Jawel, de Vrij is de laatste die hem raakt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:20 schreef Middelpunt het volgende: Dit was officieel geen eigen goal toch? Als hij hem niet had geraakt, zat hij ook
Tuurlijk joh.quote:
Dankjequote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mooie fipo heb je gemaakt. Een like.
Zeker maar de zuurstoffles mag niet mee.quote:
Juist hij moet het vrij simpel houden, dan kan ie best nuttig zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Maar wat kan ie lopen he? Echt BOX TO BOX
Nou vooruit, tot 2025 dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou
Laten we dat niet doen tegen leuke users
Dat is niet de regel. Dan zouden er heel veel eigen goals van keepers zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:21 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Jawel, de Vrij is de laatste die hem raakt.
Tegen de Belgen ook nog.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:23 schreef GGMM het volgende:
Wijnaldum ook echt hahah
Wat een kut EK voor Nederland dit eigenlijk (want laten we eerlijk zijn, in de eerste knock-out wedstrijd liggen we eruit)
Tja, in het theoretische geval dat alles goed komt. Dan gaan we gewoon op z’n Van Gaals juichen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:22 schreef NLGooner het volgende:
Is het niet handig om te verliezen? Kom je in ieder geval aan de goede kant terecht
Ja dit gaat echt mega pijnlijk worden.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:23 schreef GGMM het volgende:
Wijnaldum ook echt hahah
Wat een kut EK voor Nederland dit eigenlijk (want laten we eerlijk zijn, in de eerste knock-out wedstrijd liggen we eruit)
Dat zijn de regels niet bij een keeperquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:23 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Dat is niet de regel. Dan zouden er heel veel eigen goals van keepers zijn.
Zo weggespeeld worden tegen Oostenrijk hakt er sowieso in. Eerst volgende wedstrijd is dan ook een kansloze missie.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:23 schreef GGMM het volgende:
Wijnaldum ook echt hahah
Nu aan een hartritmemonitor.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:23 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Koeman heeft zijn hoogtepunt al gehad deze avond. De donderspeech.
Liever zo dan als je een vleugje hoop hebt en het wordt 2-0 voor Tsjechië. Kansloosquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:23 schreef GGMM het volgende:
Wijnaldum ook echt hahah
Hoezo "weer"?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:23 schreef Pvt.Webster het volgende:
Dit gaat niet zo goed. Maarja, 8e finales weer vlammen.
Wat een lul dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:24 schreef Cilantro het volgende:
Van der Ven is sympathiek. Groot fan van Barney.
Als dit strategisch was prima maar dat was het niet. Mokerslechtquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:24 schreef MichaelScott het volgende:
Nederland gaat voor de underdog-positie in de poulefase.
Weerquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:23 schreef Pvt.Webster het volgende:
Dit gaat niet zo goed. Maarja, 8e finales weer vlammen.
Ik denk serieus dat het die kant opgaatquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:24 schreef MichaelScott het volgende:
Nederland gaat voor de underdog-positie in de poulefase.
gini lucky goal incoming.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:25 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ben toch benieuwd wat Wijnaldum onder het bureautje van Koeman doet.
En Gravenberch is al helemaal niet in beeld.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:25 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wijnaldum….
Zet dan Brobbey, Weghorst, Bergwijn of Zirkzee erin. Bizar ook hoe weinig speeltijd hun krijgen.
Zirkzee is ziek. Weghorst is alleen goed voor het laatste kwartier.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:25 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wijnaldum….
Zet dan Brobbey, Weghorst, Bergwijn of Zirkzee erin. Bizar ook hoe weinig speeltijd hun krijgen.
Ze scoren nog niet maar die Fransen spelen inmiddels wel genottelijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:25 schreef Szura het volgende:
Ik ga wel even genieten van Mbappe-Giroud-Griezmann
Reportquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:25 schreef thedeedster het volgende:
Misschien moeten al die vlechtjes wat minder strak.
Ja zo kan je overal een punt aan lullenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
8 jaar terug was Portugal ook helemaal ruk in de groepsfase en ging het net aan door na 3 gelijke spelen tegen IJsland, Hongarije en Oostenrijk en werd het alsnog Europees kampioen.
Het zegt dus allemaal niet zoveel als je straks random wel goed speelt in die KO potjes
Geen idee waarom die is meegenomen als je elke keer fokking Wijnaldum brengt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
En Gravenberch is al helemaal niet in beeld.
Ik zie deze jongens niet zo snel even wat beter worden.. verder komen zal vooral geluk zijn..quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
8 jaar terug was Portugal ook helemaal ruk in de groepsfase en ging het net aan door na 3 gelijke spelen tegen IJsland, Hongarije en Oostenrijk en werd het alsnog Europees kampioen.
Het zegt dus allemaal niet zoveel als je straks random wel goed speelt in die KO potjes
@onlogisch is het hiermee eensquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:26 schreef Pedroso het volgende:
Zo'n matig Oranje verdiend ook een matige coach.
Laten we hopen op een Top Oss clausule.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:25 schreef De_Kraam het volgende:
Laat Koeman maar weer op de trein naar Barca springen.
Ik vind het ook niet goed hoor, afgelopen wedstrijden was allemaal wel oke maar deze wedstrijd is echt slecht.quote:
Dit geeft de burger moedquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja als ik gewoon de staatsloterij win ben ik ook miljonair. Het leven is hartstikke simpel eigenlijkquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Yuk.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
hij zal zo wel komen....
Ja misschien gaat De Paai wel goals scoren in de knockoutfase, je weet het niet!!!1!!!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk feitjequote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Afgelopen wedstrijd vond Frankrijk het wel best joh zonder hun beste spelerquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet goed hoor, afgelopen wedstrijden was allemaal wel oke maar deze wedstrijd is echt slecht.
Maar nu kun je hem beter verliezen
Denk nog steeds dat dit Koeman zijn manier is om te laten zien dat hij lekker zijn eigen plan trekt en zich zeker niet laat leiden door externe invloeden.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:26 schreef Toby56 het volgende:
Ik vraag me oprecht af wat Wijnaldum allemaal tijdens de trainingen laat zien.
Dat moet wel echt geweldig zijn.
Zijn lul?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:26 schreef Toby56 het volgende:
Ik vraag me oprecht af wat Wijnaldum allemaal tijdens de trainingen laat zien.
Dat moet wel echt geweldig zijn.
Die had vooraan gestaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:27 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Denken jullie dat Arnautovic ook goed fout geweest zou zijn in de oorlog?
Het is gewoonweg jaloezie.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:27 schreef Szura het volgende:
Spanjool @:mexicanobakker wordt hard aangepakt
Haha shit is die gast een wappie ja?quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:28 schreef Scorpie het volgende:
Die scheidsrechter mag wel eens geel gaan trekken.
Die Wimmer had al lang onder de douche moeten staanquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:28 schreef Scorpie het volgende:
Die scheidsrechter mag wel eens geel gaan trekken.
We liggen er in achtste dan meteen uit hoor. We winnen echt niet van de engelsenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is beter om nu deze pot gewoon te verliezen, 3e worden is gunstiger dan 2e worden als je ver wil komen.
Dat staat 'ie ook hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die Wimmer had al lang onder de douche moeten staan
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:27 schreef Slobeend het volgende:
Hoe groot is nu de kans dat je als derde aan de goede kant van het schema komt?
Douchen en Oostenrijkers.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die Wimmer had al lang onder de douche moeten staan
Tegen België is het meest waarschijnlijk toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
We liggen er in achtste dan meteen uit hoor. We winnen echt niet van de engelsen
Ja ok. Goed punt. Maar ik bedoel op aanwijzing van de scheidsrechter.quote:
De kant waarbij je Spanje of Frankrijk pas in de finale treftquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We moeten tegen de nummer 1 van groep C (Engeland), Spanje, Portugal of de nr 1 van groep E (België)
Welke "goeie kant" heb je het precies over? We liggen er hierna uit.
Oh de kant dat we alleen Engeland maar hoeven te verslaanquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:30 schreef viceversa het volgende:
[..]
De kant waarbij je Spanje of Frankrijk pas in de finale treft
Als je deze ploeg ziet spelen krijg je dan het idee dat ze ver willen komen?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is beter om nu deze pot gewoon te verliezen, 3e worden is gunstiger dan 2e worden als je ver wil komen.
Tegen Engeland zou aan de "goede" kant zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We moeten tegen de nummer 1 van groep C (Engeland), Spanje, Portugal of de nr 1 van groep E (België)
Welke "goeie kant" heb je het precies over? We liggen er hierna uit.
Er moet er toch ooit eentje goed gaan.quote:
Maar die mag maar blijven aanklotenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:30 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Depay ook volledig onzichtbaar vandaag, echt niet te handhaven.
'vandaag'quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:30 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ja, want ze lijken vandaag bewust voor de nederlaag te gaan!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als je deze ploeg ziet spelen krijg je dan het idee dat ze ver willen komen?
Soms heb ik de indruk dat hij die bal maar een willekeurige slinger geeft en dat er slecht wordt getraptquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:30 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Noa wordt weer met haar kladblokje op de gang gezet.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:31 schreef Bugno3 het volgende:
Verheug me al op de persboycot die gaat volgen omdat journalisten het aandurven kritiek te leveren op ONZE JONGENS.
Hij heeft veel risico in z'n spel, maar kan soms echt briljant zijn hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:30 schreef DeeBee het volgende:
De Paai, geen traptechniek, neemt elke vrije trap en corner, een fenomeen
Wanneer is de laatste keer dat NL - BE werd gespeeld in op een groot toernooi? Moet je al Gen X voor zijn om te herinneren?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen België is het meest waarschijnlijk toch?
Leipzig was al best ver.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
1998.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:31 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat NL - BE werd gespeeld in op een groot toernooi? Moet je al Gen X voor zijn om te herinneren?
'98?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:31 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat NL - BE werd gespeeld in op een groot toernooi? Moet je al Gen X voor zijn om te herinneren?
98 toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:31 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Goeie vraagquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar wilde Simons naar toe schieten?
Hij speelt met dildo in anjerquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:32 schreef Viesdik het volgende:
Waarom kijkt die Simons altijd alsof hij moet huilen?
1998 denk ik. Ook in 1994 overigens.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:31 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Zo zou ik ook kijken als ik in dit team moest spelenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:32 schreef Viesdik het volgende:
Waarom kijkt die Simons altijd alsof hij moet huilen?
Die had rust nodig werd gezegdquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:32 schreef klaasweetalles het volgende:
het is echt vreemd dat dumfries niet speelt
die heeft toch meer diepgang naar voren
1998?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:31 schreef Belgosome het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, want ze lijken vandaag bewust voor de nederlaag te gaan!
Geimagineerdquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:30 schreef Stepperoller het volgende:
Hopelijk heeft Wout weer goed gemanifesteerd.
Blijft toch je land he.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:32 schreef Scorpie het volgende:
Wat is het toch een ultiem treurig kut elftal, dit oranje. Zit ook echt niks in.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:33 schreef KingRoland het volgende:
Ik voel de 2-2 aankomen ! IK VOEL EM !!
Wanneer wel dan? 10 jaar geleden, de 3-2 tegen Australië.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:30 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |