgeblazen
MASHALLAH HABIBIquote:
Nou.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:51 schreef Wotte het volgende:
Na rust leg je er gewoon drie in niks aan het handje.
Laat mijn oma met rust a.u.b.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:34 schreef Straatcommando. het volgende:
De brug bij Nijmegen is ook opgeblazen
Kijk, Gakpo had ik er niet uitgehaald.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:33 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Met haat heeft het wat mij betreft geen zak te maken.
Ik vind hem niet in vorm.
Maar hij kan wel voetballen en dit was wel een goeie assist.
Nochtans had ik hem er in de rust uitgehaald. Dan was die assist gewoon van Malen gekomen.
Zou Memphis een beetje zuurder worden iedere keer als hij Cody wél kansen ziet afmaken/afdwingen?quote:
Onverdoofdquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Turken moeten nu komen. Slachten in de omschakeling
Heb je die dweilen zien spelen? Dat overstijgt dit niveau nietquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tegen Engeland gaat het toch beter moeten.
Maar het staat 2-1quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een leuk feitje vertellen:
[ afbeelding ]
Boeit echt helemaal niemand.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een leuk feitje vertellen:
[ afbeelding ]
heb je Engeland vandaag zien spelen? lolquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tegen Engeland gaat het toch beter moeten.
Memphis moet lekker oprottenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:36 schreef Sabata het volgende:
[..]
Zou Memphis een beetje zuurder worden iedere keer als hij Cody wél kansen ziet afmaken/afdwingen?
Op straat poepen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:36 schreef TAmaru het volgende:
nu gaan de Turken vervelend doen, let maar op
Hij maakt 'm helemaal nietquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:35 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Kijk, Gakpo had ik er niet uitgehaald.
Want die is in vorm dit toernooi en had nu gewoon een mindere wedstrijd.
Hij maakt hem toch weer.
Gakpo in principe alleen er af halen als ie kreupel is.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:35 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Kijk, Gakpo had ik er niet uitgehaald.
Want die is in vorm dit toernooi en had nu gewoon een mindere wedstrijd.
Hij maakt hem toch weer.
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
daar heeft Coco nog een gifje van volgens mij
Zwitserland is ook geen Janneke en Mieke.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heb je Engeland vandaag zien spelen? lol
een zoon hebbenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:36 schreef alpeko het volgende:
Ik heb hier 10 min geleden de leeuwen knuffel van mijn zoon erbij gepakt
Wel dichtbij Nederlandquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:36 schreef VEM2012 het volgende:
Die commentator heeft niet opgelet met topografie… Dortmund dichtbij Berlijn…. Tssss…
Door een eigen doelpunt?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gakpo toch weer paar miljoen erbij
2-1 maat😅quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:37 schreef KingRoland het volgende:
Dit Turkije kan Engeland makkelijk aan. Engeland weer counter voetbal, Guler hattrick.
Hoe heet de knuffel? Wout?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:36 schreef alpeko het volgende:
Ik heb hier 10 min geleden de leeuwen knuffel van mijn zoon erbij gepakt
Je kon Zwitserland wisselen met de vorige tegenstander van Engeland en de speelstijl van Engeland zou niks veranderen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zwitserland is ook geen Janneke en Mieke.
Als hij hem niet maakt, dan was hij in ieder geval de dreigende man die de goal forceert.quote:
Graag dan live verslag.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Als die 3-1 komt start ik de Tiger Ausf. B; Sd.Kfz. 182 en ga ook ik "tuuteren"
Speltip 11: bluf alleen wanneer het geloofwaardig is.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Als die 3-1 komt start ik de Tiger Ausf. B; Sd.Kfz. 182 en ga ook ik "tuuteren"
sommige mensen zouden zeggen dat het eens tijd zou worden voor een rassenoorlogquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:38 schreef Fretwork het volgende:
Ik hoor hier om en om vuurwerk en vrees voor een rassenoorlog
Hoelaat woensdagquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:38 schreef Pedroso het volgende:
Voordeel is nu wel dat je er woensdag helemaal niets van verwacht en de Engelsen denken favoriet te zijn,
Anderzijds maak je van stront nog steeds geen gebak.
Nee joh gewoon zo doorgaanquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:38 schreef cherrycoke het volgende:
Koeman heeft flink wat werk mochten we doorgaan naar de volgende ronde.
Depay eruitquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:38 schreef cherrycoke het volgende:
Dat dacht ik ook. Drie kinderen, drie keer kans, drie keer 0 belangstelling voor voetbalquote:
Is Heidi en Peter.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zwitserland is ook geen Janneke en Mieke.
Woensdag wordt gewoon boekhoudvoetbal van jewelste.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:38 schreef cherrycoke het volgende:
Waarom het gaat toch gewoon iedere keer goed?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:38 schreef cherrycoke het volgende:
Hij kent nog maar weinig woorden. Kaka denk ik. Zo noemt ie de meeste dieren waar ie de naam niet van kent.quote:
Dit slechte voetbal?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:38 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is de avond dat de liefde voor voetbal bij mijn Pippies is geboren.![]()
Ik heb ze wel verteld dat hun harten vaak gebroken gaan worden
Gelukkig kan Engeland er ook helemaal niets van.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:38 schreef cherrycoke het volgende:
Niet mochten… WE GAAN HET DOEN JEROENquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:38 schreef cherrycoke het volgende:
Hij wordt er gelukkig goed voor betaaldquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:38 schreef cherrycoke het volgende:
Oke het is eigenlijk een PzKpfw IV auf. Hquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Speltip 11: bluf alleen wanneer het geloofwaardig is.
Interlandvoetbal kent geen supporterscultuurquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:37 schreef NatteLont het volgende:
Eigenlijk best raar dat die turken op de tribune meer bezig zijn met haat fluiten ipv gezellig hun eigen land aanmoedigen
Nee die denkt dat alles niet perfect maar wel uitstekend isquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:38 schreef cherrycoke het volgende:
Dit gaat helemaal goed komenquote:Like Alert
06-07-2024 @ 22:40:00
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "EK 2024 / [Kwartfinale 06-07 21:00] Nederland - Turkije #10"
Leer hem dat de knuffel TOTTI heet.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:39 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hij kent nog maar weinig woorden. Kaka denk ik. Zo noemt ie de meeste dieren waar ie de naam niet van kent.
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:40 schreef KoningWouter het volgende:
IK WEET NU DAT DE ORANJEBEWAARDER BESTAAT!
Tegen Frankrijk niet, maar win je niet nee. Tegen Spanje wel.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:40 schreef Jahr00n het volgende:
tegen spanje of frankrijk leg je het gewoon af met 5 doelpunten verschil
Tegen Frankrijk ja?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:40 schreef Jahr00n het volgende:
tegen spanje of frankrijk leg je het gewoon af met 5 doelpunten verschil
Dit komt close tot een doodsverwensing hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je zou na 90 minuten massaal Donör kebab moeten bestellen op Thuisbezorgd
Ik alvast Spanje-Nederland 14 juliquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Ik zet alvast Nederland - Engeland 21.00 in mijn agenda voor woensdag
Dan ben je mislukt als ouderquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:39 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Drie kinderen, drie keer kans, drie keer 0 belangstelling voor voetbal
Zodra de chips op is rennen ze weg bij de tv
Op de één of andere manier denk ik dat je óf niets, óf heel vaag smakende knoflooksaus krijgt...quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je zou na 90 minuten massaal Donör kebab moeten bestellen op Thuisbezorgd
Op weg naar…quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:40 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik alvast Spanje-Nederland 14 juli
Woutquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:40 schreef KoningWouter het volgende:
IK WEET NU DAT DE ORANJEBEWAARDER BESTAAT!
Te Engelse naam bedoel je?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Simons hoeft er tegen Engeland niet in te staan
Goed hoor klaas.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Oke het is eigenlijk een PzKpfw IV auf. H
Ik alvast rondvaart 21 Juliquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:40 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik alvast Spanje-Nederland 14 juli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |