Dat gebeurd pas als Marko vertrektquote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ze gewoon Jos zijn pitspas intrekken
Hardstylequote:
Of ze zijn aan het heien, kan ookquote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:54 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oh is dat het? Ik dacht even dat er wegwerkzaamheden oid waren
Dank voor de tipquote:
quote:
op F1TV nietquote:
Nah, nu is het nog een beetje een balls-to-the-wall sprint, dat ben je dan kwijt.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Sprintrace wat langer maken (50% race) met 1 verplichte pitstop (zonder bandenreglement).
Idee?
Dan moet je ook meer motoren kunnen gebruiken lijkt me.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Sprintrace wat langer maken (50% race) met 1 verplichte pitstop (zonder bandenreglement).
Idee?
Da's wel weer zo.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:56 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nah, nu is het nog een beetje een balls-to-the-wall sprint, dat ben je dan kwijt.
Dat zou dan idd een gevolg zijn. Het was ook maar een hersenscheet.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan moet je ook meer motoren kunnen gebruiken lijkt me.
“De rest” is te lastig voor je om te begrijpen?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"Bij naam" is te lastig voor je om te begrijpen?
Motor wissel tijdens de racequote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan moet je ook meer motoren kunnen gebruiken lijkt me.
Maar dan moet Max met een F3 wagen, anders is het "niet eerlijk"quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:58 schreef Mano_ het volgende:
De sprint rijden met F2-auto's lijkt me dan wel weer grappig.
quote:
Dat zou dan wel weer passend zijn aangezien sprintraces m.i. meer iets voor de opstapklassen zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:58 schreef Mano_ het volgende:
Of de F1 sprint rijden met F2 rijders, zoals ook al werd geopperd.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:58 schreef Mano_ het volgende:
De FIA verstopt willekeurig kapotte wielmoeren a la Bottasquote:
Dank!quote:
Neuh, teveel respect voor zijn maatjequote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:00 schreef greysbones het volgende:
Gaat frusti Norris hem ervoor gooien?
Ohw. Da's kut, voor mij?!quote:
Zoveel als mogelijk is voor een sprint dan.quote:
Ok @Nattekatquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Zoveel als mogelijk is voor een sprint dan.
op laptop geluid aan. op tv geluid uit. als er wat spannend gebeurd en ik keek niet op laptop naar f1tv omdat ik hier zat heb ik nog even om naar beeld van de TV te kijken.quote:
Le Man start: eerst naar de auto rennenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Idee?
Maar ik denk dat hij wel van vorige week geleerd heeft. Heeft hem mogelijk de winst gekost.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn frustratie hoger is
We gaan het meemaken zodraquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn frustratie hoger is
Ik hoop het voor henquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:03 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Maar ik denk dat hij wel van vorige week geleerd heeft. Heeft hem mogelijk de winst gekost.
Ja, ik wilde met de start de broodjes uit de over halen, nu gaan ze verbrandenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:03 schreef heywoodu het volgende:
Supergehaast m'n lunch gepakt en net op tijd klaar, gaan ze nog een keer
Op de grid? En dan heeft de voorste een probleem en komt de rest er voluit langs gescheurd?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:04 schreef wdn het volgende:
Oooooooooh wat dachten jullie van:
Starten zonder banden onder de auto.
Pitcrew moet eerst de banden er op zetten
Dan rijdt het halve veld al direct op achterstand, zeker als je voor Sauber rijdt lig je dan al gelijk een halve baan achterquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:04 schreef wdn het volgende:
Oooooooooh wat dachten jullie van:
Starten zonder banden onder de auto.
Pitcrew moet eerst de banden er op zetten
ging het daar niet om?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Op de grid? En dan heeft de voorste een probleem en komt de rest er voluit langs gescheurd?
Spektakel gegarandeerd!
Het was niet de starterquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:06 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is nog vroeg voor iedereen, ook de starter.
Overquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, ik wilde met de start de broodjes uit de over halen, nu gaan ze verbranden
+5 sec.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:06 schreef Rianne84 het volgende:
Neem aan dat die fotografen under investigation zijn?
¤1000 boetequote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:06 schreef Rianne84 het volgende:
welk graf?quote:
Gridstraf voor morgen, alleen foto's van Sargeant voor deze kiekjesschieterquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:06 schreef Rianne84 het volgende:
Ach ja, oliedom, excuus.quote:
Absoluut, of weer eens relatief?quote:
Grieks woord dat met een f eindigt: meervoud ook fquote:
een graf waarin je een foto kan nemen, is wel een fotografquote:
Blij dat het er in 2026 uit gaatquote:
Nee, want dan heb je dit soort toffe shit niet.quote:
Inhalen door op een knopje te drukken???quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:13 schreef _UserName_ het volgende:
Mooi gevecht vooraan hoor, dat willen we zien!
Juistquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:15 schreef TweedeKlum het volgende:
VER altijd in zijn eentje, McLaren, Mercedes en Ferrari begrijpen het wel.
Liever dat dan de nummer 1 die met en straatlengte voor ligt.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Inhalen door op een knopje te drukken???
Ze moeten VER gewoon met rust laten als ze niet alleen durven!!1quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:15 schreef TweedeKlum het volgende:
VER altijd in zijn eentje, McLaren, Mercedes en Ferrari begrijpen het wel.
Eens mja...moeten ze maar een snellere auto makenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Liever dat dan de nummer 1 die met en straatlengte voor ligt.
Je hebt sterkere grappen gemaakt.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze moeten VER gewoon met rust laten als ze niet alleen durven!!1
Zat ik ook al over te mopperen hierquote:
Stukquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zat ik ook al over te mopperen hier
wellicht doordat ie doorschootquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Norris alles van z'n bandjes gevraagd die eerste rondes?
De wraak van de fotografen.quote:
Hoorde het ja. Vind het nogal een handicap zoquote:
https://f1.tfeed.net/live#quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoorde het ja. Vind het nogal een handicap zo
Zou goed kunnen, hij is een stuk meer eager om te winnenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Norris alles van z'n bandjes gevraagd die eerste rondes?
Capslock Day was gisteren toch?quote:
Inderdaad. Wil de posities zien.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoorde het ja. Vind het nogal een handicap zo
Dat is behoorlijk ver gezocht.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:19 schreef Nober het volgende:
Lewis z'n helm geïnspireerd op die twee aanstellers bij een eerdere GP Oostenrijk?
quote:
Ook zo'n fijn kort blokje met bij motorsport passende onderwerpen...quote:
Op de helft.quote:
12 ofzo?quote:
Live timing van Multiviewer zegt ook 23 laps.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:21 schreef fietsie het volgende:
Is het al bevestigd dat het 23 ronden worden, of is dat vooralsnog een Viaplay fantasie ?
Geven ook nog welquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris had hem niet moeten teruggeven die leiding. Jammer.
Stond in beeld na de start: 1/23quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:21 schreef fietsie het volgende:
Is het al bevestigd dat het 23 ronden worden, of is dat vooralsnog een Viaplay fantasie ?
Lol, gevoel voor humor.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris had hem niet moeten teruggeven die leiding. Jammer.
Denk dat Nor echt pissed is in die car dat Pia hem even de les wijstquote:
Alleen logischer om zo'n boodschap uit te dragen in een land als Saoedi-Arabië, Bahrein, Qatar...quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk vergezocht.
Niks mis met deze boodschap.
Moet ook wel, anders hebben ze niet genoeg brandstof door die extra opwarmronde.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:22 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Live timing van Multiviewer zegt ook 23 laps.
Dat is standaard, bij de extra formatieronde is er namelijk ook benzine gebruikt dus als de race 24 ronden zou duren dan komen er wagens zonder brandstof te zitten in de laatste rondequote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:21 schreef fietsie het volgende:
Eens.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Alleen logischer om zo'n boodschap uit te dragen in een land als Saoedi-Arabië, Bahrein, Qatar...
ivm brandstof kunnen ze 25 ronden doen, waarvan 1 formatie.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:21 schreef fietsie het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:23 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat is standaard, bij de extra formatieronde is er namelijk ook benzine gebruikt dus als de race 24 ronden zou duren dan komen er wagens zonder brandstof te zitten in de laatste ronde
ja tis ook niet zo handig lijkt het van McL dat ze niets doenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:23 schreef fietsie het volgende:
Ik vind het wel tof dat Piastri de rol van Perez waarneemt
Ja dat. Onbegrijpelijk na vorige weekquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:23 schreef fietsie het volgende:
Een Barrichellotje. #neverforgetquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:23 schreef fietsie het volgende:
Zelfs het woord 'sprint' is weggevallen, dus wie weet hoe lang ze doorgaan.quote:
Nog 6.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:26 schreef heywoodu het volgende:
Timing missen, ok, we zien wel ongeveer wie waar rijdt. Maar ze mogen wel af en toe even het aantal ronden doorgeven
F1TV luistert meteen naar jequote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:26 schreef heywoodu het volgende:
Timing missen, ok, we zien wel ongeveer wie waar rijdt. Maar ze mogen wel af en toe even het aantal ronden doorgeven
Ik zou 'm alleen nooit voorbij laten als ik in Piastri z'n positie zat.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:26 schreef franklop het volgende:
Niet zo heel slim van McLaren dit, elk puntje kan voor Norris uitmaken
Zo gaat het team misschien wel een kampioenschap verliezenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik zou 'm alleen nooit voorbij laten als ik in Piastri z'n positie zat.
in datacentrequote:
Die zijn ze aan het zoeken ....quote:
Nieuw idee van Liberty om het spannender te maken voor de kijker.quote:
Heeft mijn collega NK gedeletequote:
Ze willenn niet alleen meevechtenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
McLaren is qua tactiek op niveau Ferrari als ze willen meevechten voor het kampioenschap
Tacotroepquote:
Hij is wel sneller dan een Haas.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Tacotroep
Straks Horner weer excuusjes verzinnen en complimentjes geven voor die fighting spirit en dat puntje
Het was geen nieuwe setquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:29 schreef fietsie het volgende:
Zo rijd Max natuurlijk wel dit setje banden helemaal op. Zonde
+2quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:23 schreef fietsie het volgende:
Klopt dat gevaar bestaat, maar Piastri zit niet op het punt in z'n carrière waar bijvoorbeeld een Barrichello en Bottas zich bevonden. Piastri wil de nummer één binnen McLaren worden, en gezien zijn talent is het niet ondenkbaar dat hij het gevecht naar Norris kan brengen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Zo gaat het team misschien wel een kampioenschap verliezen
Ik denk 2 want die extra opwarmronde moet er nog af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |