SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.poll
Zo zag die er inderdaad uit in 2003quote:Op maandag 1 juli 2024 21:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Fifa spelletjes zijn voor kinderen van 12.
Festini peer?quote:
Laat @KingRoland met rustquote:Op maandag 1 juli 2024 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb nu oude posts van @:kingroland gelezen waarin hij gewoon normaal doet.
Heel gek.
Al besprokenquote:
Toen had hij de big 4 mentaliteit nog niet.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb nu oude posts van @:kingroland gelezen waarin hij gewoon normaal doet.
Heel gek.
Schandequote:
Wat een soap.quote:
Nou ja de Russen zijn weg en nu kunnen we Vitesse uitlachen in de KKDquote:Op maandag 1 juli 2024 21:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Schande
Hadden lik op stuk moeten krijgen van de KNVB, met clubs als Veendam, Haarlem etc hadden ze ook geen mededogen maar het door Rusland geïnfiltreerde Vitesse krijgt eeuwen de tijd
Wat? Alweer?quote:
Dat waren ook gewoon clubs met geen enkel bestaansrecht en zonder achterbanquote:Op maandag 1 juli 2024 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja de Russen zijn weg en nu kunnen we Vitesse uitlachen in de KKD
Alleen maar goed dat clubs er niet meer zo makkelijk uitgesmeten worden zoals bij Veendam en Haarlem gebeurde
Sjom van den Bron is coach van een club die niet bestaat.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:56 schreef Caland het volgende:
Het stemgeluid van Sjon van den Brom doet mij walgen
Ik snap ook niet zo goed wat het verschil precies is. Wellicht dat ze geen uitzicht hadden op sponsors oid. Kennelijk zijn er nu ook weer 100 geitenpaadjes.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Schande
Hadden lik op stuk moeten krijgen van de KNVB, met clubs als Veendam, Haarlem etc hadden ze ook geen mededogen maar het door Rusland geïnfiltreerde Vitesse krijgt eeuwen de tijd
https://www.gld.nl/sport/(...)sse-nu-over-te-nemenquote:Op maandag 1 juli 2024 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Alweer?Voor hoe lang deze keer dan? Get a rope, make it quick.
Ok Schrodinger.quote:
Nou ja, Haarlem en Veendam waren nog wel okéquote:Op maandag 1 juli 2024 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat waren ook gewoon clubs met geen enkel bestaansrecht en zonder achterban
Stukje onderkinquote:Op maandag 1 juli 2024 21:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
John praat tegenwoordig op een toontje alsof hij zijn vrienden aan de bar even laat zien dat hij de king. En achteloos een schaal bitterballen naar binnen werkt, zo te zien.
Daar kwamen nog minder mensen dan bij menig middelgroot amateurclub op zondagquote:Op maandag 1 juli 2024 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, Haarlem en Veendam waren nog wel oké
RBC en AGOVV waren wel aids
Haarlem had nog wel historie en Veendam was CULTquote:Op maandag 1 juli 2024 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar kwamen nog minder mensen dan bij menig middelgroot amateurclub op zondag
Op Sporza?quote:
Ik ook denk ik, deze wedstrijd is geen breedbeeld waardquote:Op maandag 1 juli 2024 21:59 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ga lekker de tweede helft in m'n bed kijken
Nee.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:00 schreef Szura het volgende:
Waarom doen ze nog Tour bij Sporza, hebben ze niemand anders om al Vive Le Velo te doen dan scheefpoeper Karrel?
Reclamequote:Op maandag 1 juli 2024 22:01 schreef Boezeidekoe het volgende:
Het zijn wel diepgaande analyses van de heren Basten, Brom en Mulder.
Hij is er met de beker vandoor, de politie is ermee bezig.quote:
Vast gestolenquote:Op maandag 1 juli 2024 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, zelden een neger zien fietsen
Minteh fietste ook naar huis nadat hij ajax met 6-0 pakkie had gegevenquote:
Alle verloven zijn al ingetrokken bij Sporza. Zelfs Sammy Neyrinck is op pad voor voetjebal.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:00 schreef Szura het volgende:
Waarom doen ze nog Tour bij Sporza, hebben ze niemand anders om al Vive Le Velo te doen dan scheefpoeper Karrel?
Was dat niet uit "Man van fiets" met Harry Vermeegen?quote:
Ik ga Minteh echt gigantisch missen.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Minteh fietste ook naar huis nadat hij ajax met 6-0 pakkie had gegeven
Gewoon
quote:Op maandag 1 juli 2024 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Minteh fietste ook naar huis nadat hij ajax met 6-0 pakkie had gegeven
Gewoon
Er waren 5 potjes debielquote:Op maandag 1 juli 2024 22:07 schreef onlogisch het volgende:
4 keer gespeeld. 3x gewonnen 1 keer verloren
3x niet bij @:Dr_flash
1x wel bij @:Dr_flash
God wat ben ik goed he.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:07 schreef onlogisch het volgende:
4 keer gespeeld. 3x gewonnen 1 keer verloren
3x niet bij @:Dr_flash
1x wel bij @:Dr_flash
tv-zetel ?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk de tweede helft vanuit mijn zetel.
Lig je al tussen de klamme lappen?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Reclame
1 minuut lang zeggen dat de wedstrijd kut is
Reclame
Kut NOS
Van MeubelzorgGoden?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk de tweede helft vanuit mijn zetel.
Bij de Belg ging het enkel over wielrennenquote:Op maandag 1 juli 2024 22:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Reclame
Reclame
Kut NOS
van Evenepoel niet in het geel :-(quote:Op maandag 1 juli 2024 22:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bij de Belg ging het enkel over wielrennen
En als je dan na 1 minuut reclame F5 blijkt dat de 2e helft al 3 minuten bezig is.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Reclame
Reclame
Kut NOS
Weghorstquote:
Die willen liefst HELEMAAL NIKS meer met het EK te maken hebbenquote:Op maandag 1 juli 2024 22:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
WOUT had gewonnen was hij niet achter de val hebben zitten.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat bleek wel dit toernooiquote:Op maandag 1 juli 2024 22:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die willen liefst HELEMAAL NIKS meer met het EK te maken hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit Vlaams?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
WOUT had gewonnen was hij niet achter de val hebben zitten.
Met een gestolen fiets?quote:
Ik ben tegen racisme.quote:
Niet nog 70 minuten dit aubquote:Op maandag 1 juli 2024 22:10 schreef TLC het volgende:
Laat nou eens n wedstrijd op penalties eindigen
quote:Op maandag 1 juli 2024 22:10 schreef GGMM het volgende:
Hier nog even de mooiste goal van de wedstrijdMooiste goal was mijn pass op jou, jouw uitmuntende pass op @Oriente die daarna feilloos af wist te ronden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier nog even de mooiste goal van de wedstrijdUitstekende combinatie over links en Own Goal die afrondt. Net de Euros.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VARquote:Op maandag 1 juli 2024 22:11 schreef OmniRocket het volgende:
Waarom vlaggen die grenzen zo vaak zo laat terwijl het overduidelijk buitenspel is?
moet jij wetenquote:Op maandag 1 juli 2024 22:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik kijk deze tweede helft ook vanaf de bank.
Hier nog even de mooiste goal van de wedstrijdDr_Flash zal wel balen dat hij bij @onlogisch in team zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoelang heb jij al geen voetbal meer gekeken?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:11 schreef OmniRocket het volgende:
Waarom vlaggen die grenzen zo vaak zo laat terwijl het overduidelijk buitenspel is?
Een beetje geduld met onze nieuwe user hequote:Op maandag 1 juli 2024 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoelang heb jij al geen voetbal meer gekeken?
Het is wel irritantquote:Op maandag 1 juli 2024 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
het is echt dramatisch dit EK, veel vaker dan anders voor mijn gevoel.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom bestaan grensrechters überhaupt nog?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:11 schreef OmniRocket het volgende:
Deze?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooiste goal was mijn pass op jou, jouw uitmuntende pass op @:Oriente die daarna feilloos af wist te ronden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weer over de wedstrijd anders wordt maxi-mus boos![]()
Behalve bij Simons/dumfriesquote:Op maandag 1 juli 2024 22:11 schreef OmniRocket het volgende:
Das logisch. Spelers zijn moe door de achterlijke hoeveelheid wedstrijdenquote:Op maandag 1 juli 2024 22:13 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
het is echt dramatisch dit EK, veel vaker dan anders voor mijn gevoel.
Op bed? Spreken we met het oosten?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Net tanden gepoetst, even afsluiten en dan lekker op bed
User @Bugno3 juicht dit toe.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik kijk deze tweede helft ook vanaf de bank.
Doe een keer mee zou ik zeggen. Het is hartstikke gezelligquote:Op maandag 1 juli 2024 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe was het haxball in de rust eigenlijk? Ben daar wel heel benieuwd naar
Hallo!quote:
Die van Roemenië schijnt dat wel goed te kunnen.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oblak is geen penaltykiller. Wisten jullie dat?
Joris vd Berg had een leuke anekdote over Alba vanmiddag. Toen moest ik gelijk aan jou denkenquote:
quote:Op maandag 1 juli 2024 22:15 schreef Zorro het volgende:
Ronaldo denkt weet je wat, ik schiet recht op de keeper. Daar staat tenmisnte geen muur.
Moet dit?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:15 schreef Poepz0r het volgende:
Als Pepe hands maakt is er dan sprake van PePeHands?
Jaquote:Op maandag 1 juli 2024 22:16 schreef OmniRocket het volgende:
Wat vinden jullie de saaiste KO wedstrijd tot nu toe dit toernooi?
Ronaldo is de Don Corleone van het Portugese voetbal.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:15 schreef Doevelaer het volgende:
Portugal verliest liever met Ronaldo dan dat het wint zonder Ronaldo
Deze tot nu toe.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:16 schreef OmniRocket het volgende:
Nederland - Roemeniequote:Op maandag 1 juli 2024 22:16 schreef OmniRocket het volgende:
mooie dag om daar aan te werkenquote:Op maandag 1 juli 2024 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oblak is geen penaltykiller. Wisten jullie dat?
KEKWquote:Op maandag 1 juli 2024 22:15 schreef Poepz0r het volgende:
Als Pepe hands maakt is er dan sprake van PePeHands?
Dat zijn er echt veel meer dan ik had verwachtquote:Op maandag 1 juli 2024 22:16 schreef Nober het volgende:
Slechts 64 doelpunten uit vrije trappen. Laat eens iemand anders proberen.
Frankrijk - Belgiëquote:Op maandag 1 juli 2024 22:16 schreef OmniRocket het volgende:
Heb je ook een compilatie van de andere 900 vrije trappen?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:16 schreef Nober het volgende:
Slechts 64 doelpunten uit vrije trappen. Laat eens iemand anders proberen.
Dat denk ik ook. 3-2 of zoquote:Op maandag 1 juli 2024 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Oostenrijk-Turkije wordt denk ik een feestje
Misschien liggen wij er dan al uitquote:Op maandag 1 juli 2024 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Joris en leuk in één zin is hoe dan ook een hoax.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Joris vd Berg had een leuke anekdote over Alba vanmiddag. Toen moest ik gelijk aan jou denken
21 jaar, alles binnen 40 meter op doel poeierenquote:Op maandag 1 juli 2024 22:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat zijn er echt veel meer dan ik had verwacht
Dat wordt een heerlijke schoppartijquote:Op maandag 1 juli 2024 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op maandag 1 juli 2024 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze?Jazeker. Heerlijke goalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weer over de wedstrijd anders wordt maxi-mus boos![]()
Hij heeft er 3864 genomen.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat zijn er echt veel meer dan ik had verwacht
1 op 15 is denk ik geeneens zo heel slecht voor een vrije trappennemerquote:Op maandag 1 juli 2024 22:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Heb je ook een compilatie van de andere 900 vrije trappen?
Ik verwacht echt een schopfestijn daar, geïnitieerd door de Turken. Vervolgens een slopende partij die in de verlenging door Oostenrijk wordt gewonnen met 3-2.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
God vervelend vindenquote:Op maandag 1 juli 2024 22:17 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik herinner mij dat ik Ronaldo al een vervelend type vond op het EK 2004. En 20 jaar later zit je verdorie nog steeds tegen die kop aan te kijken
Nu al zin in.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat wordt een heerlijke schoppartij
En dat heb je dan ook nog eens met je wijf, echt kut voor jequote:Op maandag 1 juli 2024 22:17 schreef Pleun2011 het volgende:
En 20 jaar later zit je verdorie nog steeds tegen die kop aan te kijken
Forza Portugalllllquote:Op maandag 1 juli 2024 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Al dat gejank van PortugezenBij hoekschop nota bene ook nog
ies koeltoerquote:Op maandag 1 juli 2024 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Al dat gejank van PortugezenBij hoekschop nota bene ook nog
Dat gaat nog wat schorsingen opleveren met 18 spelers op scherp.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waarom zo afgunstig?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:17 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik herinner mij dat ik Ronaldo al een vervelend type vond op het EK 2004. En 20 jaar later zit je verdorie nog steeds tegen die kop aan te kijken
Ietsie maar.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Had meer naar binnen moeten kruisen
quote:Like Alert
01-07-2024 @ 22:20:58
Paul heeft een van jouw posts geliket in "EK 2024 / [Achtste finale 01-07 21:00 uur] Portugal - Slovenië #1"
Volgens mij had ie niet verwacht dat ie zoveel sneller zou zijn dan Pepequote:Op maandag 1 juli 2024 22:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Had meer naar binnen moeten kruisen
Wanneer geef jij eens likes?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:20 schreef Zorro het volgende:
Oeh, ik ga voor de hattrick nu
Like Alert
01-07-2024 @ 22:18:49
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "EK 2024 / [Achtste finale 01-07 21:00 uur] Portugal - Slovenië #3 Rust"
Die kreeg na z’n 35e ook geen bal meer op doel?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ronaldo is de Don Corleone van het Portugese voetbal.
Ik krijg er honderden van hem. Maakt geen indruk meer. Niemand zit in mijn hoofd.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:20 schreef Zorro het volgende:
Oeh, ik ga voor de hattrick nu
Like Alert
01-07-2024 @ 22:18:49
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "EK 2024 / [Achtste finale 01-07 21:00 uur] Portugal - Slovenië #3 Rust"
Helaas.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Heb je ook een compilatie van de andere 900 vrije trappen?
Een like ter medeleven.quote:
Robben is een klootzakquote:Op maandag 1 juli 2024 22:21 schreef Viesdik het volgende:
echt wtf.. kans van je leven
robben dejavu
tering robben
[poll=7520]
Juist niet joh.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij haxball was dat zeker een goal geweest.
Dat gebeurt met enige regelmaat. Uiteraard wanneer het verdiend is.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wanneer geef jij eens likes?
[ afbeelding ]
Portugal voetbalt op zich prima maar is belabberd in de afronding.quote:
Ligt eraan of ik op keep stondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |