Emma Raducanu in een notendop.quote:Een domper van formaat: Andy Murray mag meteen met pensioen na laattijdig forfait van populaire dubbelpartner
De tennisfans op Wimbledon zullen Andy Murray niet meer in actie kunnen zien op het Londense gras. Zijn partner in het gemengd dubbelspel Emma Raducanu heeft zich teruggetrokken door een blessure aan de rechterpols.
De twee Britse tennisvedetten zouden het zaterdag in de eerste ronde opnemen tegen Zhang Shuai en Marcelo Arevalo in de vierde wedstrijd op Court 1, maar dat feestje gaat dus niet door.
“Jammer genoeg werd ik vanmorgen wakker met wat stijfheid in mijn rechterpols. Daarom heb ik de moeilijke beslissing genomen af te zeggen voor het gemengd dubbel van vanavond”, liet Raducanu weten in een verklaring. “Ik vind het heel jammer want ik keek er erg naar uit met Andy samen te spelen. Maar ik moet dit verzorgen.”
MpetshiGod @de_boswachterquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:55 schreef wimderon het volgende:
Mpetshi Perricard als Lucky Loser naar de achtste finales.
Doping doet wonderen.quote:Op zondag 7 juli 2024 00:25 schreef leukeditter het volgende:
geweldige wedstrijd van djokovic zeg 58 winners en 15 foutjes...magistraal en dat voor een 37 jarige
En net na een operatie..!quote:Op zondag 7 juli 2024 00:25 schreef leukeditter het volgende:
geweldige wedstrijd van djokovic zeg 58 winners en 15 foutjes...magistraal en dat voor een 37 jarige
2022quote:Op zondag 7 juli 2024 19:02 schreef Alpha0 het volgende:
Sinds wanneer tennissen ze op Wimbledon op middelste zondag?
Ja, maar liep in set 3 weer te hinniken.quote:
O, ok. Hij bewoog tijdens de tiebreak iig prima.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:10 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja, maar liep in set 3 weer te hinniken.
Hij speelt wel vaker vijf sets.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Erkend vrouwenmepper heeft een probleem.
Ja lekker gedaan door Djoko. Laatst al Swiatek, iets voorzichtiger. Is toch iets waar je lef voor nodig hebt, de meesten durven het niet.quote:Op maandag 8 juli 2024 22:24 schreef Parelhoofd het volgende:
Djokovic geeft publiek er van langs..!
Interviewer durft niks meer te zeggen
Ongemak ten top
Ik zag er een stukje van. Werd ie uitgescholden of iets anders tijdens de wedstrijd ? Ik vond hem geweldig cool. Volgens mij zette hij een zooitje Engelsen op hun plaat.quote:Op maandag 8 juli 2024 22:24 schreef Parelhoofd het volgende:
Ongemak ten top
Deze wedstrijd had al beslist moeten zijn. Meddy speelt wel prima op zijn chokes na.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:43 schreef leukeditter het volgende:
medvedew wil niet winnen geloof ik..pfff
Prima gedaan van Novakquote:Op maandag 8 juli 2024 22:24 schreef Parelhoofd het volgende:
Ongemak ten top
Eurosport 2-genot.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:06 schreef Alpha0 het volgende:
BBC 1 en BBC 2 zenden beiden SUN - VEKIC uit terwijl SINNER ook bezig is.
Bezit op dit moment niet één titelquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:42 schreef LordVoldermort het volgende:
Deze Meddy is ook een betere speler hoor.
Mwa kan wel, maar Sinner was duidelijk niet helemaal fit. Zichtbaar last van zijn heup. Verder wel credits voor Medvedev overigens. Hij stond sterk te spelen! Denk toch niet dat ie van Alcaraz gaat winnen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:12 schreef leukeditter het volgende:
medvedev kan ook van alcaraz winnen,,gaat i doen ook denk ik
Ja, Paolini moet wel extreem goed zijn. Navarro sloopte Osaka en Gauff, en Paolini maakt haar gewoon af binnen het uur.quote:
Geen lockdown meer(niet meer thuis "werken"). En daarnaast ook nog voetbal en Tour de France. Geeft eigenlijk weinig tijd om te kijken.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:36 schreef GwaiLow het volgende:
Jeetje, we zitten nog bij topic nr 1. Wimbledon niet zo populair meer onder Fokkers?
Toch wel matig van Raducanu. Ze werd een beetje stijfjes wakker en besloot de mix dubbel met Andy maar niet te gaan spelen. Erg teleurstellend voor Andy dit. Ze is een mooie meid, maar ik verwacht dat hij wel klaar met haar is nu.
Ben blij dat ik tijdens mijn werk ook nog naar 3 sport schermen kan kijken. Al is het voetbal nu alleen nog maar om 21uur. Dus alleen Wimbledon en Tour nu.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:56 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Geen lockdown meer(niet meer thuis "werken"). En daarnaast ook nog voetbal en Tour de France. Geeft eigenlijk weinig tijd om te kijken.
De heup was niet het probleem, hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mwa kan wel, maar Sinner was duidelijk niet helemaal fit. Zichtbaar last van zijn heup. Verder wel credits voor Medvedev overigens. Hij stond sterk te spelen! Denk toch niet dat ie van Alcaraz gaat winnen.
Klopt hij voelde zich niet goed. Viel mij ook al op dat hij na een lange rally af en toe ging staan alsof hij over moest geven. Maar hij voelde ook een paar keer aan z'n heup.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:27 schreef EP3 het volgende:
[..]
De heup was niet het probleem, hoor.
Sinner had last van duizeligheid en voelde zich niet lekker. Zag er ook bleekjes uit.
Maar Medje speelde wel n prima wedstrijd.
Aah, dat is het 5-set dan verlies je erna/veel rust dus win je argument weerquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:47 schreef GwaiLow het volgende:
Aiii wat jammer voor Minaur. dan denk ik dat Novak zijn nummer 25 wel bij mag schrijven. Met zoveel extra rust zie ik hem niet snel meer verliezen. Blijft toch wel geweldig. 25 slams!!
In 2012 hadden we nog nooit van een lockdown gehoord en was er ook Tour en EK voetbal, maar toen scheten we makkelijk 12 topics vol. We moeten gewoon reëel zijn: zonder Nadal en vooral zonder Federer is het gewoon minder interessant.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:56 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Geen lockdown meer(niet meer thuis "werken"). En daarnaast ook nog voetbal en Tour de France. Geeft eigenlijk weinig tijd om te kijken.
Ik moest 'm er even ingooien. Deze kreeg ik op een presenteerblaadje van Minaur.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Aah, dat is het 5-set dan verlies je erna/veel rust dus win je argument weer
Oh man, ik wil niks meer horen over Wimbledon 2012. Nadal mocht na zijn 2e ronde partij tegen Rosol al naar huis. Frustrerend potje was dat zeg..quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
In 2012 hadden we nog nooit van een lockdown gehoord en was er ook Tour en EK voetbal, maar toen scheten we makkelijk 12 topics vol. We moeten gewoon reëel zijn: zonder Nadal en vooral zonder Federer is het gewoon minder interessant.
Toch 2-1 voor Musetti. Beiden totaal geen partij voor Djokovic trouwens.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:42 schreef TjjWester het volgende:
Het is echt tijd om te vertrouwen op de digitale techniek.
Musetti is het slachtoffer van een foute call, is de kans op de break kwijt en krijgt een gratis break erbij.....
Hoeveel geluk kan Fritz hebben.
Echt schandalig dat er nog geen automatische linecalling is, zoveel fouten gezienquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:42 schreef TjjWester het volgende:
Het is echt tijd om te vertrouwen op de digitale techniek.
Musetti is het slachtoffer van een foute call, is de kans op de set kwijt en krijgt een gratis break erbij.....
Hoeveel geluk kan Fritz hebben.
De volledige derde set huilend doorbrengen is een tikkeltje labielquote:Op donderdag 11 juli 2024 17:26 schreef de_boswachter het volgende:
Die Vekic spoort toch niet helemaal…
Dopinggenot? Dubbelpartner van Errani ookquote:Op donderdag 11 juli 2024 17:34 schreef wimderon het volgende:
Paolini is wel weer de volgende in de rij Italiaansen met een wonderbaarlijke opleving op latere leeftijd. Schiavone, Vinci, Pennetta, Errani. Bijzonder.
En om nu te kunnen zeggen wat haar zo goed maakt...
Dat gezegd hebbende: ze lijkt me een leuker type dan de immer chagrijnig ogende Vekic, die zo te zien inmiddels ook voor het merendeel uit plastic bestaat.
Haha, wat zei ze? Dat ze het leven niet meer ziet zitten?quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:33 schreef de_boswachter het volgende:
Die persconferentie van VekicRaymond van Barneveld taferelen.
Knap van Krej. Had nooit verwacht dat ze Rybakina zou kunnen verslaan. Krej speelt zo slim...quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:07 schreef wimderon het volgende:
Rybakina was prima de eerste set, maar inmiddels is Krejcikova de dominante partij. Break voorsprong in de derde set ook inmiddels.
Nee klopt, had eerst verwacht dat Fritz misschien nog een aantal games van Djokovic zou kunnen winnen op gras, maar dat kan Musetti helemaal niet natuurlijk. Ik denk dat het echt een extra rustdag voor Djokovic gaat worden, waarin hij dus compleet uitgerust aan zijn finale met Alcaraz kan beginnen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Toch 2-1 voor Musetti. Beiden totaal geen partij voor Djokovic trouwens.
Als die al de finale haaltquote:Op donderdag 11 juli 2024 21:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee klopt, had eerst verwacht dat Fritz misschien nog een aantal games van Djokovic zou kunnen winnen op gras, maar dat kan Musetti helemaal niet natuurlijk. Ik denk dat het echt een extra rustdag voor Djokovic gaat worden, waarin hij dus compleet uitgerust aan zijn finale met Alcaraz kan beginnen.
Dat nog net niet. Maar ze dacht dat ze dood ging in set 3 o.a.quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, wat zei ze? Dat ze het leven niet meer ziet zitten?
Ach kom. Musetti gaat toch nooit op gras meer dan 10 games in totaal pakken van Novak? Op Roland Garros had wel verwacht dat Novak het moeilijk met hem zou krijgen, maar hier niet.quote:
Ik bedoelde Alcarazquote:Op donderdag 11 juli 2024 22:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ach kom. Musetti gaat toch nooit op gras meer dan 10 games in totaal pakken van Novak? Op Roland Garros had wel verwacht dat Novak het moeilijk met hem zou krijgen, maar hier niet.
Ah ja, een finale voor Carlitos is wel iets minder zeker dan voor Djokovic. Toch denk ik wel dat hij Meddy pakt hoor.quote:
Waarschuwing is dan wel erg mild. Als je hoofdscheidsrechters erbij haalt dan ga ik toch uit van een overleg of hij geen set penalty of diskwalificatie zou moeten krijgen (?). Misschien wilde de chair umpire hem wel zwaarder straffen, maar mocht dit niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Flikker op John, vertel gewoon wat hij zei. Alsof wanneer Medvedev ‘hoerenjong’ gezegd heeft je dat niet zo mogen herhalen.
Ja, dit valt nog mee. Waarom kan ze hem dan uit zichzelf niet gewoon een waarschuwing geven? Hij zei dan gewoon iets van pussy. Daar hoef je toch niet voor te overleggen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:29 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Op Twitter hebben ze het over ‘poesje’. Dat vind ik dan nog meevallen.
Hangt even af van wat er in die zin om het woord pussy heen werd gezegd.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:31 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Ja, dit valt nog mee. Waarom kan ze hem dan uit zichzelf niet gewoon een waarschuwing geven? Hij zei dan gewoon iets van pussy. Daar hoef je toch niet voor te overleggen.
Nog maar 5 games, hoop dat je niet hebt ingezet....quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ach kom. Musetti gaat toch nooit op gras meer dan 10 games in totaal pakken van Novak? Op Roland Garros had wel verwacht dat Novak het moeilijk met hem zou krijgen, maar hier niet.
Nouja Musetti speelt zijn allerbeste tennis (14 winners 6 UE tegen Djoko) maar kan niet weglopen van Djokovic, dan weet je dat de tiebreak voor Djokovic is inderdaad. Wat mij betreft is het vooral knap van Djokovic.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
En dan de snelle break in de derde zodat de laatste lucht eruit is, dat verwacht je óók nietHoeveel van deze semi walk-overs hebben we door de jaren heen niet gezien?
Nee, dat niet. Was ook een beetje overdreven, maar dat Djoko in 3 zou gaan winnen was mij vooraf wel duidelijk. Het is een mooie rustige trainingsdag dit voor Djokovic. Perfect voor de finale. Ik geef hem dit jaar veel meer kans om het toernooi te winnen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nog maar 5 games, hoop dat je niet hebt ingezet....
Pas de derde Nederlander na Roowwwbin en Thiemoowwquote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:31 schreef BobW het volgende:
Onze Mees Röttgering wint 6-4 7-5 en staat in de finale van de junioren
Hoe zit het met haar cumback? Met dit lijf kun je nog prima mee in de top 100.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:04 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Kim Clijsters weegt inmiddels 160 kilo.
quote:Op zondag 14 juli 2024 13:04 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Kim Clijsters weegt inmiddels 160 kilo.
Oh you.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:20 schreef monkyyy het volgende:
Lekkere lange eerste game, vreselijk om zelf te moeten spelen, leuk om te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |