SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.poll
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Als het maar regende.quote:
Die wedstrijd van Oekraine werd ook geteisterd door flinke regenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:56 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik weet wel WAT het is maar wat doet het hier?
De zoon van Jan Cremer verloor een been door een granaat in het vreemdelingen legioen. RIP Jan.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wij hebben de zoon van Jan Jongbloed die mocht willen dat het een geamputeerd been was
Water-dweilen-op-veld.gifquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:58 schreef Toby56 het volgende:
Gemiste kans voor Grueter.
Ja, er was een wolkbreuk bij NL - Argentinië 1974.
Maar West-Duitsland - Polen was te zot voor woorden. Een giga-wolkbreuk vlak voor aanvang, uitstel van de wedstrijd, en een zwembad om op/in te spelen. Gerd Müller glibberde onze Oosterburen naar de finale. De rest is - denk ik - bekend.
Je hebt 20 minuten gehad om een nieuw biertje te halen.quote:
Je moet fluiten, dat helpt je plaspoging.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Oké ik geef mijn plaspoging weer op.
Veel plezier met de rest van deze regenachtige pot!
Ik ben er nog altijd van overtuigd dat onder normale omstandigheden de finale Nederland - Polen zou zijn geweest.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:58 schreef Toby56 het volgende:
Gemiste kans voor Grueter.
Ja, er was een wolkbreuk bij NL - Argentinië 1974.
Maar West-Duitsland - Polen was te zot voor woorden. Een giga-wolkbreuk vlak voor aanvang, uitstel van de wedstrijd, en een zwembad om op/in te spelen. Gerd Müller glibberde onze Oosterburen naar de finale. De rest is - denk ik - bekend.
Wilde het gewoon, beschaafd, bij een biertje per helft houden.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hebt 20 minuten gehad om een nieuw biertje te halen.
Warming-up coaches. Ook weer zo’n debiele hype.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Kijk een warming-up coach !!! oooooohhhhh
Als Nederland speelt heb ik altijd een emmer voor me.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je moet fluiten, dat helpt je plaspoging.
Boateng, Rüdiger, één pot nat.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:59 schreef KingRoland het volgende:
wtf zeg Van Der VaartBoateng doet niet mee?
Hoe gek het misschien ook klinkt, het is nooit van mijn netvlies verdwenen.quote:
Ajax uit tegen Zaragoza toen ze in 87 de EC2 wonnen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:59 schreef Szura het volgende:
Feyenoord heeft nog ooit van Basel gewonnen op een veld dat helemaal blank stond, Kalou onderschepte een terugspeelbal die midden op het veld bleef liggen
Gaat snel hequote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:00 schreef OmniRocket het volgende:
nog 10 minuten dan is het alweer rust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een mooie scorito heb jequote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn scorito wil een doelpunt van Musiala
Maradona op Life is Life .quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Warming-up coaches. Ook weer zo’n debiele hype.
Die slaan ze nu over.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:00 schreef OmniRocket het volgende:
nog 10 minuten dan is het alweer rust
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:01 schreef GGMM het volgende:
Hier nog even de mooiste goal van de wedstrijd (Door @:omnirocket wederom)Ik vond die van jos ook mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Hier nog even de mooiste goal van de wedstrijd (Door @:omnirocket wederom)Wat een matige verdediging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diep, diep, diep in de nacht genot.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Mochten er pingels komen, dan wordt het echt diep in de nacht.
Wanneer doe jij mee?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een matige verdediging.
Hier nog even de mooiste goal van de wedstrijd (Door @:omnirocket wederom)maar jij gaf de assist dan ben je toch niet objectiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Dat lijkt zo omdat die opengereten wordt door OminRocket en ondergetekendequote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een matige verdediging.
?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt zo omdat die opengereten wordt door OminRocket en ondergetekende
Hier nog even de mooiste goal van de wedstrijd (Door @:omnirocket wederom)Misschien eens een YouTube filmpje van de hoogtepunten maken? Zoals bij Heeinz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee bedankt, zo serieus neem ik mezelf ook weer nietquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien eens een YouTube filmpje van de hoogtepunten maken? Zoals bij Heeinz.
'He is a FAT hobbit!'quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:03 schreef Toby56 het volgende:
Die blik van Schmeichel na de bal in het zijnet: "mense, kijk nou asteblief ff goed. Dat domme gejuich."
Schültenbrau, drink em lauw.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kopiko is de man van de goede ideeën!
@ChevyCapricequote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:03 schreef Kriegel het volgende:
Duitsers meteen weer vol op het orgel, Sturm und Drang en zo. Ben je lekker mee als Denen, net wat grip op de wedstrijd.
Sturm und Drang.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:03 schreef Toby56 het volgende:
Die blik van Schmeichel na de bal in het zijnet: "mense, kijk nou asteblief ff goed. Dat domme gejuich."
DSM-Firmenich-PostNL?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik snap de haat richting Grueter niet zo. Was ook vermakelijk bij DSM. Samen met Elshoff prima commentatoren.
Overtreding ervoor.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:04 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Waarom was dat doelpunt in het begin nou afgekeurd?
keeper belemmeringquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:04 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Hinderen keeperquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:04 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Mag ik het nog een keer zien? Ho ho ho HAHAHA.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu weer over de wedstrijd graag!
Een Duitser zette een niet geoorloofd blok.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:04 schreef Doug-Heffernan het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:05 schreef GGMM het volgende:
Hier nog even die van @:-jos- danDie keeper staat er bij en kijkt er naar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu weer over de wedstrijd graag!
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:05 schreef GGMM het volgende:
Hier nog even die van @:-jos- danof je verdedigt de binnenkant gewoon nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu weer over de wedstrijd graag!
Je mag ook een niet serieus filmpje maken en dan zal ik iedereen uitschelden die je alsnog serieus noemtquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee bedankt, zo serieus neem ik mezelf ook weer niet
Zeker, de kwalificaties voor het WK komen eraan.quote:
Schlotterbeck in Freiburg modus, onstuimig en overal dwars door heenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:06 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Een Duitser zette een niet geoorloofd blok.
Alle plooien even goed ingezeeptquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij stond wel erg lang onder de douche
Wat heb je daar gedaan?
Was die maatregel 20 jaar geleden maar ingevoerd, dan zat Mourinho al in het rusthuis.quote:
Klaasdeedallesquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heb je daar gedaan?
Met de Endlösung?quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heb je daar gedaan?
Je mag ook een niet serieus filmpje maken en dan zal ik iedereen uitschelden die je alsnog serieus noemtquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee bedankt, zo serieus neem ik mezelf ook weer niet
Bij haxball moet je jezelf altijd intapen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Mag ik het nog een keer zien? Ho ho ho HAHAHA.
Je hoopt dat iets waar je zin in hebt niet gebeurt?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:07 schreef vul_maar_in het volgende:
fuck it ik heb zin in pingels. hoop dat ik er naast zit.
dat was ergens in Afrikaquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:07 schreef RAVW het volgende:
Welke Wedstrijd was het toen waar die op het veld in sloeg die bliksem waar die spelers allemaal omvielen.
Daar staat me ook nog wat van bij
Dan had je een kaartje moeten kopen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:07 schreef vul_maar_in het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
gebeurtquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hoopt dat iets waar je zin in hebt niet gebeurd?
Pingels, en vlak voor de beslissende breekt opnieuw een onweer los.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:07 schreef vul_maar_in het volgende:
Dank, ik heb het gecorrigeerd.quote:
ze moeten toestemming aan mij vragen en niet andersomquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vanaf 1 juli moet je toestemming hebben.
Dan weet je dat.
Nee ik heb de winst voor Legoland in verlenging lopen prediken.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hoopt dat iets waar je zin in hebt niet gebeurd?
Ed?quote:
8 video'squote:
Dat lijkt ons ook het beste.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:11 schreef timmmmm het volgende:
ha ik ga gewoon lekker tips naar bed in plaats van deze kutwedstrijd uitkijken, succes sukk0ls
Da's ook alweer even geleden hoor.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:11 schreef Richestorags het volgende:
Tweede keer dat Duitsland enorm goed wegkomt.
wat is deze spam?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:10 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=f-8N12fY6_g
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
Een speler van Indonesische club FBI Subang Septian Raharja (34) is toen dodelijk getroffen door een bliksem inslag dat weet ik wel tijdens een wedstrijd .. Maar volgens mij was dat met dat vallen inderdaad ergens in Africaquote:
Wel afgekeurde goals?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:12 schreef Toby56 het volgende:
Leuk potje voetbal tot nu toe met alles drop en dran, behalve - goedgekeurde - goals.
Kun je je top 3 Hawk tuah memes posten? kunnen wij ook lachen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:12 schreef KingRoland het volgende:
Hawk tuah memes weer eens bekijken
tot zo boys
Eentje ja.quote:
Heeft overduidelijk de oorlog niet meegemaakt.quote:
Yolo. Sta open.quote:
Wel heel gauw Sane er weer uit donderen en Wirtz erinquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Coco Op koers voor 2-1 na 120 minuten.
Ik heb ook nog zwarte modder van Graspop op mijn poten.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:15 schreef tong80 het volgende:
Als ik de tv reclames moet geloven bestaan er geen geheel blanke gezinnen mee.
jawel maar dan zijn er 2 genderqueer en 1 albino.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:15 schreef tong80 het volgende:
Jij bakt ze bruin.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ook nog zwarte modder van Graspop op mijn poten.
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:16 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
jawel maar dan zijn er 2 genderqueer en 1 albino.
Misschien als er een gezin moet worden neergezet wat iets verkeerd doet.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:15 schreef tong80 het volgende:
De ketchupfles van KAI staat op springen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Wel heel gauw Sane er weer uit donderen en Wirtz erin
Hallo Herr max-mus!quote:
Lekkere sfeer geeft dat op een festival.quote:
Wollt ihr denn den Füllkrug?!quote:
Met plaatjes.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:00 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hoe gek het misschien ook klinkt, het is nooit van mijn netvlies verdwenen.
Ik dacht dat het in Frankfurt was.
Oh ja, die walsquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:19 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Met plaatjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://imgbox.com/g/w9HUW9xp9L
D'r kwam haast geen pass meer aan. Zeker niet over de grond.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:20 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Oh ja, die wals
MANNELIJK VOETBAL GODVERDOMME
‘Sportarts’quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:21 schreef leolinedance het volgende:
Wie is die hitsige vrouw met sexy bril aan tafel?
Zo lag ik er vorige week nog bij.quote:
ik neem aan Suzanne Huurman, je kan maar nooit weten....quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wie wil er een lichamelijk onderzoek van Suzanne Huurman?
Alleen inwendig.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wie wil er een lichamelijk onderzoek van Suzanne Huurman?
Nana Mouskouri......quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:21 schreef leolinedance het volgende:
Wie is die hitsige vrouw met sexy bril aan tafel?
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:07 schreef RAVW het volgende:
Welke Wedstrijd was het toen waar die op het veld in sloeg die bliksem waar die spelers allemaal omvielen.
Daar staat me ook nog wat van bij
Voor de hawk tuah in de reclameblokkenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Suzanne Huurmans begrijp ik nu. Waarom zit die vrouw daar
lijken wel een stel van die geiten.quote:
Spit on that thaaangquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Voor de hawk tuah in de reclameblokken
?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:27 schreef vul_maar_in het volgende:
is iederen hier zo thirsty dat dit een meme is die we moeten ondergaan?
Kan ik er wat aan doen dat mijn feed al een week lang enkel dat isquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:27 schreef vul_maar_in het volgende:
is iederen hier zo thirsty dat dit een meme is die we moeten ondergaan?
Las dat haar vriend in 2018 is vermoord. Rip.quote:
Wanneer doen we het weer?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
ja we gaan het weer over de wedstrijd hebben nu
Nana zag er prima uit ze, werd pas laat bekend. klassieke Griekse schoonheid in haar jonge jaren.quote:
Nee maar je kan wel helpen om het te stoppen :pquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat mijn feed al een week lang enkel dat is
En omdat het eigenlijk al 1-0 isquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:28 schreef klaasweetalles het volgende:
duitsland verdient een pingel
omdat ze het thuisland zijn
Ja, ho maar weer.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:28 schreef klaasweetalles het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je gewoon niet schiet @Oriente dan staat @FireFox1 met zijn rug naar de goal en kan er nog vanalles gebeuren.
Dit was NIET de goede keuze
Terug naar de wedstrijd![]()
Klopt makker. Maar hij is wel moddertjevetquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:29 schreef Coco het volgende:
Mensen die de hawk tuah meme bezigen hebben doorgaans een kleine pener.
ontopicquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt makker. Maar hij is wel moddertjevet
@:Littlerabbit
@:AFCNiels
Ik vind het eigenlijk ook wel leuk geweest nuquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:29 schreef Coco het volgende:
Krijgen ze in 90+6quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:28 schreef klaasweetalles het volgende:
Dat zijn geen FOK!ers dan!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:29 schreef Coco het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:29 schreef GGMM het volgende:
Hou het centraal, de wedstrijd is weer begonnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je gewoon niet schiet @:oriente dan staat @:firefox1 met zijn rug naar de goal en kan er nog vanalles gebeuren.
Dit was NIET de goede keuze
Terug naar de wedstrijd
u zei?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:29 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik voorspel weer 0-0 2e helft
Ik weet het niet hoor.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:29 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik voorspel weer 0-0 2e helft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |