SPOILER: Het weer!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De scheidsrechter is: Michael Oliver
Waarvan akte.
POLLWhat can change the nature of a man?
Pas maar op, straks kom je Ted tegen.quote:
Hij had net effe jeuk en krabde er aan eentje.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft CR7 eigenlijk al een bal aangeraakt?
Wtf.quote:
Ik kom ook gewoon uit 1993 zoals wel meer hier.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:08 schreef Coco het volgende:
Heavy Metal Boomer @:dagoduck heeft het moeilijk.
Thuis.quote:
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je weet gewoon dat dit ook weer een verlenging wordt.
Hopelijk met pingels dan.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je weet gewoon dat dit ook weer een verlenging wordt.
Dank, ja dat valt mij toch tegen dat eigenlijk niemand anders dat doet.quote:
Als het goed is 120quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:11 schreef GGMM het volgende:
Ik zal overigens eens kijken hoeveel punten ik heb voor m'n 2-1 voorspelling van Spanje, dan weet ik gelijk of de uitslag voor 90 of 120 minuten geldt
Dikke pofferd op z'n neus.quote:
Veld natuurlijk! Daar heb je toch wel een neusje voorquote:
180quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:11 schreef GGMM het volgende:
Ik zal overigens eens kijken hoeveel punten ik heb voor m'n 2-1 voorspelling van Spanje, dan weet ik gelijk of de uitslag voor 90 of 120 minuten geldt
In dat geval zet ik alles opzij en juich ik voor Spanje.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:13 schreef Vis1980 het volgende:
In Spanje trainen ze al op per ongeluk een bal op zijn neus schieten.
Misschien een paar nunchucks om zichzelf mee te verdedigen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
Gewoon een gouden neus erop. Toch geld zat.
Klap in het gezicht van organisator @maxi-mus dit.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:13 schreef Wotte het volgende:
Ik was spanje tegen duitsland vergeten te voorspellen
180 linkerbaan.quote:
ik ook :$ ook raar dat er niet even een reminder komtquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:13 schreef Wotte het volgende:
Ik was spanje tegen duitsland vergeten te voorspellen
Toch krijg ik 180 punten voor m'n 2-1 voorspelling..quote:
Dan weet je hoe wij ons voelen tijdens het lezen van je comments.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:15 schreef Hyaenidae het volgende:
Voetbal kijken is echt supersaai ben ik tijdens dit EK wel achtergekomen
Toernooivoetbal.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:15 schreef Hyaenidae het volgende:
Nee, dit is de enige die er toe doet. Op het werk. Ik heb namelijk de indruk gewekt met een uitleg over een dubbele tien en de inverted fullback van koeman is gestolen van Guardiola.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van organisator @:maxi-mus dit.
Ga dan maar weer weg.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:15 schreef Hyaenidae het volgende:
Late reactie piep0ls maar mooi dat deze punt even is benoemd,quote:
Dagjesmens gespot.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:15 schreef Hyaenidae het volgende:
Je bent zelf mooi.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Late reactie, piep0ls maar mooi dat deze punt even is benoemd,. Ik houd van punten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:03 schreef onlogisch het volgende:
Ik overweeg een zak chips open te trekken.
@:GGMM
En natuurlijk,quote:
Deels akkoord.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:15 schreef Hyaenidae het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |