quote:Na 24 jaar keert Slovenië weer terug op een EK voetbal en Servië is er voor het eerst als zelfstandig land bij. De landen zitten met Engeland en Denemarken in een poule en daarmee is de tegenstand aardig groot.
Laatstgenoemden zijn meteen de twee favorieten voor de eerste twee plekken. Voor zowel Slovenië als Servië is het dus van enorm belang deze wedstrijd te winnen.
Servië deed in 2000 voor het laatst mee aan het EK voetbal. Dat deed het toen nog als Servië & Montenegro, de directe opvolger van Joegoslavië. Als zelfstandig land deden de Serviërs dus nog niet eerder mee aan een Europees kampioenschap. En dat terwijl het land zich in de tussentijd wel drie keer kwalificeerde voor het WK. Het land is dus enorm blij terug te zijn op een Europees eindtoernooi. De bekendste speler van Servië is oud-Ajax speler Dusan Tadic.
Stadion: Fußball Arena München
Aftrap: Donderdag 20 juni om 15:00
Gelukkig ga ik vandaag een dagje EK kijken met vrienden in A'dam. Dat maakt de boel wat dragelijker.quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:07 schreef Caland het volgende:
Voetbal voor de fijnproever @:alaphilippe_
Was gewoon Joegoslavië. Kluivert met de hattrick. Servië-Montenegro heette het pas een paar jaar later.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:34 schreef Zipportal het volgende:
Servië deed in 2000 voor het laatst mee aan het EK voetbal. Dat deed het toen nog als Servië & Montenegro, de directe opvolger van Joegoslavië.
De OP klopt wéér niet. @GGMMquote:Op donderdag 20 juni 2024 10:33 schreef VoMy het volgende:
[..]
Was gewoon Joegoslavië. Kluivert met de hattrick. Servië-Montenegro heette het pas een paar jaar later.
Hoe vaak heeft Servië meegedaan ? Joegoslavië deed het vaak goed. Bovendien mocht hun beste generatie niet meedoen op het EK-92. Daarvoor in de plaats werd Denemarken Europees kampioen. Die lichting was jeugdwereldkampioen en won met Rode Ster Belgrado de Europa-cup 1quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Servie levert echt nooit op eindrondes. Doorgaans verschrikkelijk voetbal ook.
Ik was erbij in de Kuip. Met een geweldige Kluivert. Die werd samen met Mijatovic (Joegoslavië) topscorer van dat toernooi met 5 doelpunten.quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:33 schreef VoMy het volgende:
[..]
Was gewoon Joegoslavië. Kluivert met de hattrick. Servië-Montenegro heette het pas een paar jaar later.
Nee je hebt gelijk. Bv het EK-68 deden ze al mee. Toen plaatsten er zich maar 4 landen. Op het WK-74 wonnen ze met 7-1 van Zaïre. Nog steeds een record.quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:34 schreef Caland het volgende:
Joegoslavië had toch altijd wel godenteams? Of heb ik dit groter gemaakt in mijn herinnering.
Kluivert scoorde er vier dus een patrick.quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:33 schreef VoMy het volgende:
[..]
Servie heeft al vaak zat meegedaan aan EK's en WK's intussen en ik kan me vrijwel niets nuttigs van ze herinneren. Alleen de winst in de poule tegen Duitsland in volgens mij WK 2010 (toen ze alsnog werden uitgeschakeld overigens)quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft Servië meegedaan ? Joegoslavië deed het vaak goed. Bovendien mocht hun beste generatie niet meedoen op het EK-92. Daarvoor in de plaats werd Denemarken Europees kampioen. Die lichting was jeugdwereldkampioen en won met Rode Ster Belgrado de Europa-cup 1
Servië heeft tot een week geleden nog nooit meegedaan aan een EK.quote:Op donderdag 20 juni 2024 11:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Servie heeft al vaak zat meegedaan aan EK's en WK's intussen en ik kan me vrijwel niets nuttigs van ze herinneren. Alleen de winst in de poule tegen Duitsland in volgens mij WK 2010 (toen ze alsnog werden uitgeschakeld overigens)
Toernooien dan.quote:Op donderdag 20 juni 2024 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Servië heeft tot een week geleden nog nooit meegedaan aan een EK.
Wikipedia liegt niet.quote:Op donderdag 20 juni 2024 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Servië heeft tot een week geleden nog nooit meegedaan aan een EK.
O jawel hoor, vrij regelmatig zelfs. Dit leer je al op het mbo.quote:
Nou, doei.quote:Op donderdag 20 juni 2024 11:22 schreef Oriente het volgende:
Serbia threatens to leave Euroes tournament, if Albania and Croatia is not sanctioned
From the article: "In the match of the second round of Group B between Albania and Croatia, in the 59th minute, fans of both teams chanted "Kill, kill, kill the Serb".
Die vierde was een eigen doelpunt, dat is algemeen bekend.quote:Op donderdag 20 juni 2024 11:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Kluivert scoorde er vier dus een patrick.
https://nos.nl/video/348666-ek-2000-nederland-joegoslavie
Erg mooi, die verbroedering.quote:Op donderdag 20 juni 2024 11:22 schreef Oriente het volgende:
Serbia threatens to leave Euroes tournament, if Albania and Croatia is not sanctioned
From the article: "In the match of the second round of Group B between Albania and Croatia, in the 59th minute, fans of both teams chanted "Kill, kill, kill the Serb".
Wat voor record? Grootste uitslag tussen landen die niet meer in de atlas staan?quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk. Bv het EK-68 deden ze al mee. Toen plaatsten er zich maar 4 landen. Op het WK-74 wonnen ze met 7-1 van Zaïre. Nog steeds een record.
Het hoort bij het record van verzonnen uitslagen, want dat duel eindigde in 9-0 en niet in 7-1.quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:20 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat voor record? Grootste uitslag tussen landen die niet meer in de atlas staan?
Slovenie was toch altijd al meer gericht op Oostenrijk, Italie en Midden-Europa?quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Erg mooi, die verbroedering.
In voormalig Joegoslavië was het altijd een feest Slovenië kan het weten want ze zijn het geweest.
Nou jou, gericht op… Ze zijn bijna eeuwenlang onderdeel geweest van het Heilige Roomse Rijk, en later van Keizerrijk Oostenrijk. Het Koninkrijk Italië heeft later nog wat gebieden weten bemachtigen en vanaf 1919 was het al onderdeel van Joegoslavië en toen zijn alle niet-Sloveense invloeden vrij drastisch de kop ingedrukt.quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Slovenie was toch altijd al meer gericht op Oostenrijk, Italie en Midden-Europa?
De onafhankelijkheid daar ging ook relatief vrij vlot, in tegenstelling tot die ellende op de Balkan.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 11:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Kluivert scoorde er vier dus een patrick.
https://nos.nl/video/348666-ek-2000-nederland-joegoslavie
Het aantal aanrijdingen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn dat het aantal verkrachtingen de avond ervoor?
Ja zelfvertrouwen in iemand anders gaat een beetje lastig.quote:Op donderdag 20 juni 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
Malen heeft heel veel zelfvertrouwen in zichzelf.
Dat was mijn punt ja, het was een citaat.quote:Op donderdag 20 juni 2024 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja zelfvertrouwen in iemand anders gaat een beetje lastig.
Oh ik ben niet aan het kijkenquote:Op donderdag 20 juni 2024 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was mijn punt ja, het was een citaat.
"" gebruik het.quote:Op donderdag 20 juni 2024 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was mijn punt ja, het was een citaat.
Zuid-Amerikaanse teams (Buiten BRA en ARG) zijn juist nog zo'n beetje het leukste aan een WKquote:Op donderdag 20 juni 2024 15:01 schreef VoMy het volgende:
EK >> WK.
Altijd goede tijden en uitverkochte stadions met een publiek vol fans. Geen Zuid-Amerikanen. Geen FIFA. Geen krampachtige poging om populairder te worden in de VS.
Geen Japan - Ivoorkust DIEP IN DE NACHTquote:Op donderdag 20 juni 2024 15:01 schreef VoMy het volgende:
EK >> WK.
Altijd goede tijden en uitverkochte stadions met een publiek vol fans. Geen Zuid-Amerikanen. Geen FIFA. Geen krampachtige poging om populairder te worden in de VS.
Liever 1 WK winnen dan 5 EK's en 0 WK'squote:Op donderdag 20 juni 2024 15:01 schreef VoMy het volgende:
EK >> WK.
*Riaquote:Op donderdag 20 juni 2024 15:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat heeft Gerda voorspeld? @:caland
Alle fatsoenlijke voetballanden hebben gelukkig al een WK gewonnen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Liever 1 WK winnen dan 5 EK's en 0 WK's
Toen had ik alle tijd. GENOT.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Geen Japan - Ivoorkust DIEP IN DE NACHT
Dat kan beterquote:Op donderdag 20 juni 2024 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alle fatsoenlijke voetballanden hebben gelukkig al een WK gewonnen.
0-0quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat heeft Gerda voorspeld? @:caland
Ik vind het wel mooi eigenlijk, het geeft juist de onvoorspelbaarheid van voetbal weer.quote:
Vader A.quote:
Servië-aids.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:15 schreef Zorro het volgende:
Ik zie het al, dit wordt een zaadwedstrijd.
Alleen geweld kan dit nog redden.
atquote:Op donderdag 20 juni 2024 15:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ook een wedstrijd at alle kanten op kan
Maar ook van Serviëquote:Op donderdag 20 juni 2024 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Frank de Boer-ball van Slovenie...
Hopelijk maar 2 ploegen naar de volgende ronde uit deze Poulequote:Op donderdag 20 juni 2024 15:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar ook van Servië
Dit is eigenlijk de grootste aidspoule van dit EK.
Het aantal punten wat op hun rug staat zegt niet hoe goed een speler is he.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
De kern van Servië heeft toch betere kwaliteit als ik zo naar de eerste 11 rugnummers kijk
Zou wel leuk zijn. Alle spelers ordenen van 1 t/m 624.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het aantal punten wat op hun rug staat zegt niet hoe goed een speler is he.
Heb er wel een paar in zien vliegen maar dat is echt bij hoge uitzonderingquote:Op donderdag 20 juni 2024 15:24 schreef wimderon het volgende:
Zulke cornervarianten waarbij een verdediger uiteindelijk een afdraaiende voorzet geeft leveren echt nooit wat op
Met 624 als hoogste en 1 als laagste?quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn. Alle spelers ordenen van 1 t/m 624.
Op de trainingen geheid wel, dat ze zo erin blijven volharden.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:24 schreef wimderon het volgende:
Zulke cornervarianten waarbij een verdediger uiteindelijk een afdraaiende voorzet geeft leveren echt nooit wat op
Ik dacht andersom maar speciaal voor deze gimmick vind ik jouw idee ook een goeie. CR7 heeft een groot probleem, hoe dan ook. Hoewel hij zelf waarschijnlijk vindt van niet.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met 624 als hoogste en 1 als laagste?
Dan kan Wijnaldum nog steeds mee als 10.
Als je naar https://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_Euro_2024_squads gaat en kijk bekijkt de kern van beide landen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het aantal punten wat op hun rug staat zegt niet hoe goed een speler is he.
De Serviërs moeten gewoon keuzes maken. Dus óf Vlahovic, óf Mitrovic. Tadic niet centraal maar op links.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je naar https://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_Euro_2024_squads gaat en kijk bekijkt de kern van beide landen.
(meestal) zijn de eerste 11 rugnummers de basis elftal. En kijk ik naar de teams waar ze in spelen.
En de Serviërs hebben betere teams
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De altijd erg hiërarchische Serviërsquote:Op donderdag 20 juni 2024 15:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
De Serviërs moeten gewoon keuzes maken. Dus óf Vlahovic, óf Mitrovic. Tadic niet centraal maar op links.
Nu is het schipperen om maar zoveel mogelijk namen op te kunnen stellen.
Daar zou Tadic moeten staan.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Servie mist iemand die achter de spits speelt. Nu is er een enorm gat tussen verdedigende middenvelders en de aanvallers.
Maar dan gaat Tadic weer huilen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
De Serviërs moeten gewoon keuzes maken. Dus óf Vlahovic, óf Mitrovic. Tadic niet centraal maar op links.
Nu is het schipperen om maar zoveel mogelijk namen op te kunnen stellen.
Pussyquote:
Precies, alleen hebben ze dan geen rechtsbuiten.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar zou Tadic moeten staan.
Die staat steeds te hoog of te veel aan zijkant. Net ook al, enorme gat rond middencirkel daar moet hij juist staan. Tussen de linies.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar zou Tadic moeten staan.
Jij vindt de oorlog tussen Oekaïne en Rusland ook een proxy-oorlog dan?quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Joegoslavië kan je geen Servië noemen
Dat waren ook Bosnië en Herzegovina, Kroatië, Montenegro, Noord-Macedonië en Slovenië.
Eigenlijk speelt Joegoslavië vandaag tegen zichzelf
Kroatië en Slovenië toch het beste eruit gekomen als ik het lijstje bekijk.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:39 schreef Caland het volgende:
@:capuchon_jongen is nu aan het googlen wat een proxy-oorlog is
Sorry, ik dacht even dat ik in BNW was.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:39 schreef Caland het volgende:
@:capuchon_jongen is nu aan het googlen wat een proxy-oorlog is
Als je een elftal uit heel Europa moet kiezen heb je ook een goed elftal dat kan meedoen voor de prijzen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Was even de geschiedenis van Joegoslavië aan het lezen
En als je een elftal uit deze landen moet kiezen:
Bosnië en Herzegovina
Kroatië
Montenegro
Noord-Macedonië
Slovenië
Servië
Kosovo
Dan heb je gewoon een heel goed elftal die kan meedoen voor de prijzen.
Slowakije zijn de Putinpijpersquote:Op donderdag 20 juni 2024 15:41 schreef Caland het volgende:
Ik haal al sinds mensenheugenis Slovenië en Slowakije door elkaar
Maar Europa was geen land vroegerquote:Op donderdag 20 juni 2024 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je een elftal uit heel Europa moet kiezen heb je ook een goed elftal dat kan meedoen voor de prijzen.
De hoofdsteden liggen in vogelvlucht een grote 200km van elkaar.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:41 schreef Caland het volgende:
Ja als je een elftal samenstelt uit Duitsland, Polen, Oostenrijk, Tsjechie, Hongarije, Frankrijk, Belgie, Nederland en Denemarken kan je ook wel een prima team bij elkaar rapenquote:Op donderdag 20 juni 2024 15:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Was even de geschiedenis van Joegoslavië aan het lezen
En als je een elftal uit deze landen moet kiezen:
Bosnië en Herzegovina
Kroatië
Montenegro
Noord-Macedonië
Slovenië
Servië
Kosovo
Dan heb je gewoon een heel goed elftal die kan meedoen voor de prijzen.
Oke vooruit. Als je Nederland en België gewoon samenvoegt tot Nederland dan.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar Europa was geen land vroeger
Nee dat proberen die achterlijken in Brussel/Straatsburg (Ze kunnen daar verdomme niet eens een keuze over maken) nu een land te maken.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar Europa was geen land vroeger
Die pakken bij elkaar wel 40-45 overwinningen in de kwalificatie.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja als je een elftal samenstelt uit Duitsland, Polen, Oostenrijk, Tsjechie, Hongarije, Frankrijk, Belgie, Nederland en Denemarken kan je ook wel een prima team bij elkaar rapen
Ik snap het wel maar het zegt bijzonder weinig. Misschien in 1992 of 1996 nog wel, maar tegenwoordig slaat het niet echt ergens meer op.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
S?NAPPEN JULLIE dan mijn post niet. Ik bedoel als je een elftal zou selecteren uit de voormalige landne van Joegoslavië dan hadden ze een heel goed team.
Nee dat is voorbehouden aan spelers die er wat van kunnen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:47 schreef VoMy het volgende:
Weet Tadic dat als je de bal hebt dat je er op een gegeven moment iets mee moet doen en dat je niet kunt blijven aarzelen, dreigen, twijfelen, dribbelen?
Tadic naar de bank is de enige juiste oplossing.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:47 schreef Szura het volgende:
Laat die Serviërs eerst eens een fatsoenlijke opstelling in mekaar timmeren.
Punt een: Vlahovic eruit donderen. Punt twee: Tadic naar de flank. En de rest zoeken ze zelf maar uit.
Oké Domboquote:Op donderdag 20 juni 2024 15:41 schreef Caland het volgende:
Dat jij nog geen bondscoach bentquote:Op donderdag 20 juni 2024 15:47 schreef Szura het volgende:
Laat die Serviërs eerst eens een fatsoenlijke opstelling in mekaar timmeren.
Punt een: Vlahovic eruit donderen. Punt twee: Tadic naar de flank. En de rest zoeken ze zelf maar uit.
Dan gaat BalkanDirk ziedend worden, de trainer ondermijnen en in de pers vertellen dat hij ZOVEEL geeft om de ploeg en hij afgedankt wordt.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Tadic naar de bank is de enige juiste oplossing.
Tadic zat tegen Engeland op de bankquote:Op donderdag 20 juni 2024 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan gaat BalkanDirk ziedend worden, de trainer ondermijnen en in de pers vertellen dat hij ZOVEEL geeft om de ploeg en hij afgedankt wordt.
Dus dat durft niemand.
Ik postte 7-1 maar moet 9-0 zijn. Grootste uitslag op een WK. (Joegoslavië-Zaïre). Goeiemiddag.quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:20 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat voor record? Grootste uitslag tussen landen die niet meer in de atlas staan?
Zou Tadic over een tijdje ook zijn gezicht verbouwen, zijn kinderen afdanken en vervolgens op Crypto-conventies shirtjes met zijn naam erop uitdelen?quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Tadic zat tegen Engeland op de bank
En toen gebeurde jouw scenario
Ik kom net m'n nest uit. Keek op de NPO en snel naar de Belg. Reclame erger ik me buiten voetbal aan.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat jij nog geen bondscoach bent
Albanië erbij en je bent onverslaanbaar.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
S?NAPPEN JULLIE dan mijn post niet. Ik bedoel als je een elftal zou selecteren uit de voormalige landne van Joegoslavië dan hadden ze een heel goed team.
Dan mis je dus wel veel.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:09 schreef Jane het volgende:
Ik mis geloof ik niet veel?
(het staat op maar ik ben andere dingen aan het doen)
Maar lig geen doelpunten.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan mis je dus wel veel.
Geen open dak ?quote:
Als het open is dan is het geen dak.quote:
Eerste helft dus ook kut ?quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Slovenie wat beter aan de bal was zou het leuker zijn. Nu krijg je Servie die geen druk wil zetten en Slovenie die de bal altijd maar kwijtraakt
Bedankt Sven.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beide teams moeten hier in principe voor een overwinning gaan zou ik zeggen.
Of vanochtend m'n middagdutje.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, je had wat dat betreft net zo goed kunnen uitslapen
Ja, maar ik zie zeker Servië niet als zodanig ballenquote:
Ik heb de eerste helft niet gezien, maar komen bij mij gewoon totaal onmachtig over.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie zeker Servië niet als zodanig ballen
In de Balkan gokt iedereen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:07 schreef Caland het volgende:
Is Casinovic dan de zoon van iemand die graag gokt of hoe werken die namen in de Balkan
Wat ik eerder vandaag al meldde, die stellen altijd weer teleur op eindtoernooien.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie zeker Servië niet als zodanig ballen
Sommige coachesquote:Op donderdag 20 juni 2024 16:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nieuwe linksback is echt mokerslecht van Servie
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Heb ik gepould. Dus kom maar.quote:
Ik vind dit best ok. Maar eerste helft blijkbaar kut.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:27 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit een leuke wedstrijd gezien waar Servië (of Servië en Montenegro) aan meedeed.
Haags kwartiertje.quote:
Zelfde geldt voor Denemarken natuurlijk met wellicht 1 punt uit 2 wedstrijden.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:29 schreef DeeBee het volgende:
Straks Servië twee keer verloren en dan zeker alsnog door met een lelijke zege in wedstrijd 3
quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:33 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik vind de tattoos van Stojanovic niet zo heel mooi.
Goed filmpje.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In de Balkan gokt iedereen.
Het is ook wel een onwijs vervelend potje zegquote:Op donderdag 20 juni 2024 16:39 schreef GGMM het volgende:
Dit zou wel eens de eerste wedstrijd zonder #2 kunnen worden
FOK is doot *hips*
Gaan we iets aan doen!quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:39 schreef GGMM het volgende:
Dit zou wel eens de eerste wedstrijd zonder #2 kunnen worden
FOK is doot *hips*
Ik vraag me dat helemaal niet af ik vraag me vooral af of iemand dit tweetal permanent van TV kan verwijderen.quote:
Ze zijn dan ook schandalig beledigd door Kroatië en Albanië!!quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:39 schreef WAvanBuren het volgende:
Tadic eruit. Servië heeft het opgegeven.
Daar heb ik dan wel weer zinin in.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me dat helemaal niet af ik vraag me vooral af of iemand dit tweetal permanent van TV kan verwijderen.
Daarom zit jij nu ook op je zolderkamer en niet op het EK.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:40 schreef Kriegel het volgende:
Wel respect eigenlijk dat je met 1-0 achter in zo'n wedstrijd als keeper even besluit om een instormende aanvaller uit te kappen (ietsjes geleden).
Eén vergissing en je bent gruwelijk de lul. Ik had 'm dom weggerost hoor.
Zo!quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:42 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Daarom zit jij nu ook op je zolderkamer en niet op het EK.
Dat zegt dat kutkind in die reclame volgens mij. Het blijft een matige 'grap', dat wel.quote:
Meer dan terechte klacht van Servië.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook schandalig beledigd door Kroatië en Albanië!!
Servië is altijd het slachtoffer.
Nou ja zegquote:Op donderdag 20 juni 2024 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zegt dat kutkind in die reclame volgens mij. Het blijft een matige 'grap', dat wel.
Servië is een beetje het Israel van Europaquote:Op donderdag 20 juni 2024 16:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Meer dan terechte klacht van Servië.
Met dien verstande dat ze nooit echt slachtoffer van een massale genocide zijn geweest.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Servië is een beetje het Israel van Europa
De meest ranzige shit uithalen maar bij elk zuchtje tegenstand in de slachtofferrol
Het Israël van de Balkan (lol)quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Meer dan terechte klacht van Servië.
O, al besproken.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Servië is een beetje het Israel van Europa
De meest ranzige shit uithalen maar bij elk zuchtje tegenstand in de slachtofferrol
Laten we wel hopen dat de Denen niet gaan verliezen van deze prutsers, anders is het misschien allemaal voor niks geweest.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat ik mijn toto fout heb.
Mooi dat Servië achter staat
Nog een goaltje van Servië graag.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:44 schreef Zorro het volgende:
Ik heb deze uitslag fout.
Laten we hopen dat dat zo blijft
Zinininquote:Op donderdag 20 juni 2024 16:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik krijg nu wel zin om weer een keer naar Slovenie te gaan.
Mijn vriendin viert feest.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:50 schreef Caland het volgende:
Het extreem matige Slovenië praktisch zeker van de volgende ronde (lol)
Nee dus.quote:
quote:
Shake handsquote:
Het is droog, tenzij het gaat regenen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slovenië is wel klaar, tenzij ze gellijkspelen tegen Engeland
Veel te veel kutlanden in die poulefase.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu liggen ze er mogelijk allebei uitquote:
Ja, jammer. Ik had een Sloveense verrassing wel leuk gevonden, nu gewoon standaard Engeland en Denemarken.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu liggen ze er mogelijk allebei uit
Volgens mij bedoelde hij de supporters.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:56 schreef Caland het volgende:
Huh, doet die verslaggever nou opeens alsof dit een wedstrijd met een ongelofelijke intensiteit was?
Ik denk dat ie vooral doelt op de geschiedenis die beide landen deelden in Yugoslaviaquote:Op donderdag 20 juni 2024 16:56 schreef Caland het volgende:
Huh, doet die verslaggever nou opeens alsof dit een wedstrijd met een ongelofelijke intensiteit was?
Dat zou zo maar kunnen, Engeland was niet best de eerste wedstrijd.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als jij dat zegt zal dat wel jaquote:Op donderdag 20 juni 2024 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Servie wint niet van Denemarken gelukkig
Ooit moet ik het toch goed gaan hebbenquote:Op donderdag 20 juni 2024 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij dat zegt zal dat wel ja
Jij voorspelt haast alles goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |