Hoelaat woensdagquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:38 schreef Pedroso het volgende:
Voordeel is nu wel dat je er woensdag helemaal niets van verwacht en de Engelsen denken favoriet te zijn,
Anderzijds maak je van stront nog steeds geen gebak.
Nee joh gewoon zo doorgaanquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:38 schreef cherrycoke het volgende:
Koeman heeft flink wat werk mochten we doorgaan naar de volgende ronde.
Depay eruitquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:38 schreef cherrycoke het volgende:
Dat dacht ik ook. Drie kinderen, drie keer kans, drie keer 0 belangstelling voor voetbalquote:
Is Heidi en Peter.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zwitserland is ook geen Janneke en Mieke.
Woensdag wordt gewoon boekhoudvoetbal van jewelste.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:38 schreef cherrycoke het volgende:
Waarom het gaat toch gewoon iedere keer goed?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:38 schreef cherrycoke het volgende:
Hij kent nog maar weinig woorden. Kaka denk ik. Zo noemt ie de meeste dieren waar ie de naam niet van kent.quote:
Dit slechte voetbal?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:38 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is de avond dat de liefde voor voetbal bij mijn Pippies is geboren.![]()
Ik heb ze wel verteld dat hun harten vaak gebroken gaan worden
Gelukkig kan Engeland er ook helemaal niets van.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:38 schreef cherrycoke het volgende:
Niet mochten… WE GAAN HET DOEN JEROENquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:38 schreef cherrycoke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |