Je kan gewoon op mute drukken tijdens de rustquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prijsvrij aids en Social Deal aids.
Ook alleen al de opmerking: "Even schakelen naar de studio van Sporza", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Studio Fußball kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Te lui voor.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan gewoon op mute drukken tijdens de rust
Sorry vandaag kan ik nietquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:53 schreef GGMM het volgende:
Wat een kutopkomst
Dit is de laatste keer dat ik haxball organiseer
Haxball is doot.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:53 schreef GGMM het volgende:
Wat een kutopkomst
Doe dit maar niet meerquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Even schakelen naar de studio van Sporza", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Studio Fußball kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Jan Schouten, een charismatische en uitgesproken ex-voorzitter van FC Den Bosch, geloofde dat vrouwen te veel werk op zich namen en niet goed konden delegeren, een eigenschap die hij ook in het huidige Nederlands Elftal ziet, waar spelers als Donyell Malen te hard werken en daarbij fouten maken, en de afwezigheid van cruciale spelers zoals Frenkie de Jong de tekortkomingen van het team pijnlijk duidelijk maakt.quote:
Ken je FOK! traditiesquote:
Hopelijk vanavond nog met kale @Cocoquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:53 schreef GGMM het volgende:
Wat een kutopkomst
Ha haquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jan Schouten, een charismatische en uitgesproken ex-voorzitter van FC Den Bosch, geloofde dat vrouwen te veel werk op zich namen en niet goed konden delegeren, een eigenschap die hij ook in het huidige Nederlands Elftal ziet, waar spelers als Donyell Malen te hard werken en daarbij fouten maken, en de afwezigheid van cruciale spelers zoals Frenkie de Jong de tekortkomingen van het team pijnlijk duidelijk maakt.
De echte druk komt pas het laatste kwartierquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:57 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zouden de Belgen er eigenlijk rekening mee houden dat ze ook als 4e in de groep kunnen eindigen?
Tradities zijn er niet om zo verkracht te wordenquote:
Ik denk eigenlijk ook dat Nederland heel matig was omdat Oostenrijk zo goed stondquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo goed waren die ook niet hoor. Wij waren vooral heel erg slecht.
Mooi geactualiseerd naar de huidige situatie.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Even schakelen naar de studio van Sporza", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Studio Fußball kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
sorry, ik kon meedoen maar miste de links omdat de ups bezorger een pakje kwam afleveren en ik naar de deur moest en toen ik terugkwam was er al een nieuw topicquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:53 schreef GGMM het volgende:
Wat een kutopkomst
Dezelfde Cowman die het volgens @Caland altijd tactisch wel op orde heeftquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk ook dat Nederland heel matig was omdat Oostenrijk zo goed stond
Maar daar liep niet bijster veel kwaliteit rond, nee. Wat het wel extra gênant maakt. Deze was op het conto van Cowman.
Nou prima dat vind ik een goede redenquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:01 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
sorry, ik kon meedoen maar miste de links omdat de ups bezorger een pakje kwam afleveren en ik naar de deur moest en toen ik terugkwam was er al een nieuw topic
Ik ben tegen pestenquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dezelfde Cowman die het volgens @:caland altijd tactisch wel op orde heeft
Ik heb wel zin in Frankrijk - België.quote:
Wout Faes tegenover Antoine Griezmannquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in Frankrijk - België.
Maar Frankrijk scoort geen veldgoals.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wout Faes tegenover Antoine Griezmann
Jantje Vertonghen tegenover Ousmane Dembele
Belgische media noemt ons arrogant.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:09 schreef Richestorags het volgende:
De Belg ziet zichzelf al helemaal doorgaan. Ik hoop zo dat ze eruit vliegen
Hopelijk kijkt PSG mee en gaan ze door naar keuze tweequote:Op woensdag 26 juni 2024 19:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Alles gaat mis met Hancko dit potje
En Malen helpt NIETS
Hancko heeft nog een jaartje Feyenoord nodigquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk kijkt PSG mee en gaan ze door naar keuze twee
God Bless Youquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:11 schreef Caland het volgende:
Wellicht dat er op de dag van Nederland - Roemenië een keer geen bedelaars voor de Albert Heijn staan
Want dan krijgen ze van mij al helemaal niks!
Ze hebben nog niks gecreëerd.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:09 schreef Richestorags het volgende:
En dan naar Utrechtquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hancko heeft nog een jaartje Feyenoord nodig
Nog nooit een Roemeense bedelaar gezien bij een AH, alleen Afrikaanse krantjesverkopersquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:11 schreef Caland het volgende:
Wellicht dat er op de dag van Nederland - Roemenië een keer geen bedelaars voor de Albert Heijn staan
Nou ja, als je weer een Weghorst-onderzetter mee krijgt…quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:11 schreef Caland het volgende:
Oh hier zijn het eigenlijk alleen oostbloktypesquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nog nooit een Roemeense bedelaar gezien bij een AH, alleen Afrikaanse krantjesverkopers
Is het niet nu dan is het wel in de volgende ronde. Het zal mij worst wezen eigenlijk. Deze vier landen zijn niet meer dan opvulling, spelen geen enkele serieuze rol.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:09 schreef Richestorags het volgende:
quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:11 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 17 april 2024 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Je premium account (abo) verloopt op 24-04-2024 12:48. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Krijg ik nu een abo?
quote:Op maandag 20 november 2023 18:33 schreef Caland het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 21-11-2023 18:24. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
En de roverheid doet niks @:zipportal
quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:26 schreef Caland het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 21-11-2023 18:24. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
@:onlogisch @:yvonne @:coco @:madame_paon @:yats @:kyran like en doneer!
quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:10 schreef Caland het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 26-04-2023 20:52
@:yvonne doe jij eens effe verlengen wijffie
Ze hebben ook nooit terug van 50. Erg jammer.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:14 schreef GGMM het volgende:
Ik heb echt al jaren geen contant geld meer gehad.
Bij die bedelaars kan je dan weer niet pinnen wat een waardeloze service
Wij hebben een heel vermoeiend eng clubje bedelaars bij de Albert Heijn maar ze zijn wel DIVERSquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh hier zijn het eigenlijk alleen oostbloktypes
Ben jij dit echtquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Faes is zo teringslecht.
Is dit echt het beste wat België heeft?
ben je weer aan de zuipquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Met zo'n knal voelen de Oekraïners zich weer thuis.
Ja mensen die dit weer 'lekker' vinden zijn echt niet goed snikquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die regen mag hier ook wel effe vallen. Mokerwarm
Zou ook tijd worden na deze enorme periode van droogte!quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen airco?quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wellicht heeft @GGMM hier een illustratie bij.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je bij een waterinstallatie gaat staan is het net alsof het regent dus ja, dat kan wel.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:22 schreef FvanS het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, want regen komt uit de lucht en niet uit de grond
Het heeft al vier weken aan een stuk door geregend achterlijke debiel.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
uǝƃǝɹquote:
Randstad zeker.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij hebben een heel vermoeiend eng clubje bedelaars bij de Albert Heijn maar ze zijn wel DIVERS
Een paar agressieve junkies, sneue oostblok opaatjes en de verrassingsautist.
Geen weer voor een blanke.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, maar als het vervolgens meteen een sauna wordt dan wil ik die regen terug.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het heeft al vier weken aan een stuk door geregend achterlijke debiel.
Opvallend, want juist daar verwacht je een salonremise.quote:
nou nou nouquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het heeft al vier weken aan een stuk door geregend achterlijke debiel.
Wat is gunstig voor Nederland?quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Opvallend, want juist daar verwacht je een salonremise.
Ze willen graag in het makkelijke deel. Met Nederland.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dit is ook nog steeds aan de gang.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop dat de vermoeiende buur die in deze heerlijke avond om in de tuin te zitten besluit al drie uur lang van alles te snoeien keihard in een legosteentje trapt
Ook salonremises moet je een beetje leuk aankleden.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had haxball maar eens een goede host (lol)quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het hoost bij Slowakije - Roemenie
Als Koopmeiners weer fit wordt.quote:
Heeft Weghorst ook last vanquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:27 schreef Szura het volgende:
KdB wordt doodziek van al die kutvoetballers in z’n team
@Coco pik jij dit?quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had haxball maar eens een goede host (lol)
Zelf is ie nog steeds goed. Echt mooie speler.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:27 schreef Szura het volgende:
KdB wordt doodziek van al die kutvoetballers in z’n team
Totaal niet nodig om even te stoppen dan.quote:
de tong80 onder de voetballersquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelf is ie nog steeds goed. Echt mooie speler.
Ik heb even geen mogelijkheden tot De Belg, maar zitten ze in de rats?quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:27 schreef tong80 het volgende:
Benieuwd hoe de verslaggever reageert als de Belgen eruit liggen. Hij sterft nu al de doot.
Mwah, er wordt niet met bekertjes gegooidquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Totaal niet nodig om even te stoppen dan.
Waait al overquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Totaal niet nodig om even te stoppen dan.
Ging niet over hem broquote:
Ooit bij de Ramones op Sneekwave concert van m'n levenquote:
Die is al onderweg naar de Brienenoordbrug of de Belgische variant daarop.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:27 schreef tong80 het volgende:
Benieuwd hoe de verslaggever reageert als de Belgen eruit liggen. Hij sterft nu al de doot.
Hopelijk is die vandaag niet al te boos!quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:30 schreef GGMM het volgende:
Bozenik erin
Ooit nog een topic over geopend omdat Caland zei dat dit een bijzonder talent was
Eerder Vertonghen.quote:
Ja z'n stem gaat elke twee zinnen octaven omhoog.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik heb even geen mogelijkheden tot De Belg, maar zitten ze in de rats?
Hopen op een flink Oekraiens slotoffensief.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja z'n stem gaat elke twee zinnen octaven omhoog.
Inderdaad.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:32 schreef Szura het volgende:
Mooi als Oekraïne er zo nog eentje per ongeluk in pist
Zoon van Jan Jongbloed stierf daardoor tijdens een wedstrijd van DWS. Was ook doelman.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mogelijk wedstrijd die dan stilgelegd wordt?
Zou leuk zijn, wel jammer dan voor geen Lukaku genot meer.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:32 schreef Szura het volgende:
Mooi als Oekraïne er zo nog eentje per ongeluk in pist
FOK! is dootquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:34 schreef Kwaliteit het volgende:
Wat is het hier rustig trouwens, vergeleken met jaren geleden. Is FOK! een beetje vergeten?
Ik ben blij dat het vandaag een beetje bij te houden is.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:34 schreef Kwaliteit het volgende:
Wat is het hier rustig trouwens, vergeleken met jaren geleden. Is FOK! een beetje vergeten?
Verbaast me niks. Grootste reden zal wel door al die reclame banners komen. Ook daardoor bleef ik vooral weg.quote:
FOK!ken met 30 gradenquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:34 schreef Kwaliteit het volgende:
quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:35 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Verbaast me niks. Grootste reden zal wel door al die reclame banners komen. Ook daardoor bleef ik vooral weg.
Pubers zijn groot geworden.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:34 schreef Kwaliteit het volgende:
Sterktequote:Op woensdag 26 juni 2024 19:37 schreef tong80 het volgende:
Daarnet bij m'n moeke geweest. Belt ze net op dat het koffieapparaat dat ze had besteld was bezorgd. Terwijl ik erbij was. Terwijl ik dit type belt ze weer. Dementie is fuck.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:34 schreef Kwaliteit het volgende:
Sterkte lieverdquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:37 schreef tong80 het volgende:
Daarnet bij m'n moeke geweest. Belt ze net op dat het koffieapparaat dat ze had besteld was bezorgd. Terwijl ik erbij was. Terwijl ik dit type belt ze weer. Dementie is fuck.
Mijn oma was ook dement op een gegeven moment.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:37 schreef tong80 het volgende:
Vooral op de FP is dat vreselijk.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:35 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Verbaast me niks. Grootste reden zal wel door al die reclame banners komen. Ook daardoor bleef ik vooral weg.
Niks mis met reclame natuurlijk, ik begrijp dat het er moet zijn. Maar tis te veel en forum wordt er helemaal traag van. Tja, als je daar aan gaat ergeren, kom je niet snel meer terug.quote:
Soort VAR.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn oma was ook dement op een gegeven moment.
Gewoon taart in de koelkast zetten, dan is ze 5 keer blij verrast
Mijn vader was ook dement, vergat veel maar wist wel wanneer we naar het voetbal zouden gaanquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:37 schreef tong80 het volgende:
Dass wahr einmahl.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:38 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat topics binnen enkele minuten vol zaten...
Als je Nederland - Oostenrijk compleet kunt vergeten heeft dat ook wel weer voordelen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:40 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Mijn vader was ook dement, vergat veel maar wist wel wanneer we naar het voetbal zouden gaan
En weer.quote:
Vooral Roemenië, die hopen dat ie bij de Belgjes niet meer valtquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Roemenen en Slowaken vinden het wel best zo.
Roemenië is wel echt matig ja.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:44 schreef GGMM het volgende:
Dan zouden we dus tegen de Roemenen moeten, dan versla je die misschien en dan heb je het 'op papier' nog aardig gedaan ook dit EK
Wat eigenlijk te triest voor woorden is
Oostenrijk -Nederland was wel leuk met veel goalsquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:44 schreef Kwaliteit het volgende:
nu al twee dagen achter elkaar saaie kut wedstrijden.
Laatste 20 minuten zijn wel te doen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:44 schreef Kwaliteit het volgende:
nu al twee dagen achter elkaar saaie kut wedstrijden.
Ja het is hilarisch.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:46 schreef FvanS het volgende:
Die Belgen doen echt net of ze het kampioenschap al binnen hebben elke keer als een Belg aan de bal is
Ze spelen echt wel zelfmoord in de aanval nuquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:46 schreef Slobeend het volgende:
Zou Oekraïne weten dat ze er nu uit liggen?
Zou sowieso jammer zijn.
Nu ook. Geweldig.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:46 schreef FvanS het volgende:
Die Belgen doen echt net of ze het kampioenschap al binnen hebben elke keer als een Belg aan de bal is
Ja dit helpt wel relativeren.quote:
Poetin lacht nu.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:46 schreef Slobeend het volgende:
Zou sowieso jammer zijn.
Ik ga Oekraïne niet missen dit eindtoernooi.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:46 schreef Slobeend het volgende:
Zou sowieso jammer zijn.
Arm naast het lichaam maar hij draait wel naar de bal toequote:
Hij kreeg de bal achter zich aangespeeld. Dat onderschijt de goeie speler.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:46 schreef Slobeend het volgende:
Zou sowieso jammer zijn.
Stukje veldartillerie.quote:
Conclusie?quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arm naast het lichaam maar hij draait wel naar de bal toe
Kloptquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:49 schreef RipCity het volgende:
Kenners: kans nu groter of kleiner dat we tegen Engelsen spelen bij deze stand?
Omdat het 0-0 staat?quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:49 schreef Kwaliteit het volgende:
Die commentator op de VRT komt elke keer klaar
Lijkt me wel.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:49 schreef RipCity het volgende:
Maakt weinig uit geloof ik, ligt aan Tsjechie en Georgie.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:49 schreef RipCity het volgende:
Deze uitslagen maken niks uit.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:49 schreef RipCity het volgende:
Onderschijt, stukje poepenquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij kreeg de bal achter zich aangespeeld. Dat onderschijt de goeie speler.
OK, dacht dat de datum al vast stondquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet dat hangt af van vanavond
Als Geörgie wint moeten we tegen de Engelsen dacht ik.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maakt weinig uit geloof ik, ligt aan Tsjechie en Georgie.
Of als Tsjechië wint, jaquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als Geörgie wint moeten we tegen de Engelsen dacht ik.
quote:
Het had alleen definitief Engeland geworden bij 2* 3 doelpunten verschil in deze wedstrijden.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:49 schreef RipCity het volgende:
Wat ingewikkeld allemaal!quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als Geörgie wint moeten we tegen de Engelsen dacht ik.
bakayoko Arsenal lijkt me erg optimistisch he. Eindigt die beetje als Madueke eerste 2 jaar.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maakt weinig uit geloof ik, ligt aan Tsjechie en Georgie.
Dit is hetzelfde niveau als een klagende pauper met een illegale stream.quote:
Zondag gelsenkirchenquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:50 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
OK, dacht dat de datum al vast stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |