Robbie Fowlerquote:Op zondag 30 juni 2024 18:48 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Dit Engeland mist een type Teddy Sheringham.
dus dit.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:49 schreef maxi-mus het volgende:
Laatste 10/15 minuten zijn wel prima van Engeland. Ik zie ze dit nog wel omdraaien.
🙄quote:
bewijs danquote:
maar er stond geen fipo!quote:Op zondag 30 juni 2024 18:51 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 79% gewijzigd door vul_maar_in op 30-06-2024 18:50:57 ]
Ik hoef niks te bewijzen, jij en ik weten allebei wat er gebeurd is. Wat de rest daarmee doet is hun probleem.quote:
#werkenbijdenosquote:Op zondag 30 juni 2024 18:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Er gaat nu weer iets gruwelijk mis bij de Omroep.
Ik sloeg al in paniek en keek door jou naar de laatste post.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:52 schreef vul_maar_in het volgende:
ik dacht even dat Klaas een mod was en door het slotje gepost had.
stel je voor zeg.
Ik zag het ook.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:52 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik hoef niks te bewijzen, jij en ik weten allebei wat er gebeurd is. Wat de rest daarmee doet is hun probleem.
in het land der blinden...quote:Op zondag 30 juni 2024 18:53 schreef Beathoven het volgende:
Als ik dit zo allemaal zo zie na Italië dan denk ik dat Nederland het helemaal niet zo teleurstellend doet op de schaal van algemene teleurstelling en dat we het nog best kunnen ombuigen.
quote:Op zondag 30 juni 2024 18:54 schreef Bezsen het volgende:
Tijd voor de meer dan verdiende 1-1, 2-1 en 3-1
Je hebt gelijk. Ik het terug uit de spoiler gehaald.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:54 schreef Zipportal het volgende:
Waarom wordt de OP in een spoiler gegooid? Dat doe je met je eigen topics ook nooit.
Dat schuitje zat Italië ook in. Engeland zit er ook nog in.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:53 schreef Beathoven het volgende:
Als ik dit zo allemaal zo zie na Italië en nu met Engeland, dan denk ik dat Nederland het helemaal niet zo teleurstellend doet op de schaal van algemene teleurstelling en dat we het nog best kunnen ombuigen.
Veel gelijkwaardigheid dit EK. Denemarken deed ook niet onder van Duitsland. Iedereen lijkt van iedereen te kunnen winnen.
Karaktermoordquote:Op zondag 30 juni 2024 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wordt mijn OP in een spoiler gegooid.
Ik maak NOOIT meer een topic.
quote:Op zondag 30 juni 2024 18:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik het terug uit de spoiler gehaald.
quote:Op zondag 30 juni 2024 18:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zipportal heeft hier niets te eisen
Nederland zit gelukkig niet zó diep. De bevlogenheid is er wel.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat schuitje zat Italië ook in. Engeland zit er ook nog in.
Het spijt me heel erg. ik heb het teruggedraaid.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Belgie - Balesquote:Op zondag 30 juni 2024 18:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:PowerLoungen Weet jij of er een objectief grotere EK-schande in de historie is dan dit Engeland?
Er wordt vanavond zwaar gecensureerd.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goed dat je de fout inziet en hersteld.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het spijt me heel erg. ik heb het teruggedraaid.
Ik vraag vergeving
Met een deftige bondcoach werden we Europees kampioen.quote:
Vooruit.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vraag vergeving
Dan was het met Tedesco ook niet gelukt.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Met een deftige bondcoach werden we Europees kampioen.
Kreeg je maar een goede beurt. Scheelt heel wat topics hier.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
* capuchon_jongen maakt weer een goede beurt
zeker weten.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan was het met Tedesco ook niet gelukt.
Van allebei krijg ik vlekken.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zien jullie liever de reclame van Social Deal of van Prijsvrij?
Duitsland in 2000 ? NL in 96 , Frankrijk in 2004 was ook heel treurig.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:PowerLoungen Weet jij of er een objectief grotere EK-schande in de historie is dan dit Engeland?
Dat vonden ze vooral zelf ja.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
was toen ook prime belgie geloof ik toch
Sow!quote:Op zondag 30 juni 2024 19:00 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Kreeg je maar een goede beurt. Scheelt heel wat topics hier.
wowquote:Op zondag 30 juni 2024 18:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nederland '96quote:Op zondag 30 juni 2024 18:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Eigenschap van een "top"land. Dan is het alleen goed bij een titel.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Veel vrienden van me. En ik zelf. En iedereen die wat van voetbal afweet. Ergeren zich aan bondscoach Tedesco
Dat is van voor mijn tijd, dus daarom vroeg ik het even.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Duitsland in 2000 ? NL in 96 , Frankrijk in 2004 was ook heel treurig.
Betere tijd met betere voetballers , om eerlijk te zijnquote:Op zondag 30 juni 2024 19:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat is van voor mijn tijd, dus daarom vroeg ik het even.
Duitsland 2000 was sowieso veel slechter nog.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van wat ik actief heb meegemaakt was alleen Frankrijk in 2008 echt schandalig.
Zit eigenlijk net voor mijn actieve kijkperiodequote:Op zondag 30 juni 2024 19:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Duitsland 2000 was sowieso veel slechter nog.
Maar dat was wel een poule des doodsquote:Op zondag 30 juni 2024 19:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Duitsland 2000 was sowieso veel slechter nog.
Lucille Werner ook nietquote:Op zondag 30 juni 2024 19:05 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Deze zin loopt niet helemaal lekker.
Dat was wel duidelijk voor deze wedstrijd.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mokerslecht spelende Guehi mag erin blijven (met een kaart ook nog)
Gareth is een zware drinker
Dat had ik al helemaal niet aan kunnen gluren.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zelfs het Ajax onder Steijn had hier gewonnen.
Nee johquote:Op zondag 30 juni 2024 19:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zelfs het Ajax onder Steijn had hier gewonnen.
Alsof je Jaap Stam bondscoach maakt.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Hoe is die Southgate bondscoach, wat een kanjer voetbal.
Capu staat nog vaker buitenspel dan Lukaku.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vraag vergeving
IK ZAG DIT ALS EERSTE IN EUROPAquote:
Teennagel zelfsquote:Op zondag 30 juni 2024 19:09 schreef Zorro het volgende:
Ik denk dat ie met zijn teen voor de bal staat
Ik was maar 8 posts eerder dus ik denk dat dat wel telt jaquote:Op zondag 30 juni 2024 19:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
IK ZAG DIT ALS EERSTE IN EUROPA
Dit was wel meer dan een teenquote:Op zondag 30 juni 2024 19:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zal wel weer een teen zijn.
Maar de Slowaken gaan dit niet volhouden
sorryquote:
NIEMAND KAN ZO DIT ZO SNEL ZIEN ALS IK IN DE HELE WERELDquote:
Na die 0-1 terugzakken was mokerdomquote:Op zondag 30 juni 2024 19:11 schreef DeeBee het volgende:
Slowakije vergeet nu al een half uur te voetballen, dit is gespeeld
Heb je ergens een lijstje waar al die gifjes klaar staanquote:
Dat was gewoon de ui van Kriegel.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb je ergens een lijstje waar al die gifjes klaar staan
Minteh voor 40 miljoen.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
IK ZAG DIT ALS EERSTE IN EUROPA
Smakelijkquote:Op zondag 30 juni 2024 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga even eten. Tot strakjes. (denk in de verlenging)
quote:Op zondag 30 juni 2024 19:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb je ergens een lijstje waar al die gifjes klaar staan
Bord op schootquote:Op zondag 30 juni 2024 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
Net was het nog Europa.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
NIEMAND KAN ZO DIT ZO SNEL ZIEN ALS IK IN DE HELE WERELD
Flinke berg spareribs danquote:Op zondag 30 juni 2024 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
Peter zag het direct hoorquote:Op zondag 30 juni 2024 19:13 schreef Toby56 het volgende:
Ik ben geen tegenstander van de VAR, maar sommige regels snap ik niet.
Het beroerdste van de VAR is misschien wel dat zelfs een overduidelijke buitenspelgoal door een commentator niet gezien wordt, zelfs niet na 2 herhalingen.
Want waarom zou je daarover nog nadenken? Dat 'doet' de VAR wel voor me.
JAquote:Op zondag 30 juni 2024 19:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Minteh voor 40 miljoen.
Klaas zag het als eerste.
Dat is het probleem verplaatsenquote:Op zondag 30 juni 2024 19:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wenger had een goed idee om een speler pas buitenspel te laten staan als de aanvallers volledig voorbij de verdediger is.
Maar dat kan je met het blote oog al helemaal niet zienquote:Op zondag 30 juni 2024 19:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wenger had een goed idee om een speler pas buitenspel te laten staan als de aanvallers volledig voorbij de verdediger is.
Ja en dan kan het ook gewoon weer een teennagel verschil zijn.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van Dijk doodgeschoptquote:Op zondag 30 juni 2024 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat had Pickford ook alweer geflikt?
Zou leuk zijn als jij en Wenger eens gaan sparren over goede ideeën.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo hoort het idd.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu ben je wel HEEL hard voor Pickford.quote:
Van Dijk als een Toni Schumacher kapot trappen en zich altijd als een schreeuwende staatsgek gedragenquote:Op zondag 30 juni 2024 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geboren worden.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet niet wie Peter is, ik kijk de livestream van de NOS.quote:
Peter is een Belg.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:16 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Peter is, ik kijk de livestream van de NOS.
Daar begon de commentator pas te twijfelen toen de scheidsrechter gebaren bleek te maken.
's Werelds beste commentator bij Sporzaquote:Op zondag 30 juni 2024 19:16 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Peter is, ik kijk de livestream van de NOS.
Daar begon de commentator pas te twijfelen toen de scheidsrechter gebaren bleek te maken.
Z’n vrouw wil er nog 6. Stukje alimentatie.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:11 schreef Kriegel het volgende:
"Foden ging net te snel"
Dat vindt z'n vrouw ook.
Als Belg kan ik dit helemaal bevestigenquote:
Ja, de hele Engelse pers ongeveer.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Iemand al gezegd hoe mokerslecht Engeland is?
Vandenbempt?quote:Op zondag 30 juni 2024 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als Belg kan ik dit helemaal bevestigen
Of die onzin afschaffen.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:18 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Mensen, we moeten leren accepteren dat als alleen al een teen buitenspel staat dat het gewoon buitenspel is
Als we dit niet kunnen accepteren hebben we problemen
PRIMA!quote:Op zondag 30 juni 2024 19:18 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Mensen, we moeten leren accepteren dat als alleen al een teen buitenspel staat dat het gewoon buitenspel is
Als we dit niet kunnen accepteren hebben we problemen
Geel pakken is iets wat jij graag zou zien toch? Nederland pakte er te weinig tegen Oostenrijk.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:19 schreef trein2000 het volgende:
Geen geel?
Die vent naar heel snel wisselen dan.
Je moet gewoon doordrukken tegen die labiele Britten.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:19 schreef Szura het volgende:
Ook als Guehi rood pakt, scoort Engeland nog als Slowakije zo blijft kloten
En je kan ook weer shirtje trekken en elleboogjes geven als niemand kijktquote:Op zondag 30 juni 2024 19:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Of die onzin afschaffen.
Het gaat me niet om de teen, terecht buitenspel is buitenspel, maar dat VAR gedoe duurt me veel te lang altijd.
Ik ben voor Passie, Strijd, met lef voerballen.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:20 schreef Durmada het volgende:
[..]
Geel pakken is iets wat jij graag zou zien toch? Nederland pakte er te weinig tegen Oostenrijk.
Drank zit er al goed inquote:Op zondag 30 juni 2024 19:21 schreef klaasweetalles het volgende:
bozeniekkkkkkkkkkkkkkkkkkk
feyenoord rulez
Wat heeft dat met buitenspel te maken? Dat afsschaffen bedoel ik he, niet de VAR afschaffen.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En je kan ook weer shirtje trekken en elleboogjes geven als niemand kijkt
Minuut 40-45 echter zonder schade doorgekomenquote:Op zondag 30 juni 2024 19:20 schreef -XOR- het volgende:
Het is een beetje als de nazomer van '39: je ziet het fout gaan maar je kunt er verder weinig aan doen.
Met Harry in de spits?quote:Op zondag 30 juni 2024 19:20 schreef klaasweetalles het volgende:
er moet een wonder gebeuren om engeland te laten scoren
We nemen het meequote:Op zondag 30 juni 2024 19:20 schreef Zorro het volgende:
Ik kan me altijd zo ergeren dat iemand die al geel heeft gespaard wordt, terwijl die al gewaarschuwd is met zijn eerste en daarom juist strenger mag worden aangepakt door de scheidsrechter
Dat is dus exact wat die Slowaken doenquote:Op zondag 30 juni 2024 19:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik ben voor Passie, Strijd, met lef voerballen.
Niet voor rood pakken.
Dat kan ik waarderenquote:
nog geen kans gehadquote:
Zit ze op onlyfans?quote:Op zondag 30 juni 2024 19:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben trouwens bij een Twitch-event van een klant van mijn vriendin dus ik mis deze potmaar ja gratis eten en bier dus ach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |