ja ho eens even.quote:Op zondag 30 juni 2024 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Banlieux versus pedofielen. Maak een wijze keuze.
Dit was heel chanant van Jan ja. Zelfs simp Sjoerd trok het niet.quote:Op zondag 30 juni 2024 23:07 schreef Saekerhett het volgende:
Jan Mulder mag in het vervolg ook wel thuisblijven.
volgende keer maar van Muiswinkel uitnodigen.quote:Op zondag 30 juni 2024 23:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dit was heel chanant van Jan ja. Zelfs simp Sjoerd trok het niet.
Dit is het gevolg van DEI.quote:Op zondag 30 juni 2024 23:14 schreef Durmada het volgende:
Saibari en afellay zijn het grote probleem bij de nos. Meer Jan Mulder en van Basten graag.
Het grote probleem zijn allereerst de honderden rubriekjes en de overvloed aan reclame waardoor een serieus uitgebreid gesprek niet mogelijk is. Een goede discussie wordt onmogelijk gemaakt.quote:Op zondag 30 juni 2024 23:14 schreef Durmada het volgende:
Saibari en afellay zijn het grote probleem bij de nos. Meer Jan Mulder en van Basten graag.
Daar ben ik het mee eens, maar een serieuze discussie met Jan Mulder is toch niet mogelijk?quote:Op zondag 30 juni 2024 23:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het grote probleem zijn allereerst de honderden rubriekjes en de overvloed aan reclame waardoor een serieus uitgebreid gesprek niet mogelijk is. Een goede discussie wordt onmogelijk gemaakt.
Dat hoop ik ookquote:Op zondag 30 juni 2024 22:56 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat de inspanning van 22 zweterige mannen zich vertalen in een tevreden echtgenote.
Hij heeft een ladekast met een stuk of 8 vaste riedels en zinnetjes die hij elke keer opentrektquote:Op zondag 30 juni 2024 23:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ibrahim Afellay heeft mazzel dat Raffie het vermoeiendst is, want zijn analyses zijn zo voorspelbaar en makkelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |