SPOILER: Het weerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere belangrijke info:
De winnaar van dit duel (ongeacht wie dat is) neemt het op tegen Duitsland!
POLLWhat can change the nature of a man?
Hier kon de keeper hem niet raken. No Var.quote:
Zeker. Al kon je die ook gewoon goedkeurenquote:
In principe niet in dit geval hinder door in de lijn van het schot te staan.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:40 schreef GGMM het volgende:
Nederland was een hele andere situatie
Als je dat hiermee vergelijkt snapt je niks van voetbal
Je zou maar op de Belg kijken!quote:Op zondag 30 juni 2024 21:40 schreef WAvanBuren het volgende:
Belg vindt dat dit afgekeurd had moeten worden.
Maar alle roeptoeters kunnen nu weer woedend zijn. Hallo Willem Vissers en Sjoerd Mossou.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:40 schreef GGMM het volgende:
Nederland was een hele andere situatie
Als je dat hiermee vergelijkt snapt je niks van voetbal
Hele andere situatie toch? Hinderen in de poging om de bal te spelen of in de line of vision staan?quote:Op zondag 30 juni 2024 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Nu telt ie welVerder geen klassejustitie
En dat de verdediger niet tussen keeper en bal stond.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die niet snappen dat de keeper nu wel gewoon kon duiken
Ja misschien wel als je het nog een keer zietquote:Op zondag 30 juni 2024 21:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hele andere situatie toch? Hinderen in de poging om de bal te spelen of in de line of vision staan?
Nee hoor. Ik vind het wel jammer op zich. Mag toch?quote:Op zondag 30 juni 2024 21:41 schreef GGMM het volgende:
En TYPISCH NEDERLANDS zijn we weer allemaal verontwaardigd aan het doen.
Uiteindelijk kwamen er genoeg dronken Britten dus konden we alsnog voetbal kijkenquote:Op zondag 30 juni 2024 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende: @:GurneyIsBestOke Nee zeggen gaat ook op voor jou he. Met je Twitch-event
Zwakkeling
Het verschil zal hem er volgens de UEFA in zitten dat de Franse keeper niet bij de bal had gekund zonder Dumfries te raken.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hele andere situatie toch? Hinderen in de poging om de bal te spelen of in de line of vision staan?
Ja matige mod.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan niet de TR afvinken
Zit ik voor jan lul te kijken
Is omdat je oud wordtquote:Op zondag 30 juni 2024 21:42 schreef vul_maar_in het volgende:
ben ik trouwens de enige waarbij het voelt alsof of we al 70 minuten aan het spelen zijn?
Komt door dat half uur extra bij Engeland.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:42 schreef vul_maar_in het volgende:
ben ik trouwens de enige waarbij het voelt alsof of we al 70 minuten aan het spelen zijn?
Appels met peren vergelijken en dan boos 'EN nU WEL HE' roepen vind ik zo'n leuke rubriek.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:41 schreef GGMM het volgende:
Je bent een Nederlander flapdrolquote:Op zondag 30 juni 2024 21:42 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ik zie weer Turkse vlag in het stadion.
ik zag zelfs bij de finish van etappe 2 TDF een grote Turkse vlag
als Turk zijnde valt het echt op
Als .. zijndequote:Op zondag 30 juni 2024 21:42 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ik zie weer Turkse vlag in het stadion.
ik zag zelfs bij de finish van etappe 2 TDF een grote Turkse vlag
als Turk zijnde valt het echt op
Picsquote:Op zondag 30 juni 2024 21:42 schreef GGMM het volgende:
Ik word zo moe van dat gejank
Dumbfries was echt totaal anders
Is ook hinderlijk en daarom zou de goal afgekeurd moeten worden.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Lachwekkend inderdaad.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:41 schreef GGMM het volgende:
@ChevyCaprice zou dit spelbederf noemen.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
buitenspelregel dringend eens heruitvinden.
Iemand hinderen voortaan toestaan.
Buitenspel pas laten tellen als de bal geraakt is door de speler
Zicht van keeper hinderen is ook buitenspel.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is ook hinderlijk en daarom zou de goal afgekeurd moeten worden.
Spanje is spelbederf.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
@:ChevyCaprice zou dit spelbederf noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |