Ik twijfelde nog tussen Nee en KingFlopland.quote:
Leuk dat je meekijkt Sven.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:51 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik denk dat Frankrijk of Belgi zal winnen .
quote:Op maandag 1 juli 2024 18:53 schreef FvanS het volgende:
[..]
[ [url= https://i.gyazo.com/aebbf(...)c7bdd.png]afbeelding[/url] ]
Bedankt Bousabbon.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:51 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik denk dat Frankrijk of Belgi zal winnen .
Ik vermoed dat die donkere sterke jongen van AS Roma zal scoren of die nieuwe van Real
quote:Like Alert
01-07-2024 @ 18:53:27
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "EK 2024 / [Achtste Finale 01-07 18:00 Dusseldorf] Frankrijk - Belgi #3"
quote:Op maandag 1 juli 2024 18:52 schreef PippenScottie het volgende:
Tegenvallende wedstrijd. Roti was wel lekker
Wees blij dat ie nog niet in de Tour zitquote:
#teamkabelquote:Op maandag 1 juli 2024 18:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(aan de tafel achterin werd roti geserveerd bleek)
Gelukkig geen piano.wav, hij zit ook niet op de rand van een bank/bed, derhalve een originele bijdrage van Sammy.quote:
Gisteren ging mijn tussenprogrammering ook al helemaal de mist in.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:59 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk wordt dit geen verlenging anders moet ik kiezen tussen de verlenging en House of the Dragon
Zwitserland. Die ontbreekt nog aan het lijstje van dwerglanden als EK winnaar.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Winnaar van Spanje - Duitsland pakt de titel. U las het hier.
Dan kun je toch gewoon de deur open doen.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik wil tussen de wedstrijden in nog even n van mijn katten uitlaten, dus ook liever geen verlenging.
Nou nee, is geen goed idee met een raskat.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kun je toch gewoon de deur open doen.
Heb je m echt aan lijn dan?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nou nee, is geen goed idee met een raskat.
is dat net zoiets als raspatat?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Oh je was echt serieusquote:Op maandag 1 juli 2024 19:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die gaan choken als het er echt om gaat.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Zwitserland. Die ontbreekt nog aan het lijstje van dwerglanden als EK winnaar.
quote:Op maandag 1 juli 2024 19:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Er loopt hier ook een mevrouw soms achter haar kat aan. Als die kat niet beweegt staat ze ook stil. Erg grappig.quote:
Faas Wilkes > Wout Faesquote:Op maandag 1 juli 2024 19:01 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind die Wout Faes maar een eng mannetje.
Al besprokenquote:Op maandag 1 juli 2024 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch en ik hebben hier een zeer pittige mening over.
Oh ik ben wel erg traag.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM gelooft hier helemaal niks van.
KABELEDquote:Op maandag 1 juli 2024 18:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Apartheid 2.0quote:Op maandag 1 juli 2024 18:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh dat schijnt heel imponerend te werken he. Doen alsof je een pittige mening hebtquote:Op maandag 1 juli 2024 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet, dan wordt ie omgevolkt waar je bij staat.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Toen ik gister door het raam keek zag ik dat Tony buiten geknuffeld werd door een willekeurig meisje van 16 die voorbij liep en dit een tijdje bleef doen. Vond ik wel ontroerend.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er loopt hier ook een mevrouw soms achter haar kat aan. Als die kat niet beweegt staat ze ook stil. Erg grappig.
Moet ze weten overigens. Zonder lijn dat wel.
Dat mag.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen enkel zichzelf respecterende kat laat dat toe.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kat hier zou dat echt niet toestaan, met een tuigje om naar buiten.
Typisch Wout Faesquote:Op maandag 1 juli 2024 19:08 schreef DeeBee het volgende:
Wout Faes wist compleet niet wat er gebeurde: "goed mee in het duel!!!"
Kwestie van aanleren, zeker als ze jong zijn lukt dit bij elke kat wel.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kat hier zou dat echt niet toestaan, met een tuigje om naar buiten.
Het is Wout Faes. Meer dan enigszins per ongeluk in de buurt zitten kun je daar ook niet van verwachten.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:08 schreef DeeBee het volgende:
Wout Faes wist compleet niet wat er gebeurde: "goed mee in het duel!!!"
Ik vind het ook een bijzondere scheids.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik vind dit een heel bijzondere poll.
De antwoorden suggereren dat @Kingflopland de scheids is.quote:
Koning van de Zandbakquote:Op maandag 1 juli 2024 19:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
N'Golo Kant is de enige die levert.
quote:Op maandag 1 juli 2024 19:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Lukaku heeft nog geen bal goed geraakt vanavond?
Bedankt, nu maakt hij de winnendequote:Op maandag 1 juli 2024 19:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Ook nog geen afgekeurde goal.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Stop hier maar meequote:Op maandag 1 juli 2024 19:13 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
mbappe MBAPPE MBAPPE! Voor de eerste keer zien we daar daar de ware Mbappe, schaar, naar binnen trekken, tegenstanders kwijt, even die blik richting het doel en dan maar schieten
Nee want Grueter is op 1quote:Op maandag 1 juli 2024 19:15 schreef Bugno3 het volgende:
Wie kijkt er nog meer OP DE BELG?
Geen knot en macbook hier overigens.
Jeroen heeft een wat ongelukkig hoofd.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:13 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
mbappe MBAPPE MBAPPE! Voor de eerste keer zien we daar daar de ware Mbappe, schaar, naar binnen trekken, tegenstanders kwijt, even die blik richting het doel en dan maar schieten
Ja, SPORZAEDquote:Op maandag 1 juli 2024 19:15 schreef Bugno3 het volgende:
Belachelijk dat ONZE scheids al naar huis is.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is geel voor Kant.
Scheidsje mag ook naar huis hierna. We houden helemaal niemand meer over.
Kwamen ze maar nooit bij Big Rem.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Big Rom wordt echt nooit bereikt... Zo'n GROOT STERK lichaam maar komt altijd te laat
Ja.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:15 schreef Bugno3 het volgende:
Past zich aan aan het niveau van de wedstrijd?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
De scheids is nu al een tijdje de weg kwijt.
Kennelijk werd momentje bij Duitsland toch wel als ernstige fout beschouwd, anders weet ik het ook niet. 8 min kan Makkelie niets aan doen.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Belachelijk dat ONZE scheids al naar huis is.
quote:Op maandag 1 juli 2024 19:15 schreef Bugno3 het volgende:
Wel die gruwelijke haren van Griezmann?quote:
quote:Op maandag 1 juli 2024 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit Frankrijk wordt echt vermorzeld zodra ze tegen Spanje komen.
Elk land wordt vermorzeldquote:Op maandag 1 juli 2024 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit Frankrijk wordt echt vermorzeld zodra ze tegen Spanje komen.
Uiteraard (wel een knot overigens en een thinkpad met openSuse)quote:Op maandag 1 juli 2024 19:15 schreef Bugno3 het volgende:
Heerlijke volle manen.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel die gruwelijke haren van Griezmann?
Daarna kreeg hij nog wel de op papier mooiste pot in ronde 2.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kennelijk werd momentje bij Duitsland toch wel als ernstige fout beschouwd, anders weet ik het ook niet. 8 min kan Makkelie niets aan doen.
Like gegeven.quote:
Route Frank Snoeks.quote:
Niet zo kut als alles van Englandquote:
Nederland nog in het toernooi en vorige EK een Nederlander die de vinale floot zal ook niet mee hebben geholpen.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kennelijk werd momentje bij Duitsland toch wel als ernstige fout beschouwd, anders weet ik het ook niet. 8 min kan Makkelie niets aan doen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker het gat dichtlopenquote:Op maandag 1 juli 2024 19:18 schreef Bugno3 het volgende:
Waarom sprint Lukika niet naar de eerste paal. Die kon nooit de bal krijgen.
mee eensquote:Op maandag 1 juli 2024 19:18 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Route Frank Snoeks.
Beginnen als talent, eindigen als ongelooflijke oudehoer.
Carrasco loopt Hernandez er nooit uit. Dus moet ie rechtdoorlopen, Lukako diep en dan breed leggen maar.quote:
Zijn er wel meer vanquote:Op maandag 1 juli 2024 19:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mee eens
dat soort debieltjes gaat het niet om de wedstrijd
maar die willen zelf shinen
hij moet gewoon zijn domme muil houwen
Kan waarschijnlijk ook niet keepenquote:Op maandag 1 juli 2024 19:20 schreef maxi-mus het volgende:
Die Onana is echt een vreselijke kutspeler.
Zou hij ook pilletjes van zijn vriendin nemen?quote:
Ik vond Grueter bij aanvang vooral leuk bij Olympisch ijshockey. En niet slecht bij zwemmen en voetbal.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mee eens
dat soort debieltjes gaat het niet om de wedstrijd
maar die willen zelf shinen
hij moet gewoon zijn domme muil houwen
Maar dit is wel weinig attractief hoor.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
Als je voetbal alleen leuk vindt als er lekker veel goals vallen kijk je maar naar die Amerikaanse kutsporten.
Groot Walloniquote:Op maandag 1 juli 2024 19:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Gaan ze dan samen door als FBC (FrankrijkBelgiCombinatie)?
Soooooooooowwwwww. Een klap in het gezicht van. Ja van wie eigenlijk.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
Als je voetbal alleen leuk vindt als er lekker veel goals vallen kijk je maar naar die Amerikaanse kutsporten.
Ik vind dit vermakelijker dan een potje dat 3-0 staat ofzo.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dit is wel weinig attractief hoor.
quote:Op maandag 1 juli 2024 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
Nee het is gewoon saai helemaal geen goeie wedstrijdquote:Op maandag 1 juli 2024 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
Nou, vooruit.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee het is gewoon saai helemaal geen goeie wedstrijd
Ik heb ook gewoon recht op een mening oke
Belgi zou wel iets meer mogen doen. Verder inderdaad vermakelijke wedstrijdquote:Op maandag 1 juli 2024 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit vermakelijker dan een potje dat 3-0 staat ofzo.
Het is in ieder geval spannend ja, dat moet ik toegeven.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit vermakelijker dan een potje dat 3-0 staat ofzo.
Is hij geblesseerd?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Kolo Muani wordt door de Belg "De Arjen Robben van Frankrijk" genoemd
Ligt die ook steeds in de lappenmand?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Kolo Muani wordt door de Belg "De Arjen Robben van Frankrijk" genoemd
Snap jij dat er mensen zijn die dit leuk vinden?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frankrijk kan niet scoren en Belgi is gewoon rotslecht.
nee ging over zijn op-weg-naar-momentje tegen ARGquote:
Nee. Hoogstens spannend, maar zelfs dat is bij mij beperkt als de bal zelden van het middenveld af komtquote:Op maandag 1 juli 2024 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap jij dat er mensen zijn die dit leuk vinden?
Matige grap.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Een belg staat bij de Blokker voor een vak te kijken waar thermoskannen staan. Hij pakt een fel groen gekleurd exemplaar van de plank en bekijkt die van alle kanten. Een verkoopster loopt op de man af en vraagt of ze hem kan helpen.
"Ja juffrouw, kunt u mij vertellen wat dit voor een wonderbaarlijk iets is," vraagt de Belg.
"Ja hoor, dat is een thermoskan," antwoordt de verkoopster.
"Oh, is dat nou een thermoskan, en wat kun je dan met zo'n ding doen," vraagt de Belg.
"Nou," zegt de verkoopster, "je kunt er iets warm en iets koud in houden."
"Maar dat is verrekte handig zegt de Belg, doet u er maar een dat vinden ze vast leuk, thuis in Belgi."
Zo gezegd, zo gedaan. Terug in Belgi laat de Belg heel trots zijn nieuwe aanwinst zien. "En wat mag dat dan wezen," vraagt zijn broer aan hem.
"Nou," zegt hij, "je kunt er iets warm en iets koud in houden."
"Nou dat is handig," antwoordt de broer. "Maar wat heb je er nu eigenlijk inzitten?"
Antwoordt de Belg: "Twee Magnums en een koffie."
Speelt per jaar 3 tot 5 wedstrijden waarin hij Pogba 2.0 lijkt en dan ga je er de volgende wedstrijd voor zitten en dan is het helemaal niets.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:20 schreef maxi-mus het volgende:
Die Onana is echt een vreselijke kutspeler.
Bedankt Jeroen!quote:Op maandag 1 juli 2024 19:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Een belg staat bij de Blokker voor een vak te kijken waar thermoskannen staan. Hij pakt een fel groen gekleurd exemplaar van de plank en bekijkt die van alle kanten. Een verkoopster loopt op de man af en vraagt of ze hem kan helpen.
"Ja juffrouw, kunt u mij vertellen wat dit voor een wonderbaarlijk iets is," vraagt de Belg.
"Ja hoor, dat is een thermoskan," antwoordt de verkoopster.
"Oh, is dat nou een thermoskan, en wat kun je dan met zo'n ding doen," vraagt de Belg.
"Nou," zegt de verkoopster, "je kunt er iets warm en iets koud in houden."
"Maar dat is verrekte handig zegt de Belg, doet u er maar een dat vinden ze vast leuk, thuis in Belgi."
Zo gezegd, zo gedaan. Terug in Belgi laat de Belg heel trots zijn nieuwe aanwinst zien. "En wat mag dat dan wezen," vraagt zijn broer aan hem.
"Nou," zegt hij, "je kunt er iets warm en iets koud in houden."
"Nou dat is handig," antwoordt de broer. "Maar wat heb je er nu eigenlijk inzitten?"
Antwoordt de Belg: "Twee Magnums en een koffie."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan nog erger dus!quote:
Ook gemasturbeerd ?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:29 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Wederom gedoucht tijdens de wedstrijd
Niks interessants gemist deze keer
Thuram en Openda gewisseld.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:29 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Wederom gedoucht tijdens de wedstrijd
Niks interessants gemist deze keer
Bijna iedereen is groter dan Messiquote:Op maandag 1 juli 2024 19:31 schreef klaasweetalles het volgende:
ik vind die kevin de bruyne steeds meer een arrogante engnek worden
goede voetballer wel maar hij denkt dat hij groter is dan messi ofzo
Belgische ziekte, heeft Hij ook last vanquote:Op maandag 1 juli 2024 19:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Denk dat die ook wel groter is hoor klaasquote:Op maandag 1 juli 2024 19:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Messi is maar 1.70mquote:Op maandag 1 juli 2024 19:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Komt door zijn nieuwe harenquote:Op maandag 1 juli 2024 19:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Je bedoelt die oud-voetballer van PSV?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Belgische ziekte, heeft Hij ook last van
Is ie ook in lengte.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Hij overstijgt dat.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Belgische ziekte, heeft Hij ook last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |