Een Barrichellotje. #neverforgetquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:23 schreef fietsie het volgende:
Ik vind het wel tof dat Piastri de rol van Perez waarneemt
Die zijn al een tijdje zoekquote:
Zelfs het woord 'sprint' is weggevallen, dus wie weet hoe lang ze doorgaan.quote:
Nog 6.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:26 schreef heywoodu het volgende:
Timing missen, ok, we zien wel ongeveer wie waar rijdt. Maar ze mogen wel af en toe even het aantal ronden doorgeven
F1TV luistert meteen naar jequote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:26 schreef heywoodu het volgende:
Timing missen, ok, we zien wel ongeveer wie waar rijdt. Maar ze mogen wel af en toe even het aantal ronden doorgeven
Ik zou 'm alleen nooit voorbij laten als ik in Piastri z'n positie zat.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:26 schreef franklop het volgende:
Niet zo heel slim van McLaren dit, elk puntje kan voor Norris uitmaken
Zo gaat het team misschien wel een kampioenschap verliezenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik zou 'm alleen nooit voorbij laten als ik in Piastri z'n positie zat.
in datacentrequote:
Die zijn ze aan het zoeken ....quote:
Nieuw idee van Liberty om het spannender te maken voor de kijker.quote:
Heeft mijn collega NK gedeletequote:
Ze willenn niet alleen meevechtenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
McLaren is qua tactiek op niveau Ferrari als ze willen meevechten voor het kampioenschap
Tacotroepquote:
Hij is wel sneller dan een Haas.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Tacotroep
Straks Horner weer excuusjes verzinnen en complimentjes geven voor die fighting spirit en dat puntje
Het was geen nieuwe setquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:29 schreef fietsie het volgende:
Zo rijd Max natuurlijk wel dit setje banden helemaal op. Zonde
+2quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:23 schreef fietsie het volgende:
Ik vind het wel tof dat Piastri de rol van Perez waarneemt
Klopt dat gevaar bestaat, maar Piastri zit niet op het punt in z'n carrière waar bijvoorbeeld een Barrichello en Bottas zich bevonden. Piastri wil de nummer één binnen McLaren worden, en gezien zijn talent is het niet ondenkbaar dat hij het gevecht naar Norris kan brengen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Zo gaat het team misschien wel een kampioenschap verliezen
Ik denk 2 want die extra opwarmronde moet er nog af.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |