SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pollIntolerant voor intolerantie
Mooi op tijd.quote:
9 uur, ben je nog een tiener?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:52 schreef GGMM het volgende:
Verdomme verlenging
Ik heb mijn 9 uurtjes slaap nodig
Good old André Ooijer.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:51 schreef PzKpfw het volgende:
Hadden we nu nog maar de selectie van 2010, dan hadden we dit EK met twee vingers in de neus gewonnen
Luiaardquote:Op maandag 1 juli 2024 22:52 schreef GGMM het volgende:
Verdomme verlenging
doe morgen maar een middagdutjequote:Op maandag 1 juli 2024 22:52 schreef GGMM het volgende:
Verdomme verlenging
Ik mocht geen twee berichten zo snel achter elkaar posten van Fokquote:
Je hoeft niet te kijken.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:52 schreef GGMM het volgende:
Verdomme verlenging
Het is ook geen dutje, ik slaap dan gewoon zoals ieder mens dat doet snachtsquote:
Hij kan het niet zo goed zien.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:52 schreef wimderon het volgende:
Waarom staat die assistent scheidsrechter de hele tijd in het veld
Ohquote:Op maandag 1 juli 2024 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is al eventjes niet meer op de buis hoor.
Carrière aspiratie.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:52 schreef wimderon het volgende:
Waarom staat die assistent scheidsrechter de hele tijd in het veld
Was als reactie op @vaarsuviusquote:Op maandag 1 juli 2024 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is ook geen dutje, ik slaap dan gewoon zoals ieder mens dat doet snachts
Gaan we haxballen in de verlenging? Dit is nauwelijks te volgen zo saai
Kan de beste overkomenquote:Op maandag 1 juli 2024 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Ik dacht al wat weet ik dat lekker te ontwijken
Start een server dan doe ik een lok (als mensen mijn naam zien zijn ze vaak wat happiger om te joinen)quote:Op maandag 1 juli 2024 22:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Was als reactie op @:vaarsuvius
En indien animo.
Neenquote:Op maandag 1 juli 2024 22:55 schreef WAvanBuren het volgende:
Stelling: Verlengingen moeten we afschaffen. Gewoon gelijk penanties.
Speelt altijd 90 min dus lijkt me geen probleem.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:53 schreef WAvanBuren het volgende:
Zal Pepe de volle 120 minuten kunnen volhouden? Dat zou eigenlijk best bizar zijn.
Schiet je eigen pot volquote:Op maandag 1 juli 2024 22:55 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Moet ik deze zaadpot nog afkijken ook
Pepe doet het toch prima?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Gasten van 41 en bijna 40 opstellen.. wat een armoe eigenlijk.
Nee. Wel golden goal.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:55 schreef WAvanBuren het volgende:
Golden goalquote:Op maandag 1 juli 2024 22:55 schreef WAvanBuren het volgende:
Als of gasten van rond de 40 niet meer kunnen voetballenquote:Op maandag 1 juli 2024 22:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Gasten van 41 en bijna 40 opstellen.. wat een armoe eigenlijk.
En waarom moet je nou mij hebben? Nog 20 die er precies hetzelfde over denken.quote:
Zo ken ik nog wel een landquote:Op maandag 1 juli 2024 22:56 schreef Richestorags het volgende:
Portugal is toch ook wel een team dat consistent niet levert en/of niet overtuigend wint, een beetje zoals Engeland.
Schiet eens op we missen nog een manquote:Op maandag 1 juli 2024 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En waarom moet je nou mij hebben? Nog 20 die er precies hetzelfde over denken.
Ligt aan je manier van posten.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En waarom moet je nou mij hebben? Nog 20 die er precies hetzelfde over denken.
Mwah, we hebben best paar keer knotsgekke verlengingen gehad, dan toch liever de normale 30 min verlenging.quote:
Pas nog Europees kampioen geweest kunnen Engeland en Nederland niet zeggenquote:Op maandag 1 juli 2024 22:56 schreef Richestorags het volgende:
Portugal is toch ook wel een team dat consistent niet levert en/of niet overtuigend wint, een beetje zoals Engeland.
Dat mag niet meer.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben jullie al lekker wijf o.i.d. geroepen naar iemand vandaag?
Lekker wijf.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, naar je moederquote:Op maandag 1 juli 2024 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
Één zwaluw maakt nog geen mooie zomer. Voor de rest is het altijd deceptie met mooie teams en vaak regelrechte aids wedstrijden geweest.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Pas nog Europees kampioen geweest kunnen Engeland en Nederland niet zeggen
Ik mag niet liegen van je moeder.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
Militao?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:59 schreef Evangelion het volgende:
Ramos kan er geen zak van. Maar Eder ook niet.
Ja maar ik kreeg meteen een grote bek. Zo van "EN WAT BEDOEL JE MET OID?"quote:Op maandag 1 juli 2024 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
buiten fok om ben ik erg netjesquote:Op maandag 1 juli 2024 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
Het is echt genieten jaquote:Op maandag 1 juli 2024 22:58 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Nederland wint ten minste na penalties van Costa Rica.
Wel kut naar de buurvrouw.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
Rare zin om te roepen, kut naar de buurvrouw.quote:
Naar Ria en daarna naar Ansquote:Op maandag 1 juli 2024 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
Daar gaat onze vrijheid, en dat op deze feestdag.quote:
Scorito-Ria?quote:
quote:Op maandag 1 juli 2024 23:01 schreef Dagoduck het volgende:
Deze verlenging gaat het gebeuren. Spektakel gaan we zien!
(In before hijskraan met een varken eraan)
Bij een 0-0 na 90 minuten vind ik dat wel iig.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:55 schreef WAvanBuren het volgende:
Neem een appelquote:Op maandag 1 juli 2024 23:02 schreef PzKpfw het volgende:
Heb wel zin om nog iets te vreten, maar om nu nog een zak borrelnootjes los te trekken..
Meestal worden ze wat minder soepel in de heupenquote:Op maandag 1 juli 2024 22:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als of gasten van rond de 40 niet meer kunnen voetballen
neem een kiwiquote:Op maandag 1 juli 2024 23:02 schreef PzKpfw het volgende:
Heb wel zin om nog iets te vreten, maar om nu nog een zak borrelnootjes los te trekken..
Gelukkig nog 1 net verkochte ajacied die gewoon niet levertquote:Op maandag 1 juli 2024 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die voorzetten van Conceicao zijn helemaal kut
Niet iedereen wordt zo dik als Wesley.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Meestal worden ze wat minder soepel in de heupen
[ afbeelding ]
pak een appelquote:Op maandag 1 juli 2024 23:02 schreef PzKpfw het volgende:
Gevangeniswinkel is dicht.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:02 schreef PzKpfw het volgende:
Niet in huis helaas, ook geen ander fruit. Moet nodig weer boodschappen doen.quote:
@Dr_Flash slingert zijn airfryer aanquote:Op maandag 1 juli 2024 23:02 schreef PzKpfw het volgende:
Raf doet een redelijke pogingquote:Op maandag 1 juli 2024 23:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet iedereen wordt zo dik als Wesley.
Nee ik was ff haxballen maar dat was ook geen succes.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@:Dr_Flash slingert zijn airfryer aan
gohquote:Op maandag 1 juli 2024 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik was ff haxballen maar dat was ook geen succes.
Klopt. Theo Janssen wordt dikkerquote:Op maandag 1 juli 2024 23:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet iedereen wordt zo dik als Wesley.
Mijn tip is zeggen dat je lag hebt.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik was ff haxballen maar dat was ook geen succes.
@capuchon_jongen ideetje: Gelijk al beginnen met penalties, dan weet je meteen waar je aan toe bent.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:55 schreef WAvanBuren het volgende:
Discipline oefening.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:02 schreef PzKpfw het volgende:
Jazz appelen zijnquote:Op maandag 1 juli 2024 23:04 schreef Mortaxx het volgende:
al die mensen met pak een appel. Dat is echt het meest matige fruit dat er is
Een wasknijper is goedkoperquote:Op maandag 1 juli 2024 23:05 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Discipline oefening.
je maakt die zak open. Je pakt keurig een beschaafd bakje nootjes, en vouwt de zak dicht en doet hem in zo'n luchtdicht afsluitbaar ikea bakje en zet het weer in de kast.
en morgen mag je de rest opeten want dan speelt Nederland.
Wel lekker makkelijk en minder gesmeer dan een sinasappel (die 7/10 keer toch te zuur, taai zijn of vol met draadjes zitten)quote:Op maandag 1 juli 2024 23:04 schreef Mortaxx het volgende:
Nee joh ik kan er gewoon geen kut vanquote:Op maandag 1 juli 2024 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn tip is zeggen dat je lag hebt.
Daarnaast weet je nooit waar die appel allemaal ingezeten heeft.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:04 schreef Mortaxx het volgende:
Wat zou jij aanbevelen dan?quote:Op maandag 1 juli 2024 23:04 schreef Mortaxx het volgende:
Oh, die is vanavond niet verward aangetroffen bij het Atonium?quote:Op maandag 1 juli 2024 23:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
@:Capuchon_jongen ideetje: Gelijk al beginnen met penalties, dan weet je meteen waar je aan toe bent.
In je moeder.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Daarnaast weet je nooit waar die appel allemaal ingezeten heeft.
Buikligging beste ligging.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit soort formaten lagen op de IC tijdens corona
Die zijn idd erg vervelend. Een goede is heerlijk, maar vaker heb je zo'n smakeloze of droge sinasappelquote:Op maandag 1 juli 2024 23:06 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wel lekker makkelijk en minder gesmeer dan een sinasappel (die 7/10 keer toch te zuur, taai zijn of vol met draadjes zitten)
Ja, die had ik ook nog kunnen noemen. Ronaldo ziet er nog scherp uit.quote:
Wat ordinair.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2024 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voortaan moet Portugal spelen met Leao - Ramos - Jota
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja, vandaar dat ik even voor hem in val. Morgen mag hij het zelf weer doen.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Oh, die is vanavond niet verward aangetroffen bij het Atonium?
Kersen zijn de top.quote:
Bosbessenquote:Op maandag 1 juli 2024 23:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kiwi, mango, ananas, peer, banaan, druiven, frambrozen, grapefruit, pruim, aardbei
vervang banaan voor meloen en je lijstje is perfectquote:Op maandag 1 juli 2024 23:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kiwi, mango, ananas, peer, banaan, druiven, frambrozen, grapefruit, pruim, aardbei
quote:
ik ontbijt iedere dag met 2 bananenquote:Op maandag 1 juli 2024 23:09 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
vervang banaan voor meloen en je lijstje is perfect
Meloen is echt het meest ranzige fruitquote:Op maandag 1 juli 2024 23:09 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
vervang banaan voor meloen en je lijstje is perfect
Frankrijk-Slovenië is nochtans een matige kwartfinalequote:Op maandag 1 juli 2024 23:08 schreef vul_maar_in het volgende:
Portugezen eruit op pingels zou het allemaal wel een beetje opfleuren.
Rechtstreeks bij de lokale kweker vandaan. Zijn 2x zo groot als die in de supermarkt.quote:
Allemaal lekker ja. Ik ben ook wel fan van blauwe bessen.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goede kersenquote:
Ja.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kiwi is lekker, maar ik lepel deze altijd uit. Is de schil een aanrader ja?
De helft van die troep mot ik nietquote:Op maandag 1 juli 2024 23:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik vind watermeloen heel erg overrated. Honing of galiameloen is primaquote:Op maandag 1 juli 2024 23:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Meloen is echt het meest ranzige fruit.
Gewoon doorheen knagen.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind die pitten altijd zo matig; je kunt niet lekker doorvreten.
Ook een goede. En een van de gezondste.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Allemaal lekker ja. Ik ben ook wel fan van blauwe bessen.
Oxo kersenontpitterquote:Op maandag 1 juli 2024 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind die pitten altijd zo matig; je kunt niet lekker doorvreten.
Cantaloupequote:Op maandag 1 juli 2024 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik vind watermeloen heel erg overrated. Honing of galiameloen is prima
Ik lust sinds mijn 3de geen banaan meer. Is best lastig want ze proppen die dingen in zo'n beetje elke multivrucht smoothie of sapje, en de smaak is best dominant.quote:
Dwight Schrute weet dit.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat veld manWanneer moeten de bieten eruit?
Ja die kosten stukken duurder dan de normale groene. Maar ze zijn ook wel echt stukken lekkerder.quote:
Watermeloen is de beste meloen!quote:Op maandag 1 juli 2024 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik vind watermeloen heel erg overrated. Honing of galiameloen is prima
Dan je eigen smoothie maken. Die kant en klare meuk is ontzettend ongezondquote:Op maandag 1 juli 2024 23:11 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik lust sinds mijn 3de geen banaan meer. Is best lastig want ze proppen die dingen in zo'n beetje elke multivrucht smoothie of sapje, en de smaak is best dominant.
Nee tuurlijk nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |