SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fentimans, vandaag zonder alcoholische toevoegingenquote:
Dat gaat Nederland niet gebeuren.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:06 schreef MoreDakka het volgende:
Een nieuw penaltytrauma voor Engeland zou wel leuk zijn
Meervoud?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:06 schreef Weltschmerz het volgende:
Als Engeland doorgaat is het voor onze kleinkinderen wel net alsof Nederland grote tegenstanders heeft verslagen op weg naar de finale.
Het grote Polen, het grote Roemenië en het grote Turkije.quote:
Daar kan jij over meepratenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:08 schreef klaasweetalles het volgende:
gehandicapten voetbal stelt meer voor dan deze shit
Dat kan jij weten.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Doet je team het goed?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Eigenlijk wel 1-0 tegen Frankrijk natuurlijk, die goal was totaal onterecht afgekeurdquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het grote Polen, het grote Roemenië en het grote Turkije.
Al besproken.quote:
Ja, uiteindelijk is dit toernooi als een pudding in elkaar gepleurt.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Dat was buitenspel. En het is frietquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:09 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Eigenlijk wel 1-0 tegen Frankrijk natuurlijk, die goal was totaal onterecht afgekeurd
Jij betaalt geen stroomkosten?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:09 schreef Rick-Astley het volgende:
Na mijn wodka ginger ale ga ik over op de 2 pilsjes die ik nog gratis in de koelkast heb liggen.
Een nieuw keyboard nodig?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgend de NOS zijn we al bezig et de abeschouwing
Welkequote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:10 schreef Rick-Astley het volgende:
Net als gisteren warm ik waarschijnlijk ook weer een soepje op.
Gratis bier = het beste bier.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:09 schreef Rick-Astley het volgende:
Na mijn wodka ginger ale ga ik over op de 2 pilsjes die ik nog gratis in de koelkast heb liggen.
Die van gisterenquote:
Ik in de krantenkoppen van de Sunquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb ongelofeloos veel zin in penanties met de Engelsen.
Zullen wel in de laatste minuut scorenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb ongelofeloos veel zin in penanties met de Engelsen.
Beste bier is waar je hard voor gewerkt hebt.quote:
Naar de monikken in Belgie gereden?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:13 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Beste bier is waar je hard voor gewerkt hebt.
Nee joh, gratis bier.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:13 schreef thedeedster het volgende:
[..]
De 23e van de avond?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:13 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Op de BBC worden de commentatoren hoorbaar zenuwachtig en daalt het niveau naar Jeroen Grueter.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgend de NOS zijn we al bezig met de nabeschouwing
Dat moet in je aard liggen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:13 schreef thedeedster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom zou je het als team willen laten afhangen van penalty's?
Is toch veel kutter voor spelers dan voetballend het verschil maken.
Ik denk dat het bij deze twee teams en kwestie is van niet beter kunnen. Tuurlijk willen ze niet naar de penalties.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als het op penalties aankomt moeten ze direct na het fluitsignaal inzoomen op het gezicht van die arme Saka...quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:17 schreef klaasweetalles het volgende:
kane hondelul wil geen penalty missen zometeen
beetje laf mannetje
Vraag dat aan demente Louis.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
snap ik dus ook echt niks vanquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zoals Engeland eigenlijk al het hele toernooi speelt, helaasquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:19 schreef Zorro het volgende:
Het punt is dat het niet gaat om winnen. maar in de eerste plaats om niet te verliezen.
Dan krijg je dit.
Hoho, die had wetenschappelijk uitgevonden dat een kettingroker de beste penaltykeeper van Nederland was.quote:
Kane is een bottlerquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:21 schreef klaasweetalles het volgende:
rare wissels
foden en kane je beste penaltynemers wisselen
pleur die soutgate van een brug
wat een debiel
Ja.quote:
JAAAAAA LOLOLOLOOOOOquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:22 schreef NatteLont het volgende:
Ben dat Andre Rieu kutlied van de tribune spuugzat
Met voetbalschoenen gaat beterquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
hij had gelijk die bal op zijn pantoffel moeten nemen
hattrick binnenquote:Like Alert
06-07-2024 @ 20:24:09
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "EK 2024 / [kwartfinale 06-07 18:00] Engeland - Zwitserland #4 MOKERSAAI"
Buiten de inrichting draagt men gewoon schoenenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
hij had gelijk die bal op zijn pantoffel moeten nemen
Kutzomerquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Komt hier even een wolkbreuk naar beneden met hagel.
Straks ook in Berlijn tochquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Goed zo Riaquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:26 schreef Parafernalia het volgende:
Nog 2 minuten en ik heb mijn 1e plek bij Scorito verstevigd _0_
Ja, die had ik ook net.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Dat of een veldslag.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:28 schreef Coco het volgende:
Nederland en Turkije gaan zo eventjes laten zien hoe je een leuke wedstrijd speelt.
Ik geef graag mijn fouten toe makkerquote:
Nederland is zo'n beetje het enige land dat weet hoe je kansen uitspeelt zonder fantastische individuele acties.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:28 schreef Coco het volgende:
Nederland en Turkije gaan zo eventjes laten zien hoe je een leuke wedstrijd speelt.
Depay in de goal, Verbruggen in de spits.Ik denk niet dat dit een succes wordt.quote:
Maar die fluiten niet in onze stedenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:29 schreef MoreDakka het volgende:
Dat gezeik over die Turkse fans steedsAlsof die Roemenen niet constant aan het fluiten waren
Ik verwacht een shitload aan gele kaartenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:28 schreef Coco het volgende:
Turken ook niet, die toeteren.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar die fluiten niet in onze steden
Dat weet ik wel zekerquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:30 schreef Vincent_student het volgende:
Als Nederland zich plaatst vanavond, loopt het met gemak over Engeland of Zwitserland heen. Geen van deze partijen kunnen voetballen.
Daarom beter De Geert ipv Dumfries als rechtsback tegen de reeds tegen de kook aanzittende Turkjes.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:30 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Ik verwacht een shitload aan gele kaarten
verkeerde wedstrijdquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Daarom beter De Geert ipv Dumfries als rechtsback tegen de reeds tegen de kook aanzittende Turkjes.
Van alle wedstrijden tot nu toe heb ik er 2 goed.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:28 schreef Zorro het volgende:
Mijn FOK!pool is met de kwartfinales wel in vrije val geraakt.
Nog niks goed tot nu toe.
Heb jij Nederland nog nooit in een toernooi gezien?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:30 schreef Vincent_student het volgende:
Als Nederland zich plaatst vanavond, loopt het met gemak over Engeland of Zwitserland heen. Geen van deze partijen kunnen voetballen.
Terechtquote:
quote:
Daar teken ik voor.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:35 schreef Fleischmeister het volgende:
Dit is gespeeld. Engeland straks dus.
was een goeie.quote:
nou inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |