quote:Op maandag 1 juli 2024 18:52 schreef PippenScottie het volgende:
Tegenvallende wedstrijd. Roti was wel lekker
Wees blij dat ie nog niet in de Tour zitquote:
#teamkabelquote:Op maandag 1 juli 2024 18:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(aan de tafel achterin werd roti geserveerd bleek)
Gelukkig geen piano.wav, hij zit ook niet op de rand van een bank/bed, derhalve een originele bijdrage van Sammy.quote:
Gisteren ging mijn tussenprogrammering ook al helemaal de mist in.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:59 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk wordt dit geen verlenging anders moet ik kiezen tussen de verlenging en House of the Dragon
Zwitserland. Die ontbreekt nog aan het lijstje van dwerglanden als EK winnaar.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Winnaar van Spanje - Duitsland pakt de titel. U las het hier.
Dan kun je toch gewoon de deur open doen.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik wil tussen de wedstrijden in nog even één van mijn katten uitlaten, dus ook liever geen verlenging.
Nou nee, is geen goed idee met een raskat.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kun je toch gewoon de deur open doen.
Heb je m echt aan lijn dan?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nou nee, is geen goed idee met een raskat.
is dat net zoiets als raspatat?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nou nee, is geen goed idee met een raskat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |