Troost je. Ik ook niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben niet bij naam genoemd, wat is deze?
Je bent er zo weinig hierquote:
Je hebt de F3 sprint gemistquote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:35 schreef Donna het volgende:
Ben net wakker, wist ook niet dat er nu sprint is. Lekker wakker worden zo.
Jaaaa i know.quote:
Hoezo? Je bent netjes met “de rest” aangesproken.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben niet bij naam genoemd, wat is deze?
Dit wordt genieten!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:35 schreef Donna het volgende:
Ik heb het deel van 'de rest' dat hier woont net maar even wakker gemaakt. Straks mist hij de sprint. Wat een ramp zou dat zijn!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
PARTY![]()
[ afbeelding ]
@:Jane
@:Greysbones
@:StephanL
@:Vosss
@:TheStigsDutchCousin
@:Nizno
en de rest
"Bij naam" is te lastig voor je om te begrijpen?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo? Je bent netjes met “de rest” aangesproken.
Zou ontzettend vreselijk zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb het deel van 'de rest' dat hier woont net maar even wakker gemaakt. Straks mist hij de sprint. Wat een ramp zou dat zijn!
Max hoorde het ook pas 8 minuten geleden maar die is er altijd klaar voorquote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:35 schreef Donna het volgende:
Hij weet ook wel dat ze met Perez alleen geen kampioenschap gaan winnen, dus hij heeft die ruimte wel om vrijuit te spreken. Wat willen ze doen? Max eruit gooien?quote:
Die was nog met een simrace bezigquote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Max hoorde het ook pas 8 minuten geleden maar die is er altijd klaar voor
Hou dit lekker intern dan.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij weet ook wel dat ze met Perez alleen geen kampioenschap gaan winnen, dus hij heeft die ruimte wel om vrijuit te spreken. Wat willen ze doen? Max eruit gooien?
Horner doet net of z'n neus bloedt maar intern ontploft dit wel een keer en dan is Horner exit.
Lijkt mij dat ze gewoon Jos zijn pitspas intrekkenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij weet ook wel dat ze met Perez alleen geen kampioenschap gaan winnen, dus hij heeft die ruimte wel om vrijuit te spreken. Wat willen ze doen? Max eruit gooien?
Horner doet net of z'n neus bloedt maar intern ontploft dit wel een keer en dan is Horner exit.
Dan geeft Toto hem wel een pasquote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ze gewoon Jos zijn pitspas intrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |