Nee dat komt door staatsmongool Koemanquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:20 schreef heywoodu het volgende:
Door deze staatsmongool moeten WIJ straks tegen Engeland
die kunnen er ook niks vamquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:20 schreef heywoodu het volgende:
Beter Fever Tree Indian tonicquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:18 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Royal Club 0% suiker Tonic with a hint of Grapefruit + Gin
(sorry het is 1+1 week in de AH dus ik heb allemaal halfgare frisdrankjes gekocht )
Wellicht krijgen we dan Slovenië in de halve finale.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:20 schreef heywoodu het volgende:
Ja nee ok, dat vooralquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee dat komt door staatsmongool Koeman
Omdat het een tweede gele kaart is. Als je twee keer geel krijgt heb je rood.quote:
die was ook in de bonus denk ik , maar was uitverkochtquote:
Optimistquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wellicht krijgen we dan Slovenië in de halve finale.
Cijfer?quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:18 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Royal Club 0% suiker Tonic with a hint of Grapefruit + Gin
(sorry het is 1+1 week in de AH dus ik heb allemaal halfgare frisdrankjes gekocht )
Die kreeg dan ook geel.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:22 schreef timmmmm het volgende:
Ik vond deze minder vies dan de overtreding tegen Oranje vandeweek
Paul snapt er weer niks vanquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:22 schreef Paul het volgende:
Yes rood tsjechie, we zijn voor turkije natuurlijk
Die gaan winnen van Roemenië en acht ik ook niet kansloos tegen Oostenrijk of Turkije.quote:
De dag duurt nog evenquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alleen psychopaten stappen dan die laatste 79 niet ook even
WOEHAHAHAquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:23 schreef Tjacka het volgende:
haha @:caland op een zondag gaat er af
snap je hem
barak
brak![]()
hahaha
Gooi je account op anoniemquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:23 schreef Tjacka het volgende:
haha @:caland op een zondag gaat er af
snap je hem
barak
brak![]()
hahaha
Ik vind het erg lekker 8,5/10quote:
En hoeveel Gronings gas?quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:23 schreef PippenScottie het volgende:
Hoeveel Georgisch gas zou Portugal krijgen voor deze tussenstand?
Ik had het over NLquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaan winnen van Roemenië en acht ik ook niet kansloos tegen Oostenrijk of Turkije.
Oh nee, die spelen dan tegen Zwitserland ofzo.quote:
3e wedstrijd met 3 ploegen door is altijd enorm berekenend.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik had wel het idee dat de eerste serie groepswedstrijden kwalitatief veel beter was dan de ellende van de laatste dagen. Tsjechië en Turkije bakken er ook weinig van.
Tijdens voetbal*quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:24 schreef GGMM het volgende:
Sinds het zo warm is zijn eigenlijk alle wedstrijden ook kut
Ze moeten weer boven de 20 graden afschaffen
Laten we hem aftikken op 23, dan akkoord.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:24 schreef GGMM het volgende:
Heb het idee dat die derde potjes allemaal een beetje kut zijn omdat ploegen teveel aan het rekenen gaanquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:24 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk die wedstrijd, vind ze echt niet slecht spelen hoor! Veel gaten bij Portugalquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaan ze nooit volhouden. Quote maar @:kingroland
We moeten meer op het gevoel van Ria af gaan.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb het idee dat die derde potjes allemaal een beetje kut zijn omdat ploegen teveel aan het rekenen gaan
Maar dit is puur mijn gevoel!
We roddelen hier niet over mensen met een domme meningquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Tsjech pakt binnen tien minuten twee keer geel, dus dat is volgens Trein een heel goede voetballer
@:dombohetolifantje1
Nou vooruitquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we hem aftikken op 23, dan akkoord.
Oh, oke!quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:26 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ik kijk die wedstrijd, vind ze echt niet slecht spelen hoor! Veel gaten bij Portugal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |