Niet op je mobiel!quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:52 schreef Kwaliteit het volgende:
https://www.haxball.com/play?c=EJofuQZdwiU
Hoort bij de sport.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Pierre trapt ook wel eens per ongeluk iemand kapot
Zo'n succes dat ik nu pas reageerquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
zo'n succes zal het wel niet zijn als je tussendoor hier aan het posten bent
ja dat we ff van tsjechie gingen winnenquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:59 schreef Legoblokje het volgende:
''Als dit zo blijft ligt de weg naar de halve finale open voor Nederland''
Inderdaad, net als op het vorige EK.
Terwijl je ook nog een land tegenkomt waar je al van verloren hebt..quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:59 schreef Legoblokje het volgende:
Oh ja, bijna hetzelfde.quote:
Roemenië-Slowakije was een prima eerste helft totdat ze niks meer deden door het walgelijke beste derde systeemquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind de wedstrijden uit deze poule wel leuker dan de wedstrijden van de België poule.
Iedereen mag door en dan verbaasd zijn dat je enkel bloedeloze gelijkspelletjes krijgt.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Roemenië-Slowakije was een prima eerste helft totdat ze niks meer deden door het walgelijke beste derde systeem
en dat gaan we verliezen ookquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:51 schreef Tjacka het volgende:
Als Georgië dit dus wint spelen we tegen Roemenië. Roemenië jongens. Ongelooflijk
Ja was ik al bang voorquote:
En dan tegen Zwitserland de halve finale verliezen...quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:59 schreef Legoblokje het volgende:
Hier worden Italië en Zwitserland wel onderschat.quote:
Schijnen nogal opgehouden te zijn op weg naar het stadion volgens hun coach.quote:
Het is een Engels accountquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier worden Italië en Zwitserland wel onderschat.
Ja, precies.quote:
Nee m'n replay is weg omdat ik het tabblad wegklikte (normaal ben ik altijd aanwezig totdat jij de room dicht doet)quote:
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee m'n replay is weg omdat ik het tabblad wegklikte (normaal ben ik altijd aanwezig totdat jij de room dicht doet)
Okquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:07 schreef onlogisch het volgende:
Als Portugal scoort komen we weer uit tegen de Engelsen?
Nee dan moeten we tegen Spanjequote:Op woensdag 26 juni 2024 22:07 schreef onlogisch het volgende:
Alleen als Tsjechië niet scoort.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:07 schreef onlogisch het volgende:
Nee kan nietquote:
Ja, tenzij de Tsjechen kon scorenquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:07 schreef onlogisch het volgende:
Stel je niet zo aan zeg.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee kan niet
Host voortaan gewoon normale games en laat die schijtspelletjes achterwege
Bedankt.
Wat haat je op rambo.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee kan niet
Host voortaan gewoon normale games en laat die schijtspelletjes achterwege
Bedankt.
Dat snapte die nieuwen overduidelijk nietquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat haat je op rambo.
[ afbeelding ]
Messi haat jou.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat haat je op rambo.
[ afbeelding ]
Er was niet eens een Fosivequote:Op woensdag 26 juni 2024 22:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Fosive snapte rambo niet.
Dat is niet fosive!
Het wordt tijd dat je een glaasje water nuttigt, je brein werkt niet goed genoeg.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er was niet eens een Fosive
Volgens mij heb je last van je hoofd
Gedronken?
Toch 1-0 tegen het GROTE Tsjechië met 10 manquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh ze beginnen al met toeteren.
Nee?quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:08 schreef RAVW het volgende:
Op Net 1 is Nu in eens Tur tegen TSJ bezig en op 2 GEO tegen Por terwijl dat toch de eerste helft andersom was.
Stop ze in je kutquote:
Nadat de keeper geblesseerd was.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Toch 1-0 tegen het GROTE Tsjechië met 10 man
Barışquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is er ook een speler bij Turkije die echt in Turkije geboren is?
Mikautadze moet hem nog maar binnen schietenquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat wordt een pingel. WE mogen dus tegen Roemenië
Op net 2 is helemaal geen voetbal. En ik kijk al de hele tijd dezelfde wedstrijd op hetzelfde net.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:08 schreef RAVW het volgende:
Op Net 1 is Nu in eens Tur tegen TSJ bezig en op 2 GEO tegen Por terwijl dat toch de eerste helft andersom was.
Ik wist niet dat jij in een achterstandswijk woondequote:Op woensdag 26 juni 2024 22:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik hoor hier ook alweer vuurwerkWat een proleten zijn het ook
Muurtjequote:Op woensdag 26 juni 2024 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als jouw servers
Misschien gaan ze zo wel verstoppertje spelen
Die had afgekeurd moeten worden.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nadat de keeper geblesseerd was.
dikke tetten?quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:15 schreef GGMM het volgende:
Wie had dit nou gedacht jongens
Ik ga NU kijken wat de kantinejuffrouw heeft
xDquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:15 schreef Sabata het volgende:
JAAAAAA. Hoezo Mikautadze geflopt bij Ajax. Ajax flopt bij Mikautadze kan je beter zeggen
quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:16 schreef wdn het volgende:
Bizar. Het is altijd wat met Portugal, Net als met Nederland. Bij altijd wordt er gekloot in de voorrondes.
Welke amateurclub in Georgië was dat?quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mikautadze, topscorer van het EK
Die zag ik nog een keer op een donderdagavond tegen een amateurclub voetballen (en verliezen), knap dat hij zo ver is gekomen
Too soonquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mikautadze, topscorer van het EK
Die zag ik nog een keer op een donderdagavond tegen een amateurclub voetballen (en verliezen), knap dat hij zo ver is gekomen
Dat is diezelfde Mikautatdze die al bij Ajax heeft gespeeldquote:
Die dikke van HR gaat met de ruikers naar huisquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:17 schreef svann het volgende:
Een slecht EK voor poule-invullers, zoveel loopt anders dan verwacht.
Omdat zn derde kind wordt geboren jaquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:17 schreef TLC het volgende:
Ik las net dat Foden bij de Engelsen gewoon naar huis is gegaan
Daar hoeft hij niks voor te doen toch?quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat zn derde kind wordt geboren ja
Vanwege familie-omstandigheden ja.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:17 schreef TLC het volgende:
Heel gek dat je even op en neer gaat als je vader wordt ja.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:17 schreef TLC het volgende:
Gek he als zn kind geboren is.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:17 schreef TLC het volgende:
Was het niet Foden die ooit was betrapt met wat hoeren?quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dus? Hij hoeft toch niet te bevallen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja nee jaquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar hoeft hij niks voor te doen toch?
Nee.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is diezelfde Mikautatdze die al bij Ajax heeft gespeeld
Dacht jij dat het een andere Mikautatdze was?
Ja 9 maanden geleden wel maar nu niet.quote:
Hij heeft er toch al 2quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Drie keer op en neer is wel gortig.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die commentator is sowieso totaal debiel.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Georgie leidt met dubbele cijfers volgens de commentator bij TSJ - TUR
Zijn derde kind. Dus hij was al vader.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heel gek dat je even op en neer gaat als je vader wordt ja.
Welke Engelse international is niet betrapt met een hoer of een vrouw van een teamgenoot?quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Was het niet Foden die ooit was betrapt met wat hoeren?
Tblisi is een adembenemende stadquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:18 schreef Coco het volgende:
Is Georgië een leuk vakantieland @:Caland ?
Zou voor Nederland dus een aanwinst zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mikautadze maakt 2 strafschoppen.
Nou poepoe.
Was 3 jaar terug ook....quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:19 schreef TjjWester het volgende:
Nederland tegen Roemenië wat een ontsnapping.
De meest ideale route....
Maar het is zo saai tussen de wedstrijden door.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft er toch al 2
Als je leeft voor je sport ga je hier niet voor naar huis
Dan gaan ze een potje haxball spelenquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar het is zo saai tussen de wedstrijden door.
Van dit kind wordt hij niet de vader?quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zijn derde kind. Dus hij was al vader.
Omdat die Doner heeftquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:20 schreef Stoorzendert het volgende:
Waarom vraagt die commentator telkens waar Yilmaz is?
Weet niet of Nederland daar gebaat bij is. Gaan ze arrogant achterover leunen ofzo.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:19 schreef TjjWester het volgende:
Het zit je wel diep zeg.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan gaan ze een potje haxball spelen
Alhoewel ze misschien wel een slechte host hebben die waterpolo of tikkertje opstart
Oh meekijken via n videoverbinding gaat zeker niet anno 2024quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heel gek dat je even op en neer gaat als je vader wordt ja.
Ragnar Niemeijerquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:19 schreef Marcoss het volgende:
Commentator snapt welnig van de poule, voor Tsjechië boeit het helemaal niet wat in de andere wedstrijd gebeurt
quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:22 schreef onlogisch het volgende:
Ik proef wat spanning tussen forum admin @:GGMM en forum moderator @:Coco
Jij hebt ook last van de Nederlandse ziekte.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:19 schreef TjjWester het volgende:
Rosickyquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:22 schreef PippenScottie het volgende:
Favoriete Tsjechische voetballer ooit? Na Pavel Nedved natuurlijk
Niet stokeren.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:22 schreef onlogisch het volgende:
Ik proef wat spanning tussen forum admin @:GGMM en forum moderator @:Coco
Dat doet er niet toe. Hij is vader. Dat gelul "weer vader" is onzinning. Je bent vader, of je bent het niet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van dit kind wordt hij niet de vader?
Toen wel na 3x winst, nu zou je gewaarschuwd moeten zijnquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Weet niet of Nederland daar gebaat bij is. Gaan ze arrogant achterover leunen ofzo.
Vorige keer kansloos van een nu onthutsond zwak Tsjechië verloren.
Kollerquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:22 schreef PippenScottie het volgende:
Kollerquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:22 schreef PippenScottie het volgende:
Achquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:19 schreef TjjWester het volgende:
Die bij de NOSquote:
Lingrquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:22 schreef PippenScottie het volgende:
Petr natuurlijkquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:22 schreef PippenScottie het volgende:
Tenzij je eerste kind dood is.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe. Hij vader. Dat gelul "weer vader" is onzinning. Je bent vader, of je bent het niet.
Daar kan ik geen uitsluitsel over geven.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van dit kind wordt hij niet de vader?
Lingr.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:22 schreef PippenScottie het volgende:
Panenka natuurlijk.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:22 schreef PippenScottie het volgende:
Panenka.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:22 schreef PippenScottie het volgende:
Ja dat vraag ik, welke commentator.quote:
Panenkaquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:22 schreef PippenScottie het volgende:
Bij hem niet want dan had ie er nog eenquote:
Karl Kollerquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:22 schreef PippenScottie het volgende:
Welke NOSquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik, welke commentator.
Die naaide wel Nederland het een en ander aan in de halve finalequote:Op woensdag 26 juni 2024 22:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Panenka.
Sepp Maier zo voor lul zetten verdient alle waardering die er is.
Jankulovski.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:22 schreef PippenScottie het volgende:
Die Guler doet echt niks goed.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:23 schreef Szura het volgende:
Turken kunnen er ook geen kloten van, zoveel moeite met 10 man
NPO 1.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
1-1 Tsjechie.
Maar die zal wel worden afgekeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |