JAquote:Op zondag 30 juni 2024 19:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Minteh voor 40 miljoen.
Klaas zag het als eerste.
Dat is het probleem verplaatsenquote:Op zondag 30 juni 2024 19:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wenger had een goed idee om een speler pas buitenspel te laten staan als de aanvallers volledig voorbij de verdediger is.
Maar dat kan je met het blote oog al helemaal niet zienquote:Op zondag 30 juni 2024 19:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wenger had een goed idee om een speler pas buitenspel te laten staan als de aanvallers volledig voorbij de verdediger is.
Ja en dan kan het ook gewoon weer een teennagel verschil zijn.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van Dijk doodgeschoptquote:Op zondag 30 juni 2024 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat had Pickford ook alweer geflikt?
Zou leuk zijn als jij en Wenger eens gaan sparren over goede ideeën.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo hoort het idd.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu ben je wel HEEL hard voor Pickford.quote:
Van Dijk als een Toni Schumacher kapot trappen en zich altijd als een schreeuwende staatsgek gedragenquote:Op zondag 30 juni 2024 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geboren worden.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet niet wie Peter is, ik kijk de livestream van de NOS.quote:
Peter is een Belg.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:16 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Peter is, ik kijk de livestream van de NOS.
Daar begon de commentator pas te twijfelen toen de scheidsrechter gebaren bleek te maken.
's Werelds beste commentator bij Sporzaquote:Op zondag 30 juni 2024 19:16 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Peter is, ik kijk de livestream van de NOS.
Daar begon de commentator pas te twijfelen toen de scheidsrechter gebaren bleek te maken.
Z’n vrouw wil er nog 6. Stukje alimentatie.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:11 schreef Kriegel het volgende:
"Foden ging net te snel"
Dat vindt z'n vrouw ook.
Als Belg kan ik dit helemaal bevestigenquote:
Ja, de hele Engelse pers ongeveer.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Iemand al gezegd hoe mokerslecht Engeland is?
Vandenbempt?quote:Op zondag 30 juni 2024 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als Belg kan ik dit helemaal bevestigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |