Ik sloeg al in paniek en keek door jou naar de laatste post.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:52 schreef vul_maar_in het volgende:
ik dacht even dat Klaas een mod was en door het slotje gepost had.
stel je voor zeg.
Ik zag het ook.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:52 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik hoef niks te bewijzen, jij en ik weten allebei wat er gebeurd is. Wat de rest daarmee doet is hun probleem.
in het land der blinden...quote:Op zondag 30 juni 2024 18:53 schreef Beathoven het volgende:
Als ik dit zo allemaal zo zie na Italië dan denk ik dat Nederland het helemaal niet zo teleurstellend doet op de schaal van algemene teleurstelling en dat we het nog best kunnen ombuigen.
quote:Op zondag 30 juni 2024 18:54 schreef Bezsen het volgende:
Tijd voor de meer dan verdiende 1-1, 2-1 en 3-1
Je hebt gelijk. Ik het terug uit de spoiler gehaald.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:54 schreef Zipportal het volgende:
Waarom wordt de OP in een spoiler gegooid? Dat doe je met je eigen topics ook nooit.
Dat schuitje zat Italië ook in. Engeland zit er ook nog in.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:53 schreef Beathoven het volgende:
Als ik dit zo allemaal zo zie na Italië en nu met Engeland, dan denk ik dat Nederland het helemaal niet zo teleurstellend doet op de schaal van algemene teleurstelling en dat we het nog best kunnen ombuigen.
Veel gelijkwaardigheid dit EK. Denemarken deed ook niet onder van Duitsland. Iedereen lijkt van iedereen te kunnen winnen.
Karaktermoordquote:Op zondag 30 juni 2024 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wordt mijn OP in een spoiler gegooid.
Ik maak NOOIT meer een topic.
quote:Op zondag 30 juni 2024 18:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik het terug uit de spoiler gehaald.
quote:Op zondag 30 juni 2024 18:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zipportal heeft hier niets te eisen
Nederland zit gelukkig niet zó diep. De bevlogenheid is er wel.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat schuitje zat Italië ook in. Engeland zit er ook nog in.
Het spijt me heel erg. ik heb het teruggedraaid.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Belgie - Balesquote:Op zondag 30 juni 2024 18:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:PowerLoungen Weet jij of er een objectief grotere EK-schande in de historie is dan dit Engeland?
Er wordt vanavond zwaar gecensureerd.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goed dat je de fout inziet en hersteld.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het spijt me heel erg. ik heb het teruggedraaid.
Ik vraag vergeving
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |