Natuurlijk welquote:Op zondag 30 juni 2024 16:51 schreef Tijger_m het volgende:
@:miss_sly Had je daar nu geen Dag, dag, dag, Mark van kunnen maken?
Ik heb geen idee, normaliter wel maar ik heb ook geen idee of dat kan terwijl hij NAVO SG is.quote:Op zondag 30 juni 2024 16:58 schreef capricia het volgende:
Hij zal toch wel Minister van Staat worden?
Die man heeft zoveel voor ons land betekend. Vind het ook een beetje raar dat ie zo vertrekt. En volledig terecht dat ie een afscheidsspeech gaf vanuit het torentje.
Ach, op zondagmiddag overschaduwd door allerlei sport.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als ik NOS-artikel lees vraag ik me af of hier nou echt een toespraak voor nodig was (live) op TV.
Wie is er geen fan van Rutte?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, normaliter wel maar ik heb ook geen idee of dat kan terwijl hij NAVO SG is.
Er zitten in deze regering wel wat partijen die vermoedelijk geen fans van Rutte zijn dus of de ministerraad hem Minister van Staat zal maken...afwachten maar.
Wilders is vakkundig bestreden door Rutte.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:34 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Wie is er geen fan van Rutte?
Denk dat Alleen Omtzigt erop tegen zal zijn
Zit je wel in het juiste topic want deze opmerking kan ik totaal niet plaatsen.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:38 schreef Origami94 het volgende:
Al die politici zijn professionals, die zullen de machtigste staatsmam ooit met zijn connecties echt niet buitensluiten
En de beefs zoals ze die in de vechtsportwereld kennen zijn allemaal gespeeld
Die sukkel was niet eens gecanceled of ontslagen. Hij was er gewoon zelf mee gestopt.quote:
Alsof je vriendin het uitmaakt en zij in huilen uitbarst.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die sukkel was niet eens gecanceled of ontslagen. Hij was er gewoon zelf mee gestopt.
Denken dat die fittie waar isquote:Op zondag 30 juni 2024 18:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wilders is vakkundig bestreden door Rutte.
Wilders komt sterk over in debatten en Rutte kon dat als 1 van de weinigen aan.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:47 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Denken dat die fittie waar is
Wilders is de ex mentor van Rutte. Kunnen het achter de schermen prima met elkaar vinden en winnen en stemmen vaak met elkaar mee
Zometeen ga je nog schrijven dat Eerdmans en Baudet elkaar niet mogen
Politiek is voor een deel toneelspel. Misschien beter voorbeeld is Clinton vs Trump. Die kunnen buiten de camera's elkaar ook goed opschieten en Trump was een Lange tijd een van de grote geldschieters van de DNC
The fuck did I just read?quote:Op zondag 30 juni 2024 18:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ afbeelding ]
Brrrr.... die Ma Flodder vergelijking van laatst was wel echt treffend.
Verslaggevers van het NRC liepen mee met de BBB gedurende de formatie en dat stuk sprong wat in het oog.quote:
Wat raar....quote:Op zondag 30 juni 2024 19:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Verslaggevers van het NRC liepen mee met de BBB gedurende de formatie en dat stuk sprong wat in het oog.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)gen-van-bbb-a4858129
Chocola of koek was in die zin inderdaad wel een stuk minder praktisch.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:30 schreef Harvest89 het volgende:
Ach ja, ik heb genoeg vrouwen gezien die daar van alles in stoppen, zoals geld en sleutels.
Dus waarom geen hard gekookt ei.
Mwah, die deed dat met cervelaat.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat het vooral 'wennen' wordt in plaats van 'missen'. 14 jaar is lang. Ik weet nog wel dat voorheen Balkenende premier was, maar dat lijkt echt een ander tijdperk van heeeeel lang geleden. We gaan nu het post-Rutte tijdperk in lieve mensen. Riemen vast!quote:
Prima gedaan maar voor het algehele bestuurlijke en democratische reilen en zeilen van het land is het goed er een ander komt.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:34 schreef Kickinalfa het volgende:
Toch denk ik wel we Mark gaan missen.
Betrouwbare premier, geen rare fratsen. Even los van de geen actieve herinnering zijn er weinig zaken op persoonlijk vlak die hij slecht heeft gedaan.
big ifquote:Op zondag 30 juni 2024 22:24 schreef Hexagon het volgende:
Als Schoof het zo lang volhoudt als Rutte is ie 81.
loopt alleen momenteel niemand rond die ook maar in de buurt komt.quote:Op zondag 30 juni 2024 22:26 schreef Hexagon het volgende:
Maar ik ga Rutte niet missen. Ik verlang eerder naar iemand met een constructieve vooruitstrevende visie als premier.
Kan wellicht ook premier worden van kabinetten met een andere samenstelling.quote:
Het is een era met een stuk zekerheid/stabiliteit in de vorm van Rutte en zijn VVD wat afgesloten wordt.quote:Op zondag 30 juni 2024 22:26 schreef Hexagon het volgende:
Maar ik ga Rutte niet missen. Ik verlang eerder naar iemand met een constructieve vooruitstrevende visie als premier.
Oh zo iemand kan iedere dag ineens in de picture komen.quote:Op zondag 30 juni 2024 22:27 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
loopt alleen momenteel niemand rond die ook maar in de buurt komt.
Eerst maar eens kijken hoe hij dit kabinet bij elkaar gaat houden. Als dit snel klapt dan vraag ik me af of hij daarna niet van het toneel verdwijnt als 5e keus.quote:Op zondag 30 juni 2024 22:27 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Kan wellicht ook premier worden van kabinetten met een andere samenstelling.
Dat lijkt me niet.quote:Op zondag 30 juni 2024 22:27 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Kan wellicht ook premier worden van kabinetten met een andere samenstelling.
Die liep er ook niet toen Rutte het werd.quote:Op zondag 30 juni 2024 22:27 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Amerikaanse toestanden!quote:Op zondag 30 juni 2024 22:24 schreef Hexagon het volgende:
Als Schoof het zo lang volhoudt als Rutte is ie 81.
81 is toch een mooie leeftijd om nog 4 jaar te gaan voor het presidentschap van 1 van de machtigste landen ter wereld?quote:
Inzake MH17 en Oekraïne vond ik hem ook weergaloos goed. Het zijn alleen niet echt zaken die een land vooruit helpen. Staatsmannetje spelen ging nog wel, besturen wat minder.quote:Op zondag 30 juni 2024 22:39 schreef probeer het volgende:
Nul visie, geen enkel groot probleem succesvol aangepakt, en meerdere malen de Kamer keihard voorgelogen en/of bedrogen.
OK vooruit, corona deed ie wel OK.
Het nieuwe bewind dreigt nog erger te worden =/= het oude bewind was goed.quote:Op zondag 30 juni 2024 22:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is een era met een stuk zekerheid/stabiliteit in de vorm van Rutte en zijn VVD wat afgesloten wordt.
Wat er nu voor ons ligt, met ene Dick Schoof die niemand kent, is een grote onbekende. En veel vertrouwen in de komende regering heb ik ook niet.
Ik heb niet het gevoel dat het er allemaal stabieler op wordt.
constructief en visie (zeker een vooruitstrevende) gaan per definitie niet samen. Tenzij je met constructief 'my way or the highway' bedoelt (wat ik wel vaak in linkse kringen zie).quote:Op zondag 30 juni 2024 22:26 schreef Hexagon het volgende:
Mooi eiland hoor, niks mis meequote:Op maandag 1 juli 2024 11:48 schreef xzaz het volgende:
Plasterk had dus gevraagd om naar Ameland te gaan om alles te bespreken
Haha op zich is je met een paar man een weekje opsluiten op een eiland nog niet zo slecht. Daarna weet je echt wel of er perspectief is.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:48 schreef xzaz het volgende:
Bron?quote:Op maandag 1 juli 2024 11:48 schreef xzaz het volgende:
Staat ook in het befaamde NRC-decolleté-relaas.quote:
En dat moet ons land gaan besturenquote:„Zie je het voor je?” zegt Van der Plas in die tijd. „Dat we met zijn allen een uur op de boot zitten en iedereen ons ziet?” Plasterk noemt ook nog Texel. „Geert en ik hebben allebei een bloedhekel aan wandelen in de regen, dus ik zei: als het een eiland moet zijn, dan Bonaire. Iedereen moest lachen.”
Het wordt De Zwaluwenberg in Hilversum, een landgoed van Defensie.
Qua politieke ervaring en connecties? Jazeker wel. Grappig genoeg is dat ook de man waar rechts doods- en doodsbang voor is en zonder wie deze bij elkaar geraapte zooi het nooit tot het bordes zou hebben geschopt.quote:Op zondag 30 juni 2024 22:27 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ze reageren terecht niet op die onzin, dan blijf je bezig en zit je elke keer in een discussie die over Geert en wat je wel of niet kan zeggen/twitteren.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:02 schreef Bluesdude het volgende:
Niemand van de kamerleden VVD, NSC of BBB heeft afwijzend gereageerd tav deze sadistische tweet van Wilders.
? De grote minachting voor de herdenkende slavennazaten grenst aan het racisme ?
[ afbeelding ]
Niemand dus ? Ze worden zo meegetrokken in de haat van Wilders
Ik vind het opmerkelijk want bij de vorige formatie was het ook al De Zwaluwenberg, dus ik dacht eigenlijk dat dat een beetje de standaardoptie was die als eerste op tafel kwam. Ronald had natuurlijk warme herinneringen aan Oerol tijdens zijn Minister van Feestschap dus die wilde wel weer naar de Waddeneilanden voor het goede gevoel. Was verder een prima idee van hem om naar Ameland te gaan. Texel kan ook best, ga je in De Cocksdorp zitten, met C-O-C-K.quote:Op maandag 1 juli 2024 12:42 schreef Zelva het volgende:
[..]
Staat ook in het befaamde NRC-decolleté-relaas.
Caroline had in ieder geval geen zin in Ameland:
[..]
En dat moet ons land gaan besturen
En dus gedogen, bagatelliseren, ondersteunen ze de bully.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:12 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Ze reageren terecht niet op die onzin, dan blijf je bezig en zit je elke keer in een discussie die over Geert en wat je wel of niet kan zeggen/twitteren.
De fracties van VVD, NSC en BBB hebben geen delegatie van kamerleden aangewezen.quote:De beste reactie hierop is gewoon met een goede delegatie naar die herdenking gaan.
Wilders met de hondfluitjequote:Op maandag 1 juli 2024 13:02 schreef Bluesdude het volgende:
Niemand van de kamerleden VVD, NSC of BBB heeft afwijzend gereageerd tav deze sadistische tweet van Wilders.
? De grote minachting voor de herdenkende slavennazaten grenst aan het racisme ?
[ afbeelding ]
Niemand dus ? Ze worden zo meegetrokken in de haat van Wilders
Ze zijn gewoon helemaal bang voor Wildersquote:Op maandag 1 juli 2024 13:12 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Ze reageren terecht niet op die onzin, dan blijf je bezig en zit je elke keer in een discussie die over Geert en wat je wel of niet kan zeggen/twitteren.
De beste reactie hierop is gewoon met een goede delegatie naar die herdenking gaan.
Nee, maar Wilders wil aandacht. Daar is dit on te doen en dan is het beter niet in de reactiemodus te schieten. Zo zet Wilders juist altijd het debat naar zijn hand.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En dus gedogen, bagatelliseren, ondersteunen ze de bully.
Nu, en nog meer in de toekomst
[..]
De fracties van VVD, NSC en BBB hebben geen delegatie van kamerleden aangewezen.
VVD , NSC durfden niet Bosma opzij te zetten...... want..... de lieve vrede met Wilders moet bewaard blijven.
Het was beter niet met Wilders een regering te maken.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:51 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Nee, maar Wilders wil aandacht. Daar is dit on te doen en dan is het beter niet in de reactiemodus te schieten. Zo zet Wilders juist altijd het debat naar zijn hand.
Het is terecht dat Bosma niet uitgenodigd wordt, tegelijk moeten we ook niet vergeten dat Bosma uitgenodigd wordt vanuit zijn rol als kamervoorzitter. Hij zou dan gewoon instituut Tweede Kamer gaan representeren, en dat zal hij nog veel vaker moeten doen bij diverse evenementen. Bijvoorbeeld de voorzitter van Eerste Kamer gaat ook, net als diverse ministers en staatssecretarissen.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:33 schreef Bluesdude het volgende:
De fracties van VVD, NSC en BBB hebben geen delegatie van kamerleden aangewezen.
VVD , NSC durfden niet Bosma opzij te zetten...... want..... de lieve vrede met Wilders moet bewaard blijven.
Het is niet zo moeilijk om een kamervoorzitter te kiezen zonder een verleden van controversiële uitspraken die ze blijven achtervolgen.quote:Op maandag 1 juli 2024 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is terecht dat Bosma niet uitgenodigd wordt, tegelijk moeten we ook niet vergeten dat Bosma uitgenodigd wordt vanuit zijn rol als kamervoorzitter. Hij zou dan gewoon instituut Tweede Kamer gaan representeren, en dat zal hij nog veel vaker moeten doen bij diverse evenementen. Bijvoorbeeld de voorzitter van Eerste Kamer gaat ook, net als diverse ministers en staatssecretarissen.
De andere mensen in Tweede Kamer zijn niet uitgenodigd; daarvoor hebben ze de voorzitter die hun dus representeert. Het is dan ook niet aan de Tweede Kamer om te zeggen of zij iemand anders sturen, dat is aan de voorzitter. Bosma had misschien kunnen zeggen okee ik pas er niet maar ik stuur de vice-voorzitter of wie dan ook.
Dat dus ten eerste.
En dan de tweet van Wilders; ja die is smerig dat hebben we al weekje geleden hier gepost. Hier moet ik het ook eens zijn met tizitl2. Je kunt niet altijd en overal reageren op twitterdiarree van Wilders. Er is verder eigenlijk ook geen ophef over; ik heb in ieder geval niet gelezen dat NiNsee hier over geklaagd heeft.
Ik snap je punt over het goedpraten van gedrag wel maar in geval van Wilders en PVV en hun zienswijzen is afgelopen weken al meer dan genoeg over gezegd. Dan snap ik wel dat je dit aan je voorbij laat.
De Tweede Kamer is het hoogste politieke orgaan, veel hoger dan de voorzitter.quote:Op maandag 1 juli 2024 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is dan ook niet aan de Tweede Kamer om te zeggen of zij iemand anders sturen, dat is aan de voorzitter
Nou ja, ergens natuurlijk wel, maar het feit dat we met een PVV-voorzitter en dit kabinet zitten opgescheept komt natuurlijk wel door de populistische ruk naar rechts die door de kiezers mogelijk is gemaakt. Die partijen hebben hun meerderheid in de kamer handig gebruikt. Daarnaast was Bosma natuurlijk al een tijdje bezig als vervangend voorzitter...quote:Op maandag 1 juli 2024 14:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk om een kamervoorzitter te kiezen zonder een verleden van controversiële uitspraken die ze blijven achtervolgen.
De Tweede Kamer heeft dit echt aan zichzelf te wijten.
Thanks!quote:Op maandag 1 juli 2024 12:42 schreef Zelva het volgende:
[..]
Staat ook in het befaamde NRC-decolleté-relaas.
Caroline had in ieder geval geen zin in Ameland:
[..]
En dat moet ons land gaan besturen
Dat was de eerste post van Geert waarin hij even full-nazi ging met het betitelen van de uitspraken van Bosma als mild en dat hij nog wat verder zou willen gaan.quote:Op maandag 1 juli 2024 15:03 schreef PippenScottie het volgende:
En die tweet van Wilders was niet smerig. Het is veel erger dan dat.
Dat moet niet genegeerd worden of afgedaan worden met een ‘ach het is Geert’.
Wilders en alles waar hij voor staat moet verafschuwd worden en het feit dat de PVV de grootste partij is in ons land is een gitzwart hoofdstuk in onze geschiedenis.
Ik heb zo het vermoeden dat de manier waarop ons kabinet samengesteld is, de partijleiders gewoon in de TK, dat dit nog wel erger gaat worden.quote:Op maandag 1 juli 2024 15:03 schreef PippenScottie het volgende:
En die tweet van Wilders was niet smerig. Het is veel erger dan dat.
Dat moet niet genegeerd worden of afgedaan worden met een ‘ach het is Geert’.
Wilders en alles waar hij voor staat moet verafschuwd worden en het feit dat de PVV de grootste partij is in ons land is een gitzwart hoofdstuk in onze geschiedenis.
Terecht dat hij niet is uitgenodigd? Mwah, zoals je zegt word de kamervoorzitter/het instituut uitgenodigd en voor zover ik weet doet Bosma zijn werk prima.quote:Op maandag 1 juli 2024 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is terecht dat Bosma niet uitgenodigd wordt, tegelijk moeten we ook niet vergeten dat Bosma uitgenodigd wordt vanuit zijn rol als kamervoorzitter. Hij zou dan gewoon instituut Tweede Kamer gaan representeren, en dat zal hij nog veel vaker moeten doen bij diverse evenementen. Bijvoorbeeld de voorzitter van Eerste Kamer gaat ook, net als diverse ministers en staatssecretarissen.
De andere mensen in Tweede Kamer zijn niet uitgenodigd; daarvoor hebben ze de voorzitter die hun dus representeert. Het is dan ook niet aan de Tweede Kamer om te zeggen of zij iemand anders sturen, dat is aan de voorzitter. Bosma had misschien kunnen zeggen okee ik pas er niet maar ik stuur de vice-voorzitter of wie dan ook.
Dat dus ten eerste.
En dan de tweet van Wilders; ja die is smerig dat hebben we al weekje geleden hier gepost. Hier moet ik het ook eens zijn met tizitl2. Je kunt niet altijd en overal reageren op twitterdiarree van Wilders. Er is verder eigenlijk ook geen ophef over; ik heb in ieder geval niet gelezen dat NiNsee hier over geklaagd heeft.
Ik snap je punt over het goedpraten van gedrag wel maar in geval van Wilders en PVV en hun zienswijzen is afgelopen weken al meer dan genoeg over gezegd. Dan snap ik wel dat je dit aan je voorbij laat.
Mogelijk omdat veel instanties X al verlaten hebben vanwege de achteruitgang van kwaliteit sinds Musk de skepter zwaait.quote:
Voor degenen die niet meer op X zitten zijn er geen commentsquote:Op maandag 1 juli 2024 16:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lees de comments en je hebt je antwoord.
Bosma is niet uitgenodigd, dus de kamervoorzitter is niet uitgenodigd.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:07 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Terecht dat hij niet is uitgenodigd? Mwah, zoals je zegt word de kamervoorzitter/het instituut uitgenodigd
Onwelgevallige meningen op X van niet extreemlinkse mensen verafschuwen we zeer.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:21 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Mogelijk omdat veel instanties X al verlaten hebben vanwege de achteruitgang van kwaliteit sinds Musk de skepter zwaait.
Ze krijgen continue complottheorieën en anti-vax onzin over zich heen. En het doel is vooral om te laten zien wat ze doen, dat kan prima op hun website.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Onwelgevallige meningen op X van niet extreemlinkse mensen verafschuwen we zeer.
Of het gebruik van X voegt gewoon niets toe aan hun dienstverlening? Immers wie dat nog gebruikt weet ook wel hoe andere communicatiemiddelen werken.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Onwelgevallige meningen op X van niet extreemlinkse mensen verafschuwen we zeer.
Dat zal het eerder zijn. X is vooral een modderplatform geworden van polariserend links en rechts. Of je kust de kont van Asha ten Broeke, of je beft Raisa Blommestijn. Een plek om je eigen mening ter discussie te stellen, is er niet meer.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:27 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Of het gebruik van X voegt gewoon niets toe aan hun dienstverlening? Immers wie dat nog gebruikt weet ook wel hoe andere communicatiemiddelen werken.
Wat dacht je van nietquote:Op maandag 1 juli 2024 18:52 schreef Tijger_m het volgende:
Het begint trouwens een steeds interessanter verhaal te worden waar ze die 22% van de ambtenaren gaan verminderen, BuZa hoeft geen ambassade personeel in te leveren.
Defensie is sowieso geen optie, V&J zal ook wel geen ambtenaren kwijt ragen, Zorg zie ik ook weinig te halen. Landbouw? Wonen?
Wat blijft er dan eigenlijk nog over waar je die aantallen gaat halen?
Prima maar dan zit er nog een extra gat in de begroting. En ook daar voor gaat gelden, waar ga je dat dan bezuinigen.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:01 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Wat dacht je van niet
Het zijn populisten he op Pietertje deels na. Morgen kunnen het er 100% zijn en de dag erna 0
Bij de linkse hobbies natuurlijk, dat is een onuitputtelijke bron van geldquote:Op maandag 1 juli 2024 19:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Prima maar dan zit er nog een extra gat in de begroting. En ook daar voor gaat gelden, waar ga je dat dan bezuinigen.
Gewoon een keertje extra cultuur en ontwikkelingssamenwerking afschaffen.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Prima maar dan zit er nog een extra gat in de begroting. En ook daar voor gaat gelden, waar ga je dat dan bezuinigen.
Ironie x2, het klimaatbeleid word gewoon voortgezet.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:03 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Bij de linkse hobbies natuurlijk, dat is een onuitputtelijke bron van geld
pieter is net zo natuurlijkquote:Op maandag 1 juli 2024 19:01 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Wat dacht je van niet
Het zijn populisten he op Pietertje deels na. Morgen kunnen het er 100% zijn en de dag erna 0
dat zou eigelijk gewoon verplicht moeten worden.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:01 schreef Origami94 het volgende:
Drie van de vier partijen hebben hun partijprogramma niet eens doorgerekend
Gwn lekker geld lenenquote:Op maandag 1 juli 2024 19:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Bedoel je gelden voor gezondheidszorg, onderwijs, theater , sport, publieke omroep, musea, monumenten onderhoud (Binnenhof bijv) evenementen,quote:Op maandag 1 juli 2024 19:03 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Bij de linkse hobbies natuurlijk, dat is een onuitputtelijke bron van geld
Daar gaan VVD en NSC niet mee akkoord.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:17 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Gwn lekker geld lenen
Gratis bier
Overigens dat doen we al jaren. De nieuwe generatie betaalt het wel
Waarom zou de VVD niet akkoord gaan?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar gaan VVD en NSC niet mee akkoord.
De staatsschuld is qua bedrag inderdaad steeds hoger, als percentage van het BNP is dit niet het geval. VVD heeft aangegeven dat ze zich aan de Europese regels van staatsschuld max 60% BNP + max 3% begrotingstekort willen halen.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:59 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Waarom zou de VVD niet akkoord gaan?
Gewoon jankend bedelen in Brussel "want het is hier crisis, mensen kunnen hun zorgpremie niet meer betalen!!1"quote:Op maandag 1 juli 2024 19:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hebben we die coronagelden nou een keer opgeëist of vonden we dat te lastig allemaal? Wat was het, 4MM?quote:Op maandag 1 juli 2024 20:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gewoon jankend bedelen in Brussel "want het is hier crisis, mensen kunnen hun zorgpremie niet meer betalen!!1"
Dat verhaal kent wat haken en kruizen ogenquote:Op maandag 1 juli 2024 20:59 schreef nostra het volgende:
[..]
Hebben we die coronagelden nou een keer opgeëist of vonden we dat te lastig allemaal? Wat was het, 4MM?
Ja, ook de eventuele plannen om de pensioenwet aan te passen zouden die coronagelden in gevaar brengen: https://www.businessinsid(...)uten-kabinet-schoof/quote:Op maandag 1 juli 2024 21:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat verhaal kent wat haken en kruizen ogen
https://www.volkskrant.nl(...)s-te-lopen~ba2e7504/
Mwah, het waren al lopende beleidsinitatieven hoor. Zo komt de witwas wetgeving uit eerder afgesproken regelgeving. We hebben zelf het een aan het ander gekoppeld, en daar houdt men ons nu aanquote:Op maandag 1 juli 2024 23:01 schreef Kickinalfa het volgende:
De term corona geld is wel erg misleidend hierin.
Het is gewoon Europees beleid verplicht doordrukken omdat je anders geen geld krijgt.
Nou ja, het amusante is natuurlijk wel dat we zelf behoorlijk hebben gepusht om strenge regelgeving omtrent de toekenning, terwijl we nu zelfnde grootst mogelijke moeite hebben met onze eigen compliance. Ah well. 🤷quote:Op maandag 1 juli 2024 23:01 schreef Kickinalfa het volgende:
Het is gewoon Europees beleid verplicht doordrukken omdat je anders geen geld krijgt.
Jezelf dingen ontzeggen omdat je het een ander niet gunt?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 07:54 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou ja, het amusante is natuurlijk wel dat we zelf behoorlijk hebben gepusht om strenge regelgeving omtrent de toekenning, terwijl we nu zelfnde grootst mogelijke moeite hebben met onze eigen compliance. Ah well. 🤷
Nou ja, het lijkt bijna eerder op gemakzucht, want dat geld is er gewoon en hebben we gewoon recht op, alleen wel met een plan. Nu zijn creativiteit en ambtenaren over het algemeen niet de meest geweldige combinatie, maar ál te ingewikkeld moet het niet zijn en als je dan ook nog eens juist beleid maakt dat haaks staat op de toekenningscriteria wordt het allemaal wel erg ingewikkeld. Maar ja, niet je eigen centen hè.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 08:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Jezelf dingen ontzeggen omdat je het een ander niet gunt?
En wie is de grootste aanjager geweest van het stellen van deze eisen voor de coronagelden? Welk land denk je?quote:Op maandag 1 juli 2024 23:01 schreef Kickinalfa het volgende:
Haha, we maken het onszelf ook niet makkelijk in Nederlandquote:Op dinsdag 2 juli 2024 08:24 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou ja, het lijkt bijna eerder op gemakzucht, want dat geld is er gewoon en hebben we gewoon recht op, alleen wel met een plan. Nu zijn creativiteit en ambtenaren over het algemeen niet de meest geweldige combinatie, maar ál te ingewikkeld moet het niet zijn en als je dan ook nog eens juist beleid maakt dat haaks staat op de toekenningscriteria wordt het allemaal wel erg ingewikkeld. Maar ja, niet je eigen centen hè.
Nog steeds onwerkelijkquote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:03 schreef Momo het volgende:
https://twitter.com/MinPres account op twitter is al aangepast van Mark Rutte naar Dick Schoof
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:10 schreef xpompompomx het volgende:
Schitterend dat het regent terwijl GeertGOD had beloofd dat de zon weer zou gaan schijnen in Nederland.
Als Nederland vanavond maar wel wint van Roemenië.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:10 schreef xpompompomx het volgende:
Schitterend dat het regent terwijl GeertGOD had beloofd dat de zon weer zou gaan schijnen in Nederland.
Beter schaffen ze heel dat voetbal afquote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:18 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Als Nederland vanavond maar wel wint van Roemenië.
Waar zou Geert voor hebben gejuicht als het Hongarije was geweest?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:18 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Vraagje voor het Meldpunt Oost-Europeanen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:20 schreef nostra het volgende:
[..]
Waar zou Geert voor hebben gejuicht als het Hongarije was geweest?
Eigenlijk geeft @Kickinalfa wel heel sterk weer waar we nu al tegen aanlopen en waar ik bij Schoof 1 nog veel banger voor ben. Het de schuld geven van anderen voor het eigen falen, niet aan de wet houden of onwelgevallige adviezen en beoordelingen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 07:54 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou ja, het amusante is natuurlijk wel dat we zelf behoorlijk hebben gepusht om strenge regelgeving omtrent de toekenning, terwijl we nu zelfnde grootst mogelijke moeite hebben met onze eigen compliance. Ah well. 🤷
"mooie" trends in de wereld.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:30 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Eigenlijk geeft @:kickinalfa wel heel sterk weer waar we nu al tegen aanlopen en waar ik bij Schoof 1 nog veel banger voor ben. Het de schuld geven van anderen voor het eigen falen, niet aan de wet houden of onwelgevallige adviezen en beoordelingen.
Ja gewoon niet dusquote:Op maandag 1 juli 2024 18:52 schreef Tijger_m het volgende:
Het begint trouwens een steeds interessanter verhaal te worden waar ze die 22% van de ambtenaren gaan verminderen, BuZa hoeft geen ambassade personeel in te leveren.
Defensie is sowieso geen optie, V&J zal ook wel geen ambtenaren kwijt ragen, Zorg zie ik ook weinig te halen. Landbouw? Wonen?
Wat blijft er dan eigenlijk nog over waar je die aantallen gaat halen?
Gewoon minder juffen en meestersquote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja gewoon niet dusMet al de uitzonderingen zijn er niet genoeg te vinden om aan 22% te komen.
Ja, en dat levert ook weer problemen op. Sowieso, de overheid heeft met de huidige bemensing al een gapend tekort aan personeel maar goed, van werkelijkheidszin kun je deze coalitie nauwelijks betichten.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja gewoon niet dusMet al de uitzonderingen zijn er niet genoeg te vinden om aan 22% te komen.
Geert juicht alleen voor Israelquote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:20 schreef nostra het volgende:
[..]
Waar zou Geert voor hebben gejuicht als het Hongarije was geweest?
Valt alweer mee dat het nog niet gebeurt is.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:28 schreef KareldeStoute het volgende:
Zou binnenkort ook weer een politicus het nodig vinden om commentaar te leveren op de samenstelling van het Nederlands elftal?
Ik snap trouwens niet waarom bij zo'n belangrijke foto niet iedereen even opdragen om in de camera te kijken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:14 schreef GlennQuagmire het volgende:
Wat een sfeerloze bordesscene trouwens. In mijn herinnering lopen de ministers altijd gezellig wat met elkaar te praten waardoor ze nooit allemaal tegelijk in de camera kijken. Nu was het gewoon 2 minuten lang poseren. Ze stonden ook ver uit elkaar, dat was voor corona ook nooit zo
Het 'Nieuwe Normaal' zoals Mark het voor ogen had. Op het bordes is het nog 2020.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:14 schreef GlennQuagmire het volgende:
Wat een sfeerloze bordesscene trouwens. In mijn herinnering lopen de ministers altijd gezellig wat met elkaar te praten waardoor ze nooit allemaal tegelijk in de camera kijken. Nu was het gewoon 2 minuten lang poseren. Ze stonden ook ver uit elkaar, dat was voor corona ook nooit zo
Je kunt pas terugkijkend zeggen dat het een historische dag was. De installatie van het eens historische Balkenende 1 is inmiddels onder het tapijt verdwenen en weinig memorabel.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:03 schreef Kickinalfa het volgende:
Historische dag met schoof 1, hopelijk maken ze er wat van.
Hier in ieder geval niet:quote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar precies? NWS, F&F, POL of SEX?
In B&H bedoel je?quote:
KPDquote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar precies? NWS, F&F, POL of SEX?
Anders gewoon een parlementaire enquete doen naar de prestaties van Oranje op het EK. Dat past wel een beetje bij de coalitie. Dus een meerderheid is zo gevonden.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:18 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Als je alleen een hamer hebt is alles een spijker. Zoiets, mischien?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:25 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik verbaas mij altijd enorm aan het gebrek aan nuance, hoe werkt dat in het hoofd van anderen?
Ik zie nog ruimte in het aantal Kamerleden.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als de skepter uiteindelijk weer bij een religieus instituut moet komen te liggen dan moeten we dat zeker invoeren hier.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:39 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Bij dit kabinet kijken ze zeker watertandend naar die uitspraak van het Supreme court in Amerika. Wilde Omtzigt niet ook zon type rechtbank?
Als ik zo eens om me heen kijk op het internet kan de achterban van Rancune-1 niet wachten.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:03 schreef Beathoven het volgende:
Het kabinet Schoof lijkt nog wat te links voor terugkeer van de doodstraf en gedogen van plaatselijke brandstapels.
#observatie
Nu al een belofte vaan Geert verbroken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:10 schreef Cupfighter het volgende:
Mijn eerste kritiekpunt al
Waar is de zon?
Ja net begonnenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nu al een belofte vaan Geert verbroken.
- Geen Wilders 'premier van alle Nederlanders'quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:10 schreef Cupfighter het volgende:
Mijn eerste kritiekpunt al
Waar is de zon?
Alsof ze onze toestemming nodig zouden hebben en er een afwijsoptie zou bestaanquote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:15 schreef tufkac het volgende:
Mensen, mensen, geef dit kabinet toch eerst een kans!
Voor discriminatie is geen plaats hier. Ik zeg het maar gewoon.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Geen fan van dit kabinet maar wel blij dat we van dat verplichte vrouwenquotum op Defensie af zijn. Daar hoort gewoon een man te zitten.
[ afbeelding ]
Geen idee of dat discriminatie is, het is in ieder geval mijn mening.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Voor discriminatie is geen plaats hier. Ik zeg het maar gewoon.
Ik heb ze 2 kansen gegeven.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:15 schreef tufkac het volgende:
Mensen, mensen, geef dit kabinet toch eerst een kans!
Ze zijn nog niet eens begonnen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:46 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik heb ze 2 kansen gegeven.
Allereerst om een redelijk hoofdlijnenakkoord te schrijven. Is mislukt, het is een set luchtkastelen gebouwd op financieel drijfzand. Zit werkelijk bijna niks redelijks in, laat staan iets goeds.
Maar toen wilde ik ze nog wel een kans geven, want wie weet met een set hele goede bewindspersonen. De aanstelling van Schoof vond ik dan nog wel hoopgevend. Maar toen kwamen ze met een stel volslagen incompetente mensen, van complottheorie aanhangers tot mensen wiens grootste ervaring het verjagen van musratten is. En ook nog mensen die de rol van de mens in klimaatverandering ontkennen of die ophef hebben veroorzaakt in het Europarlement door hun racistische uitspraken.
Twee kansen gehad, twee kansen zo erg verprutst dat een derde kans geven echt niet reëel is. Met deze groep mensen met dit akkoord kan er gewoon niets goeds uit komen.
Ja, plaatsvervangend directeur generaal en voormalig plaatsvervangend commandant van de luchtstrijdkrachten, generaal Elanor Boekholt-O'Sullivan is ongeschikt voor defensie?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Geen fan van dit kabinet maar wel blij dat we van dat verplichte vrouwenquotum op Defensie af zijn. Daar hoort gewoon een man te zitten.
[ afbeelding ]
Jawel, de formatie is een zeer belangrijk en zelfs essentieel onderdeel van een regeerperiode.quote:
Dat linkse klote knmi ook dat het niet even voor zon heeft gezorgd vandaag...quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nu al een belofte vaan Geert verbroken.
Ik meen mij ter herinneren dat Wilders, niet geheel onverwacht, wel eens heeft geroepen het KNMI te willen afschaffen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:50 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dat linkse klote knmi ook dat het niet even voor zon heeft gezegd vandaag...
Zijn gewoon vrouwen actief aan het front in Oekraïne. Veel werken als combat medic en zorgen voor evacuatie van gewonden.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:trein2000 Jij vindt het zeker ook discriminatie dat vrouwen in Oekraïne nu het enorm vreselijke onrecht wordt aangedaan dat ze niet in de loopgraven mogen vechten?
Verbaast me niks.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik meen mij ter herinneren dat Wilders, niet geheel onverwacht, wel eens heeft geroepen het KNMI te willen afschaffen.
Nee, dat was een VVD'er in de tijd dat de VVD dacht dat er vooral veel stemmen te winnen vielen met ageren tegen klimaatmaatregelen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik meen mij ter herinneren dat Wilders, niet geheel onverwacht, wel eens heeft geroepen het KNMI te willen afschaffen.
Ah ja, dat was ook alweer 13 jaar geleden. Mijn geheugen begint me in de steek te laten met de jarenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:03 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Nee, dat was een VVD'er in de tijd dat de VVD dacht dat er vooral veel stemmen te winnen vielen met ageren tegen klimaatmaatregelen.
https://scientias.nl/vvd-partijdig-knmi-opheffen/
Samen met het districtenstelsel (waardoor dit mede mogelijk is gemaakt), ook zo'n succes.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:39 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Bij dit kabinet kijken ze zeker watertandend naar die uitspraak van het Supreme court in Amerika. Wilde Omtzigt niet ook zon type rechtbank?
Achter het aanrecht ermee.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Ach mevrouw ga lekker naar huis koken veel beter
Ja alleen de belastingdienst al, waar over 5 jaar 50% met pensioen is oid. En dan verwachten dat ze meer werk gaan doen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, en dat levert ook weer problemen op. Sowieso, de overheid heeft met de huidige bemensing al een gapend tekort aan personeel maar goed, van werkelijkheidszin kun je deze coalitie nauwelijks betichten.
Hij heeft echt het charisma van iemand die Dick Schoof heet.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:59 schreef capricia het volgende:
Het is gewoon een indringer.
Op de plek van Mark.
[ x ]
Ik geef ze nog wel een kans om zichzelf belachelijk te maken, daar hebben ze mij verder niet voor nodigquote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:46 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik heb ze 2 kansen gegeven.
Allereerst om een redelijk hoofdlijnenakkoord te schrijven. Is mislukt, het is een set luchtkastelen gebouwd op financieel drijfzand. Zit werkelijk bijna niks redelijks in, laat staan iets goeds.
Maar toen wilde ik ze nog wel een kans geven, want wie weet met een set hele goede bewindspersonen. De aanstelling van Schoof vond ik dan nog wel hoopgevend. Maar toen kwamen ze met een stel volslagen incompetente mensen, van complottheorie aanhangers tot mensen wiens grootste ervaring het verjagen van musratten is. En ook nog mensen die de rol van de mens in klimaatverandering ontkennen of die ophef hebben veroorzaakt in het Europarlement door hun racistische uitspraken.
Twee kansen gehad, twee kansen zo erg verprutst dat een derde kans geven echt niet reëel is. Met deze groep mensen met dit akkoord kan er gewoon niets goeds uit komen.
Hij is nu al gecorrigeerd door het Koninklijk Huis.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:19 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Hij heeft echt het charisma van iemand die Dick Schoof heet.
Ah, ik zie dat Wilders ook het webcare team mocht leveren.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij is nu al gecorrigeerd door het Koninklijk Huis.
[ x ]
[ x ]
Gelukkig, mw. Van der Plas is géén grijze muis!quote:Op zondag 30 juni 2024 18:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ afbeelding ]
Burn.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:25 schreef capricia het volgende:
[..]
[ x ]
[ x ]
Ja. Nou ja, ook toen vonden mensen met 2 hersencellen het al onzin dat alleen een man geschikt zou zijn, natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:49 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, plaatsvervangend directeur generaal en voormalig plaatsvervangend commandant van de luchtstrijdkrachten, generaal Elanor Boekholt-O'Sullivan is ongeschikt voor defensie?
Komen die opvattingen niet heel erg uit de jaren 60?
Niet om lullig te doen maar Schoof ziet er veel ouder dan 67 uit. Is hij wel bij goede gezondheid?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:59 schreef capricia het volgende:
Op de plek van Mark.
[ x ]
Inderdaad, hoe bedenk je het om als een zuurstok naast de koning te gaan staan en alle aandacht op de foto naar je toe te trekken?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:28 schreef TjjWester het volgende:
Raar dat 3 vrouwen de dresscode hebben begrepen en 4 niet.... dat zegt iets over hun karakter.
Hebben ze even iets overgeslagen tijdens de stoomcursus in het Catshuis hahahaquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:25 schreef capricia het volgende:
[..]
[ x ]
[ x ]
Was dat maar het ergstequote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:38 schreef Raw85 het volgende:
Ik erger me zo aan dat aanstellerige brilletje van Fleur Agema
Ach, van mij hoeven ze niet allemaal een grauw mantelpakje aan hoor. Houd wel van een beetje kleurquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:28 schreef TjjWester het volgende:
Raar dat 3 vrouwen de dresscode hebben begrepen en 4 niet.... dat zegt iets over hun karakter.
Je overstemt de koning gewoon nooit in zijn aanwezigheid. Simpele regel.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:57 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ach, van mij hoeven ze niet allemaal een grauw mantelpakje aan hoor. Houd wel van een beetje kleur
Behalve als je Máxima heetquote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:03 schreef Hanca het volgende:
[..]
Je overstemt de koning gewoon nooit in zijn aanwezigheid. Simpele regel.
Daar heb je weer zo'n linkse woke zeikstraal die niet tegen een beetje stijl kan! De schoenen van Hugo de Jonge, dat was pas errug!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:49 schreef Hanca het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe bedenk je het om als een zuurstok naast de koning te gaan staan en alle aandacht op de foto naar je toe te trekken?
Was bij vorige bordessessies ook vrij normaal. Maar Fleur maakt het wel heel bont.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:57 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ach, van mij hoeven ze niet allemaal een grauw mantelpakje aan hoor. Houd wel van een beetje kleur
Dit was Rutte 4quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Was bij vorige bordessessies ook vrij normaal. Maar Fleur maakt het wel heel bont.
Missen we Rutte nu al?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:59 schreef capricia het volgende:
Op de plek van Mark.
[ x ]
Het is inmiddels 2024.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:03 schreef Hanca het volgende:
[..]
Bij mij ligt dat altijd aan de lichtinval, dat zal in zijn geval ook zo zijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen maar Schoof ziet er veel ouder dan 67 uit. Is hij wel bij goede gezondheid?
Hm, iedere foto die ik van hem zie is bepaald niet flatteus te noemen. Maar ja, dat krijg je ervan als je bejaarden aanstelt. Ik vind het ronduit ridicuul om mensen die boven de pensioen leeftijd zitten nog een dergelijke baan te geven.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:12 schreef nostra het volgende:
[..]
Bij mij ligt dat altijd aan de lichtinval, dat zal in zijn geval ook zo zijn.
Nou ja, dat zal best.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:10 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat Agema met zorg haar kleding heeft uitgezocht. Ze vindt het volgens mij echt geweldig om daar te staan, ze straalde de hele tijd. Ik vind het een beetje flauw om haar daar nu op aan te vallen.
Vooral zure mods zoals jijquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou ja, dat zal best.
Maar onze posters hier mogen daar ook hun mening over uitspreken.
Ik vind hem er oprecht slechter uitzien dan toen hij gepresenteerd werd. En toen zag hij er ook al niet heel best uit. En dan bedoel ik ongezond. Hoop dat ie gezonder is dan hij eruit ziet.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hm, iedere foto die ik van hem zie is bepaald niet flatteus te noemen. Maar ja, dat krijg je ervan als je bejaarden aanstelt. Ik vind het ronduit ridicuul om mensen die boven de pensioen leeftijd zitten nog een dergelijke baan te geven.
Hij is 67, geen mijnwerker geweest of zo. 81 kan je over discussiëren bij onze Atlantische vrienden, met ook nog eens een miljoenmiljard keer macht, maar dit kan toch gewoon prima.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hm, iedere foto die ik van hem zie is bepaald niet flatteus te noemen. Maar ja, dat krijg je ervan als je bejaarden aanstelt. Ik vind het ronduit ridicuul om mensen die boven de pensioen leeftijd zitten nog een dergelijke baan te geven.
Ik zeg toch niet dat het niet mag? Ik vind haar er genoeg op Agema aan te merken valt, hoor. En dit vind ik onnodig. Bovendien is het voor de vrouwen ook veel lastiger. Die mannen huren allemaal een rokkostuum en dan is het goed.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou ja, dat zal best.
Maar onze posters hier mogen daar ook hun mening over uitspreken.
Net als Marjolein Faber.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het niet mag? Ik vind haar er genoeg op Agema aan te merken valt, hoor. En dit vind ik onnodig. Bovendien is het voor de vrouwen ook veel lastiger. Die mannen huren allemaal een rokkostuum en dan is het goed.
Hij is over 2,5 jaar pas bejaard.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij heeft dit jaar nog een marathon (zijn 18de) gelopen en heeft al jarenlang een best belastende functie, hij zal wel aardig gezond zijn toch?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind hem er oprecht slechter uitzien dan toen hij gepresenteerd werd. En toen zag hij er ook al niet heel best uit. En dan bedoel ik ongezond. Hoop dat ie gezonder is dan hij eruit ziet.
Ik vind het een slechte zaak, Timmermans met 63 kan nog net maar ik had, als dat de grootste partij was geweest, liever iemand anders als MP gezien.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:17 schreef nostra het volgende:
[..]
Hij is 67, geen mijnwerker geweest of zo. 81 kan je over discussiëren bij onze Atlantische vrienden, met ook nog eens een miljoenmiljard keer macht, maar dit kan toch gewoon prima.
Ja?quote:
O, dat wist ik niet. Nou is een marathon lopen niet per se een gezonde hobby, maar hij is dan in ieder geval een stuk fitter dan hij eruit ziet. Gelukkig maar, het zal een drukke, veeleisende baan zijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hij is over 2,5 jaar pas bejaard.
[..]
Hij heeft dit jaar nog een marathon (zijn 18de) gelopen en heeft al jarenlang een best belastende functie, hij zal wel aardig gezond zijn toch?
Dat het voor vrouwen helemaal zoveel lastiger is. Gezien de twee dames die ik noemde.quote:
Het is voor allemaal een bewuste keus geweest. En een moeilijke, denk ik.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat het voor vrouwen helemaal zoveel lastiger is. Gezien de twee dames die ik noemde.
Dit is een bewuste keuze van Agema geweest. Haar goed recht. Maar opmerkelijk en dus opmerkingen.
That's all.
Nou ja..in dit geval zegt het toch wel iets over haar. Over wie ze is, en hoe ze over wil komen. Denk ik?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is voor allemaal een bewuste keus geweest. En een moeilijke, denk ik.
Maar goed, ik probeer over het algemeen niet op uiterlijkheden te oordelen.
Weet ik niet. Hooguit iets over haar idee over goed gekleed zijn en naast denkproef staan. Als er niemand is die je hier daadwerkelijk in kan coachen en je een behoorlijk budget hebt voor een mooie klassieke outfit, is het lastig, denk ik.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou ja..in dit geval zegt het toch wel iets over haar. Over wie ze is, en hoe ze over wil komen. Denk ik?
Ik vind een kledingkeuze op zo'n moment geen uiterlijkheden, dat is gewoon een bewuste manier van communiceren.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is voor allemaal een bewuste keus geweest. En een moeilijke, denk ik.
Maar goed, ik probeer over het algemeen niet op uiterlijkheden te oordelen.
Hoe oud ben je zelf?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vind het een slechte zaak, Timmermans met 63 kan nog net maar ik had, als dat de grootste partij was geweest, liever iemand anders als MP gezien.
Wat dat betreft vond ik Rutte een betere keuze. Aan de andere kant van de oceaan zijn ze al tijden het spoor bijster, dat vind ik geen vergelijking.
Ik denk dat je daarmee sommige mensen te hoog aanslaat.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:56 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik vind een kledingkeuze op zo'n moment geen uiterlijkheden, dat is gewoon een bewuste manier van communiceren.
Algehele incompetentiequote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:05 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het kabinet voor 13 november gevallen is?
Nee en ik heb geen idee waarom je hiermee aankomt.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:05 schreef KvanG het volgende:
[..]
Vind je jezelf dan niet te oud om mee te praten over de Nederlandse politiek?
Jij begint er mee dat politici te oud zijn. Waarom mag je dan zelf nog wel een mening ventileren?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee en ik heb geen idee waarom je hiermee aankomt.
Ik zeg dat ik 67 te oud vind om premier te worden. Als je het verschil tussen een mening hebben en premier zijn niet begrijpt dan is dat een hele trieste zaak.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:08 schreef KvanG het volgende:
[..]
Jij begint er mee dat politici te oud zijn. Waarom mag je dan zelf nog wel een mening ventileren?
Geen vertrouwen in iemand met meer ervaring? (tot op zekere hoogte dan)quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee en ik heb geen idee waarom je hiermee aankomt.
Meepraten mag iedereen, stemmen ook. Regeren is echter een hele zware baan en daar zie ik liever jongere mensen instappen.
Ja met die enorme rode wallen onder zijn ogen. Misschien een allergie ?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind hem er oprecht slechter uitzien dan toen hij gepresenteerd werd. En toen zag hij er ook al niet heel best uit. En dan bedoel ik ongezond. Hoop dat ie gezonder is dan hij eruit ziet.
Het is allebei een vorm van deelname aan het politieke proces. Waarom zou je dan gaan meten met twee maten?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik 67 te oud vind om premier te worden. Als je het verschil tussen een mening hebben en premier zijn niet begrijpt dan is dat een hele trieste zaak.
Ik denk dat de baan te zwaar is en ik vind het ook een verkeerd signaal, zeker gezien het feit dat er nogal wat zaken liggen waar vooral de jongere generaties het meest van gaan lijden of profiteren. Puur mijn mening, he? Verder weet ik niet goed of Schoof nu zo veel ervaring heeft als politicus, mij lijkt mij een leven als ambtenaar daar geen goede voorbereiding voor. We zullen het wel zien.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:11 schreef tufkac het volgende:
[..]
Geen vertrouwen in iemand met meer ervaring? (tot op zekere hoogte dan)
Jij ziet geen verschil tussen eenmalig je mening geven, of een verantwoordelijkheid aangaan voor 4 jaar?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:11 schreef KvanG het volgende:
[..]
Het is allebei een vorm van deelname aan het politieke proces. Waarom zou je dan gaan meten met twee maten?
@Tijger_m geeft niet eenmalig zijn mening, die heeft hier al jaren een dagtaak aan.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:15 schreef tufkac het volgende:
[..]
Jij ziet geen verschil tussen eenmalig je mening geven, of een verantwoordelijkheid aangaan voor 4 jaar?
Het lijkt mij dat je er altijd over mag blijven praten toch?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:05 schreef KvanG het volgende:
[..]
Van mij wel. Het is alleen een beetje vreemd als je anderen wel de maat gaat nemen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:17 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat je er altijd over mag blijven praten toch?
Mijn schoonmoeder heeft op een gegeven moment, toen het haar echt allemaal niks meer uitmaakte, inderdaad haar dochter gemachtigd, met het idee "stem jij maar wat je denkt dat goed is". Daar valt best wat voor te zeggen. Misschien doe ik dat ook wel, ooit.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:17 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat je er altijd over mag blijven praten toch?
Zijn er hier ook leden die wel eens gedacht hebben: als ik een bepaalde leeftijd bereikt heb ga ik niet meer stemmen? Ikzelf zou mij best kunnen voorstellen dat ik na mijn 75ste stem wat mijn (klein)kinderen stemmen of zelfs niet stem. Kan mij bijvoorbeeld echt niet voorstellen dat ik als oudere voor iets als een Brexit referendum zou stemmen terwijl mijn kinderen, eventuele kleinkinderen en veel andere jongeren daar mordicus tegen zijn.
Maar dat jij iemand, geheel onterecht en niet ter zake doende, de maat neemt is niet vreemd?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:18 schreef KvanG het volgende:
[..]
Van mij wel. Het is alleen een beetje vreemd als je anderen wel de maat gaat nemen.
waar heb je het over?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar dat jij iemand, geheel onterecht en niet ter zake doende, de maat neemt is niet vreemd?
Okee, dan zal ik het voor jou anders stellen: Jij ziet geen verschil tussen (al dan niet fulltime) vrijblijvend je mening spuien op en een verantwoordelijkheid aangaan voor 4 jaar?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:16 schreef KvanG het volgende:
[..]
@:Tijger_m geeft niet eenmalig zijn mening, die heeft hier al jaren een dagtaak aan.
Als je je gezondheid niet mee hebt, kunnen beide het laatste zetje geven.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:25 schreef tufkac het volgende:
[..]
Okee, dan zal ik het voor jou anders stellen: Jij ziet geen verschil tussen (al dan niet fulltime) vrijblijvend je mening spuien op en een verantwoordelijkheid aangaan voor 4 jaar?
Dat kan natuurlijk altijd misgaan. Maar puur qua partijen kan ik mij niet voorstellen dat iemand de stekker eruit trekt. Als je de postenverdeling bekijkt dan lijkt het dat PVV en BBB de posten gekregen hebben waarop ze altijd een grote bek hadden dat het anders moet. Het lijkt mij dat VVD en NSC graag willen dat dit de andere twee partijen niet lukt, derhalve verwacht ik niet dat NSC en VVD de stekker er snel uittrekken.quote:
Dan zou het morgen of overmorgen voor een bepaald tijdstip moeten vallen, dat lijkt mij ook sterk.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik zie dit kabinet niet het kortste kabinet ooit worden.
Ik ging uit van de 134 dagen van kabinet Zijlstra.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:35 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dan zou het morgen of overmorgen voor een bepaald tijdstip moeten vallen, dat lijkt mij ook sterk.
Ze gaan eerst twee maanden met vakantie, toch?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:35 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dan zou het morgen of overmorgen voor een bepaald tijdstip moeten vallen, dat lijkt mij ook sterk.
Colijn V zat er maar 2 dagen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:36 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ging uit van de 134 dagen van kabinet Zijlstra.
Morgen debat over de regeringsverklaring, in theorie zou het dan ook naar huis gestuurd kunnen worden. Best kans dat bijvoorbeeld Denk idd een motie van wantrouwen in dient tegen het hele kabinet.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze gaan eerst twee maanden met vakantie, toch?
Alsof iemand die gaat steunen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:40 schreef Hanca het volgende:
[..]
Morgen debat over de regeringsverklaring, in theorie zou het dan ook naar huis gestuurd kunnen worden. Best kans dat bijvoorbeeld Denk idd een motie van wantrouwen in dient tegen het hele kabinet.
Ik vind dit altijd zulke zure bewoording, net of er in Den Haag niet gewerkt wordt.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze ook gewoon nog even vakantie hebben. Toch? Niets mis mee hoor.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:41 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zulke zure bewoording, net of er in Den Haag niet gewerkt wordt.
Volgens mij gaat kabinet Schoof nu haar regeerprogramma schrijven. Het lijkt mij niet dat ze daar 2 september (na het zomerreces) mee beginnen. Zeker niet met Prinsjesdag op 17 september.
Nee. Ze gaan een regeerakkoord/regeerprogramma schrijven.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Idd, dit kabinet gaat nu juist extra hard aan het werk, het hele regeringsprogramma moet worden geschreven en dat zonder de mensen die mee hebben gepraat over het hoofdlijnenakkoord.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:41 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zulke zure bewoording, net of er in Den Haag niet gewerkt wordt.
Volgens mij gaat kabinet Schoof nu haar regeerprogramma schrijven. Het lijkt mij niet dat ze daar 2 september (na het zomerreces) mee beginnen. Zeker niet met Prinsjesdag op 17 september.
Je weet dat dit kabinet 88 zetels heeft?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:40 schreef Hanca het volgende:
[..]
Morgen debat over de regeringsverklaring, in theorie zou het dan ook naar huis gestuurd kunnen worden. Best kans dat bijvoorbeeld Denk idd een motie van wantrouwen in dient tegen het hele kabinet.
Als ik de debatten wat gevolgd heb was daar nog niet echt consensus overquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:43 schreef Hanca het volgende:
[..]
Idd, dit kabinet gaat nu juist extra hard aan het werk, het hele regeringsprogramma moet worden geschreven en dat zonder de mensen die mee hebben gepraat over het hoofdlijnenakkoord.
Daarom zei ik ook 'in theorie'.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:45 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je weet dat dit kabinet 88 zetels heeft?
Er zal echt wel overleg op de achtergrond zijn, maar de ministers gaan het programma schrijven. Niet de partijleiders in de Kamer. Hoeveel overleg er gaat zijn moet blijken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:46 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als ik de debatten wat gevolgd heb was daar nog niet echt consensus over
Dom gelul zegquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:05 schreef KvanG het volgende:
[..]
Rutte zijn fitheid was ook wel heel bijzonder trouwens.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vind het een slechte zaak, Timmermans met 63 kan nog net maar ik had, als dat de grootste partij was geweest, liever iemand anders als MP gezien.
Wat dat betreft vond ik Rutte een betere keuze. Aan de andere kant van de oceaan zijn ze al tijden het spoor bijster, dat vind ik geen vergelijking.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:05 schreef KvanG het volgende:
[..]
Cort van der Linden was 67 toen hij premier werd en Drees was 62, toch worden deze twee behoorlijk geroemd. Adenauer was bondskanselier tussen zijn 73’ste en 87’ste en deed het volgens mij ook heel goed. Churchill was 65 toen hij het had over de stranden en de landingsgronden.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:13 schreef Jojoke het volgende:
De Telegraaf zei vandaag dat hij vanuit de verte eruit zag als George Clooney.
Dat was inderdaad ongezond gezond, zelfs tijdens corona liep hij er als een hinde bij. Terwijl ik hem nou niet bepaald in een sportschool voor me zie.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:51 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Rutte zijn fitheid was ook wel heel bijzonder trouwens.
Gewoon..een appeltje op de fiets.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:19 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat was inderdaad ongezond gezond, zelfs tijdens corona liep hij er als een hinde bij. Terwijl ik hem nou niet bepaald in een sportschool voor me zie.
Premier Rutte scheurt tijdens fitnessoefening de pols van minister Knopsquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:19 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat was inderdaad ongezond gezond, zelfs tijdens corona liep hij er als een hinde bij. Terwijl ik hem nou niet bepaald in een sportschool voor me zie.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
https://eenvandaag.avrotr(...)-van-minister-knops/
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Premier Rutte scheurt tijdens fitnessoefening de pols van minister Knops
Het appeltjesdieët in combinatie met fietsen denk ik. Oud profwielrenner Jos van Emden heeft dit ook geprobeerd, bij hem werkte het niet.
Schoof heeft idd al 18 marathons gelopen, dit jaar ook 1. Hij rent 90 km per week: https://www.runnersworld.(...)ck-schoof-hardloper/quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:13 schreef Jojoke het volgende:
Schoof had dit jaar nog een marathon gelopen toch? Meen het ergens gelezen te hebben. Hij heeft wel flinke eyebags, maar sommige mensen hebben dat gewoon. Ik zat juist eerder vandaag te denken dat hij er frisser uitzag dan eerst. De Telegraaf zei vandaag dat hij vanuit de verte eruit zag als George Clooney. Dat gaat dan misschien ook weer iets te ver, maar ik verwacht geen problemen gedurende zijn regeerperiode.
Pfftt, jij hebt Jan Peter Balkenende nooit op een skateboard gezien zekerquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:25 schreef Hanca het volgende:
[..]
Schoof heeft idd al 18 marathons gelopen, dit jaar ook 1. Hij rent 90 km per week: https://www.runnersworld.(...)ck-schoof-hardloper/
Dat naast 40-60 uur per week werken. Qua fitheid hoeft er echt geen enkele twijfel te zijn, dit is wellicht onze fitste premier ooit.
Onderschat Dolle Dries niet, die reed op goede dagen de hele Posttrein uit het wiel.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:25 schreef Hanca het volgende:
[..]
Schoof heeft idd al 18 marathons gelopen, dit jaar ook 1. Hij rent 90 km per week: https://www.runnersworld.(...)ck-schoof-hardloper/
Dat naast 40-60 uur per week werken. Qua fitheid hoeft er echt geen enkele twijfel te zijn, dit is wellicht onze fitste premier ooit.
Lijkt meer op Billy Bob Thornton dan Clooneyquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:13 schreef Jojoke het volgende:
Schoof had dit jaar nog een marathon gelopen toch? Meen het ergens gelezen te hebben. Hij heeft wel flinke eyebags, maar sommige mensen hebben dat gewoon. Ik zat juist eerder vandaag te denken dat hij er frisser uitzag dan eerst. De Telegraaf zei vandaag dat hij vanuit de verte eruit zag als George Clooney. Dat gaat dan misschien ook weer iets te ver, maar ik verwacht geen problemen gedurende zijn regeerperiode.
Die zal die nu wel uit moeten zetten vanwege de veiligheidquote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:48 schreef Evangelion het volgende:
Heeft Dick strava? Wat is zijn marathon PR?
Had Hugo de memo gemist?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:03 schreef Hanca het volgende:
[..]
Zijn Strava gaf zojuist aan dat hij 100 rondjes rond het Catshuis heeft gedaan.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:49 schreef zimmy910 het volgende:
[..]
Die zal die nu wel uit moeten zetten vanwege de veiligheid.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:41 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Lijkt meer op Billy Bob Thornton dan Clooney
De Gaulle was ook al op leeftijd, net als Petainquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Cort van der Linden was 67 toen hij premier werd en Drees was 62, toch worden deze twee behoorlijk geroemd. Adenauer was bondskanselier tussen zijn 73’ste en 87’ste en deed het volgens mij ook heel goed. Churchill was 65 toen hij het had over de stranden en de landingsgronden.
Tegelijk beginnen oudere leiders wel vaker een oorlog. Gelukkig zijn Xi (71), Poetin (71) en Trump (78) of Biden (81) lekker jong.
3.30, nu rond de 4.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:48 schreef Evangelion het volgende:
Heeft Dick strava? Wat is zijn marathon PR?
Hij verwacht in de zomer volgend jaar verkiezingen en is dan weer lijsttrekker.quote:Toch lijkt dat bijna het exitplan van de VVD: breken op financiën.
‘Dat denk ik wel ja. Alleen de BBB wil de volle vier jaar volmaken, Wilders kijkt naar de peilingen en is niet bang voor een breuk. Omtzigt denkt alleen maar aan overleven en Yesilgöz hoopt op een demasqué van Wilders bij bezuinigingen. Die zal hij niet steunen en dan denkt ze haar kiezers terug te winnen.
‘Ik heb het idee dat ze allemaal, op de BBB na, verwachten dat het toch niet lang zal duren. Wie de schuld van de breuk krijgt, lijkt zo’n beetje de dominante vraag te zijn in de verhouding.’
Timmermans is de nieuwe Geert? Wat doet die man rare dingen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 07:42 schreef Hanca het volgende:
Timmermans speculeert al over een MvW vandaag: https://www.volkskrant.nl(...)hebben-wil~b783123b/
En dit is een opvallend stukje:
[..]
Hij verwacht in de zomer volgend jaar verkiezingen en is dan weer lijsttrekker.
Hij doet in elk geval precies het tegenovergestelde van wat de PvdA bij Rutte 1 deed. Als ik Timmermans was zou ik 100% inhoudelijk blijven, steeds een inhoudelijk verhaal houden.quote:Op woensdag 3 juli 2024 07:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Timmermans is de nieuwe Geert? Wat doet die man rare dingen.
Geert is er electoraal ook voor beloondquote:Op woensdag 3 juli 2024 07:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Timmermans is de nieuwe Geert? Wat doet die man rare dingen.
MvW tegen Klever en die vrouw van A&M zou wat anders zijn overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |