Gisteren ging mijn tussenprogrammering ook al helemaal de mist in.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:59 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk wordt dit geen verlenging anders moet ik kiezen tussen de verlenging en House of the Dragon
Zwitserland. Die ontbreekt nog aan het lijstje van dwerglanden als EK winnaar.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Winnaar van Spanje - Duitsland pakt de titel. U las het hier.
Dan kun je toch gewoon de deur open doen.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik wil tussen de wedstrijden in nog even één van mijn katten uitlaten, dus ook liever geen verlenging.
Nou nee, is geen goed idee met een raskat.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kun je toch gewoon de deur open doen.
Heb je m echt aan lijn dan?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nou nee, is geen goed idee met een raskat.
is dat net zoiets als raspatat?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Oh je was echt serieusquote:Op maandag 1 juli 2024 19:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die gaan choken als het er echt om gaat.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Zwitserland. Die ontbreekt nog aan het lijstje van dwerglanden als EK winnaar.
quote:Op maandag 1 juli 2024 19:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Er loopt hier ook een mevrouw soms achter haar kat aan. Als die kat niet beweegt staat ze ook stil. Erg grappig.quote:
Faas Wilkes > Wout Faesquote:Op maandag 1 juli 2024 19:01 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind die Wout Faes maar een eng mannetje.
Al besprokenquote:Op maandag 1 juli 2024 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch en ik hebben hier een zeer pittige mening over.
Oh ik ben wel erg traag.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM gelooft hier helemaal niks van.
KABELEDquote:Op maandag 1 juli 2024 18:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(aan de tafel achterin werd roti geserveerd bleek)
Apartheid 2.0quote:Op maandag 1 juli 2024 18:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(aan de tafel achterin werd roti geserveerd bleek)
Oh dat schijnt heel imponerend te werken he. Doen alsof je een pittige mening hebtquote:Op maandag 1 juli 2024 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet, dan wordt ie omgevolkt waar je bij staat.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Toen ik gister door het raam keek zag ik dat Tony buiten geknuffeld werd door een willekeurig meisje van 16 die voorbij liep en dit een tijdje bleef doen. Vond ik wel ontroerend.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er loopt hier ook een mevrouw soms achter haar kat aan. Als die kat niet beweegt staat ze ook stil. Erg grappig.
Moet ze weten overigens. Zonder lijn dat wel.
Dat mag.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen enkel zichzelf respecterende kat laat dat toe.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kat hier zou dat echt niet toestaan, met een tuigje om naar buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |