Die gaan winnen van Roemenië en acht ik ook niet kansloos tegen Oostenrijk of Turkije.quote:
De dag duurt nog evenquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alleen psychopaten stappen dan die laatste 79 niet ook even
WOEHAHAHAquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:23 schreef Tjacka het volgende:
haha @:caland op een zondag gaat er af
snap je hem
barak
brak![]()
hahaha
Gooi je account op anoniemquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:23 schreef Tjacka het volgende:
haha @:caland op een zondag gaat er af
snap je hem
barak
brak![]()
hahaha
Ik vind het erg lekker 8,5/10quote:
En hoeveel Gronings gas?quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:23 schreef PippenScottie het volgende:
Hoeveel Georgisch gas zou Portugal krijgen voor deze tussenstand?
Ik had het over NLquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaan winnen van Roemenië en acht ik ook niet kansloos tegen Oostenrijk of Turkije.
Oh nee, die spelen dan tegen Zwitserland ofzo.quote:
3e wedstrijd met 3 ploegen door is altijd enorm berekenend.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik had wel het idee dat de eerste serie groepswedstrijden kwalitatief veel beter was dan de ellende van de laatste dagen. Tsjechië en Turkije bakken er ook weinig van.
Tijdens voetbal*quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:24 schreef GGMM het volgende:
Sinds het zo warm is zijn eigenlijk alle wedstrijden ook kut
Ze moeten weer boven de 20 graden afschaffen
Laten we hem aftikken op 23, dan akkoord.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:24 schreef GGMM het volgende:
Heb het idee dat die derde potjes allemaal een beetje kut zijn omdat ploegen teveel aan het rekenen gaanquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:24 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |