In zijn element kan hij zich volledig focussen op een onderwerp. Als het iets complexer wordt blokkeert het…quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Oh dus hij was gewoon uit zijn element nu hij alles tegelijk moest doen. Dan maar niks perfectionistisch aanpakken zal hij gedacht hebben.
We hebben in Nederland een gebrek aan ruimte en een gebrek aan werknemers. Volgens jou mogen wij sectoren danwel banen niet als onwenselijk beschouwen, dan blijft volgens mij het gebrek aan werknemers in stand. Ik kom dan als oplossingen bij innovatie en migratie uit..quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:07 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, ik heb niets gezegd over migratie.
Welkom!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:25 schreef trein2000 het volgende:
Ik heb begrepen dat er een kandidaat-minister omvolkingsgelul heeft lopen verkondigen bij een hoorzitting? Man man man. Net als je dacht dat het niet triester kon.
Feitelijke omschrijving van een demografische ontwikkelingquote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:25 schreef trein2000 het volgende:
Ik heb begrepen dat er een kandidaat-minister omvolkingsgelul heeft lopen verkondigen bij een hoorzitting? Man man man. Net als je dacht dat het niet triester kon.
Het nazisme rukt inderdaad snel op ja. Man man man.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
Feitelijke omschrijving van een demografische ontwikkeling
3 jaar geleden was het afscheid van de huidige SG nog lang niet zeker. Is hij weer in Russische desinformatie aan het trappen zoals bij MH 17?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:14 schreef zimmy910 het volgende:
[ x ]
En Omtzigt gaat nu vragen stellen, want hij heeft het (donkerbruine) vermoeden dat Rutte gelogen heeft over zijn ambitities bij de NAVO! Prioriteiten hoor bij die Omtzigt.
In plaats dat ie zich druk maakt om coalitiegenoten en toekomstige ministers die roeptoeteren over omvolking, richt ie liever zijn pijlen op Rutte.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:14 schreef zimmy910 het volgende:
[ x ]
En Omtzigt gaat nu vragen stellen, want hij heeft het (donkerbruine) vermoeden dat Rutte gelogen heeft over zijn ambitities bij de NAVO! Prioriteiten hoor bij die Omtzigt.
Weet je wat ik zo gek vind?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het nazisme rukt inderdaad snel op ja. Man man man.
Op een reis van Rutte van 2021, om precies te zijn. Op een moment dat er geen vacatures waren bij de NAVO of de EU.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:43 schreef capricia het volgende:
[..]
In plaats dat ie zich druk maakt om coalitiegenoten en toekomstige ministers die roeptoeteren over omvolking, richt ie liever zijn pijlen op Rutte.
Staat nog een rekeningetje open, denk ikquote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:43 schreef capricia het volgende:
[..]
In plaats dat ie zich druk maakt om coalitiegenoten en toekomstige ministers die roeptoeteren over omvolking, richt ie liever zijn pijlen op Rutte.
Welnee, hij denkt gewoon dat dat handiger is. Je dacht toch niet dat hij zijn coalitiegenoten van kritiek ontzag omdat daar enig principe achter schuil ging? Gewoon politieke calculatie, en in zijn geval denk ik niet zo'n goede.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 01:21 schreef Albertooo het volgende:
[..]
Staat nog een rekeningetje open, denk ik
Geerts achterban naar de mond praten.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:51 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Weet je wat ik zo gek vind?
Ik heb er geen enkel probleem mee te geloven dat ze heel geen nazi is en vreemdelingen of Nederlands-Marokkanen niet dood wil of in kampen wil gooien of wat dan ook. Laat staan de medelanders met een wat donkerder kleurtje.
Maar waarom dan elke keer zo moeilijk doen als je uitgelegd wordt wat de term betekent en dat het een complot betekent en toch volharden? Dat snap ik dus totaal niet?!
Bij gebrek aan werknemers kan een sector uiteindelijk verdwijnen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
We hebben in Nederland een gebrek aan ruimte en een gebrek aan werknemers. Volgens jou mogen wij sectoren danwel banen niet als onwenselijk beschouwen, dan blijft volgens mij het gebrek aan werknemers in stand. Ik kom dan als oplossingen bij innovatie en migratie uit..
Omdat er geen algemeen geaccepteerde betekenis is. Ik snap dat linkse politici en media graag dit soort dingen bestempelen als complotten maar zo simpel is het natuurlijk niet. De complottheorië is niet dat het gebeurt, het is dat het bewust gebeurt met het doel om de blanke bevolking te vervangen. Als deze mevrouw die theorie niet aanhangt, dan hangt ze die theorie niet aan. Dat die demografische verandering plaatsvindt is gewoon een feit, zelfs als je daar tegen bent is het nog geen complottheorie. Het is echt niet nodig om zo zwart/wit te denken. Het gaat er om wat zij denkt en vindt, niet wat je zelf vindt dat een woordje zou moeten betekenen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:51 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Weet je wat ik zo gek vind?
Ik heb er geen enkel probleem mee te geloven dat ze heel geen nazi is en vreemdelingen of Nederlands-Marokkanen niet dood wil of in kampen wil gooien of wat dan ook. Laat staan de medelanders met een wat donkerder kleurtje.
Maar waarom dan elke keer zo moeilijk doen als je uitgelegd wordt wat de term betekent en dat het een complot betekent en toch volharden? Dat snap ik dus totaal niet?!
Je zou natuurlijk ook even kunnen kijken wat er echt gezegd is he. Misschien te veel gevraagd, lekker uit de onderbuik over Nazi's schreeuwen is natuurlijk veel leuker.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:25 schreef trein2000 het volgende:
Klever doet alsof ze niet weet waar ze het over heeft. Ze beweert dat de complottheorie een feit is, net als jij trouwens. Demografische verandering vindt altijd plaats, dat is geen complot. Wat wel een complot is dat je vervangen zou worden door buitenlanders.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 02:24 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Omdat er geen algemeen geaccepteerde betekenis is. Ik snap dat linkse politici en media graag dit soort dingen bestempelen als complotten maar zo simpel is het natuurlijk niet. De complottheorië is niet dat het gebeurt, het is dat het bewust gebeurt met het doel om de blanke bevolking te vervangen. Als deze mevrouw die theorie niet aanhangt, dan hangt ze die theorie niet aan. Dat die demografische verandering plaatsvindt is gewoon een feit, zelfs als je daar tegen bent is het nog geen complottheorie. Het is echt niet nodig om zo zwart/wit te denken. Het gaat er om wat zij denkt en vindt, niet wat je zelf vindt dat een woordje zou moeten betekenen.
Definitieneuken is een heel goedkoop trucje, zeker als je zelf definities voor woorden gaat verzinnen en dan net doen alsof die algemeen zijn. Je zou ook tijd kunnen besteden aan inhoudelijke vragen. Dat is voor Paternotte natuurlijk te veel gevraagd, maar dat zijn we gewend.
En wil je dan sturing van de overheid in het wel dan niet toelaten van arbeidsmigranten?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 02:19 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Bij gebrek aan werknemers kan een sector uiteindelijk verdwijnen.
En VVD / NSC blijven het enthousiast faciliteren…quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het nazisme rukt inderdaad snel op ja. Man man man.
Omvolking in moderne zin gebuikt is het planmatig vervangen van een volk teneinde het bestaande volkskarakter dermate te ontbinden dat het volk als zodanig ophoudt te bestaan. De oorspronkelijke nazi-betekenis was anders, namelijk herduitsing van Volksduitsers in Oost-Europa.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 02:24 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Omdat er geen algemeen geaccepteerde betekenis is. Ik snap dat linkse politici en media graag dit soort dingen bestempelen als complotten maar zo simpel is het natuurlijk niet. De complottheorië is niet dat het gebeurt, het is dat het bewust gebeurt met het doel om de blanke bevolking te vervangen. Als deze mevrouw die theorie niet aanhangt, dan hangt ze die theorie niet aan. Dat die demografische verandering plaatsvindt is gewoon een feit, zelfs als je daar tegen bent is het nog geen complottheorie. Het is echt niet nodig om zo zwart/wit te denken. Het gaat er om wat zij denkt en vindt, niet wat je zelf vindt dat een woordje zou moeten betekenen.
Definitieneuken is een heel goedkoop trucje, zeker als je zelf definities voor woorden gaat verzinnen en dan net doen alsof die algemeen zijn. Je zou ook tijd kunnen besteden aan inhoudelijke vragen. Dat is voor Paternotte natuurlijk te veel gevraagd, maar dat zijn we gewend.
Kort geleden was het voor al die rechtse politici geen enkel probleem om 'from the river to the sea' uitsluitend te interpreteren als antisemitisme.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 02:24 schreef MoreDakka het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ingstheorie-a4857248quote:De diepe, racistische wortels van de omvolkingstheorie
Complotdenken Prominente PVV’ers Marjolein Faber en Martin Bosma haalden de theorie meermaals aan, maar waar komt die precies vandaan?
Ik denk dat ik omgang met kritiek wel de vervelendste eigenschap van de populisten vindt. Zelf onder de noemer van vrijheid van meningsuiting alles willen en mogen zeggen over de elite, de regering, rechters, de wetenschap, journalisten, minderheden. Dan krijg je kritiek en dan is het zuur links, goedkope trucjes etc etc.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 02:24 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
De inbreng van zowel VVD (Brekelmans) als BBB (Keijzer) hadden inderdaad een sterk “de cijfers kloppen dan misschien niet, maar dat neemt niet weg dat migratie een probleem is” oftewel “Henk Kamp” gehalte. Het rapport van de parlementaire enquete toeslagenaffaire lijkt al weer vrij diep in het la te liggen. Ik heb de reactie van NSC hierop niet meegekregen, maar die zagen vast dat het goed was en gingen over tot de orde van de dag?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 01:28 schreef Kowloon het volgende:
De verhoren in het kader van de parlementaire enquête naar aanleiding van ondermeer de toeslagenaffaire toonden hoe zeer een groot deel van de Haagse politiek af was gegaan op sentiment. Sentiment dat eenvoudig ontkracht kon worden met cijfers van de ambtelijke diensten, de meeste burgers frauderen niet en zijn te goeder trouw. Volgens oud-minister Kamp was dat echter “… in strijd met het gevoel wat hierover in het land leefde.”. Het heeft geleid tot, weten we nu, het meest grove misbruik van de macht van de overheid op Nederlands grondgebied sinds de Tweede Wereldoorlog.
Het laat zien waar politiek zonder feiten toe kan leiden. Met het introduceren van het nareis-op-nareis verzinsel kleeft er rechtsstatelijke bloed aan de handen van Yeşilgöz en de VVD. Hoe haal je het in je hoofd om verzinsels die ten koste gaan van een kwetsbare groep mensen, asielzoekers in dit geval, te verspreiden ten faveure van gedroomd electoraal gewin? En dat nota bene terwijl er een parlementaire enquête gaande was naar precies de rampzalige gevolgen van politiek zonder feiten… Het is ronduit cynisch en walgelijk.
Het is een schande die mijn vertrouwen in de politiek, vermoedelijk helaas onherstelbaar, heeft geschaad. Toen ik 15 was, eind jaren ‘90, en mij in politiek begon te interesseren keek ik op naar ministers, staatssecretarissen en Kamerleden. Dikwijls waren dat beschaafde, genuanceerde en ervaren personen die inzagen dat in een democratische rechtsstaat minderheden juist tegen de tucht van de meerderheid beschermd moeten worden. Alleen zo blijft een maatschappij voor iedereen een prettige omgeving. Tegenwoordig vrees ik de Haagse politiek, en daaruit voortvloeiend, de landelijke overheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |