Prima gedaan van Novakquote:Op maandag 8 juli 2024 22:24 schreef Parelhoofd het volgende:
Djokovic geeft publiek er van langs..!
Interviewer durft niks meer te zeggen
Ongemak ten top
Eurosport 2-genot.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:06 schreef Alpha0 het volgende:
BBC 1 en BBC 2 zenden beiden SUN - VEKIC uit terwijl SINNER ook bezig is.
Bezit op dit moment niet één titelquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:42 schreef LordVoldermort het volgende:
Deze Meddy is ook een betere speler hoor.
Mwa kan wel, maar Sinner was duidelijk niet helemaal fit. Zichtbaar last van zijn heup. Verder wel credits voor Medvedev overigens. Hij stond sterk te spelen! Denk toch niet dat ie van Alcaraz gaat winnen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:12 schreef leukeditter het volgende:
medvedev kan ook van alcaraz winnen,,gaat i doen ook denk ik
Ja, Paolini moet wel extreem goed zijn. Navarro sloopte Osaka en Gauff, en Paolini maakt haar gewoon af binnen het uur.quote:
Geen lockdown meer(niet meer thuis "werken"). En daarnaast ook nog voetbal en Tour de France. Geeft eigenlijk weinig tijd om te kijken.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:36 schreef GwaiLow het volgende:
Jeetje, we zitten nog bij topic nr 1. Wimbledon niet zo populair meer onder Fokkers?
Toch wel matig van Raducanu. Ze werd een beetje stijfjes wakker en besloot de mix dubbel met Andy maar niet te gaan spelen. Erg teleurstellend voor Andy dit. Ze is een mooie meid, maar ik verwacht dat hij wel klaar met haar is nu.
Ben blij dat ik tijdens mijn werk ook nog naar 3 sport schermen kan kijken. Al is het voetbal nu alleen nog maar om 21uur. Dus alleen Wimbledon en Tour nu.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:56 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Geen lockdown meer(niet meer thuis "werken"). En daarnaast ook nog voetbal en Tour de France. Geeft eigenlijk weinig tijd om te kijken.
De heup was niet het probleem, hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mwa kan wel, maar Sinner was duidelijk niet helemaal fit. Zichtbaar last van zijn heup. Verder wel credits voor Medvedev overigens. Hij stond sterk te spelen! Denk toch niet dat ie van Alcaraz gaat winnen.
Klopt hij voelde zich niet goed. Viel mij ook al op dat hij na een lange rally af en toe ging staan alsof hij over moest geven. Maar hij voelde ook een paar keer aan z'n heup.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:27 schreef EP3 het volgende:
[..]
De heup was niet het probleem, hoor.
Sinner had last van duizeligheid en voelde zich niet lekker. Zag er ook bleekjes uit.
Maar Medje speelde wel n prima wedstrijd.
Aah, dat is het 5-set dan verlies je erna/veel rust dus win je argument weerquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:47 schreef GwaiLow het volgende:
Aiii wat jammer voor Minaur. dan denk ik dat Novak zijn nummer 25 wel bij mag schrijven. Met zoveel extra rust zie ik hem niet snel meer verliezen. Blijft toch wel geweldig. 25 slams!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |