Niet op je mobiel!quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:52 schreef Kwaliteit het volgende:
https://www.haxball.com/play?c=EJofuQZdwiU
Hoort bij de sport.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Pierre trapt ook wel eens per ongeluk iemand kapot
Zo'n succes dat ik nu pas reageerquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
zo'n succes zal het wel niet zijn als je tussendoor hier aan het posten bent
ja dat we ff van tsjechie gingen winnenquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:59 schreef Legoblokje het volgende:
''Als dit zo blijft ligt de weg naar de halve finale open voor Nederland''
Inderdaad, net als op het vorige EK.
Terwijl je ook nog een land tegenkomt waar je al van verloren hebt..quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:59 schreef Legoblokje het volgende:
Oh ja, bijna hetzelfde.quote:
Roemenië-Slowakije was een prima eerste helft totdat ze niks meer deden door het walgelijke beste derde systeemquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind de wedstrijden uit deze poule wel leuker dan de wedstrijden van de België poule.
Iedereen mag door en dan verbaasd zijn dat je enkel bloedeloze gelijkspelletjes krijgt.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Roemenië-Slowakije was een prima eerste helft totdat ze niks meer deden door het walgelijke beste derde systeem
en dat gaan we verliezen ookquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:51 schreef Tjacka het volgende:
Als Georgië dit dus wint spelen we tegen Roemenië. Roemenië jongens. Ongelooflijk
Ja was ik al bang voorquote:
En dan tegen Zwitserland de halve finale verliezen...quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:59 schreef Legoblokje het volgende:
Hier worden Italië en Zwitserland wel onderschat.quote:
Schijnen nogal opgehouden te zijn op weg naar het stadion volgens hun coach.quote:
Het is een Engels accountquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier worden Italië en Zwitserland wel onderschat.
Ja, precies.quote:
Nee m'n replay is weg omdat ik het tabblad wegklikte (normaal ben ik altijd aanwezig totdat jij de room dicht doet)quote:
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee m'n replay is weg omdat ik het tabblad wegklikte (normaal ben ik altijd aanwezig totdat jij de room dicht doet)
Okquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:07 schreef onlogisch het volgende:
Als Portugal scoort komen we weer uit tegen de Engelsen?
Nee dan moeten we tegen Spanjequote:Op woensdag 26 juni 2024 22:07 schreef onlogisch het volgende:
Alleen als Tsjechië niet scoort.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:07 schreef onlogisch het volgende:
Nee kan nietquote:
Ja, tenzij de Tsjechen kon scorenquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:07 schreef onlogisch het volgende:
Stel je niet zo aan zeg.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee kan niet
Host voortaan gewoon normale games en laat die schijtspelletjes achterwege
Bedankt.
Wat haat je op rambo.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee kan niet
Host voortaan gewoon normale games en laat die schijtspelletjes achterwege
Bedankt.
Dat snapte die nieuwen overduidelijk nietquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat haat je op rambo.
[ afbeelding ]
Messi haat jou.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat haat je op rambo.
[ afbeelding ]
Er was niet eens een Fosivequote:Op woensdag 26 juni 2024 22:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Fosive snapte rambo niet.
Dat is niet fosive!
Het wordt tijd dat je een glaasje water nuttigt, je brein werkt niet goed genoeg.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er was niet eens een Fosive
Volgens mij heb je last van je hoofd
Gedronken?
Toch 1-0 tegen het GROTE Tsjechië met 10 manquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh ze beginnen al met toeteren.
Nee?quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:08 schreef RAVW het volgende:
Op Net 1 is Nu in eens Tur tegen TSJ bezig en op 2 GEO tegen Por terwijl dat toch de eerste helft andersom was.
Stop ze in je kutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |