Hoeveel keer gaat het je lukken "op vakantie" te herhalen vandaag?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:30 schreef Sally het volgende:
[..]
+2![]()
Begint toch allebei met een P
Jaja, late reactie, want mobiel en ontbijt/brunch maken hier op vakantie![]()
Nog 1 rondequote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:31 schreef Type-R het volgende:
Gelukkig data is terug. Was bijna bang dat het even een mokersaaie sprint race zou worden
Voor Perezquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Iemand Leclerc gezien? Is hij al als vermist opgegeven?
Alleen Max een keer over 'clipping'.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:32 schreef Jane het volgende:
Ook helemaal geen boordradio's gehoord. Saai hoor.
O ja, ff vergeten.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Alleen Max een keer over 'clipping'.
Verstappen die 4 sec bij de top wegrijdt, Perez zakt er 4 bij weg.. sowieso, wat verliest Perez met er vol in klunen bij een sprint?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:29 schreef DeeBee het volgende: [..] Tacotroep Straks Horner weer excuusjes verzinnen en complimentjes geven voor die fighting spirit en dat puntje
die moest inhouden ivm oververhitte auto (of banden?)quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Iemand Leclerc gezien? Is hij al als vermist opgegeven?
FTFY.quote:
Is dat dezelfde als bij het zeilen met die catamarans ?quote:
viaplay?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:34 schreef fietsie het volgende:
Mooi, commerciele tv. Gewoon alles afkappen wat relevant is voor bagger die niemand koopt naar aanleiding van deze beelden
Kan ie even ervaringen vragen aan Lewisquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:34 schreef franklop het volgende:
Je zou straks de titel maar missen op 1 punt als Norris zijnde
?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:35 schreef Nober het volgende:
Zoals al verwacht werd Red Bull verslagen in de sprint race. Hopelijk lukt het morgen wel.
als zijnde jaquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:34 schreef franklop het volgende:
Je zou straks de titel maar missen op 1 punt als Norris zijnde
Het gaat daar vanmiddag toch achterlijk regenen, volgens de Estofex modellen ?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lando heeft hiervan geleerd. Morgen wordt het genieten.
Jupquote:
Geen ideequote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als bij het zeilen met die catamarans ?
en terechtquote:
Je doelt op Perez?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:35 schreef Nober het volgende:
Zoals al verwacht werd Red Bull verslagen in de sprint race. Hopelijk lukt het morgen wel.
ik zou al zeggen ik zie geen afkapgenot op F1TVquote:
Ok, dan is hij geexcuseerd. Je kan een keer gewoon de auto niet hebben maar een coureur van zijn statuur moet zich wel laten zien.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:34 schreef wdn het volgende:
[..]
die moest inhouden ivm oververhitte auto (of banden?)
Dat is idd niet goed.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:36 schreef PzKpfw het volgende:
Norris die met DRS z'n teamgenoot niet voorbij kan komen..
Dat kunne wij nog beterquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:37 schreef Managarm het volgende:
Zo dan wat een amateurs met deze uitzending.
NOR is een zeer talentvolle coureur maar niet van het niveau VER.quote:
Eensquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
NOR is een zeer talentvolle coureur maar niet van het niveau VER.
Het is een teamsport. Dus ze hadden het Norris weer kunnen laten proberen.quote:
Hij is bloedsnel, maar Max is gehaaiderquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ook net iets te lief,.....tot nu toequote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat zag in het begin van deze racequote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij is bloedsnel, maar Max is gehaaider
Volgens Lando is Max snellerquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het is een teamsport. Dus ze hadden het Norris weer kunnen laten proberen.
Dat zijn ze allemaal niet, toch?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ook vreemd dat ze met het oog op het kampioenschap de coureurs niet hebben laten wisselen van positie.quote:
Het zijn niet allemaal categorie Norris rijdersquote:
Dat hadden ze idd wel moeten doen, maar ja...quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ook vreemd dat ze met het oog op het kampioenschap de coureurs niet hebben laten wisselen van positie.
Sprint is ook wel een beetje te kort met te weinig punten voor echte teamtactiek.quote:
Dan hadden ze weer terug kunnen wisselen. Piastri had de snelheid niet, want verloor alleen maar op Max.quote:
Hij is te lief voor F1quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:37 schreef TweedeKlum het volgende:H
[..]
Ze hebben iemand van Ferrari aangenomenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat hadden ze idd wel moeten doen, maar ja...
Zo is er ook maar 1 categorie Stroll en e1 categorie Sargeant..quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zijn niet allemaal categorie Norris rijders
Pushen als een gek en door de banden heen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
McLaren schiet zichzelf in de voet.
Erg mooi.
NOR is helemaal niet "te lief", geen idee hoe mensen daarbij komenquote:
Sowquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:41 schreef Monolith het volgende:
Jos had hem op zijn bakkes geslagen die gare Oostenrijker.
Pia en Norris zijn daadwerkelijk aan elkaar gewaagdquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zo is er ook maar 1 categorie Stroll en e1 categorie Sargeant..
Beiden Oostenrijkersquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:40 schreef greysbones het volgende:
Waarom klinkt het als Toto aan het woord
Het seizoen is nog lang en Piastri heeft ook nog kans op een goede klassering.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ook vreemd dat ze met het oog op het kampioenschap de coureurs niet hebben laten wisselen van positie.
Wat een nachtje op een tankstation allemaal niet kan doen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij is bloedsnel, maar Max is gehaaider
Zo klinkt iedere Oostenrijker die Engels spreektquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:40 schreef greysbones het volgende:
Waarom klinkt het als Toto aan het woord
Darth Totoquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zo klinkt iedere Oostenrijker die Engels spreekt
I'll be back
Meer voor het onderling pratenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ze zijn amper ontdooid na een half uurtje -1 lap.
40 miljoen dollar in sponsorgeld is dat blijkbaar waardquote:
Dichter bij Sargeant dan bij Verstappenquote:
cooldownroom is tijd rekken dat ze boven het podium optuigen en de hotemetoten op hun plek zetten enzoquote:
Max meer dan 2 keer zoveel punten... weer.. Dat is voor Red Bull een exit clausule, in elk geval in het contract van volgend jaar.quote:
Nou ja, zo werkt het wel natuurlijkquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:49 schreef Nebelwerfer het volgende:
Bij viaplay is het al weet dat norris deze had MOETEN winnen.
Het had spannender kunnen blijven dan dat het nu ging, maar je kan niet stellen dat Norris hem zou hebben gewonnen was ie ervoor was gebleven.
Die gasten zeggen ook al tijden dat Max en Red Bull het niet gaan redden, sindsdien heeft mAx alleen maar gewonnenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:49 schreef Nebelwerfer het volgende:
Het had spannender kunnen blijven dan dat het nu ging, maar je kan niet stellen dat Norris hem zou hebben gewonnen was ie ervoor was gebleven.
ik ben blij dat ex de viaplay wil gebruiken. hierdoor kan ik er niet naar kijken/luisteren (naja kan wel maar F1TV heeft prima engels geneuzel van zichzelf)quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die gasten zeggen ook al tijden dat Max en Red Bull het niet gaan redden, sindsdien heeft mAx alleen maar gewonnen
Op nu.nl zitten ze ook met columns, Ho Ping Tung, Joost Nederpelt.. allemaal erg negatief maar tot nu toe hebben ze geen gelijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben blij dat ex de viaplay wil gebruiken. hierdoor kan ik er niet naar kijken/luisteren (naja kan wel maar F1TV heeft prima engels geneuzel van zichzelf)
Yeah, het is ook wennen dat auto’s dichter bij elkaar zitten wat snelheid betreft natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die gasten zeggen ook al tijden dat Max en Red Bull het niet gaan redden, sindsdien heeft mAx alleen maar gewonnen
Ik vind Nederlands commentaar vaak wat fijner, minder geschreeuw.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben blij dat ex de viaplay wil gebruiken. hierdoor kan ik er niet naar kijken/luisteren (naja kan wel maar F1TV heeft prima engels geneuzel van zichzelf)
je kunt nog steeds olav horenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik vind Nederlands commentaar vaak wat fijner, minder geschreeuw.
Maar Olav vond ik wel een stuk fijner dan Viaplay commentaar.
ook al had Olav het ook weleens fout, die zat in z'n eentje alles tegelijk te volgen ipv dat er ook nog een team van 10 man meegaat.
ik kan Viaplay echt niet waarderenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik vind Nederlands commentaar vaak wat fijner, minder geschreeuw.
Maar Olav vond ik wel een stuk fijner dan Viaplay commentaar.
ook al had Olav het ook weleens fout, die zat in z'n eentje alles tegelijk te volgen ipv dat er ook nog een team van 10 man meegaat.
Dat is gewenning vanuit het Mercedes tijdperk, toen gold dat wel.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:58 schreef Jane het volgende:
Blijkbaar zijn sommige mensen waarvan je het niet verwacht ook iets teveel gaan geloven in het 'iT's ThE cAr!'-narrative en komen die er nu ook pas achter dat Verstappen eigenlijk best een hele goede coureur is.
Die anti Max campagne van Sky werkt primaquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:58 schreef Jane het volgende:
Blijkbaar zijn sommige mensen waarvan je het niet verwacht ook iets teveel gaan geloven in het 'iT's ThE cAr!'-narrative en komen die er nu ook pas achter dat Verstappen eigenlijk best een hele goede coureur is.
Dat is net zoiets als moeite doen om een enge ziekte op te lopen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Mja, dat moet dan via een app en moeilijk doen.
valt wel meequote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
deze werkt toch gewoon?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Tsja, je kunt in oude sprookjes blijven geloven, maar dan staat voor jou de tijd wel stilquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die anti Max campagne van Sky werkt prima
Volgens mij brengt Perez 15 miljoen dollar per jaar mee wat niet zo bijzonder veel is voor een team met een hoofdsponsor, Oracle, die 200 miljoen per jaar aftikt.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
40 miljoen dollar in sponsorgeld is dat blijkbaar waard
Audio is wel beter bij het engelse kanaal, daar ga ik bij de interviews altijd heen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan Viaplay echt niet waarderen
luisterde al steeds vaker naar sky, nu viaplay gratis F1TV er bij heeft helemaal mooi meegeneemt.
Perez brengt 40 miljoen mee en neemt er zelf 15 miljoen van mee naar huis, levert Red Bull dus 25 miljoen en een gratis rijder op.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgens mij brengt Perez 15 miljoen dollar per jaar mee wat niet zo bijzonder veel is voor een team met een hoofdsponsor, Oracle, die 200 miljoen per jaar aftikt.
de anti oranje bril die ze daar op hebben maakt dat je gewoon veel rustiger luistert.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Audio is wel beter bij het engelse kanaal, daar ga ik bij de interviews altijd heen.
Ik kan dat bedrag nergens terug vinden, wel 15 miljoen dollar van de bedrijven van Carlos Slim.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Perez brengt 40 miljoen mee en neemt er zelf 15 miljoen van mee naar huis, levert Red Bull dus 25 miljoen en een gratis rijder op.
O ja, dat tijdperk toen jonge Max ook al 10 races wist te winnen zonder snelste auto.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is gewenning vanuit het Mercedes tijdperk, toen gold dat wel.
Ik werd echt schijtziek van het commentaar daar. Man man man…quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:49 schreef Nebelwerfer het volgende:
Neuh, da tmerk ik niet zo bij de interviews na de race.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
de anti oranje bril die ze daar op hebben maakt dat je gewoon veel rustiger luistert.
Och commentaar kan ik altijd wel filteren.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik werd echt schijtziek van het commentaar daar. Man man man…
Werkelijk alles op Sky, van het prijzen van een exit tot het bespreken van het presteren van Perez staat in het teken van de krampachtige pogingen om de Hamilton myth overeind te houden. Altijd RedBull noemen waar Verstappen het snelst is, vandaag ook weer doen alsof Perez heel slecht presteert met de snelste auto en dit snelheidsverschil iets van de laatste races is. Dan in één ruk door naar uitleggen dat Hamilton zo'n weekend heeft dat het niet loopt, terwijl hij gewoon weer langzamer is dan Russell. De pace van Russell is dan weer reden om optimistisch te zijn, voor Hamilton dan uiteraard want die gaat het doen voor Mercedes.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die anti Max campagne van Sky werkt prima
Kun je lang wachten, alleen een topcoureur kan omgaan met de RB20.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:14 schreef PzKpfw het volgende:
Dus Verstappen staat er in de strijd om de races (en wie weet ook het kampioenschap) alleen voor tegen twee McLarens. Perez heb je als Red Bull zijnde echt geen zak aan in deze vorm. Hopelijk kan hij zich herpakken.
Herpakken als in 0.5 seconde achter Verstappen maar dan in een 0.6 snellere RedBull?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:14 schreef PzKpfw het volgende:
Dus Verstappen staat er in de strijd om de races (en wie weet ook het kampioenschap) alleen voor tegen twee McLarens. Perez heb je als Red Bull zijnde echt geen zak aan in deze vorm. Hopelijk kan hij zich herpakken.
Belachelijk. Alonso kon gewoon binnen de baan blijven maar dan was hij zijn momentum kwijt. Bijna tot stilstand komen voor een coureur die je zojuist ingehaald hebt moet gewoon mogen.quote:
bij viaplay is het al meer dan een jaarquote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:27 schreef fietsie het volgende:
Ik zet het Tour de France commentaar aan, en gewoon in 1 minuut drie keer "hij wilt".
Dan moet je toch als Zender directeur "Doeg!" zwaaien?
Ze hebben dit seizoen een extra regel toegevoegd aan de inhaal guidelines. Volgens die regel liet Hulkenberg niet genoeg ruimte.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Belachelijk. Alonso kon gewoon binnen de baan blijven maar dan was hij zijn momentum kwijt. Bijna tot stilstand komen voor een coureur die je zojuist ingehaald hebt moet gewoon mogen.
quote:Without (deliberately) forcing the other car off the track at the exit, which includes leaving a fair and acceptable width for the car being overtaken from the apex to the exit of the corner
Wat dacht je van die enorm harde limburgse GGGGGGG als een woord op een R eindigt?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij viaplay is het al meer dan een jaar
als X zijnde
en daar zwaait ook niemand doeg tegen
HEFTIG!!quote:
Josje... man man manquote:
Ja hoi, was ff lunchen ergens, dus had net teruggekeken. Jammer dat mclaren weer verzauwd.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
PARTY![]()
[ afbeelding ]
@:Jane
@:Greysbones
@:StephanL
@:Vosss
@:TheStigsDutchCousin
@:Nizno
en de rest
Duurt idd ultra lang voordat men doeg zwaait.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij viaplay is het al meer dan een jaar
als X zijnde
en daar zwaait ook niemand doeg tegen
Daarom nog liever Nederlands commentaar.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Werkelijk alles op Sky, van het prijzen van een exit tot het bespreken van het presteren van Perez staat in het teken van de krampachtige pogingen om de Hamilton myth overeind te houden. Altijd RedBull noemen waar Verstappen het snelst is, vandaag ook weer doen alsof Perez heel slecht presteert met de snelste auto en dit snelheidsverschil iets van de laatste races is. Dan in één ruk door naar uitleggen dat Hamilton zo'n weekend heeft dat het niet loopt, terwijl hij gewoon weer langzamer is dan Russell. De pace van Russell is dan weer reden om optimistisch te zijn, voor Hamilton dan uiteraard want die gaat het doen voor Mercedes.
Waarom schakel je niet naar het reguliere F1TV kanaal? Het commentaar van Alex Jacques, David Coulthard en Jolyon Palmer is erg prettig.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Werkelijk alles op Sky, van het prijzen van een exit tot het bespreken van het presteren van Perez staat in het teken van de krampachtige pogingen om de Hamilton myth overeind te houden. Altijd RedBull noemen waar Verstappen het snelst is, vandaag ook weer doen alsof Perez heel slecht presteert met de snelste auto en dit snelheidsverschil iets van de laatste races is. Dan in één ruk door naar uitleggen dat Hamilton zo'n weekend heeft dat het niet loopt, terwijl hij gewoon weer langzamer is dan Russell. De pace van Russell is dan weer reden om optimistisch te zijn, voor Hamilton dan uiteraard want die gaat het doen voor Mercedes.
Ik vind het wel vermakelijk en heb dat kanaal niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:58 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Waarom schakel je niet naar het reguliere F1TV kanaal? Het commentaar van Alex Jacques, David Coulthard en Jolyon Palmer is erg prettig.
Er was ruimte zat achter Hulkenberg, maar dan verliest Alonso exit snelheid. Volgens de stewards moet Hulkenberg hier dus Alonso ruimte bieden om te accelereren. Het is gewoon een goede inhaaltactiek om snelheid in te leveren precies daar waar je je tegenstander blokkeert, dat kan dan niet meer.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze hebben dit seizoen een extra regel toegevoegd aan de inhaal guidelines. Volgens die regel liet Hulkenberg niet genoeg ruimte.
[..]
Penaltypoints is niet alleen gebaseerd op gevaar denk ikquote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam penalty points? Hier was echt niets gevaarlijks aan.
quote:
Hoi jijquote:
Paar jaar geleden was Davide nog veel erger een clown. Laatste tijd valt wel mee hoor.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:54 schreef HeatWave het volgende:
Die italiaan bij F1 TV is wel komisch, zo'n zwaar accent:
Maxe muste winna da race-a quicka!
Skattiequote:
Neem ik van je aan, ik kende hem eigenlijk niet zo goed, heb pas dit seizoen F1TV nadat ik viaplay echt niet meer trokquote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was Davide nog veel erger een clown. Laatste tijd valt wel mee hoor.
Leclerce izze in the pizzaquote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:54 schreef HeatWave het volgende:
Die italiaan bij F1 TV is wel komisch, zo'n zwaar accent:
Maxe muste winna da race-a quicka!
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was Davide nog veel erger een clown. Laatste tijd valt wel mee hoor.
wel op tijd de schaal met kaas en worst doorgeven hequote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:00 schreef Rianne84 het volgende:
Zit op een verjaardag, ik verwacht kwalitatieve verslaggeving van jullie.
viaplay is kutquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:00 schreef Rianne84 het volgende:
Gamerbabequote:
jos?quote:
We hebben een klokquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:01 schreef Tijn het volgende:
Geen domme spelletjes voor Max. Klok loopt en gaan.
die kan idd wel lekker buiten gaan spelen... ergens in australie ofzo... verkeerde vliegtuig gepaktquote:
en rondetijd in beeld ook nogquote:
groen paars paarsquote:
Kijken op je phone?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:00 schreef Rianne84 het volgende:
Ivm regen?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:04 schreef greysbones het volgende:
Max heeft gewoon een bankerlapje gedaan
Gebruikersnaam!quote:
Hallo Nederlandse zoon of dochter van de broer of zus van Stig!quote:
FTW.quote:
Ik reken het goedquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hallo Nederlandse zoon of dochter van de broer of zus van Stig!
Russel be playin'.quote:
das gemeen.quote:
die verdient het niet om NK genoemd te wordenquote:
Jep en Sainz op nieuwquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:10 schreef Peterselieman het volgende:
Max dus tweemaal op een gebruikte set gereden in Q1
yupquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:10 schreef Peterselieman het volgende:
Ik dacht in F1 race titels.quote:
Fok!ken of een verjaardag.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:00 schreef Rianne84 het volgende:
En Sainz op nieuw, begrijp ik.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:10 schreef Peterselieman het volgende:
zoquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
die verdient het niet om NK genoemd te worden
En 3 tienden sneller dan Perez op nieuwequote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:10 schreef Peterselieman het volgende:
*POEF* en wegquote:
Niet jinxen!quote:
lec niet?quote:
blimeyquote:
Crikey.quote:
Was het niet Russell?quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oh, dat zou ook kunnen, die auto's lijken best veel op elkaar
ah sugarquote:
Lewis rijdt met de gele cameraquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oh, dat zou ook kunnen, die auto's lijken best veel op elkaar
Wist je dat die Nederlands spreekt?quote:
oeh gaan we die weer krijgen? lek is boven en dan blijkt het de plankquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:17 schreef SiGNe het volgende:
De mercedes ligt zo laaag dat Hamilton uit mag gaan kijken dat z'n plank niet te ver versleten is
Lek zit in de plankquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
oeh gaan we die weer krijgen? lek is boven en dan blijkt het de plank
Russell ligt hoger op de baan maar onder de wagen van Lewis zit nog net 1cm lijkt hetquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
oeh gaan we die weer krijgen? lek is boven en dan blijkt het de plank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |