SPOILER: Het weerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere belangrijke info:
De winnaar van dit duel (ongeacht wie dat is) neemt het op tegen Duitsland!
POLLWhat can change the nature of a man?
Hier kon de keeper hem niet raken. No Var.quote:
Zeker. Al kon je die ook gewoon goedkeurenquote:
In principe niet in dit geval hinder door in de lijn van het schot te staan.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:40 schreef GGMM het volgende:
Nederland was een hele andere situatie
Als je dat hiermee vergelijkt snapt je niks van voetbal
Je zou maar op de Belg kijken!quote:Op zondag 30 juni 2024 21:40 schreef WAvanBuren het volgende:
Belg vindt dat dit afgekeurd had moeten worden.
Maar alle roeptoeters kunnen nu weer woedend zijn. Hallo Willem Vissers en Sjoerd Mossou.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:40 schreef GGMM het volgende:
Nederland was een hele andere situatie
Als je dat hiermee vergelijkt snapt je niks van voetbal
Hele andere situatie toch? Hinderen in de poging om de bal te spelen of in de line of vision staan?quote:Op zondag 30 juni 2024 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Nu telt ie welVerder geen klassejustitie
En dat de verdediger niet tussen keeper en bal stond.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die niet snappen dat de keeper nu wel gewoon kon duiken
Ja misschien wel als je het nog een keer zietquote:Op zondag 30 juni 2024 21:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hele andere situatie toch? Hinderen in de poging om de bal te spelen of in de line of vision staan?
Nee hoor. Ik vind het wel jammer op zich. Mag toch?quote:Op zondag 30 juni 2024 21:41 schreef GGMM het volgende:
En TYPISCH NEDERLANDS zijn we weer allemaal verontwaardigd aan het doen.
Uiteindelijk kwamen er genoeg dronken Britten dus konden we alsnog voetbal kijkenquote:Op zondag 30 juni 2024 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende: @:GurneyIsBestOke Nee zeggen gaat ook op voor jou he. Met je Twitch-event
Zwakkeling
Het verschil zal hem er volgens de UEFA in zitten dat de Franse keeper niet bij de bal had gekund zonder Dumfries te raken.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hele andere situatie toch? Hinderen in de poging om de bal te spelen of in de line of vision staan?
Ja matige mod.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan niet de TR afvinken
Zit ik voor jan lul te kijken
Is omdat je oud wordtquote:Op zondag 30 juni 2024 21:42 schreef vul_maar_in het volgende:
ben ik trouwens de enige waarbij het voelt alsof of we al 70 minuten aan het spelen zijn?
Komt door dat half uur extra bij Engeland.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:42 schreef vul_maar_in het volgende:
ben ik trouwens de enige waarbij het voelt alsof of we al 70 minuten aan het spelen zijn?
Appels met peren vergelijken en dan boos 'EN nU WEL HE' roepen vind ik zo'n leuke rubriek.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:41 schreef GGMM het volgende:
Je bent een Nederlander flapdrolquote:Op zondag 30 juni 2024 21:42 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ik zie weer Turkse vlag in het stadion.
ik zag zelfs bij de finish van etappe 2 TDF een grote Turkse vlag
als Turk zijnde valt het echt op
Als .. zijndequote:Op zondag 30 juni 2024 21:42 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Picsquote:Op zondag 30 juni 2024 21:42 schreef GGMM het volgende:
Ik word zo moe van dat gejank
Dumbfries was echt totaal anders
Is ook hinderlijk en daarom zou de goal afgekeurd moeten worden.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Lachwekkend inderdaad.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:41 schreef GGMM het volgende:
@ChevyCaprice zou dit spelbederf noemen.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
buitenspelregel dringend eens heruitvinden.
Iemand hinderen voortaan toestaan.
Buitenspel pas laten tellen als de bal geraakt is door de speler
Zicht van keeper hinderen is ook buitenspel.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is ook hinderlijk en daarom zou de goal afgekeurd moeten worden.
Spanje is spelbederf.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
@:ChevyCaprice zou dit spelbederf noemen.
Ik zou ook liever zien dat Spanje daarmee ophield.quote:
Leuke rubriekquote:Op zondag 30 juni 2024 21:44 schreef GGMM het volgende:
Een Spanjaard krijgt geel en begrijpt daar helemaal niets van
dubbele paspoort genotquote:
waarom kijk je bij de Belg?quote:Op zondag 30 juni 2024 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
De Belg vindt dit de schuld van de Georgiër. (lol)
Nee, niet zo'n beste comeback nadat iedereen hier jankt over die goal van Simons.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zou ook liever zien dat Spanje daarmee ophield.
Hup, bij de Pyrenneeën de zaag erin en zo de zee op douwen. Met dat hele kloteportugal erbijquote:
Stop hier onmiddelijk mee.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vind op iemands voet staan imMorata.
Ik wordt zo moe van al die landverraders.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:42 schreef GGMM het volgende:
Dat is om te compenseren dat de Belgen wat trager van begrip zijn.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:45 schreef PicoMMP het volgende:
Kom erachter dat de Belg vier seconden vertraging heeft
Ik wordtquote:Op zondag 30 juni 2024 21:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik wordt zo moe van al die landverraders.
Als Pool zie ik Turken als mijn vrienden.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:42 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Dit is vooral zo'n geval 'ligt er net aan wie de scheids is'.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:45 schreef trein2000 het volgende:
Dat is er weer een. Als je dit andersom doet mag je gaan douchen. Rotschop.
Ik wordtquote:Op zondag 30 juni 2024 21:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je kan niet eens Nederlands, randdebiel!quote:Op zondag 30 juni 2024 21:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Natuurlijk niet man.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:45 schreef trein2000 het volgende:
Dat is er weer een. Als je dit andersom doet mag je gaan douchen. Rotschop.
Daar worden WE wel gewoon Olympisch kampioen.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kooke moet het lekker houden bij Hockey.
Dan zijn ze iig niet met de NS.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:45 schreef PicoMMP het volgende:
Kom erachter dat de Belg vier seconden vertraging heeft
Notoire valsspelers.quote:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zondag 30 juni 2024 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
De Belg vindt dit de schuld van de Georgiër. (lol)
De mannen niet.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar worden WE wel gewoon Olympisch kampioen.
Bij de mannen niet toch?quote:Op zondag 30 juni 2024 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar worden WE wel gewoon Olympisch kampioen.
Dit verwacht je niet van @KingRolandquote:Op zondag 30 juni 2024 21:46 schreef GGMM het volgende:
Valse tussenstand, even het bantopic bijwerken
Nee dat worden de Belgjes of de Australiaantjesquote:
Ach, Wotte.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat was niet valsquote:Op zondag 30 juni 2024 21:46 schreef GGMM het volgende:
Valse tussenstand, even het bantopic bijwerken
Soooooquote:Op zondag 30 juni 2024 21:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij de Big 4 sjoemel je standaard met cijfers.
Laten we niet doen alsof grote namen niet enige mate van bescherming genieten.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is vooral zo'n geval 'ligt er net aan wie de scheids is'.
Alsof Morata een grote naam is johquote:Op zondag 30 juni 2024 21:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Laten we niet doen alsof grote namen niet enige mate van bescherming genieten.
Klopt, was tegen Frankrijk...quote:Op zondag 30 juni 2024 21:42 schreef GGMM het volgende:
huhquote:Op zondag 30 juni 2024 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aap komt uit de mouw. Belgische commentator wil geen Frankrijk - Belgie lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dan ligt het er dus aan wie de scheids is.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Laten we niet doen alsof grote namen niet enige mate van bescherming genieten.
Heeft gastland Frankrijk geen type Mbappé?quote:Op zondag 30 juni 2024 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee dat worden de Belgjes of de Australiaantjes
Als goal van Simons wel goedgekeurd was zou de tabel er anders uitzien; ergo Frankrijk zou dan niet uitkomen tegen Belgie.quote:
Die gaan bij sporten als volleybal en hockey treurig ten onder.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Heeft gastland Frankrijk geen type Mbappé?
Ik hebdt dat nog noot gedaan nee.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een d/t fout gemaakt zeker.
Finale Duitsland - Nederland zou wel episch zijn. Gaat alleen natuurlijk niet gebeuren.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:21 schreef OmniRocket het volgende:
Ik vind het leuk als Georgië wint, maar wie gaat Duitsland dan stoppen?
Dit is wel erg vergezochtquote:Op zondag 30 juni 2024 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als goal van Simons wel goedgekeurd was zou de tabel er anders uitzien; ergo Frankrijk zou dan niet uitkomen tegen Belgie.
Ah, juist. Die vertaalslag maakte ik even niet.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als goal van Simons wel goedgekeurd was zou de tabel er anders uitzien; ergo Frankrijk zou dan niet uitkomen tegen Belgie.
Je post op Fok!quote:Op zondag 30 juni 2024 21:48 schreef KingRoland het volgende:
Alle debielen in dit topic hebben weer eens praatjes
Ik kijk op de bank. Morgen ben ik er misschien tijdens Portugal v Slovenië en dinsdag sowieso absent.quote:
Hoop stiekem op België - Nederlandquote:Op zondag 30 juni 2024 21:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Finale Duitsland - Nederland zou wel episch zijn. Gaat alleen natuurlijk niet gebeuren.
We kunnen allen hopen.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoop stiekem op België - Nederland
Maar dat zal allen op mijn PS5 gebeuren denk ik.
Net als bij die Maltezen in 1983!1!!1quote:
Nou nou nouquote:Op zondag 30 juni 2024 21:48 schreef KingRoland het volgende:
Alle debielen in dit topic hebben weer eens praatjes
Nou nou nou, die Spanjolen laten zich niet zomaar in de kaka batzequote:Op zondag 30 juni 2024 21:45 schreef vul_maar_in het volgende:
Geoooorgia, land waar'k niks van weet, pak die Spanjolen en neuk ze in de ...
Inderdaad, die stond niet buitenspelquote:Op zondag 30 juni 2024 21:50 schreef Blik het volgende:
Stond die Williams niet buitenspel bij de aanval waar uiteindelijk dat doelpunt uit ontstaat?
Nee. Was wel close.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:50 schreef Blik het volgende:
Stond die Williams niet buitenspel bij de aanval waar uiteindelijk dat doelpunt uit ontstaat?
Verdomme.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nou nou nou, die Spanjolen laten zich niet zomaar in de kaka batze
Dan lul je zo ontzettend uit je nek.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hebdt dat nog noot gedaan nee.
Nee, dat lieten ze zien.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:50 schreef Blik het volgende:
Klaploper, doe dat gewoon meteen als je opstaat.quote:
Zou heel leuk zijnquote:Op zondag 30 juni 2024 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
We zitten hier niet in het leger.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:50 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Klaploper, doe dat gewoon meteen als je opstaat.
Het wordt hier wel steeds legerquote:
Beetje discipline zal mening zolderkamer-autist goed doen.quote:
Vertel.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Net als bij die Maltezen in 1983!1!!1
Ik ga turven hoeveel keer WOUT genoemd wordtquote:Op zondag 30 juni 2024 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een tourritje verslaan doen ze maar na het voetbal.
Even wachten op de Spelen daar gaat dat sowieso meerdere keren lukken.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Spanje mag dat.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:50 schreef Blik het volgende:
Ja in de situatie daarvoor. Die lieten ze doorgaan en daarna werd er niet meer gefloten. Uit de situatie daarna werd gescoord, zal wel worden gezien als nieuwe situatie.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:50 schreef Blik het volgende:
Olympisch voetbal is het meest overbodige element in de spelen.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Even wachten op de Spelen daar gaat dat sowieso meerdere keren lukken.
Waarom zijn al die wielermensjes van die wildpoepers?quote:Op zondag 30 juni 2024 21:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geen Vive le velo. Maar owee als een ander presentator het zou moeten overnemen van Karel Vanieuwkerke. Die voelt hem daar erg belangrijk.
Bol en die polsstokkert doen wel een paar keer Nederland - Belgie denk ik.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Even wachten op de Spelen daar gaat dat sowieso meerdere keren lukken.
Hockey mannen/vrouwen sowiesoquote:Op zondag 30 juni 2024 21:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bol en die polsstokkert doen wel een paar keer Nederland - Belgie denk ik.
Dan zal Belgie wel doorstoten.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Voor wielrennen, voetbal, tennis is de OS niet het hoogst haalbare. Maar ja, je krijgt er skateboarden, breekdansen, golfen bij dus laat dat er dan ook maar bij.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:53 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Olympisch voetbal is het meest overbodige element in de spelen.
Ik ben tegen deze walgelijkheid.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
ja man trek gewoon een doorzichtig lijntje. Veel netter.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat leuk en nietszeggend om de afgelopen route in stippellijnen in beeld te brengen door de NOS
Dit. Zout op met je act naar België, Jan. Sturen we de beelden dat je vond dat Advocaat gestenigd moest worden wel naquote:
Nee moet uitwasemen, leeghoofd, en bovendien bedoelde ik eigenlijk verschonen, maar dat uitleggen gaat helemaal te ver voor het garnalenbrein van de gemiddelde VBL-beperkte hier. Dus ik hou het simpelquote:Op zondag 30 juni 2024 21:50 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Klaploper, doe dat gewoon meteen als je opstaat.
quote:Op zondag 30 juni 2024 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
ALARM
Ik heb nu een kat op mijn schoot!!!
Ja die snap ik ook niet. Slecht advies.quote:
Wat een praatjes heb jij.quote:Op zondag 30 juni 2024 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee moet uitwasemen, leeghoofd, en bovendien bedoelde ik eigenlijk verschonen, maar dat uitleggen gaat helemaal te ver voor het garnalenbrein van de gemiddelde VBL-beperkte hier. Dus ik hou het simpel
Yogasnuivers die FvD stemmenquote:Op zondag 30 juni 2024 22:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
“Reis met mate” aldus een Amsterdams reclamekantoor waar iedereen 2x per jaar buiten Europa op vakantie retreat gaat
Dat maakt het alleen maar pijnlijker voor mij.quote:Op zondag 30 juni 2024 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dat niet een sponsor van Feyenoord?
picsquote:Op zondag 30 juni 2024 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
ALARM
Ik heb nu een kat op mijn schoot!!!
Er is zelfs een niet nader te noemen club waar ze rugsponsor zijn. Past wel bij het gemiddelde publiek daar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet geheel toevallig was ik daarbij betrokken
#bedanktvoorhethostencoco
'Je bent toch niet gek?'quote:Op zondag 30 juni 2024 22:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er is zelfs een niet nader te noemen club waar ze rugsponsor zijn. Past wel bij het gemiddelde publiek daar.
Ook wel mooi dat shirtje bij de broek in.quote:Op zondag 30 juni 2024 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Rodri wel een hele goede voetballer.
Kashiagodquote:Op zondag 30 juni 2024 22:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die ene van Georgië is wel wat voor Ajax
Probeer ik eens welwillend op jullie niveau te komen, weer niet goedquote:
Dat heeft wel wat sierlijks ja. Hadden ze vroeger allemaal.quote:Op zondag 30 juni 2024 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook wel mooi dat shirtje bij de broek in.
Nieuwe keepert nodig ja?quote:Op zondag 30 juni 2024 22:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die ene van Georgië is wel wat voor Ajax
hielp ook wel want je zag meteen wanneer iemand aan had lopen sleuren.quote:Op zondag 30 juni 2024 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heeft wel wat sierlijks ja. Hadden ze vroeger allemaal.
Neem een aboquote:Op zondag 30 juni 2024 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Neukens irritant dat je moet F5 omdat je anders reclames blijft krijgen tot je er aan doodsterft
Haha, je zei "orgie"quote:
Goede vraag.quote:Op zondag 30 juni 2024 22:07 schreef JanGroen het volgende:
Iemand een idee waarom er op de boarding aan de overkant van het veld “Cologne” staat (Wngelse benaming)?
Ik begrijp dat het in Keulen wordt gespeeld, maar bij andere wedstrijden staat er gewoon “Berlin”, “Düsseldorf” of “Gelsenkirchen”, dus hier had dan “Köln” moeten staan.
Uitzetten in de opties je hebt een abo tochquote:Op zondag 30 juni 2024 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Neukens irritant dat je moet F5 omdat je anders reclames blijft krijgen tot je er aan doodsterft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |