Groot Walloniëquote:Op maandag 1 juli 2024 19:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Gaan ze dan samen door als FBC (FrankrijkBelgiëCombinatie)?
Soooooooooowwwwww. Een klap in het gezicht van. Ja van wie eigenlijk.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
Als je voetbal alleen leuk vindt als er lekker veel goals vallen kijk je maar naar die Amerikaanse kutsporten.
Ik vind dit vermakelijker dan een potje dat 3-0 staat ofzo.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dit is wel weinig attractief hoor.
quote:Op maandag 1 juli 2024 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
Als je voetbal alleen leuk vindt als er lekker veel goals vallen kijk je maar naar die Amerikaanse kutsporten.
Nee het is gewoon saai helemaal geen goeie wedstrijdquote:Op maandag 1 juli 2024 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
Nou, vooruit.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee het is gewoon saai helemaal geen goeie wedstrijd
Ik heb ook gewoon recht op een mening oke
België zou wel iets meer mogen doen. Verder inderdaad vermakelijke wedstrijdquote:Op maandag 1 juli 2024 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit vermakelijker dan een potje dat 3-0 staat ofzo.
Het is in ieder geval spannend ja, dat moet ik toegeven.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit vermakelijker dan een potje dat 3-0 staat ofzo.
Is hij geblesseerd?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Kolo Muani wordt door de Belg "De Arjen Robben van Frankrijk" genoemd
Ligt die ook steeds in de lappenmand?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Kolo Muani wordt door de Belg "De Arjen Robben van Frankrijk" genoemd
Snap jij dat er mensen zijn die dit leuk vinden?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frankrijk kan niet scoren en Belgiè is gewoon rotslecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |